QQ moar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef TwyLight het volgende:
Reactie uitlokken en dan dat gebruiken als "bewijs"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Net als de gratis playtime en mount die jij dan krijgt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Typisch Twy weer.
[ afbeelding ] Boks.

Ik zat al te zoeken op chars op de Armory. Die kon ik niet vinden. Ik wil niet een account terugkapen, maar wil em wel als hij em niet meer gebruikt.. Ff op onderzoekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Dat is het 'm juist. Daarom moet je je CD-key en/of ID bij de hand hebben en naar blizz mailen. Maar ik weet niet hoe het zit nu met die Battle.net accounts. Als hij geconnect is aan een andere acc kan het niet meer volgens mij.
Die masks kan je stuk voor stuk gewoon kopen nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die wands nu allemaal gehaald. Vraag me nu af hoe je die 24 masks kan halen
Oh wacht tellen niet voor metaDD
Ik weet niet eens hoe en of waar die wands te halen zijn, ik heb er 1, ghost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die wands nu allemaal gehaald. Vraag me nu af hoe je die 24 masks kan halen
Oh wacht tellen niet voor metaDD
Je kan beide nu kopen bij een vendor in SW of org denk. Verder candy buckets opzoeken in inns.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe en of waar die wands te halen zijn, ik heb er 1, ghost.
Maar die masksgeen idee.
Tis mijn eerste halloween in WoW
Wou net zeggen laat maar, uit 2 candybuckets (had 1 nog niet opengemaakt) een dwarf mask en een sinister squashlingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je kan beide nu kopen bij een vendor in SW of org denk. Verder candy buckets opzoeken in inns.
Paard komt uit de goody bag: 1x per dag dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Weet iemand waar dat halloween paard vandaan komt?
Dropt hij van de boss of komt hij uit het tasje dat je 1 keer per dag krijgt.
En is het normaal dat je deze achievement:
Sinister Calling
Meteen op dag 1 krijgt uit het eerste tasje? xD
Nou omdat ik dat niet had verwacht xDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paard komt uit de goody bag: 1x per dag dus.
En aangezien het allemaal RNG is, is het dus normaal dat er mensen zijn die zoiets krijgen op de eerste dag. Waarom zou dat niet kunnen op de eerste dag
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk! Je kan Valor points omzetten in Conquest points en nu kan ik extra gear kopen
Dat was een uur terug of zo.Shit, het telt mee voor de wekelijkse conquest-cap èn het telt niet mee voor de seasontotals
Kut
Dat doe ik dus ook nooit weer.
Al sinds 4.1quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke dan!
Sinds wanneer is dat? Meestal komen dit soort veranderingen toch bij de veel besproken patches?
Mijn eerste goody bag de Hallowed Helmquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Weet iemand waar dat halloween paard vandaan komt?
Dropt hij van de boss of komt hij uit het tasje dat je 1 keer per dag krijgt.
En is het normaal dat je deze achievement:
Sinister Calling
Meteen op dag 1 krijgt uit het eerste tasje? xD
Dat doen ze op onze servers in guild runs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef hans1988 het volgende:
heerlijk die PUG's naar ragnaros, en keihard blijven falen op 1e wave van adds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |