Die honda uit 1993 vind ik echt onwijs mooiquote:Op maandag 23 september 2013 20:51 schreef JeroenH het volgende:
Een mooi stukje solar racing historie, zie de evolutie van de auto's van 1987 tot 2005:
En vergelijk ze dan met de ontwerpen van 2013. Wát een verandering!
Nice; de kaaskoppen doen het goedquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:42 schreef JeroenH het volgende:
De eerste racedag is ten einde, en het lijkt erop dat in de Challenger klasse Nuon en Twente in de top-3 geëindigd zijn. De kaart met de ruwe GPS-data is hier te vinden, en ik heb eea hier op volgorde gezet. Eindhoven doet het ook prima, met een eindstand aan het einde van racedag 1 op plek 2.
Ook interessant is WSC TV, uitzending 2:
Ik vroeg me al af waar je bleef, ik hield het topic maar een beetje drijvendquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:48 schreef TR08 het volgende:
Moet me als oud Nuon Solar Team lid toch maar even weer melden in dit topic
Oh absoluut! Een podiumplaats is nu waarschijnlijk als Stanford nu niet ineens absurd hard gaat rijden. Wie weet ontlaadt Tokai in de stress hun accu wel te ver en moeten ze gaan stoppen en statisch laden. Onwaarschijnlijk - maar er zijn gekkere dingen gebeurd.quote:Ik vind dat Twente het buitengewoon goed doet! In eerdere jaren soms wat vraagtekens gehad over de professionaliteit van dit team, maar ze lijken tot nu toe een hele stabiele race te rijden en ze zijn best vlot
Als ze die stijgende lijn doorzetten worden ze op gegeven moment vanzelf een keer echt serieus kanshebber voor de beker.
Vergeet niet dat in 2009 Tokai hetzelfde deed met rest. Het is me nooit helemaal duidelijk geworden wat ze toen anders deden dan de rest (of anders dan nu).quote:Momenteel vooral strijd tussen Tokai en Delft, Delft lijkt te gaan winnen. Op zich heel blij mee, ik ben er aan de andere kant ook blij mee dat de nieuwe regels ervoor gezorgd hebben dat het allemaal wat spannender is geworden dan in de Nuna 2/3 tijd waarin de concurrentie eigenlijk genadeloos mijlenver zoek gereden werd.
Vandaag hebben ze gemiddeld 100 km/u gereden met dat gevaarte van ze - en twee uur lang 120 km/u met vier man aan boord. Dat is een grote prestatie. Natuurlijk, ze hebben die 15kWh accu van ze vol kunnen laden in Alice Springs, maar de Eindhovenaren doen het heel, heel goed. Ik hoop dat de TU/e beseft wat voor juweel ze met dat team in handen hebben. Ze zijn ook enorm slim met hun PR, hun autopresentatie was twee dagen lang overal in het nieuws, dat deden ze veel beter dan Nuon.quote:Door momenteel knetterdruk werk en veel reizen niet toegekomen aan alles goed bijhouden, wel een verhaal opgevangen over dat Eindhoven ergens 120km/u gereden had met hun wagen...hoe zit dat precies?
De status van Michigan staat inmiddels op 'trailered'. Ze zijn uit de competitie, neem ik aan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 08:38 schreef JeroenH het volgende:
Oei, Michigan is gecrashed bij het indraaien van de Coober Pedy control stop: https://twitter.com/UMSolarCarTeam/status/387810060287897600
Geen gewonden, geen details verder.
Verdere foto's stromen binnnen....quote:
Bij traileren ben je uit de competitie. Er wordt hoogstens nog enige ranking aangebracht tussen verschillende teams die getrailerd hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:44 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De status van Michigan staat inmiddels op 'trailered'. Ze zijn uit de competitie, neem ik aan?
Helaas ook wat pech voor het TU/e-team, maar ze zijn nog gewoon in de race. In die klasse gaat het (gelukkig) ook niet alleen om de snelste tijd.
In die regionen heb je wel wat aan je zonnekarretjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:36 schreef JeroenH het volgende:
Heeeee een nieuw evenement in november 2014?
http://www.unitedsolarchallenge.org/
Ik struikelde toevallig over de website omdat ze naar mijn website linken. Maar eens mailen hoe vergevorderd deze plannen zijn.
Mocht je het nog eens willen proberen, wil je mij na je submit een DM sturen? Dan ga ik even aan wat haren trekkenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef TR08 het volgende:
Heeft iemand uberhaupt nog geprobeerd wat te schrijven voor de FP over de world solar challenge trouwens?
Ik de vorige keer wel maar ik heb er bar weinig van terug gezien toen. Dit jaar vond ik het daarom niet meer de moeite waard om uberhaupt te proberen iets te maken.
Toch jammer als het wel een evenement is dat wereldwijd op TV komt. Niet zo uitgebreid als voetbal of F1, maar toch wel overal even kort op de journaals. Wij hadden toendertijd zelfs CNN journalisten die bericht gaven over de race.
Als ik me tegen die tijd deze post van jou herinner...misschien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Mocht je het nog eens willen proberen, wil je mij na je submit een DM sturen? Dan ga ik even aan wat haren trekken
Bij deze ook even de TT aangepast.
Sterker nog, je zou bij wijze van spreken je strategy en weather mensen thuis kunnen latenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In die regionen heb je wel wat aan je zonnekarretje
Ik post net voor een event vast wel hier ook watquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:40 schreef TR08 het volgende:
[..]
Als ik me tegen die tijd deze post van jou herinner...misschien.
Ik ben voor mijn website altijd op zoek naar goed ingelichte gastblogs. Als je een degelijk stuk schrijft kan ik je plaatsing bijna garanderen. Mag onder je eigen naam, of anoniem, jouw keus.quote:Gezien de eerder verspilde moeite wil ik eerst inzichtelijk hebben dat mijn schrijfsel op zijn minst serieus bekeken en beoordeeld wordt.
Ja, ik ben er een paar keer geweest en ik heb elke keer naar huis moeten bellen dat ik later was met het etenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:13 schreef Waffle het volgende:
Ja ik ken ze, maar als je in Delft zit is het toch vooral Nuon wat je mee krijgt. Naast nuon zijn daar trouwens nog veel meer toffe projecten. De dreamhall is netjes geregeld met DUT, dare, Forze, ecorunner, solarboat, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |