Op nog wel meer plekken ookquote:
Mijn rug en mijn buik.quote:
Prima toch?! Hahaha gister was een kerel ervan overtuigd dat ik ergens een grote tattoo zou hebben, of vast een grote moedervlek..quote:
Wat is een idee? Je wel uit te kleden of er wel een te hebben?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Prima toch?! Hahaha gister was een kerel ervan overtuigd dat ik ergens een grote tattoo zou hebben, of vast een grote moedervlek..Jammer genoeg voor hem had ik geen zin om me uit te kleden en te laten zien dat het niet zo was
![]()
![]()
![]()
Hmz.. wel een idee...
Nommquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh barb, dit kreeg je nog van mehttp://farm7.static.flickr.com/6220/6249611660_6d219433fe.jpg
laatste... eerste doe ik wel ooit als ik een leuke kerel tegenkomquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is een idee? Je wel uit te kleden of er wel een te hebben?
Hoe kan dat als alle mannen klootzakken zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Evie het volgende:
[..]
laatste... eerste doe ik wel ooit als ik een leuke kerel tegenkom
Ik welquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Oh kut ik kan die foto niet meer weghalen
Niks mis met die fotoquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Doe eens danquote:
Had ik ook al naar gekeken om hem in mijn post eruit te gooien.. hmz..quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kan dat als alle mannen klootzakken zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Zijn ze niet allemaal .. SSSSssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |