I’m 12 whats that?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
wat een taalgebruik voor een 12jarige
Laat hem zichzelf ook eens stoer voelen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring(en) met zijn vader.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Njah, het past iig wel in dit topic. Met al dat offtopic geneuzel en een mod die vrolijk mee doetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien weet je dit meer te boeien:
Mijn computer kon de spanning niet meer aan, mijn windows media center geeft geen signaal meer
Of jij doet vandaag normaal in het topicquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Paul het volgende:
Wat doet iedereen raar vandaag in het topic
Jij bent de enige altijd hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Paul het volgende:
Wat doet iedereen raar vandaag in het topic
Ga huilen in VBL FBquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, het past iig wel in dit topic. Met al dat offtopic geneuzel en een mod die vrolijk mee doet
Maar niemand geeft een fuck, ook in jouw geval.
matavz is een skkl wand hij skoort niet jwz babyquote:
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
matavz is een skkl wand hij skoort niet jwz baby
ik praatte even zoals jij met je ''jmmr''quote:
Nee, het helpt allemaal niks. Helemaal niet als jij mod blijft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat jank je hier dan? Dat helpt dus ook niet.
Hey valt me nu pas op JOU UI IS GEJAT!!quote:
Lens maakt een halve salto manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje zwaar... Wat een thuisfluiter die scheids
Kom dan in VBL FB, zie je zo dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het helpt allemaal niks. Helemaal niet als jij mod blijft.
Maar dan kan ik het beter in dit topic doen dan in een FB topic.
Heb het eens geprobeerd, maar mijn tegenstander was Happel/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zegt iemand die nooit in VBL FB komt en alleen hier kan zeuren.
Jammer Smoofie.
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Paul het volgende:
Jaja PSV denkt zomaar eventjes te winnen van FC Utrecht. Nou mooi niet dus he, van FC Utreg win je niet zomaar. Ik denk zelfs dat PSV gewoon verliest. FC Utrecht walst in de 2e helft over PSV heen. Jawel.
Ik hoop het met je .quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Paul het volgende:
Jaja PSV denkt zomaar eventjes te winnen van FC Utrecht. Nou mooi niet dus he, van FC Utreg win je niet zomaar. Ik denk zelfs dat PSV gewoon verliest. FC Utrecht walst in de 2e helft over PSV heen. Jawel.
Waarom zou ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom dan in VBL FB, zie je zo dus.
Gezelligquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kom dan in VBL FB, zie je zo dus.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Damnit ik was net een leuke opmerking over een wallhack aan het verzinnen
Ik speel helemaal geen huilie. Je zou gewoon eens een keer kunnen optreden tegen al dat mongoloïde postgedrag hier. Het verpest dit topic een beetje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ah jammer weer. Dus ophouden met de huilie hier te spelen graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |