download gewoon de curse.com clientquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef KanNichtSehen het volgende:
Iemand anders problemen met Addons?Ik heb alles in Interface\Addons\ geplaatst en als ik bij mijn character-login zit kan ik de 'Addons' knop niet zien
Curse client is nu de addons aan het installeren, hopelijk werkt het.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
download gewoon de curse.com client
Veel plezier met handmatig checken op updates enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ouderwets? Ik sleep het nog steeds in de addons folder. Hoe moeilijk is het nou om dat te doen, ga daar echt geen extra shit voor installeren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
Ik gebruik WoWmatrix. Laatste keer dat ik die curse client had kon ik er maar 2 tegelijk updaten, want ik was geen prem curse member. FU DAN MAAR CURSE!
Nuhquote:
Oke dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk! Je kan Valor points omzetten in Conquest points en nu kan ik extra gear kopen
Dat was een uur terug of zo.Shit, het telt mee voor de wekelijkse conquest-cap èn het telt niet mee voor de seasontotals
Kut
Dat doe ik dus ook nooit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |