Ze gaan bij Twente niet verliezen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Twente gaan ze verliezen. Eensch?
In een kolkende kuip met Gini uitfluiten gaat Feyenoord winnen.
gimme the factsquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze gaan bij Twente niet verliezen.
Aanval van PSV vind ik heel gevaarlijk. De verdediging van Twente is maar zo zo. (Op Douglas na)quote:
Verdediging van PSV ook, vooral nu Pieters er niet is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aanval van PSV vind ik heel gevaarlijk. De verdediging van Twente is maar zo zo. (Op Douglas na)
Pietersquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdediging van PSV ook, vooral nu Pieters er niet is.
Ja , kun je voorstellen hoe "goed" de no.2 is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Pieters, wat een slappezak is dat zeg.
Verdediging kan alleen maar sterker worden als Pieters er niet is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verdediging van PSV ook, vooral nu Pieters er niet is.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdediging kan alleen maar sterker worden als PietersManolev er niet is.
Tamata is nog slechter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verdediging kan alleen maar sterker worden als Pieters er niet is.
tiendalliquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef DR-w.brink het volgende:
de verdediging van Twente is de sterkste lijkt me.
De backs zijn echt dramatisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef DR-w.brink het volgende:
de verdediging van Twente is de sterkste lijkt me.
9 punten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
komende wedstrijden:
feyenoord thuis
roda uit
utrecht uit
lekker speelschema van die tokkies in zeist
my godquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je vergeet de grootste faalhaas, Cornelisse.
Ja. En een CV mag er ook wel bij. En een CVM.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
er moet sowieso in de winter/ zomerstop een betere verdediger links komen.
Naast Boilesen heb je nog anita om in te zetten, en blind
Enoh. Niet één geel, maar twééquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Jojoortje het volgende:
Zie het nu weer op Studio Sport. Wat stom van Frank dat hij Enoh niet gewisseld heeft.
Kopen, kopen, kopen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. En een CV mag er ook wel bij. En een CVM.
wie hebben we dan op links in de jeugd?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopen...
Misschien is het beter om op te leiden.
Oh really? Niet aan gedachtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopen...
Misschien is het beter om op te leiden.
Boilesen en Anita zijn toch meer dan genoeg?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie hebben we dan op links in de jeugd?
tegenwoordig zijn die backs in de eredivisie allemaal ziek snel en technisch
Dat is er maar één, en die faalt ook nog veel, voor de toekomst oke, nu hebbenw e gewoon een betere nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef J2T het volgende:
[..]
Boilesen en Anita zijn toch meer dan genoeg?
Anita is veel beter op CVMquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef J2T het volgende:
[..]
Boilesen en Anita zijn toch meer dan genoeg?
Noem eens een back die te betalen is door Ajax en ook nog eens van toegevoegde waarde kan zijn. Op dit moment moeten we het gewoon doen met Boilesen. Waarom willen mensen na een paar slechte wedstrijden weer nieuwe spelers zien? Door dat beleid is Ajax in de problemen gekomen de afgelopen 6 a 7 jaar. Gewoon roeien met de riemen die je hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is er maar één, en die faalt ook nog veel, voor de toekomst oke, nu hebbenw e gewoon een betere nodig.
Enoh nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Anita en Enoh op CVM = genoeg.
Nicolai en Daley op VL = Daley is een dakloze mongool. Boilesen is een supertalent.
HIj is te langzaam, te veel balverlies en overtredingen op domme momenten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enoh moet alleen dat harde inkomen afleveren.
Vraag me af of dat nog te veranderen is bij hem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HIj is te langzaam, te veel balverlies en overtredingen op domme momenten.
ik heb het idee dat enoh niet de slimste voetballer is die er rondlooptquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
enoh moet alleen dat harde inkomen afleren
Lol wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie hebben we dan op links in de jeugd?
tegenwoordig zijn die backs in de eredivisie allemaal ziek snel en technisch
En dat zijn backs?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik noem een mertens, assaidi, narsingh, tadic, lens, sulejmani.
Zijn dat backs?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke. Dat is een beetje als, kijk daar die hond springen van een dak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bedoel dat er meer goede aanvallers bijkomen die lastiger te verdedigen zijn.
Ik ga een banaan op het veld gooien tijdens de wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
Gewoon sneaky winnen in Zagreb en daarna Feyenoord vermorzelen.
jawel. Over 1/4e .quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef J2T het volgende:
Kop op jongens. Ajax presteert altijd slecht in deze maanden. De laatste sprint is het belangrijkst. We zitten nog niet eens op een kwart van het seizoen.
Niet met dit voetbal. En als het zo doorgaat, mag je blij wezen als je Europees voetbal haalt.quote:
Sowieso. Ik heb er nog steeds vertrouwen in. Tweede helft van de competitie krijgen we een 100% fitte Kolbein terug. Dan gaat het pas genieten worden.quote:
Wedden om 100 euro?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Niet met dit voetbal. En als het zo doorgaat, mag je blij wezen als je Europees voetbal haalt.
Als Theo meteen aanvallend stond hadden we gewoon gewonnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef J2T het volgende:
Geef een PSV of een Twente het schema van Ajax en zij stonden nu ook rond de 4e of 5e plek. Het is nou eenmaal een loodzwaar programma. Zaak is om de schade te beperken en een niet al te grote achterstand te krijgen met de top 2. Zodra deze reeks over is, zet Ajax de weg naar de nr.1 positie weer in.
We gaan nu ook alle punten pakken met Theo op deze positie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Theo meteen aanvallend stond hadden we gewoon gewonnen
Ja leuk, van Twente en AZ thuis moet je gewoon winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:37 schreef J2T het volgende:
Geef een PSV of een Twente het schema van Ajax en zij stonden nu ook rond de 4e of 5e plek. Het is nou eenmaal een loodzwaar programma. Zaak is om de schade te beperken en een niet al te grote achterstand te krijgen met de top 2. Zodra deze reeks over is, zet Ajax de weg naar de nr.1 positie weer in.
Allemaal!quote:
eenschquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja leuk, van Twente en AZ thuis moet je gewoon winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |