Net als Weekend Miljonairs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:45 schreef spierbal het volgende:
Alles wat sbs overneemt wordt een regelrechte flop, dat doen ze echt knap.
En alle programmas die worden verkocht aan een andere zender wordt een succes.
Campingzender die sbs.
wat is dat klote geworden zeg!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Net als Weekend Miljonairs.
[ afbeelding ]
Onvergefelijk dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Net als Weekend Miljonairs.
[ afbeelding ]
Het beste idee van Nederland is dus om je programma niet door Beau te laten presenteren. Hierbij roep ik mezelf als winnaar uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef spierbal het volgende:
Dit maakt toch meteen je dag goed:
Beau van Erven Dorens lijkt garant te staan voor televisieflops. Na onder andere CQC, Hole in the Wall, De Nieuwe Uri Geller, de Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau en Show Me The Money, scoort de presentator ook met Het Beste Idee van Nederland dramatische kijkcijfers.
Het Beste Idee van Nederland wordt dit seizoen voor het eerst gepresenteerd door Beau van Erven Dorens. Een slechte keus van zender SBS6, want nog nooit keken er zo weinig mensen naar het programma.
De eerste twee afleveringen keken ongeveer een half miljoen mensen. Gisteren daalde het naar slechts 331.000. Maar liefst 24 programma's deden het gisteren beter.
Ik Hou van Holland (RTL4) wist gisteravond de meeste kijkers (2.335.000) te trekken. Wendy van Dijk deed het met Ushi & The Family (RTL4) ook niet slecht (1.964.000), maar verloor wel 20 procent van haar kijkers ten opzichte van vorige week.
Bron: Ad.nl
Ik zie eigenlijk niet in waarom die gast zulke lage kijkcijfers scoort. Ergens vind ik het wel een baasje, met die eeuwige grijns van hem. In ieder geval veel beter dan al die andere karakterloze presentatoren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het beste idee van Nederland is dus om je programma niet door Beau te laten presenteren. Hierbij roep ik mezelf als winnaar uit.
Ik vind beau ook wat hebben, maar ik denk dat het eraan ligt dat de programma's die hij presenteert gewoon kut zijn. Kan hij verder niet heel veel aan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet in waarom die gast zulke lage kijkcijfers scoort. Ergens vind ik het wel een baasje, met die eeuwige grijns van hem. In ieder geval veel beter dan al die andere karakterloze presentatoren.
Types als Linda de Mol en Paul de Leeuw zijn dan wel weer populair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |