Een Clio. Maar hoe doe jij dat dan met je reiswieg bijvoorbeeld? Die past niet naast een maxicosi op de achterbank. En ik zie een dagje uit met opa en oma dus ook niet gebeuren want dat past ammel nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nieuwe auto
Maar wat heb je nu dan dat het niet past? Want zelfs in mijn panda past het onderstel van de wandelwagen...
Nah, mensen zijn nog wat flexibeler dan zon bak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef Kyara het volgende:
Nou, met 2 personen naast een maxi-cosi op de achterbank zie ik ook in onze gezinsauto niet snel gebeuren hoor.
Whehe. JD heeft ook een Clio, maar nieuwer model. MAarja, da's dan weer een driedeurs. Da's wel zo verrekte onhandig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:21 schreef Nirak het volgende:
Nja, ik heb de "nepauto" en mijn mevrouw de echte
Dus als we met meer mensen weg gaan nemen we de mondeo mee (station), die is groot genoeg. En bij mijn panda gooi ik het op de achterbank naast de maxicosi. Hoewel ik denk dat als ikdie krat voor mn werk uit de achterbak haal de reiswieg er wel rechtop in zou kunnen. Das dan weer het voordeel van die lelijke blokkendoos van een panda
Idd jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
@timejumper.
laat die spermadonor nog maar even zitten. ben pas 21 :$
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Ik vond babytjes vrogah helemaal niks...stinken, huilen en kwijlenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog wel een beetje vroeg, naar mijn mening dan
Doe maar gewoon flink kwijlen als je babytjes ziet, deed ik ook (vroegehur) en begin er later maar aan
![]()
Nouuuu..... Vooruit danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:29 schreef Rixtje het volgende:
Nirak wil je mijn datum op 13 april zetten? Alvast bedankt!
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik ben erg benieuwd of al het voorwerk bij jou, jou bevalling gaat versoepelen strakkies!ik hoop van wel natuurlijk
Ohwquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Dan moet je wel meer info geven he, want wij zijn nieuwsgierigquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
uhmm.. ik heb al wel een kindje hoor:$
Wij hebben een Ford Ka, die klap je (de achterbank danquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef Faithz het volgende:
Wij moeten dan ook nog een hond meenemendus ik ben bang dat voor de weekendjes weg de skibox er nu altijd op moet
Ik heb mn wagen volgeladen..
Btw met een iets kleinere auto: klap je toch de achterbank in delen neer?
Zullen we ruilen? Ik heb namelijk veel zin om te werkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook! Heb nml geen zin om morgen te gaan werken
Middelmaatje, kleiner dan labrador iigquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef bitterend het volgende:
Haaha hoe groot is de hond die mee moet??
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:52 schreef TimeJumper het volgende:
Zullen we ruilen? Ik heb namelijk veel zin om te werken![]()
Ga jij werkloos thuis zittten effe
Hij kan ook truukjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:03 schreef bitterend het volgende:
Ahhh Nirak wat een poeeeeepieeeee![]()
![]()
ben zot op honden
Haha niet schrikken hoor, ik bedoel het niet flauw of gemeenquote:
Zo is datquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:09 schreef bitterend het volgende:
Hahaha TJ de gras is altijd groener elders....jij wil werken Faithz heeft er even geen zin in![]()
Nirak lekker toch! dan negeert hij de kleine in het beginvolgens mij wordt onze kat bang van de baby
ben echt benieuwd ook wat de konijnen ervan zullen vinden!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
laat ons dan wel even de uitkomst van de rekensom weten
Misschien gaan ze achteruit zwemmen of koppeltje duikelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:29 schreef Susie het volgende:
Ik geloof niet dat onze vissen in het aquarium zich iets van een baby aan zullen trekken
Dat zou wel onwijs cool zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Misschien gaan ze achteruit zwemmen of koppeltje duikelen
Neuh, die niet. Zal ff foto-tje maken... ook zo lekker off-topic hier zeg, mja onder het mom van llm-er moet vermaakt worden??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geel en zwart van kleur en dezelfde vorm als hun geheel zwarte soortgenoot.
Kan het wel eens posten in F&F, misschien weten ze het daar...Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Ikke niet, vind ik meer wat voor bejaardenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Nirak het volgende:
ik hou van vissen en aquaria
en Covie, goed dat jullie dat gedaan hebben met schoonmoeders!
Ja nog steeds. Ik zal eens een foto voor je nemen vandaag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Zoë23 het volgende:
Time jumper had je die pos.broek nog te koop?
En leuk om jullie huisdieren te zien haha
Heb 2 katten. Nogal bang voor alles dus we zullen zien
Dank, ik hoor dr nu officieel ook bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Nirak het volgende:
[..]
Idd jaGa jij eerst maar even genieten van het leven
Echt doen hoor, bij mij rammelde ze toen ook al, mn eierstokken.. En ik had ook geen vent (wel een vrouw, maar die doet het niet
).
Maar wij hebben het zo fijn gehad samen de afgelopen 10 jaar met zn 2, weet zeker dat we t met zn 3 zeker zo fijn gaan hebben
Owja, ik heb Soohr in de OP gezet
Is goed, dankjewel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja nog steeds. Ik zal eens een foto voor je nemen vandaag.
Ik zeg er wel bij, in het begin van mijn zwangerschap deed ik hem niet aan omdat hij afzakte. nog niet genoeg buik zodat hij daaraan bleef hangen.
En aan het eind van je zwangerschap kan je hem ook niet aan omdat je buik dan niet meer in "die flap" past. (ligt natuurlijk ook aan je buik)
En het knoopgatselastiek, daar zou je nieuwe in moeten doen. Werkt nog wel maar enkele knoopsgaatjes zijn doorgescheurd. (zal i kook een foto van nemen)
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een zwangere buik, ge bent erbij! Ge bent erbij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef Soohr het volgende:
[..]
Dank, ik hoor dr nu officieel ook bij
Alleen kijken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Soohr het volgende:
Ik kijk dr elke dag tegenaan,
telt dat ook?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Kyara het volgende:
Vissen, leuk voor de katten![]()
Lijkt me best grappig....
Mijn lief kijkt ook alleen maar hoor... is niet zo van het aanraken blijkbaar, moet hem soms echt even 'dwingen' om te voelen! Hij heeft er gewoon niet zoveel mee, hij kan niet wachten tot ze er is, dan kan hij er tenminste wat mee!quote:
Ik bedoelde er niks seksueels mee trouwens...mijn man zit vaak aan mijn buik..even poken en met de baby spelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Soohr het volgende:
[..]
nee,
maar zo is het wel weer genoeg info
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:52 schreef Susie het volgende:
Duurde even, want ze doen overdag helemaal geen ene moer....Zijn dat niet gewoon Platy's? Nml ook een van de meest verkochte aquariumvissen volgens mij. Ik ga er ff m'n aquariumboeken voor open slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus geel en zwart van kleur en dezelfde vorm als hun geheel zwarte soortgenoot.
Kan het wel eens posten in F&F, misschien weten ze het daar...
Edit: jep, t zijn Platy's
Je hebt ze in allerhande kleurvarianten.
Ook zwaarddragers lijken erop (de vrouwtjes dan)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Susie het volgende:
[..]
Mijn lief kijkt ook alleen maar hoor... is niet zo van het aanraken blijkbaar, moet hem soms echt even 'dwingen' om te voelen! Hij heeft er gewoon niet zoveel mee, hij kan niet wachten tot ze er is, dan kan hij er tenminste wat mee!![]()
Oh en konijnen... niet aan mij besteed. Had vroeger katten en die mis ik nog wel... maar die haren en de kattebak absoluut niet!Dan is een aquarium makkelijker in onderhoud!
Thanks! Doodgewone saaie platy's dus, haha! Maar goed, ze zorgen wel voor nieuwe aanwas in de bak, dus dat is wel leuk! edit; lees op wiki dat ze 40 jongen per keer kunnen krijgen??? Nou, die heb ik nog niet gezien hoor.... 1 of 2 en dat is het wel dan....quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Platy's? Nml ook een van de meest verkochte aquariumvissen volgens mij. Ik ga er ff m'n aquariumboeken voor open slaan
Edit: jep, t zijn Platy's
Je hebt ze in allerhande kleurvarianten.
Ook zwaarddragers lijken erop (de vrouwtjes dan)
Er is ook nog niet echt een buik,quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik bedoelde er niks seksueels mee trouwens...mijn man zit vaak aan mijn buik..even poken en met de baby spelen
Die jongen zijn zo klein dat ze als voer dienen voor de vissen in je bak. Papa en mama eten ook gewoon mee van hun kroost.. That's naturequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:59 schreef Susie het volgende:
[..]
Thanks! Doodgewone saaie platy's dus, haha! Maar goed, ze zorgen wel voor nieuwe aanwas in de bak, dus dat is wel leuk! edit; lees op wiki dat ze 40 jongen per keer kunnen krijgen??? Nou, die heb ik nog niet gezien hoor.... 1 of 2 en dat is het wel dan....![]()
weet niet of dat wel restless legs zijn Octo.. Ik heb er heel m'n leven al last van en het is alles behalve kramquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:39 schreef octopussy het volgende:
Ik heb er weer wat bij: restless legsHeb al een tijdje dat ik 's nachts wakker word van een kramperig gevoel in mijn benen. Nu komt het 's avonds al opzetten en blijft het aanhouden. Met wat paracetamol (ook ivm de hoofdpijn) lijkt het onder controle te houden.
Dat klinkt meer als rusteloze benen idd.. Probeer die gel eens zou ik zeggenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef octopussy het volgende:
Maar echt kramp is het ook niet want dat trekt weer weg. Het voelt meer alsof mijn benen bezig zijn om in slaap te vallen, maar wel doorlopend. Meer tintelingen zeg maar.
Ik denk dat het wel wegtrekt na de zwangerschap, maar ik moet nog 11 weken tot uitgerekende datum
We moeten toevallig een nieuwe stofzuiger. Bedankt voor de tip. Ga er eens naar kijken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:39 schreef octopussy het volgende:
Overigens is het wel de moeite waard om te investeren in een goede stofzuiger (wij hebben de Miele cat&dog) want plukjes kattenhaar+kruipende baby's zijn een slechte combi.
haha ik heb een zoontje van 2,4 jaar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dan moet je wel meer info geven he, want wij zijn nieuwsgierig
Jongetje, meisje, hoe oud enzo, en hoe oud was jij toen?
En, omdat iedereen het wil weten maar misschien niet vraagt uit fatsoen: is het een bewuste keuze geweest? En als dat niet zo is hoef je jezelf er overigens niet voor te schamen, want dat wil natuurlijk niet zeggen dat je 100% gek op je kleine bent en er goed voor zorgt
Wat goedquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
haha ik heb een zoontje van 2,4 jaar!
ik was bijna 19 toen ik bevielik weet dat het erg jong is en het was idd niet bewust.
ik had 2 jaar een relatie. die jongen woonde sinds een half jaar ook bij ons. zijn ouders hadden hem uit huis gegooid omdat ze onze relatie niet accepteerde (turks).. ik heb de maand voor ik zwanger werd in het ziekenhuis gelegen vanwege een nierbekkenontsteking en was dus niet op de hoogte dat je pil niet werkt wanneer je antibiotica krijgt. na 12 weken ben ik er pas achter gekomen dat ik zwanger was. Dus dat is mijn verhaal. ondanks dat ik pas 18 was, besefte ik mij heel goed dat het al eeb klein mensje was en het mn eigen verantwoordelijkheid was. dus heb ik ervoor gekozen om hem te krijgen en er voor te zorgen met alle liefde die ik maar kan geven <3 ik moet zeggen dat het de beste keuze was die ik ooit heb gemaakt!
Ik denk positief.quote:
ik was zelf tijdens mn zwangerschap ook heeeeel onzeker of ik dit wel aankon. maar ik heb wel vaker van mensen het compliment gekregen dat mijn zoontje geen betere moeder had kunnen hebben.. dat hoor je natuurlijk maar al te graagquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef Susie het volgende:
Ik denk ook positief, want ik vind het zelf ook heel goed van jou! Respect hoor! Ik had het niet gekund toen ik 18 of 19 was....
Wat een eikel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee. hij is weggegaan nadat ik vertelde dat ik zwanger was en nooit meer terug gezien. dus ben alleenstaand
ach, dat vind ik nog zachtjes uitgedrukt... hahahaquote:
Goh ik had dit halverwege voor enkele weken, vooral 's avonds in bed of 's nachts werd ik er wakker van. Dan moest ik gewoon lopen of ze in beweging houden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:58 schreef octopussy het volgende:
Maar echt kramp is het ook niet want dat trekt weer weg. Het voelt meer alsof mijn benen bezig zijn om in slaap te vallen, maar wel doorlopend. Meer tintelingen zeg maar.
Ik denk dat het wel wegtrekt na de zwangerschap, maar ik moet nog 11 weken tot uitgerekende datum
Beter gelukkig alleenstaand, als samen met stress en ellende en geen liefdequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nee. hij is weggegaan nadat ik vertelde dat ik zwanger was en nooit meer terug gezien. dus ben alleenstaand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |