Tandjes tuffen godverdomme!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg ze dat Breakloose wel ff langskomt...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef xSoDx het volgende:
Ik heb nog een key voor vanilla + tbc!En jij bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan dus niet. Dat is het 'm juist. Daarom moet je je CD-key en/of ID bij de hand hebben en naar blizz mailen. Maar ik weet niet hoe het zit nu met die Battle.net accounts. Als hij geconnect is aan een andere acc kan het niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
ik moet sowieso even kijken of het nog gebruikt wordt. ik wil het niet terughalen als het nog actief is. alleen hoe bekijk je dat.? emailadres van account is door hem gewijzigd..
Weet je niet, wat nou als je opeens weer wilt spelen, en het blijkt dat je acc is gehackedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso gaat blizz echt geen moeite doen voor een account wat dan zogenaamd gehackt is 4 jaar geleden
koter?quote:

1) Ik beg nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
koter? [ afbeelding ]
mijn punt is dat niemand je hier kent en je hier komt beggen voor RAF en dat jij de mount wil
Iedereen hier heeft die gratis key, bovendien is wow classic maar 5 euro en krijg je tbc er sowieso gratis bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef xSoDx het volgende:
[..]
1) Ik beg niet
2) Ik bied een key aan inruil voor die mount, as in, ik recruit iemand met MIJN key..
3) wat boeit mij het nou dat niemand mij hier kent?
Ben je naast dom ook nog is blind ofzo?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft die gratis key, bovendien is wow classic maar 5 euro en krijg je tbc er sowieso gratis bijen volgens mij ben je mad want ik ben ineens dom en blind
volgens mij ben je zelf een "koter" van 12
Net als de gratis playtime en mount die jij dan krijgt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef xSoDx het volgende:
[..]
wat begrijp niet aan een gratis key voor iemand die wil spelen ?
Of het nou 5 of 50 euro is dat is niet relevant, het is gratis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |