Dat vind ik wel knap. Het is bij mij een beetje stilgevallen sinds ik voor het slapen gaan een serie kijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik lees best wel veel ja. Nu paar weken wat minder want erg druk maar heb ook tijden dat ik de een na de ander uitlees.
Ik ook vooral voor het slapen gaan. En agh anders na deze serie weer eens een boek pakken?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 01:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat vind ik wel knap. Het is bij mij een beetje stilgevallen sinds ik voor het slapen gaan een serie kijk.
Daarvoor las ik veel voor het slapen gaan. En soms nadat ik wakker werd.
hoe beviel Reamde?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook vooral voor het slapen gaan. En agh anders na deze serie weer eens een boek pakken?
Goed idee, dankjequote:Op zaterdag 19 juli 2014 09:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ook vooral voor het slapen gaan. En agh anders na deze serie weer eens een boek pakken?
Haha doe het nou ook echt niet meer nee. Als er geen plek meer voor is gaan ze desnoods maar even in een doos in de berging ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Niet meer doen dan.. En geef ze anders maar aan mij lol
Een van je slaapkamers ombouwen tot bibliotheekquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha doe het nou ook echt niet meer nee. Als er geen plek meer voor is gaan ze desnoods maar even in een doos in de berging ofzo.
We hebben maar 1 slaapkamer, dat is juist het probleemquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een van je slaapkamers ombouwen tot bibliotheek
Gewoon je vent op de bank parkerenquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
We hebben maar 1 slaapkamer, dat is juist het probleemDat we gewoon maar een klein appartementje hebben
Ik droom er wel over om idd een kamer vol met boekenkasten te hebben
Haha nee, gewoon geduld hebben tot we een ander huis gaan kopen en dan komt het wel goedquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon je vent op de bank parkeren
Ik ken het wel hoor. Ik woon in een eengezinswoning. Maar met schuine daken. En heb gewoon geen plek meer voor een extra boekenkast. Dus ik hoop ook snel te kunnen verhuizen whaha.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon geduld hebben tot we een ander huis gaan kopen en dan komt het wel goed
Dat is weer anders dan weg gooien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar ook een halve kast naar de kringloop gebrachtvol is vol
Een nieuwe serie van Fitz en de Nar? Die groene boeken vond ik niks, maar Fitz wil ik wel weer lezen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:29 schreef CoExist het volgende:
Mijn Kartell "Bookworm" van Ron Arad met daarin mijn favo boeken van schrijfsters J.K. Rowling en Robin Hobb.
[ afbeelding ]
Ben nu net begonnen in Hobb's laatste boek: "De Boeken Van Fitz En De Nar: Moordenaar Van De Nar".
Heb ook nog 2 boekenkasten van Phillipe Starck (Baleri Italia) staan waarin diverse strips, kunst en design boeken en mijn U2 collectie in staan.
Welke groene serie? De Boeken Van De Zoon Van De Krijger of De Kronieken Van De Wilde Regenlanden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een nieuwe serie van Fitz en de Nar? Die groene boeken vond ik niks, maar Fitz wil ik wel weer lezen.
Zoon van de Krijger, het 2de of 3de boek was ik aan begonnen maar nooit afgemaakt. Saai en warrig geschreven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:38 schreef CoExist het volgende:
[..]
Welke groene serie? De Boeken Van De Zoon Van De Krijger of De Kronieken Van De Wilde Regenlanden?
Die eerste vond ik ook wat tam en heb ik me echt doorheen moeten worstelen.
De nieuwe Fitz is sinds vorige week uit. Ben bij pagina 300 al weer.
De Krijger boeken zijn inderdaad zware kost. De personages spraken ook niet tot mijn verbeelding. Jammer dat Hobb er 3 boeken over heeft geschreven. Ik had liever gehad dat ze nieuwe boeken had geschreven over de Levende Schepen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoon van de Krijger, het 2de of 3de boek was ik aan begonnen maar nooit afgemaakt. Saai en warrig geschreven.
Ik was alweer vergeten dat er een serie van de Wilde Regenlanden was. Nooit aan begonnen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:29 schreef CoExist het volgende:
Ben nu net begonnen in Hobb's laatste boek: "De Boeken Van Fitz En De Nar: Moordenaar Van De Nar".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |