Bek houwe!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
Wat een overschot aan chromosomen ineens in dit topic nu Paul er ook bij is
Ah is hij weer terug na zijn 5 wedstrijden schorsing door een rode kaart bij Jong Groningenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Tchock het volgende:
1-1 Groningen! van die rare aziaat. Suk, ofzo.
haha ja XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Jojoortje voor PSV ahahahhaahahahahahhaihihih
[ afbeelding ]
Jammer Pietertje, volgende keer beter jongen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef zatoichi het volgende:
Pieters geblesseerd door een propje van de supporters
5?? Wat deed ie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah is hij weer terug na zijn 5 wedstrijden schorsing door een rode kaart bij Jong Groningen
Dat dacht je goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en ik dacht dat jij hetero was.
Dat is ook wel een hele gekke gedachte, maar ja iig Twente gewonnen dan win ik nog iets vandaagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en ik dacht dat jij hetero was.
Nee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is dat nieuw al die camera's die lopen/draaien?
Johan Cruijff schaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ook wel lang geleden dat Twente zo makkelijk heeft gewonnen.
Volgens mij raak je in de war met shirtjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Vuile PSV spelers... Continue overtredingen
Nee hoor, geel van net was terecht. Maar daarvoor zeker 3/4 PSV spelers met overtredingen. Waarvan Manolev zeker geel had verdiend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij raak je in de war met shirtjes
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer krijgt PSV geen pingel na hands
Utrecht maakt veel meer overtredingen. Waarom roep je alleen PSV?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee hoor, geel van net was terecht. Maar daarvoor zeker 3/4 PSV spelers met overtredingen. Waarvan Manolev zeker geel had verdiend.
Omdat die van Utrecht veel lichter zijn (en wel bestraft worden)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Utrecht maakt veel meer overtredingen. Waarom roep je alleen PSV?
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat die van Utrecht veel lichter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |