Echt? Ik ben echt een sucker voor dat soort films (en muziek), Shrek enzo, heerlijkquote:
Shrek vind ik dan weer 1 van de meest briljante films everquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Die TT! Cute!
[..]
Echt? Ik ben echt een sucker voor dat soort films (en muziek), Shrek enzo, heerlijk![]()
Heb gisteren nog op "I like to move it move it" staan dansen
En Ice Age vond ik dan weer minder, behalve dat eekhoorn-achtige beestje met die eikelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Shrek vind ik dan weer 1 van de meest briljante films ever![]()
Zo ook Ice age
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zal nog even fotootjes van mijn kijkdoos uppen, die ik gisteren voor bruiloft van vriendin had gemaakt
Ik vind Sid zo schattigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En Ice Age vond ik dan weer minder, behalve dat eekhoorn-achtige beestje met die eikel![]()
Kan ook zijn omdat ik hem in het Vlaams heb gezien hoor, dan klinkt alles wat suffig
Ik had een collega die op Sid leek.... een andere collega deed haar altijd na "Hello, I am Shshshshsshhssidthhhhhh" (dat laatste slaat op de enorme slis van die slothquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had een collega die op Sid leek.... een andere collega deed haar altijd na "Hello, I am Shshshshsshhssidthhhhhh" (dat laatste slaat op de enorme slis van die sloth)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een naamtopic!
Vannacht begon om 4 uur al goed toentegen me aan kwam kruipen omdat hij eerder uit zijn nachtdienst kon. Toen lekker uitgeslapen en naar Scheveningen gekachelt, heeeeeeeeeeeeeerlijk op een terrasje gezeten heel de middag echt, ga je 'helemaal' naar Scheveningen, zit je alleen maar heel de middag op 1 terrasje te chillen en te loungen in het zonnetje
daarna heel gezellig en romantisch gegeten bij de Griek - hoezo VOL?? het toetje alleen al was subliem
- en nu gedoucht, in legging en T-shirt (van hem uiteraard) chillen en uitbuiken.
Fotooke van vanmiddag
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Men neme een grote verhuisdoos en een enorme berg gekochte klerezooi van high brand winkels als Action, Xenos en Kruidvat
[ afbeelding ]
Men bekleed de binnenkant met een laag piepschuim, spuitsneeuw en plukken nepsneeuw voor het winterse effect. En men pleurt er alvast wat winterse dieren in, vanuit zowel Lapland, de Noordpool en de Zuidpool. Want zoals in Madagascar de pinguins zelfs in Afrika zitten, zit hier ook alles wat leuk is door elkaar.
[ afbeelding ]
Aan de buitenkant ziet hij er na een laagje neutraal inpakpapier zo uit (met klepje zodat de verlichting nog aangedaan kon worden)
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant zo (lichtjes nog uit, en het was buiten nog te licht).
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant in het donker als je een foto probeert te nemen ziet hij er zo uit![]()
In het echt was het dus wel goed te zien met de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Kreeg net een smsje dat ze er net weer met haar man in had zitten gluren en dat ze het supergrappig vonden, missie geslaagd
Petje needs gilettequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Puckzzz het volgende:
Een naamtopic!
Vannacht begon om 4 uur al goed toentegen me aan kwam kruipen omdat hij eerder uit zijn nachtdienst kon. Toen lekker uitgeslapen en naar Scheveningen gekachelt, heeeeeeeeeeeeeerlijk op een terrasje gezeten heel de middag echt, ga je 'helemaal' naar Scheveningen, zit je alleen maar heel de middag op 1 terrasje te chillen en te loungen in het zonnetje
daarna heel gezellig en romantisch gegeten bij de Griek - hoezo VOL?? het toetje alleen al was subliem
- en nu gedoucht, in legging en T-shirt (van hem uiteraard) chillen en uitbuiken.
Fotooke van vanmiddag
[ afbeelding ]
Whehehequote:
Ken je randall nog niet? Kijk dan vooral de stiffiy goat en de nastyass honey badger!quote:
Ik vind hem echt superleuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Men neme een grote verhuisdoos en een enorme berg gekochte klerezooi van high brand winkels als Action, Xenos en Kruidvat
[ afbeelding ]
Men bekleed de binnenkant met een laag piepschuim, spuitsneeuw en plukken nepsneeuw voor het winterse effect. En men pleurt er alvast wat winterse dieren in, vanuit zowel Lapland, de Noordpool en de Zuidpool. Want zoals in Madagascar de pinguins zelfs in Afrika zitten, zit hier ook alles wat leuk is door elkaar.
[ afbeelding ]
Aan de buitenkant ziet hij er na een laagje neutraal inpakpapier zo uit (met klepje zodat de verlichting nog aangedaan kon worden)
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant zo (lichtjes nog uit, en het was buiten nog te licht).
[ afbeelding ]
En aan de binnenkant in het donker als je een foto probeert te nemen ziet hij er zo uit![]()
In het echt was het dus wel goed te zien met de lampjes![]()
[ afbeelding ]
Kreeg net een smsje dat ze er net weer met haar man in had zitten gluren en dat ze het supergrappig vonden, missie geslaagd
Ja, die badger had ik wel gezien. Deze nog niet, moet ze nog eens een keer allemaal kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ken je randall nog niet? Kijk dan vooral de stiffiy goat en de nastyass honey badger!![]()
Ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ff vraagje, wie had nou een slaapplaats bij de meet?
quote:
Die Halloween meet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ff vraagje, wie had nou een slaapplaats bij de meet?
I agree!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Petje heeft juist een baardtrimmer van mij gehad omdat ie zo'n stom blotebillengezicht krijgt van gladgeschoren kin. Dit is veul mooier
Thanks, ook voor de rest die dat zeiquote:Briljant die kijkdoos!!
You lurve ze ruff befjobquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Petje heeft juist een baardtrimmer van mij gehad omdat ie zo'n stom blotebillengezicht krijgt van gladgeschoren kin. Dit is veul mooier
Briljant die kijkdoos!!
Oh en dit is dan wel weer stom
\Dashboardverlichting van mijn Golfje 3 Cabrio maken?
Uden city Baby!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt leuk Puckzzz!
Waar woon je, dat je zo'n eind moest rijden naar Scheef?
Ik vind het er altijd zo druk, maar ja, ik ben dan ook een beetje een muts he
Het was wel superlekker weer vandaag voor strand!
Wij zijn nog een stukkie langs de Nieuwe Waterweg gaan wandelen en door het bos daarzo, toen bij een heel schattig chalet-achtig restaurantje een warme chocomel besteld![]()
![]()
Nice!
Oh, dat had ik even gemist geloof ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, de nagellak mutsen meet op 12 novembre!
Is bij SQ thuis, dus Eindhoven. Ik ben er niet, want ik ben blut dus kan de trein niet betalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist geloof ik
Waar is het? En het gaat toch niet alleen over nagellak he? Want daar ben ik echt nog een mongool in![]()
Oh ja, en wie komen er zo'n beetje?
Ik denk er nog even over na, goed?
SHJN - Meeting; NEXT!!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist geloof ik
Waar is het? En het gaat toch niet alleen over nagellak he? Want daar ben ik echt nog een mongool in![]()
Oh ja, en wie komen er zo'n beetje?
Ik denk er nog even over na, goed?
Aha, ja, da's wel een eindje tuffen!quote:
En buzzwheedle wil je nog wel een gratis lift aanbieden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is bij SQ thuis, dus Eindhoven. Ik ben er niet, want ik ben blut dus kan de trein niet betalen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
godsamme, heb te lekker eten gemaakt, ik zit te vol.
Klinkt goed Puck!
Volgens mij is het gelukt om de video van de kat naar de computer te krijgen
Je kunt toch gewoon je lichaam een avondje verkopen achter het station? Moet je alleen niet die button op doen, dat schrikt afquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is bij SQ thuis, dus Eindhoven. Ik ben er niet, want ik ben blut dus kan de trein niet betalen.
Ja parkeren was geen punt. In een parkeergarage ergens...geen idee hoe het ding heetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Aha, ja, da's wel een eindje tuffen!
Kon je nog ergens parkeren eigenlijk? Is volgens mij tegenwoordig drama daar, toch?
Ik ga eigenlijk altijd met de tram daarheen, maar moet soms op huisbezoek daar in de buurt en da's altijd ellende.
Stom trouwens van dat topic, is wel heel streng. Ik snap het wel vanuit Fok, maar dit is ook wel weer een beetje snibbig zo.
Echt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En buzzwheedle wil je nog wel een gratis lift aanbieden!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon je lichaam een avondje verkopen achter het station? Moet je alleen niet die button op doen, dat schrikt af
Wat een ouderwetse kat heb jij, heeft het beest niet eens een Blu-ray spelert?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
godsamme, heb te lekker eten gemaakt, ik zit te vol.
Klinkt goed Puck!
Volgens mij is het gelukt om de video van de kat naar de computer te krijgen
Ik dacht hilversum oidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt?Vanaf waar reist die dan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse kat heb jij, heeft het beest niet eens een Blu-ray spelert?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat een ouderwetse kat heb jij, heeft het beest niet eens een Blu-ray spelert?
Weet je hoeveel de bonus dan is???quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Weet je nog hoe ik christelijk en maagd was?
Daar voel je niks van roepen wij hier dan altijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Weet je nog hoe ik christelijk en maagd was?
Jamaar je kunt maar 1 keer vangen voor het maagd gedeeltequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel de bonus dan is???
Cashenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoeveel de bonus dan is???
Dat is genoeg voor een retourtje eindhovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jamaar je kunt maar 1 keer vangen voor het maagd gedeelte
Wildenberg hotel, ga ik even opzoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja parkeren was geen punt. In een parkeergarage ergens...geen idee hoe het ding heetnaast het Wildenberg hotel wordt hier geroepen....
Die opmerking komt hier in huis ook vaak genoeg langs. Maar was toch niet helemaal mijn plan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Daar voel je niks van roepen wij hier dan altijd
We are like Ents..Broerarum....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, dat afspreken voor die meet speelt dus al vanaf december?????
Niet voor deze meet... Vanaf post 200 ongeveerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Maaruh, dat afspreken voor die meet speelt dus al vanaf december?????
Oh daar, die soort bunker (vind ik hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
Paar honderd meter van het Kurhaus richting de stadsgrens/kazerne
Oh, daar was ik nog nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet voor deze meet... Vanaf post 200 ongeveer
Da's volgens mij dezelfde die Puckzzz bedoeldequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef Lindytje het volgende:
Wij parkeren in schevenigen altijg nd met de rug naar het kurhaus, dan links, en dan bij het tweede (?) kruispunt rechts, grote parkeergarage
Srsly?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, daar was ik nog niet
Wel weer wat geleerd trouwens!
SHJN - Meeting; NEXT!!!!
Dat roept om een fotootje!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat roept om een fotootje!
[ afbeelding ]
Die andere meet... toen gingen we uiteindelijk met 5 man hier in de tuin hier in de tuin bbq'en ...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet voor deze meet... Vanaf post 200 ongeveer
Jamaar. Ik wilde geen ranjameetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die andere meet... toen gingen we uiteindelijk met 5 man hier in de tuin hier in de tuin bbq'en ...Was leuk gegaan
Ach, da's ook gezellig, maar een beetje jammer als je het anders gepland had en daar moeite voor gedaan had (zoals ik tussen de regels door lees)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die andere meet... toen gingen we uiteindelijk met 5 man hier in de tuin hier in de tuin bbq'en ...Was leuk gegaan
Ik show bijna nooit meer mijn nagelsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Whahahaha! Ik had dus ook geen idee.... Bovendien showt echt niemand zijn nagels hier
Neemaarhet is een afgekeide... En min tou hpad is kutquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Whahahaha! Ik had dus ook geen idee.... Bovendien showt echt niemand zijn nagels hier
Ik ook niet, ik wilde bier zauphen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar. Ik wilde geen ranjameet
Deden jullie vroegâh ook weleens teennagels?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik show bijna nooit meer mijn nagels
iKut?quote:
Eh, neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deden jullie vroegâh ook weleens teennagels?
(die vind ik er meestal maar viezig uitzien, ik heb niet zoveel met teennagels... goed, waarom vraag ik er dan ook eigenlijk om..... zucht!)
Een touchépad?quote:
Datquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Schermen, da's echt wel een bazensport!
Dat is een van de weinige series die ik niet kijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij touché moet ik altijd denken aan een aflevering van Two and a half men. Waarin dat joch het woord touché hoort en steeds te pas en te onpas gebruikt, terwijl hij geen idee heeft wat het betekent.
Uhm, ja, je had erbij moeten zijn
Ik kijk het altijd als ik er toevallig langs zap, maar volg het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige series die ik niet kijk
Muziekje aan, bier erbij, lullen met ons en dan heb je gewoon thuis een kroeg!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zin om naar de kroeg te gaan
Ik ken 'm! Jakequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij touché moet ik altijd denken aan een aflevering van Two and a half men. Waarin dat joch het woord touché hoort en steeds te pas en te onpas gebruikt, terwijl hij geen idee heeft wat het betekent.
Uhm, ja, je had erbij moeten zijn
Mijn vriend heeft Stef Bos opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Muziekje aan, bier erbij, lullen met ons en dan heb je gewoon thuis een kroeg!
Ken je Jake of ken je die aflevering?quote:
ja, dan zou ik ook wel naar de kroeg willenquote:
Idemquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zin om naar de kroeg te gaan
En ik hou helemaal niet van kroegen, ken je nagaan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Idem
Ik kom alleen niet meer thuis als ik nu naar EHV ga denk ik
Bothquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je Jake of ken je die aflevering?
Korsakovquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik hou helemaal niet van kroegen, ken je nagaan...
Nou ja, wel van kroegen waar je gewoon kunt kletsen enzo. Niet waar techno uit de boxen stampt of het percentage Korsakov-patiënten hoger is dan het alcohol percentage in een wijntje
Here Kitty Kat.... WRAAAAAAUUUUUUWWWWWquote:
Nee, wat ze 's nachts doet is ergens bij mijn benen gaan liggen, wachten tot ik in slaap val en dan bij mij op het hoofdkussen komen liggen (wat ze niet mag als ik wakker ben, snorharen in m'n gezichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Here Kitty Kat.... WRAAAAAAUUUUUUWWWWW
Is het ook zo'n beest wat 's nachts op je bed springt?
Dat vind ik echt doodeng bij katten![]()
Katten vertrouw ik sowieso niet
AmyGrace staat onder invloed van aliensquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Seriously, dit zijn geen echte nagels toch?
[ afbeelding ]
Jawel!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Seriously, dit zijn geen echte nagels toch?
[ afbeelding ]
Wist heel niet wat dat was, google ik het, kom ik uit bij het liedje papa. Mijn broer heeft daar 2 zinnen uit gequote op de verjaardag van mijn papa. Had toch even vochtige oogjes!quote:
Is je vader overleden? Of hebben jullie gewoon een hele hechte band ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wist heel niet wat dat was, google ik het, kom ik uit bij het liedje papa. Mijn broer heeft daar 2 zinnen uit gequote op de verjaardag van mijn papa. Had toch even vochtige oogjes!
Mijn vader is overleden, 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is je vader overleden? Of hebben jullie gewoon een hele hechte band ofzo?
Ja, dat is vermoeiend. Vind Stef Bos verder qua muziek ook niet zo'n succes heb ik besloten, maar refrein van dit lied komt wel dichtbij!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Lief van je broer zeg
Stef Bos werkt bij mij helaas alleen op mijn zenuwen.
Vooral omdat mijn moeder weleens roept "als je vader nog geleefd zou hebben...."
I.p.v. dat ze gewoon zelf zegt dat ze het niet eens is met hoe ik leef ofzo
Ook niet. Zijn gewoon natuurlijke nagels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ok, deze nagels zijn toch echt wel nep mag ik aannemen, toch?![]()
[ afbeelding ]
Damn, da's wel bizar zeg!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook niet. Zijn gewoon natuurlijke nagels.
Mag ik hieruit opmaken dat jouw vader geen christen was?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden, 4 jaar geleden.
Broer quotte dit:
"Ik heb een goddeloos geloof
En ik hou van elke vrouw
En misschien ben ik geworden
Wat jij helemaal niet wou"
Zorgde toen ook al voor traantjes, maar toen wist ik het liedje eromheen nog niet.
Debsterr heeft ook haat aan lange nagels you two should talkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn, da's wel bizar zeg!
Doet me qua lengte en knipvorm overigens het meest aal Edward scissorhands denken
Vader juist wel. Broer niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag ik hieruit opmaken dat jouw vader geen christen was?
Ah ik snap het nu! Wel mooi...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Vader juist wel. Broer niet meer.
Fuuu, type je een mooi mailtje, klik je op verzenden, moet je opnieuw inloggen en is het mailtje weg.
Deb heeft zelf toch lange nagels?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr heeft ook haat aan lange nagels you two should talk
Vond ik dus ook. Was die dag sowieso aan het janken, meer dan op de vorige verjaardagen. Dus toen ik dat las begon ik weer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah ik snap het nu! Wel mooi...
???quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef Stormqueen het volgende:
Tuu tuu tuu tuu, caaalllll meeeee Allll
Ik denk hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Deb heeft zelf toch lange nagels?
Of is mijn definitie van lange nagels anders dan van de meesten, door mijn korte stompjes
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
???
Ik volg je even niet
(behalve dat dat ook een schijtnummer is, met dat fluitje erin)
Laas zien dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk hetDebs heeft shorties, just like me!
Dat vind ik al redelijk langquote:
Zit geen cam inquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kan je nagels ook niet vinden tot nu toe.
Maaruh, dat kan dus niet op de ipad 1? Ik heb er geen ervaring mee
Ik vind het ook ideaal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat vind ik al redelijk lang
Voor mij zou dat echt perfect zijn, langer mag toch niet i.v.m. werk
Oh op die fiets, dacht dat je een al eerder gemaakte foto wilde opzoeken maar dat dat niet lukte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef Puckzzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Too much info!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Noh Fhu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Weet iemand waar je die Noh Fhu nagelriemremover kan kopen? Die ene site die iemand gaf komt uit op 19,- qua verzenden, de andere site verzendt niet naar NL.
Kan ik het niet bij nagelstudio's kopen?
Joh, weet ik het... hoe heet het echt?quote:
Nfu Oh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Joh, weet ik het... hoe heet het echt?
Dat moet je ook niet doen he... gaat goed nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Poeh, verslik me net keihard in m'n skittles. Tranen lopen ervan over mijn wangen!
Why? Vieze smerige plaatjes van ranzige beesten in je wimpers mag wel en een simpele mededeling over een waargebeurd feit is TMI??quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen he... gaat goed nu?
Skittles, hele zakje in je mond en dan hard kauwen
Die plaatjes ook liever niet hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Why? Vieze smerige plaatjes van ranzige beesten in je wimpers mag wel en een simpele mededeling over een waargebeurd feit is TMI??![]()
Of je mond te kleinquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Gaat wel weer.
Daar krijg ik pijn in m'n kaken van.Bovendien is dit zakje er te groot voor.
Ik ben visueel ingesteld en sex is viesquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Why? Vieze smerige plaatjes van ranzige beesten in je wimpers mag wel en een simpele mededeling over een waargebeurd feit is TMI??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja, dat stouw ik ook niet in 1 keer weg, moet ik je nagevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, zo klein is die niet hoor. Maar het is dit formaat zakje:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Precies.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat stouw ik ook niet in 1 keer weg, moet ik je nageven
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef Puckzzz het volgende:
Hihi
* Puckzzz gaat lekker tukken.
Nightnight Ladies
Er zijn maar een paar dames van wie ik ze kan handelen, maar shortiesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr heeft ook haat aan lange nagels you two should talk
Thanksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Debs blog: http://lvcam.blogspot.com/
Vind ik een mooie lengte ook.
Oh ben ik het mee eens trouwens, al vind ik ze nog net iets te lang voor mezelf, bij jou staat het erg mooi.quote:
Is uitverkocht.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Debsterr het volgende:
Kip, ik weet de verzending niet maar check hier eens?
Ik heb al zo lang niet meer gebeten dat m'n nagelbed gegroeid isquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ben ik het mee eens trouwens, al vind ik ze nog net iets te lang voor mezelf, bij jou staat het erg mooi.
Mooie nagels en ook mooi gelakt
Aha, nooit van gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Google Friend Connect. Daarmee volg ik tig blogs.
Maakt wel of niet bijten uit voor je nagelbed joh? Dat wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb al zo lang niet meer gebeten dat m'n nagelbed gegroeid isheb bijna geen witte rand! Vind zo kory mogelijk veel praktischer, ik ben niet zo handig. En thanks!
Hehehehe, nou, daar hoor ik blijkbaar niet bij en da's eigenlijk wel primaquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je dat gebruikt ben je een volger
Ja, als je bijt knaag je de aanhechting kapot en zul je dus minder snel lange nagelbedden hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maakt wel of niet bijten uit voor je nagelbed joh? Dat wist ik helemaal niet!
Ik heb bij sommige nagels geen witte rand, bij andere echt bijna de helft van de nagel, weird
Oh wacht, ik bedoelde dat halve maantje, jij bedoelt zeker het "uitstekende deel wat niet meer vast zit bij je vingertop, toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, als je bijt knaag je de aanhechting kapot en zul je dus minder snel lange nagelbedden hebben.
Die 2e jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoelde dat halve maantje, jij bedoelt zeker het "uitstekende deel wat niet meer vast zit bij je vingertop, toch?
Dan snap ik het, kon me de link anders al niet voorstellen, ik knaagde namelijk niet in de buurt van dat maantje uiteraardquote:
En ik snapte al niet hoe het bij de één heel groot wit kon zijn en bij de ander helemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan snap ik het, kon me de link anders al niet voorstellen, ik knaagde namelijk niet in de buurt van dat maantje uiteraard![]()
Nagelbed is nu nog heel erg kort, maar ja, gek he, 28 jaar bijten
Hahahaha, heerlijk he, nachtelijk zeer ingewikkelde thema's besprekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik snapte al niet hoe het bij de één heel groot wit kon zijn en bij de ander helemaal niet.
Bij mij is het verschil niet zo groot denk ik, maar op m'n duim is hij best aanwezig en op pink en ringvinger helemaal niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha, heerlijk he, nachtelijk zeer ingewikkelde thema's bespreken
Mijn halve maantje is op mijn ringvinger niet zichtbaar en op mijn duim is het gewoon de helft, is ook wel weird toch?
Hmmmmmmquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omacam
Rijpe vrouwen tv
Lekker die hangtieten!
Belachelijk he!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg heb je er ooit gaan gedacht om vreemd te gaan?
Bel nu blabla om discreet vreemd te gaan
Deze dames staan te trappelen om een affaire met jou te beginnen
WAT?!
Lekker gaan slapen danquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:45 schreef Lindytje het volgende:
Boah.... kutbui....
Maar verder alles goed
Dat denk ik steeds, dat een nacht slaap me goed zal doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maar vaak is het na een nachtje slapen toch wel beter
Ik ga ook zo, maar zit nog even veel te lekker bij de houtkachel
Ik vind het wel meevallenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Dames
Is er al iemand buiten geweest? Is het koud buiten?
Ik vind het koud binnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh Dames
Is er al iemand buiten geweest? Is het koud buiten?
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goedesmorgens
[..]
Ik vind het koud binnen![]()
Ik wil niet weten waar jij naar kijkt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omacam
Rijpe vrouwen tv
Lekker die hangtieten!
RTL5 rond die tijd gok ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik wil niet weten waar jij naar kijkt.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat diegene even geen internetconnectie heeft, of gewoon even niet online isquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Mmmmzombiemodus.
Oh, en als iemand nergens op reageert, valt dat dan onder "wie zwijgt stemt toe"? In dat geval heb ik een stapel nieuwe boeken namelijk.
Al drie maanden niet terwijl ik 'm tussendoor wel op facebook rond zie ploppen met updates?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat diegene even geen internetconnectie heeft, of gewoon even niet online is
3 maanden? WTF! Dat een stugge volhouder qua ontlopen, hehehehe.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al drie maanden niet terwijl ik 'm tussendoor wel op facebook rond zie ploppen met updates?Hij ontwijkt me gewoon.
In maart boeken meegekregen "omdat ik die écht moest lezen!!!Einz", maar tegenwoordig niet heel veel tijd om te lezen, dus duurde even voor ze uit waren. In de tussentijd bruiloft van zuslief, waar hij ook voor uitgenodigd was. Kwam niet opdagen en liet ook niets van zich horen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
3 maanden? WTF! Dat een stugge volhouder qua ontlopen, hehehehe.
Vertel de rest van het verhaal eens, hoe kwam dat zo dat jij boeken had en iemand je ontloopt enzo.
Sensatie
Ik ruik een schandaal. Vertel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
En het kan op zich sensationeler, maar het lijkt me niet heel handig om dat online te zetten.
Mwah, dat valt wat ik zo hier en daar oppik nog wel mee. Maar het is nu meer confrontatie-ontwijkend gedrag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Een stapel boeken in korte tijd lezen komt er bij mij ook meestal niet van. Maar wat vaag joh, nogal asociaal ook om niks van je te laten horen als je uitgenodigd wordt voor een bruiloft...
Issie niet superdepressief en aan het terugtrekken ofzo?
Nah ja, ik zou er dan inderdaad maar vanuit gaan dat die boeken voorlopig van jou zijn
Zie DM.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, nou ben ik natuurlijk wel een beetje benieuwd naar de rest van het verhaal
Ze blijven gewoon netjes in de kast staan, als 'ie reageert krijgt 'ie ze zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:32 schreef Puckzzz het volgende:
@IJs, ik zou ze gewoon een beetje apart houden eventueel met een geeltje erin en kijken of die wat van zich laat horen. Zijn het goede boeken?
Kennen niet, alleen van fok. Wel heftig man, op zo'n leeftijd...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik weet niet of jullie Re kennen, maar ik wist dit niet. Heb hem op mijn FB zitten en las wel dat ie in het ziekenhuis lag. Maar dit had ik niet verwacht!
http://www.fok.nl/re/
Ja echt he? Heb een tijdje best goed contact gehad met hem, is weer helemaal verwaterd daarna. Maar hier schrik ik toch wel ff van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kennen niet, alleen van fok. Wel heftig man, op zo'n leeftijd...
Chanant mocht ook al nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeren wordfeud vind sephora geen goed woord!!!!
Hij zal rond de 44/45 zijn nu gok ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik ken hem niet, maar desondanks toch heftig! Hoe oud is hij?
waarom heb je mij niet ge-addquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
hoeren wordfeud vind sephora geen goed woord!!!!
42 volgens zijn fobo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zal rond de 44/45 zijn nu gok ik.
44 ja.. Jeetje, heftig hoor! Ik heb 'm ook een tijd persoonlijk gekend, dit gun je niemand natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij zal rond de 44/45 zijn nu gok ik.
Ik ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik moest lachen om een reactie op FB.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik moest lachen om een reactie op FB.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
sq en ik gaan lekker in WF met neuk en slet
Viezen woordsquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
sq en ik gaan lekker in WF met neuk en slet
Hoezo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Diconnected het volgende:
http://www.misslipgloss.n(...)magazine/#more-15929
Mwehehe dat artikel van de Volkskrant. De auteur heeft niet zoveel met beautybloggers geloof ik
Oeh, ik ga die ontwikkeling even volgen, moeders is jaloers dat ze niet kan wordfeuden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef buzzwheedle het volgende:
Sinds kort is er ook wordfeud voor de pc webfeud. Heb zelf dus ook geen iphone of android, dus ben eens gaan googlen. Het bestaat nu 4 dagen!
Het is alleen nog retetraag en je moet elke keer opnieuw inloggen om nieuwe woorden te leggen.Je kunt wel spelen tegen iedereen die wordfeud doet, ik speel nu tegen ijs.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Diconnected het volgende:
http://www.misslipgloss.n(...)magazine/#more-15929
Mwehehe dat artikel van de Volkskrant. De auteur heeft niet zoveel met beautybloggers geloof ik
Mwah, ik heb hoop, hij zit nog in bèta ook natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef buzzwheedle het volgende:
tis wel de hele tijd refreshen en opnieuw inloggen hoor, via facebook zit je er zo
ja tuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb hoop, hij zit nog in bèta ook natuurlijk.
Ze zijn er nog mee bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja tuurlijken dat betekent ? ik is computeranalfabeet
oke, ja dat had ik door, ben nu bezig met de operatie woord invoeren en dat duurt even voor hij het accepteert. je krijgt eerst een paar keer error, maar de aanhouder wintquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, tegen spaceinvaders, eerst een woord van 120 punten en de volgende beurt een woord van 130 punten!!!!
Wordfeudqueenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha, tegen spaceinvaders, eerst een woord van 120 punten en de volgende beurt een woord van 130 punten!!!!
Nu is ze weer een potje tegen mij begonnen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:
MET DRIE!!! DRIEEEE!! punten verloren van Ijs.
Aww!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Diconnected het volgende:
MET DRIE!!! DRIEEEE!! punten verloren van Ijs.
Ik zal ook nog ff bijwerken voor ik film ga kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Aww!
Poeh, volgensmij moet ik ook nodig weer even wat woorden leggen, maar ik heb geen zin.
Ik heb nog 2 letters en ik kan ze nergens meer kwijt bij ons potjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik zal ook nog ff bijwerken voor ik film ga kijken
Wie is de derde? Ik heb die verstandhoudingen onderling nooit gesnapt van de bjoetieblogs.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Samen met Mascha? Wat zou die andere van de drie musketiers daar van vinden? Of is er ruzie
quote:'Ik krijg het geregeld te horen', zucht Masha Feokistova (25). 'Dat mijn baan zo relaxed is, dat ik mazzel heb omdat ik geen reet hoef te doen en toch geld verdien. Echt hoe beledigend is dat?'
I knooow! Dat dacht ik ook meteen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef megamandy het volgende:
edit: oja en die eerste zin, typisch!
[..]
Bloggen over plastisch-chirurgische ingrepen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:21 schreef Puckzzz het volgende:
Beautyblogger is toch geen echt beroep man![]()
Heeft dat kind al nagedacht wat ze later zal gaan doen als ze groot (en oud) is?
Goedemorgen trouwens
Hehe! Volkskrant is inderdaad wel van het sarcasme, kennen jullie de recensiekoning?quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Bloggen over plastisch-chirurgische ingrepen?
Princess, weet je eigenlijk al wat je met die banen gaat doen?
ja, ze heeft een diploma SPH (want, zei ze, sociaal zijn komt altijd van pas!)quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:21 schreef Puckzzz het volgende:
Beautyblogger is toch geen echt beroep man![]()
Heeft dat kind al nagedacht wat ze later zal gaan doen als ze groot (en oud) is?
Goedemorgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |