Een Clio. Maar hoe doe jij dat dan met je reiswieg bijvoorbeeld? Die past niet naast een maxicosi op de achterbank. En ik zie een dagje uit met opa en oma dus ook niet gebeuren want dat past ammel nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nieuwe auto
Maar wat heb je nu dan dat het niet past? Want zelfs in mijn panda past het onderstel van de wandelwagen...
Nah, mensen zijn nog wat flexibeler dan zon bak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef Kyara het volgende:
Nou, met 2 personen naast een maxi-cosi op de achterbank zie ik ook in onze gezinsauto niet snel gebeuren hoor.
Whehe. JD heeft ook een Clio, maar nieuwer model. MAarja, da's dan weer een driedeurs. Da's wel zo verrekte onhandig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:21 schreef Nirak het volgende:
Nja, ik heb de "nepauto" en mijn mevrouw de echte
Dus als we met meer mensen weg gaan nemen we de mondeo mee (station), die is groot genoeg. En bij mijn panda gooi ik het op de achterbank naast de maxicosi. Hoewel ik denk dat als ikdie krat voor mn werk uit de achterbak haal de reiswieg er wel rechtop in zou kunnen. Das dan weer het voordeel van die lelijke blokkendoos van een panda
Idd jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Ik vond babytjes vrogah helemaal niks...stinken, huilen en kwijlenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Nouuuu..... Vooruit danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Rixtje het volgende:
Nirak wil je mijn datum op 13 april zetten? Alvast bedankt!
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik ben erg benieuwd of al het voorwerk bij jou, jou bevalling gaat versoepelen strakkies!ik hoop van wel natuurlijk
Ohwquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Dan moet je wel meer info geven he, want wij zijn nieuwsgierigquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Wij hebben een Ford Ka, die klap je (de achterbank danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Faithz het volgende:
Wij moeten dan ook nog een hond meenemendus ik ben bang dat voor de weekendjes weg de skibox er nu altijd op moet
Ik heb mn wagen volgeladen..
Btw met een iets kleinere auto: klap je toch de achterbank in delen neer?
Zullen we ruilen? Ik heb namelijk veel zin om te werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werken
Middelmaatje, kleiner dan labrador iigquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef bitterend het volgende:
Haaha hoe groot is de hond die mee moet??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef TimeJumper het volgende:
Zullen we ruilen? Ik heb namelijk veel zin om te werken![]()
Ga jij werkloos thuis zittten effe
Hij kan ook truukjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Nirak wat een poeeeeepieeeee![]()
![]()
ben zot op honden
Haha niet schrikken hoor, ik bedoel het niet flauw of gemeenquote:
Zo is datquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:09 schreef bitterend het volgende:
Hahaha TJ de gras is altijd groener elders....jij wil werken Faithz heeft er even geen zin in![]()
Nirak lekker toch! dan negeert hij de kleine in het beginvolgens mij wordt onze kat bang van de baby
ben echt benieuwd ook wat de konijnen ervan zullen vinden!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
laat ons dan wel even de uitkomst van de rekensom weten
Misschien gaan ze achteruit zwemmen of koppeltje duikelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:29 schreef Susie het volgende:
Ik geloof niet dat onze vissen in het aquarium zich iets van een baby aan zullen trekken
Dat zou wel onwijs cool zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Misschien gaan ze achteruit zwemmen of koppeltje duikelen
Neuh, die niet. Zal ff foto-tje maken... ook zo lekker off-topic hier zeg, mja onder het mom van llm-er moet vermaakt worden??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geel en zwart van kleur en dezelfde vorm als hun geheel zwarte soortgenoot.
Kan het wel eens posten in F&F, misschien weten ze het daar...Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Ikke niet, vind ik meer wat voor bejaardenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Nirak het volgende:
ik hou van vissen en aquaria
en Covie, goed dat jullie dat gedaan hebben met schoonmoeders!
Ja nog steeds. Ik zal eens een foto voor je nemen vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Zoë23 het volgende:
Time jumper had je die pos.broek nog te koop?
En leuk om jullie huisdieren te zien haha
Heb 2 katten. Nogal bang voor alles dus we zullen zien
Dank, ik hoor dr nu officieel ook bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Idd jaGa jij eerst maar even genieten van het leven
Echt doen hoor, bij mij rammelde ze toen ook al, mn eierstokken.. En ik had ook geen vent (wel een vrouw, maar die doet het niet
).
Maar wij hebben het zo fijn gehad samen de afgelopen 10 jaar met zn 2, weet zeker dat we t met zn 3 zeker zo fijn gaan hebben
Owja, ik heb Soohr in de OP gezet
Is goed, dankjewel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Ik zal eens een foto voor je nemen vandaag.
Ik zeg er wel bij, in het begin van mijn zwangerschap deed ik hem niet aan omdat hij afzakte. nog niet genoeg buik zodat hij daaraan bleef hangen.
En aan het eind van je zwangerschap kan je hem ook niet aan omdat je buik dan niet meer in "die flap" past. (ligt natuurlijk ook aan je buik)
En het knoopgatselastiek, daar zou je nieuwe in moeten doen. Werkt nog wel maar enkele knoopsgaatjes zijn doorgescheurd. (zal i kook een foto van nemen)
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een zwangere buik, ge bent erbij! Ge bent erbij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dank, ik hoor dr nu officieel ook bij
Alleen kijken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Soohr het volgende:
Ik kijk dr elke dag tegenaan,
telt dat ook?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Kyara het volgende:
Vissen, leuk voor de katten![]()
Lijkt me best grappig....
Mijn lief kijkt ook alleen maar hoor... is niet zo van het aanraken blijkbaar, moet hem soms echt even 'dwingen' om te voelen! Hij heeft er gewoon niet zoveel mee, hij kan niet wachten tot ze er is, dan kan hij er tenminste wat mee!quote:
Ik bedoelde er niks seksueels mee trouwens...mijn man zit vaak aan mijn buik..even poken en met de baby spelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
nee,
maar zo is het wel weer genoeg info
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:52 schreef Susie het volgende:
Duurde even, want ze doen overdag helemaal geen ene moer....Zijn dat niet gewoon Platy's? Nml ook een van de meest verkochte aquariumvissen volgens mij. Ik ga er ff m'n aquariumboeken voor open slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geel en zwart van kleur en dezelfde vorm als hun geheel zwarte soortgenoot.
Kan het wel eens posten in F&F, misschien weten ze het daar...
Edit: jep, t zijn Platy's
Je hebt ze in allerhande kleurvarianten.
Ook zwaarddragers lijken erop (de vrouwtjes dan)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Susie het volgende:
[..]
Mijn lief kijkt ook alleen maar hoor... is niet zo van het aanraken blijkbaar, moet hem soms echt even 'dwingen' om te voelen! Hij heeft er gewoon niet zoveel mee, hij kan niet wachten tot ze er is, dan kan hij er tenminste wat mee!![]()
Oh en konijnen... niet aan mij besteed. Had vroeger katten en die mis ik nog wel... maar die haren en de kattebak absoluut niet!Dan is een aquarium makkelijker in onderhoud!
Thanks! Doodgewone saaie platy's dus, haha! Maar goed, ze zorgen wel voor nieuwe aanwas in de bak, dus dat is wel leuk! edit; lees op wiki dat ze 40 jongen per keer kunnen krijgen??? Nou, die heb ik nog niet gezien hoor.... 1 of 2 en dat is het wel dan....quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Platy's? Nml ook een van de meest verkochte aquariumvissen volgens mij. Ik ga er ff m'n aquariumboeken voor open slaan
Edit: jep, t zijn Platy's
Je hebt ze in allerhande kleurvarianten.
Ook zwaarddragers lijken erop (de vrouwtjes dan)
Er is ook nog niet echt een buik,quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks seksueels mee trouwens...mijn man zit vaak aan mijn buik..even poken en met de baby spelen
Die jongen zijn zo klein dat ze als voer dienen voor de vissen in je bak. Papa en mama eten ook gewoon mee van hun kroost.. That's naturequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Thanks! Doodgewone saaie platy's dus, haha! Maar goed, ze zorgen wel voor nieuwe aanwas in de bak, dus dat is wel leuk! edit; lees op wiki dat ze 40 jongen per keer kunnen krijgen??? Nou, die heb ik nog niet gezien hoor.... 1 of 2 en dat is het wel dan....![]()
weet niet of dat wel restless legs zijn Octo.. Ik heb er heel m'n leven al last van en het is alles behalve kramquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:39 schreef octopussy het volgende:
Ik heb er weer wat bij: restless legsHeb al een tijdje dat ik 's nachts wakker word van een kramperig gevoel in mijn benen. Nu komt het 's avonds al opzetten en blijft het aanhouden. Met wat paracetamol (ook ivm de hoofdpijn) lijkt het onder controle te houden.
Dat klinkt meer als rusteloze benen idd.. Probeer die gel eens zou ik zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef octopussy het volgende:
Maar echt kramp is het ook niet want dat trekt weer weg. Het voelt meer alsof mijn benen bezig zijn om in slaap te vallen, maar wel doorlopend. Meer tintelingen zeg maar.
Ik denk dat het wel wegtrekt na de zwangerschap, maar ik moet nog 11 weken tot uitgerekende datum
We moeten toevallig een nieuwe stofzuiger. Bedankt voor de tip. Ga er eens naar kijken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:39 schreef octopussy het volgende:
Overigens is het wel de moeite waard om te investeren in een goede stofzuiger (wij hebben de Miele cat&dog) want plukjes kattenhaar+kruipende baby's zijn een slechte combi.
haha ik heb een zoontje van 2,4 jaar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan moet je wel meer info geven he, want wij zijn nieuwsgierig
Jongetje, meisje, hoe oud enzo, en hoe oud was jij toen?
En, omdat iedereen het wil weten maar misschien niet vraagt uit fatsoen: is het een bewuste keuze geweest? En als dat niet zo is hoef je jezelf er overigens niet voor te schamen, want dat wil natuurlijk niet zeggen dat je 100% gek op je kleine bent en er goed voor zorgt
Wat goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha ik heb een zoontje van 2,4 jaar!
ik was bijna 19 toen ik bevielik weet dat het erg jong is en het was idd niet bewust.
ik had 2 jaar een relatie. die jongen woonde sinds een half jaar ook bij ons. zijn ouders hadden hem uit huis gegooid omdat ze onze relatie niet accepteerde (turks).. ik heb de maand voor ik zwanger werd in het ziekenhuis gelegen vanwege een nierbekkenontsteking en was dus niet op de hoogte dat je pil niet werkt wanneer je antibiotica krijgt. na 12 weken ben ik er pas achter gekomen dat ik zwanger was. Dus dat is mijn verhaal. ondanks dat ik pas 18 was, besefte ik mij heel goed dat het al eeb klein mensje was en het mn eigen verantwoordelijkheid was. dus heb ik ervoor gekozen om hem te krijgen en er voor te zorgen met alle liefde die ik maar kan geven <3 ik moet zeggen dat het de beste keuze was die ik ooit heb gemaakt!
Ik denk positief.quote:
ik was zelf tijdens mn zwangerschap ook heeeeel onzeker of ik dit wel aankon. maar ik heb wel vaker van mensen het compliment gekregen dat mijn zoontje geen betere moeder had kunnen hebben.. dat hoor je natuurlijk maar al te graagquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
Ik denk ook positief, want ik vind het zelf ook heel goed van jou! Respect hoor! Ik had het niet gekund toen ik 18 of 19 was....
Wat een eikel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee. hij is weggegaan nadat ik vertelde dat ik zwanger was en nooit meer terug gezien. dus ben alleenstaand
ach, dat vind ik nog zachtjes uitgedrukt... hahahaquote:
Goh ik had dit halverwege voor enkele weken, vooral 's avonds in bed of 's nachts werd ik er wakker van. Dan moest ik gewoon lopen of ze in beweging houden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef octopussy het volgende:
Maar echt kramp is het ook niet want dat trekt weer weg. Het voelt meer alsof mijn benen bezig zijn om in slaap te vallen, maar wel doorlopend. Meer tintelingen zeg maar.
Ik denk dat het wel wegtrekt na de zwangerschap, maar ik moet nog 11 weken tot uitgerekende datum
Beter gelukkig alleenstaand, als samen met stress en ellende en geen liefdequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee. hij is weggegaan nadat ik vertelde dat ik zwanger was en nooit meer terug gezien. dus ben alleenstaand
precies!:D ik ben supergelukkig zo met z'n tweetjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Beter gelukkig alleenstaand, als samen met stress en ellende en geen liefde
1.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Asyniur het volgende:
1. Even snel (want ik kan niet meer zitten):
2. met beeb is alles goed.
3. We hebben afgesproken dat ik dit keer thuis ga bevallen 's avonds met Harry slapend in zijn eigen bedje en geen knip
Nou je hebt nog even, als iedereen die nou voor jou bevalt alle spullen die overblijven naar je opsturen, heb je zo een kraampakket bij elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:10 schreef Kyara het volgende:
Klote hormonen. Ga ik helemaal over de rooie van de polisvoorwaarden. Snap er geen zak van. En volgens mij moet ik ook nog zelf mijn kraampakket gaan kopen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef bitterend het volgende:
Trouwens ik lees dit "Bij voetreflex mag je de buiten-binnenkant van de hiel/achilles-zone stimuleren. Dan geef je de baarmoeder overprikkeling waardoor samentrekkingen kunnen ontstaan als uitdrijviings-stimulans"
Misschien is het proberen waard dames?
echt niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:12 schreef bitterend het volgende:
Kyara je hebt recht op een kraampakket! dat heeft ieder verzekerde!
Bij wie ben je verzekerd?
of t plekje waar de botten van je duim en wijsvinger samenkomen (drukpunt)quote:
Nee, ik meen hetquote:
Niet meer zitten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Asyniur het volgende:
Even snel (want ik kan niet meer zitten):
met beeb is alles goed. Vlos is gekomen en hartje ging als vanouds. Verder hebben we nog gepraat over mijn eerste bevalling. Was echt even fijn.
We hebben afgesproken dat ik dit keer thuis ga bevallen 's avonds met Harry slapend in zijn eigen bedje en geen knip
Hey psssttttt.... denk dat Asy een grapje maakte.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan je nou vooraf bepalen dat je geen knip krijgt? Je krijgt er toch meestal een als de baby er snel uit moet? Tenminste, zo ging het bij mij. Baby tijdens persen gedraaid, dip in hartslag, al anderhalf uur geperst...toen was haast geboden. Ik vond die knip afschuwelijk maar als het moet dan moet het, toch?
Waar ik acupunctuur doe, geven ze ook voet reflexologie als je bijvoorbeeld overtijd loopt. Dan masseren ze bepaalde punten om de bevalling op te weken en dit is er een van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of t plekje waar de botten van je duim en wijsvinger samenkomen (drukpunt)
er is ook een plek op je scheenbeen en een plekje onder een nekwervel.
maar dié drukpunten werken alleen maar om je bevalling te versoepelen, niet om hem op te wekken.wat overigens ook nog eens gevaarlijk kan zijn als er wel wat geprikkeld wordt en je lichaam is er nog niet aan toe
je hebt wel een soort van keus hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:53 schreef Aventura het volgende:
Hoe kan je nou vooraf bepalen dat je geen knip krijgt? Je krijgt er toch meestal een als de baby er snel uit moet? Tenminste, zo ging het bij mij. Baby tijdens persen gedraaid, dip in hartslag, al anderhalf uur geperst...toen was haast geboden. Ik vond die knip afschuwelijk maar als het moet dan moet het, toch?
Denk dat ze pijn heeft....quote:
Joh, uiteraard, maar waarvan.. dat vroeg ik mij af. Ik kan juist weer niet te lang liggen... ook irritant als je gewoon 8 uur eens wilt doorslapenquote:
dat zeg ik. Als je overtijd loopt en je lichaam er dus klaar voor is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Waar ik acupunctuur doe, geven ze ook voet reflexologie als je bijvoorbeeld overtijd loopt. Dan masseren ze bepaalde punten om de bevalling op te weken en dit is er een van.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef danic het volgende:
Euuhh Nirak, ik denk dat Covie in 2012 is uitgerekend, niet in 2010
Nou TJ zeurt al weken dat ze graag dr uk eerder wil...lolquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dat zeg ik. Als je overtijd loopt en je lichaam er dus klaar voor is.
maar om het mensen te gaan aanraden die nog niet zover zijn is niet handig.
Ow dat..nou weet niet of het dezelfde is en misschien helemaal niet maar bij mijn bekkenpijn het pijnlijkst is, is zitten...dus dacht daar meteen aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef Susie het volgende:
[..]
Joh, uiteraard, maar waarvan.. dat vroeg ik mij af. Ik kan juist weer niet te lang liggen... ook irritant als je gewoon 8 uur eens wilt doorslapen![]()
Stomme vraag misschien; waarom niet thuisbevallen? Ik heb laatst begrepen, dat wanneer het dan toch niet thuis gaat en je pijnbestrijding wilt, dat je dan medisch wordt en voila geen eigen bijdrage meer, want medisch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:57 schreef Kyara het volgende:
Nah, morgen eerst maar een telefoontje richting verzekeraar want die polisvoorwaarden zijn niet echt duidelijk. Maar goed, al met al gaat poliklinisch bevallen in ziekenhuis plus kraamzorg toch rond de ¤ 500 kosten in totaal. Ik ben misschien naief maar ik vond het toch wel een tegenvaller eigenlijk.
En wat betreft kraampakket: ik vind het gewoon echt zo niet leuk om dat te moeten kopen. Koop liever kleertjes of zo. Maar goed, eerst maar eens kijken wat uberhaupt nodig is.
En sorry voor de zeikposts, hormonen en zo.
Jamaar... Die heb ik er niet in gezet... Stond al zo.. Ik heb vandaag rixtje en soohr bijgevoegdquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:56 schreef danic het volgende:
Euuhh Nirak, ik denk dat Covie in 2012 is uitgerekend, niet in 2010
nou, het kraampakket kost maar 25 euro hoor. Het zit hem meer in de kosten van de eigen bijdrage voor bevalling en kraamzorg. Het kraampakket was de druppel die de emmer liet overlopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef bitterend het volgende:
Kyara dat is ook wel veel geld dus ik snap wel dat het tegenvalt!! stuur een PM naar ferrari_rood! die heeft een extra kraampakket! misschien kan je het overnemen![]()
Helemaal mee eens hoor, vond het ook zo apart om te horen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:04 schreef Kyara het volgende:
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen om een aantal redenen: vooral omdat ik juist niet halsoverkop naar het ziekenhuis wilt als het ineens medisch wordt. Voor mij voelt het veiliger en rustiger en wij voelen ons er allebei beter bij om in het ziekenhuis te bevallen.
Maar ik vind het wel raar dat je ineens medisch bent als je pijnbestrijding wilt. Ik snap dat je daarvoor naar het ziekenhuis moet maar het is dan nog steeds een eigen keuze (of dat kan het zijn) en dat is met een poliklinische bevalling hetzelfde. Als ik tijdens mijn bevalling pijnbestrijding kies, kost het me ineens een paar honderd euro minder. Dat vind ik raar want daarmee kiezen sommigen misschien eerder voor medicatie terwijl dat misschien helemaal niet nodig is, puur om de kosten te drukken. En dat lijkt mij dan weer geen goed plan.
Ik naam aan dat het overal gratis was omdat bij Ohra krijg je het pakket ongeacht je verzekering...en ik vind de kosten van de enigenbijdrage van de kraamzorg ook beetje hoogquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, het kraampakket kost maar 25 euro hoor. Het zit hem meer in de kosten van de eigen bijdrage voor bevalling en kraamzorg. Het kraampakket was de druppel die de emmer liet overlopen
Ik heb er nog niet eens naar gekekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik naam aan dat het overal gratis was omdat bij Ohra krijg je het pakket ongeacht je verzekering...en ik vind de kosten van de enigenbijdrage van de kraamzorg ook beetje hoogja 3 euro's nog wat maar ik heb het berekend en het wordt tegen de 300 euro's..
Eet smakkelijk
en dan is de baby er zelf nog niet eens. bereid je maar vast voor danquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
nou, het kraampakket kost maar 25 euro hoor. Het zit hem meer in de kosten van de eigen bijdrage voor bevalling en kraamzorg. Het kraampakket was de druppel die de emmer liet overlopen
Volgens mij is t niet helemaal zo hoor. Althans toen k pijnstilling wilde zou k voor 2uur overgedragen worden aan de gyn. Daarna zou de verloskundige gewoon de bevalling weer overnemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:06 schreef Kyara het volgende:
Ja, en daarom snap ik er dus ook geen zak meer van....
Maar goed, mijn babi pangang is geariveerd
ongeveer 3,90 puquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:09 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens naar gekekenKan dat echt zoveel zijn nog?? Mwha, ik laat het even voor morgen, mijn hormonen zijn net weer wat in bedwang
Yup precies. Heb net gecheckt!quote:
Ja ik weet het wel zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:55 schreef Susie het volgende:
[..]
Hey psssttttt.... denk dat Asy een grapje maakte.
o wacht, je moet ook ff met je vlos afspreken:quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:30 schreef Asyniur het volgende:
We hebben afgesproken dat ik dit keer thuis ga bevallen 's avonds met Harry slapend in zijn eigen bedje en geen knip
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nou TJ zeurt al weken dat ze graag dr uk eerder wil...lol
Ja ik wou net zeggen, misschien doet de kraamverzorgster van Kleurdoos het wel voor niks in ruil voor een goede recensiequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Kleurdoos het volgende:
t valt best mee hoor.. althans, ik heb r eerder t huis uit gekickt..en bij elin ook, toen was ik iets van 199 kwijt, deze keer zal t ook zoiets of lager zijn.
klopt, geneest beter. daarbij had elin een groot hoofd en kwam ik er zonder scheur vanaf, daar gokte ik nu ook opquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja ik weet het wel zeker![]()
Nah Kyara, dat is toch geen zeikpost. Ik heb ook gewoon mijn verzekering gebeld.
Ik krijg vanalles vergoed, maar dat kost ook wat per maand![]()
Ik wilde vorig jaar eigenlijk naar een very basic ziektekostenverzekering overstappen, maar uit laksheid niet geregeld.![]()
Anders had ik denk ik ook haast niets vergoed gekregen.
@Kleurdoos, waarom verkies je een scheur boven een knip eigenlijk?
Ik dacht zelf ergens gelezen te hebben dat een scheur beter en sneller geneest, maar ik weet nou niet meer zeker of ik dat nou echt gelezen heb of dat wishfull thinking van mijn kant is
Die liep ze omver? toen ze haar Goofylach aan het oefenen was met open mond?quote:
TJ collega van mij is uitgescheurd naar haar clitoris toe.......quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die liep ze omver? toen ze haar Goofylach aan het oefenen was met open mond?![]()
Goh als een scheur nou beter geneest als een knip. Waarom knippen ze dan zo graag?![]()
Enigste wat ik kan verzinnen is dat ze de richting van de knip kunnen bepalen en niet van een scheur.![]()
Gottegot ik snap niet van mezelf dat ik dit zonder zweetdruppels zomaar kan typen![]()
Bij mijn vlosquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Asy, waar kan ik tekenen voor zo'n nachtbevalling, thuis en zonder knip??
Pff dat zei dus mijn schoonzus die is 3 keer bevallen...ik geloof ook allesquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef octopussy het volgende:
Inknippen wordt over het algemeen niet gedaan om uitscheuren te voorkomen, maar om de baby sneller geboren te laten worden. Hannah kreeg foetale nood tijdens het persen dus daarom (2x) ingeknipt.
Ik had beide.. Linksom de knip (omdat Chris'hartslag laag werd en de vacuumpomp nodig was), en rechtsom de scheur tot achter.. De knip is gaan ontsteken, de scheur was vlot beter..quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef bitterend het volgende:
Maar is een gecontroleerde knip niet beter dan een scheur die tot je anus kan lopen?
Nou kan ik weer effe overdenken, of ik wil scheuren of knippenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef bitterend het volgende:
[..]
TJ collega van mij is uitgescheurd naar haar clitoris toe.......
ik denk dat de knip meer gecontroleerd is inderdaad
en je went er aan (bevalling gesprekken bedoel ik)
Bij mijn keizersnede hebben ze ook allerlei lagen gescheurd. Uiteraard na de buikwand en lagen open gesneden te hebben, maar om meer ruimte te maken scheuren ze de binnenste lagen verder open volgens mij ook in verband met beter genezen van de inwendige lagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
@Kleurdoos, waarom verkies je een scheur boven een knip eigenlijk?
Ik dacht zelf ergens gelezen te hebben dat een scheur beter en sneller geneest, maar ik weet nou niet meer zeker of ik dat nou echt gelezen heb of dat wishfull thinking van mijn kant is
Nou, als ik naar die vergoedingentabel kijk moet je de eigen bijdrage inderdaad wel betalen. Maar bij Hannah heb ik daar nooit een rekening van gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef _evenstar_ het volgende:
Octo kraamzorg dok je wel toch bij cz?
Echt?? moet je niet flink voor betalen? voor zo'n pakket?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Asyniur het volgende:
Kraampakket en eigen bijdrage kraamzorg krijg ik vergoed, evenals een (pret) echo op eigen verzoek
Maar allebei dus gehecht? en de natuurlijke scheur is beter gaan genezen? hoe komt dat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik had beide.. Linksom de knip (omdat Chris'hartslag laag werd en de vacuumpomp nodig was), en rechtsom de scheur tot achter.. De knip is gaan ontsteken, de scheur was vlot beter..
Dus hier ook de knip voor een vlot verloop van de bevalling..
Ik zit ook bij CZ maar hoef de eigen bijdrage dus niet te betalen. Maar heb dus het pluspakket of comfortpakket of hoe het nu weer heet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou, als ik naar die vergoedingentabel kijk moet je de eigen bijdrage inderdaad wel betalen. Maar bij Hannah heb ik daar nooit een rekening van gehad
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Cooki:
die vlekken: dank voor de tip <opnoteert in geboorteplan>
haartjes in de war: vind ik niet zo erg
geboortedatum: 8 april (=2e Paasdag en Harry is op carnavals maandag geboren dus dat zou wel grappig zijn)
Die kosten zijn wel weer ingecalculeerdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
en dan is de baby er zelf nog niet eens. bereid je maar vast voor dan
Ja, dat is bij ons ook het geval. Alleen weet ik niet wat een ziekenhuisbevalling zonder medische noodzaak kost. Via google kwam ik uit op 400 euro dus dan mag je nog bijna 200 euro bijbetalen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef bitterend het volgende:
Bij Ohra staat dit over ziekenhuisbevalling zonder indicatie:
Bij een verblijf in een instelling zonder medische noodzaak geldt een eigen bijdrage van ¤ 15,50 per dag voor moeder en ¤ 15,50 per dag voor het kind. Bedragen de kosten van de instelling meer dan ¤ 110,50 per persoon per dag, dan brengen we u ook het bedrag boven de ¤ 110,50 in rekening. In 2011 wordt het bedrag van ¤ 110,50 verhoogd naar ¤ 111,50.
Ja, allebei gehecht op OK. Maar bij de knip zijn 2 of 3 hechtingen gaan ontsteken. Bij de scheur geen een.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef bitterend het volgende:
Maar allebei dus gehecht? en de natuurlijke scheur is beter gaan genezen? hoe komt dat?
je krijgt eigen bijdrage van bevalling en kraamzorg vergoed tot een maximum van ¤200, dus volgens mij geldt dat ook voor poliklinische bevalling. Maar ik weet niet wat een poliklinische bevalling kost, maar denk dat je tot ¤200 dus alles vergoed krijgt van de eigen bijdragesquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:46 schreef klavertje-4 het volgende:
ha asy hier ook fbto en ik kan uit de voorwaarden maar niet opmaken of de eigen bijdrage bij een poliklinische bevalling vergoed wordt. Weet jij dat toevallig
Jawel maar de vergoeding wordt wel verrekend met het eigen risico. Dus vandaar dat ik bij moest betalen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef bitterend het volgende:
TJ maar boven de 36 jaar moeten ze de vruchtwater punctie toch vergoeden? of vergoeden ze alleen de combinatietest?
Bij Ohra staat dit over ziekenhuisbevalling zonder indicatie:
Bij een verblijf in een instelling zonder medische noodzaak geldt een eigen bijdrage van ¤ 15,50 per dag voor moeder en ¤ 15,50 per dag voor het kind. Bedragen de kosten van de instelling meer dan ¤ 110,50 per persoon per dag, dan brengen we u ook het bedrag boven de ¤ 110,50 in rekening. In 2011 wordt het bedrag van ¤ 110,50 verhoogd naar ¤ 111,50.
Ik had er zelf 2 gekregen. Gewisseld van zorgverzekeraar en van mijn oude kreeg ik hem ook nog opgestuurd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef bitterend het volgende:
Ik dacht te lezen dat het gewoon in je basis pakket zit!
of is het alleen zo bij Ohra![]()
F_R had ook 2 kraampakketten! volgens mij heeft ze er eentje niet gebruikt van dr zus toch ferarri??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef TimeJumper het volgende:
Bedankt Deepfreeze en Bitterend voor jullie snelle antwoorden![]()
Nu ben ik weer helemaal gerust gelukkig
Nou Kyara dan gaan we toch "onze kraampakket resten" naar je opsturen hoor
als je naar het ziekenhuis gaat hoef je niks mee te nemen van het hele pakket nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef Kyara het volgende:
hebben ze in het ziekenhuis geen navelklem? Lijkt me dat je thuis ook andere dingen nodig hebt?
Doekjes voor het bloedenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
als je naar het ziekenhuis gaat hoef je niks mee te nemen van het hele pakket niet
wat denk je thuis nog nodig te hebben?
die deurmat had ik al genoemd en doekjes voor het bloedem zitten niet in het kraampakketquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Doekjes voor het bloedenen zo'n "" deurmat" in je bed tegen het eventuele doorlekken
Nah volgens mij zitten er bij mij van die schrikbarende dikke verbanden in hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
die deurmat had ik al genoemd en doekjes voor het bloedem zitten niet in het kraampakket
Die vond ik erg lekker zittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef bitterend het volgende:
20 kraamverbanden zitten erin ja! en een gekke onderbroek van gaas
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, in de OP staat de uitgerekende datum, niet de afgesproken datum![]()
Hoe ben jij zo snel?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef bitterend het volgende:
20 kraamverbanden zitten erin ja! en een gekke onderbroek van gaas
lieve schat, in het ziekenhuis hebben ze allesquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef bitterend het volgende:
Namen jullie hem mee naar het zh in de vluchttas? of gewoon als je thuis bent aan doen?
de hema onderbroeken zijn ook errug fijn, vond ik (type kampeertentquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Asyniur het volgende:
ja die kraamverbanden...
Met een beetje geluk kun je na een paar dagen met maandverband toe
Die netbroekjes zien er vreselijk uit, maar uiteindelijk was ik er heel erg blij mee! In mijn ondergoed bleef het kraamverband niet zo netjes zitten als in die netbroekjes.
tip: badslippers!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
lieve schat, in het ziekenhuis hebben ze alles
je hoeft niks mee te nemen. dat kraampakket is alleen maar voor thuis
dus je pakt in je tas je pyjama/tshirt in, badjas, wat schoon ondergoed, tandenborstel, haarborstel enzo
babykleertjes, fototoestel en dat is het wel zo'n beetje
Ik lag thuis met blote billen in bed. Nooit een vlekje gemaaktquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
de hema onderbroeken zijn ook errug fijn, vond ik (type kampeertent)
echt, 3 voor 3 euro, weggooien als vlekje erin (oh, asy dat hoef jij ff niet te lezen, ivm je afspraak met vlos , ik neem aan dat t vlekkenpakket voor de hele kraamtijd geldt)
feuteau?
Bijzonderquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik lag thuis met blote billen in bed. Nooit een vlekje gemaakt
en ik liep gewoon op mijn blote kakkies
maar goed, gewoon meenemen wat je mee zou nemen als je een nachtje gaat logeren. Zo ongeveer...
quote:
Check.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef TimeJumper het volgende:
Cooki, thanks, was steeds op zoek naar onderbroeken en een beetje goedkope.
Want zo gauw het kan wil ik mijn strings weer aan.
Had verschillende onderbroeken gekocht, kruidvat, wibra, zeeman. Maar tot nu toe zaten ze eigenlijk allemaal even akelig.
Nu dus de Hema eens proberen.
[..]
Bijzonderje had er gewoon een kurk ingedouwd?
dat zou eventueel nog op blote voeten kunnen toch? Maar ik pak ze toch nog even in! Vind die vloeren niet zo prettig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef danic het volgende:
Helemaal niet bijgelezen, maar je wilt daar toch wel even douchen voor je naar huis gaat? Dan zijn die slippers toch wel makkelijk.
Och zonder slippers lukt dat ook wel. Ik heb geen zin om een hele koffer mee te nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef danic het volgende:
Helemaal niet bijgelezen, maar je wilt daar toch wel even douchen voor je naar huis gaat? Dan zijn die slippers toch wel makkelijk.
Je wordt sowieso zonder pardon onder de douche geparkeerd na de bevalling hoor. En dat is heerlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:43 schreef TimeJumper het volgende:
Cooki & Flugeltje, m'n badslippers gaan dan toch maar mee![]()
maar heeft dat ook niet te maken dat die verzekeraar vooral in de gebieden zit waar thuisbevallen zeer klein is, ivm dat de verloskundigen dat niet doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef octopussy het volgende:
Kayra, ik ben echt minimaal aanvullend verzekerd bij CZ (basis aanvullende verzekering) en ik krijg alles vergoed. Kraampakket valt onder de basisverzekering en bij poliklinisch bevallen zonder medische indicatie wordt de eigen bijdrage ook vergoed. Geldt ook voor kraamzorg. Het gezinnenpakket heb ik overwogen, maar daar zitten de extra's vooral in orthodontische behandelingen. Vond ik de extra premie niet waard.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je wordt sowieso zonder pardon onder de douche geparkeerd na de bevalling hoor. En dat is heerlijkJe wilt tijdens de bevalling als je moet plassen of even rond wilt lopen ook niet steeds je gympen aan moeten doen neem ik aan, slipper is gewoon echt een goed plan...
Ja doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Nirak die vannacht gaat bevallen: ik zeg doen!
Hmm... Ik vind maandverband maar een smerige bedoeling.. Maar achquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
nadat je voor het eerst weer menstruatie hebt Nirak.
Als ie er dan niet gewoon uitvaltquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef _Bar_ het volgende:
nadat je voor het eerst weer menstruatie hebt Nirak.
ja dat jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als ie er dan niet gewoon uitvalt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:17 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als ie er dan niet gewoon uitvalt
ja of max 1 per dag gebruikenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
en aan 20 kraamverbanden heb je niet genoeg trouwens, dus ff 2 pakken kotex night erbij halen
Daar Ging t laatste restje eten..quote:
ow...evenstar, sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Daar Ging t laatste restje eten..![]()
Ieuwwww
Dat is schier onmogelijk in de kraamweek. Je drijft je bed uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:15 schreef _evenstar_ het volgende:
De gedachte dat je maar 1 verband per dag zou gebruiken zou me ook in normale staat laten kotsen...wie niet?! Das toch hartstikke smerig?!
Gewoon 2 in een keer, zodat je de rest vd dag geen omkijken hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Cooki het volgende:
nou ok, ik ben niet zo moeilijk joh, wie wil, neemt er 2![]()
(das wel een ongevraagde tip voor snachts)
oh ik dacht oprollen en naar binnen drukkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is schier onmogelijk in de kraamweek. Je drijft je bed uitMaar ze maakte maar een grapje. Niet zo serieus op in gaan
En je dan afvragen waarom je doorlekt, hihi.quote:
Joh dat past wel idd na een bevallingquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
oh ik dacht oprollen en naar binnen drukken
Nou idd.... denk je even lekker een tijdje van die troep af te zijn.... nee hoor, wordt daarna gewoon even gecompenseerd!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef TimeJumper het volgende:
Euwh Wickie 5 weken lang. En ik was al zo dolblij dat ik er bijna een jaar vanaf was met die zwangerschap.
Komt straks "pay-back-time"![]()
Susie ga eens rommelen![]()
![]()
Nou is Nirak vaak wel een uitslaper, maar dit is ook wel laat voor haar. En volgens mij had Faithz geen zin om te werken vandaag.... Zal het dan echt????quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:43 schreef flugeltje het volgende:
Nirak, Faithz
Laat eens een foto van de kleine spruit zien
Ja, true. True. Ik zal wel es bellen morgen, daar kan ik vandaag niet meer terecht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:42 schreef Susie het volgende:
Ik word al wakker als ik mij omdraai en moet dan altijd even plassen.... Maar geen idee Kuukske, maar lijkt me niet echt ok als het pijn doet. Een testje bij de huisarts is zo gedaan he?
En je hebt een nieuw plaatje!Bedenk me net dat die mijn plaatje zo op kan vreten!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die glazen bol van jou werkt goed flugel!
Bij ons doet de assistente dat gewoon, kan ik gewoon voor binnenwandelen, wel zo prettig!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, true. True. Ik zal wel es bellen morgen, daar kan ik vandaag niet meer terecht.
Enneuh ja..
Zelfs zíj hanteert een agenda bij onsquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:54 schreef Susie het volgende:
[..]
Bij ons doet de assistente dat gewoon, kan ik gewoon voor binnenwandelen, wel zo prettig!
Nirak!
Geen idee hoe zo'n test werkt! Urine meenemen en zij doet er een of ander staafje in die ze afleest...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zelfs zíj hanteert een agenda bij ons. Ze is altijd met oudjes enzo bezig voor weet ik veel wat.
Maar ik ga morgen zeker ff bellen. Hoe werkt die test dan eigenlijk?
Ennuh Sjovannie wil nonnie hè Nirak?
Voor het eerst? En dan ook de eerste echo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vrijdag moet mijn vriendin naar de verloskundigeben benieuwd
Oh ok, dus ik moet ook nog in een potje piesen dan. Fijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen idee hoe zo'n test werkt! Urine meenemen en zij doet er een of ander staafje in die ze afleest...
Neuh, helemaal niets hier Nirak en daar heb je wel een punt, geen teleurstelling inderdaad.
Al kom je met je braadpan aan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh ok, dus ik moet ook nog in een potje piesen dan. Fijn.. Accepteren ze ook IKEA-bakjes?
echt??? ik mis het juist ongelofelijk. ben zo jaloers als ik zwangere dames zie:@quote:
Ja, ik kom al sinds week 7 niet meer fatsoenlijk vooruit en als ik iets meer doe dan gewoon zorgen dat mijn zoon en ik gegeten hebben op een dag, dan heb ik het idee of ik een marathon gelopen heb.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
echt??? ik mis het juist ongelofelijk. ben zo jaloers als ik zwangere dames zie:@
Ja dat dus..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:39 schreef Susie het volgende:
Komt omdat er al eeeeeeeeuwwwweeeeen niemand meer op de lijst staat, vandaar dat iedereen met smart zit te wachten tot wij eens aan het werk gaan![]()
Je beeb voelen bewegen is dan weer wel leukquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind zwanger zijn ook niet alles. Maar misschien veranderd m'n gevoel nog als de beeb zich wat meer voelbaar maakt. Dat zal het al een stukje leuker maken denk ik.
Dat dus!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je beeb voelen bewegen is dan weer wel leukdat is het mooiste aan zwanger zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |