quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:40 schreef GotC het volgende:
Nou, slaap lekker allen![]()
Het is mooi geweest.
Idem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:42 schreef Marc H het volgende:
Dit is eerder de finale zeilslepen....
Ik ga ook maar eens onder zeil
Deze schijnt te werken: http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:42 schreef spiedermann het volgende:
Doet de stream het in het buitenland ook? Dan weet ik of het de moeite is om uit bed te komen
Dat zou echt wat voor ze zijn, ze staan niet echt bekend om hun smaak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:43 schreef qu63 het volgende:
Als we eenmaal begonnen zijn hoop ik wel dat de NOS door blijft gaan met uitzenden en niet om 7u stopt vanwege het turnen
en anders deze: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:42 schreef spiedermann het volgende:
Doet de stream het in het buitenland ook? Dan weet ik of het de moeite is om uit bed te komen
twitter:MarjoleinNOS twitterde op zondag 16-10-2011 om 03:43:13Voorstel: Als we nog eens een wk-finale halen, eisen we een overdekt stadion #wkhonkbal reageer retweet
twitter:honkbalsite twitterde op zondag 16-10-2011 om 03:34:12Druk overleg door officials op het veld. Regen blijft toch spelbreker. #nlhonkbal reageer retweet
twitter:honkbalsite twitterde op zondag 16-10-2011 om 03:36:06Scheidsrechters en coaches nu op het veld. #nlhonkbal reageer retweet
twitter:honkbalsite twitterde op zondag 16-10-2011 om 03:37:00Speaker roept nu de opstellingen om. #nlhonkbal reageer retweet
Ben geen metereoloog maar lijkt mij alleen maar erger te wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:47 schreef hole1988 het volgende:
het lijkt weg te trekken
[ afbeelding ]
Vandaag dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Panama_City#Climate
Meeste neerslag valt in oktober. Niet zo'n handige speelstad dus op dit moment.
10 voor 9quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:49 schreef flipsen het volgende:
Inmiddels is het hier ook al kwart voor 11, ze mogen wat mij betreft nu ook wel opschieten
Weten fokkers hedendaags niet meer hoe ze screenshots moeten posten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:52 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Shit, dat meisje met het rode topje en het boezem.
die doet t!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Deze schijnt te werken: http://nos.nl/dossier/302869-honkbal-wk-2011/tab/268/live/
Michael McDonald mag ik ook graag horenquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:52 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
minpuntjes voor de muziekguy dat het 'm niet is
Doe eens een screenshot!quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:52 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Shit, dat meisje met het rode topje en het boezem.
In het filmpje verscheen een Panamaanse die mij in het oog viel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weten fokkers hedendaags niet meer hoe ze screenshots moeten posten?
hier de directe link http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:54 schreef spiedermann het volgende:
[..]
die doet t!
alleen in silverlight maar dat maakt niet uit
Ik ben steeds te laat met omdraaien..quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:55 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
In het filmpje verscheen een Panamaanse die mij in het oog viel.
Charles Urbanus jr.quote:Finale WK honkbal, zondag:
Nederland - Cuba
De wedstrijd is in verband met de regen uitgesteld. Het duel zou om 0.00 uur beginnen, maar volgens de laatste berichten vanuit Panama begint de eindstrijd niet eerder dan 03.30 uur.
Het commentaar is van Charles Urbanus jr. en Ronald van Dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Koningin_NL twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 23:59:16Vooruit mannen, voor Vorstin en Vaderland! Oranje boven! Men weet toch wel dat Piet Hein bij Cuba de Zilvervloot veroverde? #nedcub #honkbal reageer retweet
Ik ben ook een successupporter. Dont mind.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kijk mee.
Ken de regels heul niet, maar NEDERLAND SPEELT OLÉ OLÉÉÉÉ.
gooit ie direct naar windows mediaplayer en pakt ie niet maar maakt niet uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier de directe link http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Laterz best medefokkers. Ik ga mijn ogen de kost geven.
Het begint net....quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Laterz best medefokkers. Ik ga mijn ogen de kost geven.
niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:01 schreef hole1988 het volgende:
zo te zien zijn de beelden officieel 4:3
Ken net, als het 4 uur duurt is iedereen daar ook pas midden in de nacht thuisquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:01 schreef VacaLoca het volgende:
Het is nu 9 uur daar, lokaal opzich een prima tijd
toch een soort thuisvoordeel voor die cubanenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:08 schreef JimboSlice het volgende:
Zo te horen hoeven we niet te klagen dat we net de hele tijd naar Sky Radio-muziek hebben geluisterd
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:12 schreef tong80 het volgende:
Vreemd dat er zo weinig Marokkanen honkballen, terwijl je honken kunt stelen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:12 schreef tong80 het volgende:
vuile racist, er doen ook antilianen mee, die stelen ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:12 schreef tong80 het volgende:
Ja, nou durf je wel, nou dat alle Marrokanen bezig zijn het uitgaansleven onveilig te maken!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:12 schreef tong80 het volgende:
Goed commentaar idd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:06 schreef JimboSlice het volgende:
Leuk dat die verslaggever daadwerkelijk wat weet van honkbal, van Charles wist ik dat al.
Wordt ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:14 schreef Operc het volgende:
Die deuntjes wordt je wel gestoord van na een tijdje.
Echt niet, die zijn te lui..quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:13 schreef lubje25 het volgende:
[..]
vuile racist, er doen ook antilianen mee, die stelen ook
En nou bungelt die stekker lekker rond in de motregen. Als iemand 'm er straks weer in doet hebben we gratis vuurwerk.quote:
De wens van Zsa Zsa Gabor.quote:
Dat gebeurde vrijdagavond toen ik met mijn team in Rotterdam moest spelen, in een keer alles pikkedonker. Die lampen krijg je ook niet zomaar weer aan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Verkeerde stekker, stadion donker.
nee!quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:26 schreef Operc het volgende:
Vraag van een honkbal-n00b: bij de volgende inning wordt er niet weer op de honken gestart waar de vorige inning mensen geëindigd zijn toch?
Neenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:26 schreef Operc het volgende:
Vraag van een honkbal-n00b: bij de volgende inning wordt er niet weer op de honken gestart waar de vorige inning mensen geëindigd zijn toch?
Nopequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:26 schreef Operc het volgende:
neequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:26 schreef Operc het volgende:
Men is gewoon erg behulpzaam hier. Laat het je er niet van weerhouden vragen te stellenquote:
Voor Guevaraquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:28 schreef Operc het volgende:
Volgende n00bvraag: Waar staan die C H en E voor?
Spaans voor Runs, Hits en Errors.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:28 schreef Operc het volgende:
Volgende n00bvraag: Waar staan die C H en E voor?
C weet ik niet maar het zal wel RBI zijn (Runs batted in)?quote:
Dankje. Hits en Errors zijn voornamelijk voor de statistieken dus? Of maken die nog wel uit bij gelijke stand oid?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:30 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Spaans voor Runs, Hits en Errors.
Runs zijn punten, om je volgende noob-vraag te voorkomen
Ja je moet wat om wakker te blijvenquote:
Puur statistiek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Dankje. Hits en Errors zijn voornamelijk voor de statistieken dus? Of maken die nog wel uit bij gelijke stand oid?
Bier lijkt mequote:
Nee, het geeft inderdaad meer een beeld van de wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:32 schreef Operc het volgende:
[..]
Dankje. Hits en Errors zijn voornamelijk voor de statistieken dus? Of maken die nog wel uit bij gelijke stand oid?
Ok, er zat best veel tijd tussen dus ik legde het verband niet.quote:
Vrije loop krijg je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Operc het volgende:
N00bvraag 3: Kan die pitcher problemen krijgen omdat hij tegen die slagman aangooit?
Ligt eraan. Dit was zijn eigen schuld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Operc het volgende:
N00bvraag 3: Kan die pitcher problemen krijgen omdat hij tegen die slagman aangooit?
Nee en ja. De scheids kan de slagman naar eerste honk laten gaan en dat kan punten kosten als 2 en 3 een man hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Operc het volgende:
Het volledige andere team wil wel eens boven op je springenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:33 schreef Operc het volgende:
Dat doet de arts straks wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ok, er zat best veel tijd tussen dus ik legde het verband niet.
En daar doet de scheids dan niet moeilijk over?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:35 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Het volledige andere team wil wel eens boven op je springen
Het kan een hobby zijn van de pitcher hequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Ah ok, dat moet je niet te vaak doen dus.
Meestal gaan ze even langs de kant staan om ze uit te laten razen en dan grijpen ze inquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:36 schreef Operc het volgende:
[..]
En daar doet de scheids dan niet moeilijk over?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:36 schreef Operc het volgende:
[..]
En daar doet de scheids dan niet moeilijk over?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:35 schreef wdn het volgende:
Plus soms stormt de dug-out leeg en gaan ze meppen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:37 schreef Operc het volgende:
Bal vangen en meteen bel van je kauwgom blazen.:P
Is dat de enige reden om voor Nederland te zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:38 schreef wdn het volgende:
1938. Pre WW-2
Wordt tijd voor een Europese winnaar!
er deden toen 2 landen mee dus zo bijzonder was het niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:38 schreef wdn het volgende:
1938. Pre WW-2
Is dat niet gevaarlijk waar er honkbalknuppels in het spel zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:35 schreef wdn het volgende:
Plus soms stormt de dug-out leeg en gaan ze meppen
Er waren toen maar twee teamsquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:38 schreef wdn het volgende:
1938. Pre WW-2
Nope geen MLB spellers volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef Parafernalia het volgende:
Hoezo staan de VS ofzo niet in de finale?
Die wilden liever een medaille zonder te spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef Parafernalia het volgende:
Daar slaan ze meestel niet mee, netzoals bij het ijshockeyquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat niet gevaarlijk waar er honkbalknuppels in het spel zijn?
Nou... er mogen een hoop goede spelers niet meedoen omdat de VS geen verplichte afdracht van spelers aan het nationale team kentquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef Mercer het volgende:
dus NL is zo goed met honkbal dat ze nu in het wk staan?
Idd belachelijk. Maar tegenwoordig kijken ze hoeveel westrijden je hebt gewonnen en waar je staat in de stand.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:39 schreef Parafernalia het volgende:
Er zijn meerdere WK'squote:Op zondag 16 oktober 2011 04:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Aan de World baseball classic doen wel MLB spellers mee.
Ik kan ook MLB spellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Aan de World baseball classic doen wel MLB spellers mee.
Meeste goeie MLB speler komen toch van de Caraïbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou... er mogen een hoop goede spelers niet meedoen omdat de VS geen verplichte afdracht van spelers aan het nationale team kent
The Netherlands is al moeilijk voor zequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:51 schreef tong80 het volgende:
Wie kan de naam van deze slagman correct spellen ?
Bij een foutbal ergens in of over de tribune hoor je straks glasgerinkel, ik geef het je op een briefjequote:Op zondag 16 oktober 2011 04:52 schreef Operc het volgende:
Ik wacht eigenlijk op het moment dat ze een "Padum Tsj" geluid erin verwerken.
Zoiets kwam net voorbij jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Bij een foutbal ergens in of over de tribune hoor je straks glasgerinkel, ik geef het je op een briefje
Hehe nu dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:53 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Bij een foutbal ergens in of over de tribune hoor je straks glasgerinkel, ik geef het je op een briefje
bowlen of blowenquote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef Operc het volgende:
Die geluidjes doen me qua niveau toch een beetje denken aan de visuals als je gaat bowlen
Daar hebben ze idd ook een strike.quote:Op zondag 16 oktober 2011 04:54 schreef Operc het volgende:
Die geluidjes doen me qua niveau toch een beetje denken aan de visuals als je gaat bowlen
Redelijk normaal, alleen heb je normaal wel veel meer mensen op de honken. Voorlopig is het een pitchers duel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Is het normaal om 3 innings in een uur af te werken? Of is dat snel/langzaam?
Ik kijk nu ook MLB Detroit - Texas en die zijn om 2 uur begonnen en zijn nu pas in de 7e inningquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:08 schreef Operc het volgende:
[..]
Is het normaal om 3 innings in een uur af te werken? Of is dat snel/langzaam?
Maar daar staat het ook 15-4, zijn er meer dan 20 honkslagen geslagen en hebben ze een stuk of 7 pitchers gebruiktquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook MLB Detroit - Texas en die zijn om 2 uur begonnen en zijn nu pas in de 7e inning
En commercial breaks niet te vergetenquote:Op zondag 16 oktober 2011 05:12 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Maar daar staat het ook 15-4, zijn er meer dan 20 honkslagen geslagen en hebben ze een stuk of 7 pitchers gebruikt
klopt, helemaal tijdens postseason. Meestal staan de spelers dan al klaar om te spelen en moeten ze wachten tot de reclame voorbij is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:13 schreef chufi het volgende:
[..]
En commercial nreaks niet te vergeten
Omdat dat minder vaak voorkomt? (moeilijker is zeg maar?)quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:14 schreef VacaLoca het volgende:
telt wel zwaar zo'n punt tegen in een pitchers game
Die mag inderdaad niet meer terug komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:25 schreef Operc het volgende:
En ze mogen ook weer terug naar de vorige pitcher? En kunnen andere spelers eigenlijk ook gewisseld worden, of zijn het wel alleen die 9 mensen die iets kunnen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |