quote:
Ik vroeg me al af waar je bleef, ik hield het topic maar een beetje drijvend

quote:
Ik vind dat Twente het buitengewoon goed doet! In eerdere jaren soms wat vraagtekens gehad over de professionaliteit van dit team, maar ze lijken tot nu toe een hele stabiele race te rijden en ze zijn best vlot

Als ze die stijgende lijn doorzetten worden ze op gegeven moment vanzelf een keer echt serieus kanshebber voor de beker.
Oh absoluut! Een podiumplaats is nu waarschijnlijk als Stanford nu niet ineens absurd hard gaat rijden. Wie weet ontlaadt Tokai in de stress hun accu wel te ver en moeten ze gaan stoppen en statisch laden. Onwaarschijnlijk - maar er zijn gekkere dingen gebeurd.
quote:
Momenteel vooral strijd tussen Tokai en Delft, Delft lijkt te gaan winnen. Op zich heel blij mee, ik ben er aan de andere kant ook blij mee dat de nieuwe regels ervoor gezorgd hebben dat het allemaal wat spannender is geworden dan in de Nuna 2/3 tijd waarin de concurrentie eigenlijk genadeloos mijlenver zoek gereden werd.
Vergeet niet dat in 2009 Tokai hetzelfde deed met rest. Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat ze toen anders deden dan de rest (of anders dan nu).
Maar inderdaad, de nieuwe regels hebben voor een grote diversiteit aan auto's gezorgd en dat is erg leuk!
quote:
Door momenteel knetterdruk werk en veel reizen niet toegekomen aan alles goed bijhouden, wel een verhaal opgevangen over dat Eindhoven ergens 120km/u gereden had met hun wagen...hoe zit dat precies?
Vandaag hebben ze gemiddeld 100 km/u gereden met dat gevaarte van ze - en twee uur lang 120 km/u met vier man aan boord. Dat is een grote prestatie. Natuurlijk, ze hebben die 15kWh accu van ze vol kunnen laden in Alice Springs, maar de Eindhovenaren doen het heel, heel goed. Ik hoop dat de TU/e beseft wat voor juweel ze met dat team in handen hebben. Ze zijn ook enorm slim met hun PR, hun autopresentatie was twee dagen lang overal in het nieuws, dat deden ze veel beter dan Nuon.
En waarom niet op de frontpage? Ik heb geen idee. Tweakers.net plaatst er elke dag een berichtje over.