Dat heb jij helemaal niet nodig mensquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hell yeah. Maakt niet zoveel verschil hoor, het is geen harnas
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal niet nodig mens![]()
Ik ben eigenwijs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Evie het volgende:
[..]
In sommige jurkjes of rokken moet je wel... Maar meestal draag ik die dan niet
Vrouw hehquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef missbehavin het volgende:
En fijn dat jij het wél begrijpt Evie
Uhuhquote:
Naar aanleiding van foto's die zo nu en dan voorbij komen. En omdat je tattoo niet 2 meter breed isquote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Geloof dat ik ten onrechte als jolene gezien wordt door sommige mensen
![]()
![]()
Whahaha
Ik klaag nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hell yeah. Maakt niet zoveel verschil hoor, het is geen harnas
Ja gelukkig ben ik het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]Whehehe, mooi scheldwoord ook, Jolene
Oooo waar haal je die foto van mij vandaan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
Het is ook weer niet zo he![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik ook niet. Ik steel uit principe niet andermans' vent.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja gelukkig ben ik het niet![]()
Hm.. nooit meegemaakt gelukkig
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef Evie het volgende:
[..]
Oooo waar haal je die foto van mij vandaan?
Het kan erger:quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
Geloof dat ik ten onrechte als jolene gezien wordt door sommige mensen
![]()
![]()
Whahaha
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
Het is ook weer niet zo he![]()
[ afbeelding ]
![]()
Stiekem ben ik een walvis. Thank god for photoshopquote:
Erger dan een Jolene?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef Barbusse het volgende:
Oh, em MissB? Je foto staat nog steeds open
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik steel uit principe niet andermans' vent.
Ja, ik heb principes
quote:
Photoshopquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een walvis. Thank god for photoshop
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Photoshop![]()
Gewoon lekker jezelf blijven fatso
Jamaarquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar![]()
Het staat je gewoon goed, ok?![]()
Zet eens heel snel goede muziek op?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef missbehavin het volgende:
Oh god, ik luister Dr. Hook
Vervloekte papa, die het altijd luisterde in de auto
Niks van aantrekken schat...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...
Denk dat ik dat achteraf wel gedaan zou hebben als ik dit eerder had geweten, maar dat zou dan ook de enige mogelijkheid zijn voor mij waarop ik het met mijn geweten in overeenstemming zou kunnen doen
Dat geloof ik zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg ook best wat complimenten
When you're in love with a beautiful woman...quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet eens heel snel goede muziek op?
Ik moest dit 2 maal lezen, maar het blijft über-quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Me 2.. maar wordt er ten onrechte van beticht en nog steeds om lastig gevallen omdat mevrouw die het allemaal ok vond en zat te pushen dat ik een relatie met die kerel aanging nadat het lang en breed en ruim uit was met haar en die gast.. nu mensen wijsmaakt dat ik dr vriendje heb gepikt...
Denk dat ik dat achteraf wel gedaan zou hebben als ik dit eerder had geweten, maar dat zou dan ook de enige mogelijkheid zijn voor mij waarop ik het met mijn geweten in overeenstemming zou kunnen doen
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je opquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
When you're in love with a beautiful woman...
Whahaha sorry hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moest dit 2 maal lezen, maar het blijft über-
Ook mooiquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je op
Beter dan een hele vuistquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik en mijn vetjes steken nu 1 vinger naar je op
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]Pas op, YipYip! Je hebt geen idee waar die vinger is geweest!
Geen probleem, heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahaha sorry hoor![]()
Moet al het vuil wat ten onrechte op mijn pad komt er meteen uitgooien op internet
![]()
Whaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |