abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106088222
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Sorry, ik val niet op lieve kleine Aziatische poppetjes, ik val op sterke Hollandse stieren. :)
Zoiets? w/ ):O

:'( Krak zei mijn hart + ego.
pi_106088282
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een fok topic weer :')

Hollandse koeien, Japanse poppetjes, niet scherende Aziaten, bolle prinsesjes, geelhuiden. Kijk eerst eens in de spiegel voordat je hele bevolkingen over een kam gaat scheren. Anyway, zijn er ook nog daadwerkelijk heren die op dit moment een 'Japans poppetje' gescoord hebben?

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ik heb een Japanse vriendin gehad ja. Maar dat is alweer 2 jaar uit.
Tegenwoordige tijd :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:49:43 #128
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106088574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Kroketvulling het volgende:
Zoiets? w/ ):O

:'( Krak zei mijn hart + ego.
Maakt toch niet uit, ook voor jou is een markt:

quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Puntenjager het volgende:
Aziatische vrouwen worden hoofdzakelijk aantrekkelijk gevonden door nerds en kneuzen
De nerds- en kneuzenmarkt! :)

Bovendien val ik uiteraard op sterke Hollandse ATHEÏSTISCHE stieren. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_106088643
Toen ik studeerde liep ik ze soms per ongeluk omver omdat ze gemiddeld 1,30 zijn ofz :')
  dinsdag 27 december 2011 @ 15:51:44 #130
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106088662
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:43 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

[..]

Tegenwoordige tijd :)
Telt een Hollands poppetje dat zich voordoet als een Japanse variant en met een Japans verleden ook? :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106089147
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
De nerds- en kneuzenmarkt! :)
Laat ik nou net toevallig DOL zijn op nerds en kneuzen! O+
  dinsdag 27 december 2011 @ 16:43:08 #132
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_106091030
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een fok topic weer :')

Hollandse koeien, Japanse poppetjes, niet scherende Aziaten, bolle prinsesjes, geelhuiden. Kijk eerst eens in de spiegel voordat je hele bevolkingen over een kam gaat scheren. Anyway, zijn er ook nog daadwerkelijk heren die op dit moment een 'Japans poppetje' gescoord hebben?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*meldt
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106091635
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

*meldt
Relatie, Nee? En deze post kwam ook al over alsof je single bent :)

quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 02:12 schreef star_gazer het volgende:
*Meldt

Japanse meisjes :9~

Genoeg Japans schoon hier in Sydney :9 Kijk alweer reikhalzend uit naar de zomer, wanneer half Japan een maandje Engels komt studeren.

Vind alleen wel dat de dames het scheermes wat vaker mogen hanteren in de intieme zone.
  dinsdag 27 december 2011 @ 18:33:54 #134
77130 star_gazer
pi_106094923
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Relatie, Nee? En deze post kwam ook al over alsof je single bent :)

[..]

En een relatie moet omdat?

Maar als je het graag wilt weten; geen relatie omdat ze een week geleden terug moest naar Japan ivm verlopen visum. In maart komt ze terug en dan zien we wel verder.

Snap je punt niet.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_106095139
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Hoi ik ben een nerd én kneus. Daten?
pi_106096674
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef star_gazer het volgende:

[..]

En een relatie moet omdat?

Maar als je het graag wilt weten; geen relatie omdat ze een week geleden terug moest naar Japan ivm verlopen visum. In maart komt ze terug en dan zien we wel verder.

Snap je punt niet.
Punt was dat hier complete bevolkingsgroepen worden afgekraakt terwijl er niemand daadwerkelijk het daten is met een Japanse. Het lijkt me gewoon sterk dat je maar op 1 ' ras' kan vallen en deze zo moet gaan verdedigen ten opzichte van andere 'rassen' terwijl niemand hier daadwerkelijk een relatie heeft met iemand uit dat specifieke ras. Ik zeg toch ook niet dat alle Italianen dikke spaghetti monsters zijn omdat ik alleen op franse jongens val ofzo? Als ik single ben staan in principe meerdere nationaliteiten open, dus dat zouden zomaar ook Chinese of Nederlanders kunnen zijn :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106097453
Ik had vroeger liever Koreaans vleesch...
pi_106101670
Oké, ik snap de appeal van poppetjes uit Azië wel (verzorgd, netjes, zorgend, klein en fijn). Zolang de vooroordelende fetisjisten ("Aziatische vrouwen zijn geil omdat ze onderdanig en kinderlijk zijn.") maar niet verwachten dat de Aziatische poppetjes, die in het westen zijn geboren en opgetogen, ook zo zijn. Ik ben helemaal niet onderdanig, meer iemand die altijd zegt wat ze denkt en vindt.

Nederland is één van de meest geëmancipeerde landen ter wereld, maar ik vind Nederlandse vrouwen helemaal geen "doorgeslagen geëmancipeerde koeien". Mannen en vrouwen worden vaak als gelijk gesteld. Als een man zijn eigen overhemden moet strijken, terwijl de vrouw er níet voor heeft gekozen om huisvrouw te worden, vind ik niet gek.
Goth Juice. The most powerful hairspray known to man. Made from the tears of Robert Smith.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:17:37 #139
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106102626
Tuurlijk zijn aziatische vrouwen die hier opgroeien qua persoonlijkheid een stuk nederlandser :D Ik mag toch hopen dat dit topic vooral over een uiterlijke voorkeur gaat, want afkomst aan persoonlijkheid hangen is wel erg triest :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Peachcore het volgende:
Nederland is één van de meest geëmancipeerde landen ter wereld, maar ik vind Nederlandse vrouwen helemaal geen "doorgeslagen geëmancipeerde koeien". Mannen en vrouwen worden vaak als gelijk gesteld. Als een man zijn eigen overhemden moet strijken, terwijl de vrouw er níet voor heeft gekozen om huisvrouw te worden, vind ik niet gek.
ik weet dat het hier niet de plek is om hier over te praten, maar emancipatie moet ook van twee kanten komen ;) en daar schort het nogal eens aan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:23:31 #140
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_106102888
quote:
Als een man zijn eigen overhemden moet strijken, terwijl de vrouw er níet voor heeft gekozen om huisvrouw te worden, vind ik niet gek.
Ik heb liever geen strijkende man. :)
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:30:50 #141
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106103235
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Kroketvulling het volgende:

[..]

Ah, daarom zit je graag op FOK! :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:31:19 #142
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106103255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk zijn aziatische vrouwen die hier opgroeien qua persoonlijkheid een stuk nederlandser :D Ik mag toch hopen dat dit topic vooral over een uiterlijke voorkeur gaat, want afkomst aan persoonlijkheid hangen is wel erg triest :P

[..]

ik weet dat het hier niet de plek is om hier over te praten, maar emancipatie moet ook van twee kanten komen ;) en daar schort het nogal eens aan :P
Ja van die types die het belachelijk vinden dat jij met je vrouw afspreekt dat zij huisvrouw wordt (en je daar om bekritiseren) en vervolgens eisen dat je de deur voor ze openhoudt :')
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:09:23 #143
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_106105087
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ik heb liever geen strijkende man. :)
ik faal dan ook in strijken :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef Tanin het volgende:

[..]

Ja van die types die het belachelijk vinden dat jij met je vrouw afspreekt dat zij huisvrouw wordt (en je daar om bekritiseren) en vervolgens eisen dat je de deur voor ze openhoudt :')
Dat je wel voor ze moet betalen in een restaurant want dat hoort zo ;)
Best of both worlds en wij laten ze er mee weg komen :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:24:15 #144
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_106105730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

ik faal dan ook in strijken :P

[..]

Dat je wel voor ze moet betalen in een restaurant want dat hoort zo ;)
Best of both worlds en wij laten ze er mee weg komen :')
Das er nog zo 1 ja. Eisen dat we ze laten werken (met plezier hoor...) maar dan nog verwachten dat wij voor ze betalen in het restaurant :')

En nee hoor, ik laat ze er niet mee wegkomen, ik ga gewoon weer lekker achter de exotische (al dan niet aziatische) dames aan :7
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_106110928
quote:
Nederland is één van de meest geëmancipeerde landen ter wereld
dat is een hardnekkige misvatting, nederlandse vrouwen zijn nogal feministisch maar niet bijster geemancipeerd
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
pi_106111079
quote:
7s.gif Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
en aangezien Aziatische vrouwen op geld vallen...
nou ik niet echt hoor :X
Op 26-07-2011 00:33 schreef HappyGirl91
Heldin! _O_
  woensdag 28 december 2011 @ 03:39:08 #147
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106115470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Lynthy het volgende:

[..]

dat is een hardnekkige misvatting, nederlandse vrouwen zijn nogal feministisch maar niet bijster geemancipeerd
wauw, zelden zo'n misvatting gezien.
  woensdag 28 december 2011 @ 07:29:34 #148
77130 star_gazer
pi_106116091
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Punt was dat hier complete bevolkingsgroepen worden afgekraakt terwijl er niemand daadwerkelijk het daten is met een Japanse. Het lijkt me gewoon sterk dat je maar op 1 ' ras' kan vallen en deze zo moet gaan verdedigen ten opzichte van andere 'rassen' terwijl niemand hier daadwerkelijk een relatie heeft met iemand uit dat specifieke ras. Ik zeg toch ook niet dat alle Italianen dikke spaghetti monsters zijn omdat ik alleen op franse jongens val ofzo? Als ik single ben staan in principe meerdere nationaliteiten open, dus dat zouden zomaar ook Chinese of Nederlanders kunnen zijn :)

SPOILER
Dat 'daten' met Japanse vrouwen heb ik dus twee keer gedaan, en is me uitstekend bevallen. Dat het niet duurde, had alles te maken met afstand; ik geloof niet in een afstandsrelatie en als zij terug gaat (een keer vanwege visum, een keer vanwege studie), is het jammer maar helaas. Waren we allebei op voorbereid en was over gesproken, dus no drama :) heb er in ieder geval twee keer een vriend(in) aan overgehouden waar ik via het web nog leuk contact mee heb.

Dat ik wat onhandig en beledigend schreef over Nederlandse vrouwen is niet netjes, maar is wel een beetje een reactie op de heersende (en behoorlijk arrogante en stereotyperende) mening dat ik het alleen maar zou doen omdat ik "geen westerse vrouw" zou kunnen krijgen en omdat Japanners / Aziaten "onderdanig zijn". Alsof Aziaten per definitie een "fallback" zijn en westerse vrouwen per definitie bovenaan de dating-ladder staan. Dat is minstens even stereotyperend en ik stoor me daar aan.

Om maar eens een gezegde met een fikse baard naar voren te halen: "over smaak valt niet te twisten".

[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 28-12-2011 07:35:57 ]
-
  woensdag 28 december 2011 @ 07:41:10 #149
77130 star_gazer
pi_106116131
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Bovendien val ik uiteraard op sterke Hollandse ATHEÏSTISCHE stieren. :)
Neuken? :D
-
pi_106116881
quote:
1s.gif Op woensdag 28 december 2011 07:29 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat 'daten' met Japanse vrouwen heb ik dus twee keer gedaan, en is me uitstekend bevallen. Dat het niet duurde, had alles te maken met afstand; ik geloof niet in een afstandsrelatie en als zij terug gaat (een keer vanwege visum, een keer vanwege studie), is het jammer maar helaas. Waren we allebei op voorbereid en was over gesproken, dus no drama :) heb er in ieder geval twee keer een vriend(in) aan overgehouden waar ik via het web nog leuk contact mee heb.

Dat ik wat onhandig en beledigend schreef over Nederlandse vrouwen is niet netjes, maar is wel een beetje een reactie op de heersende (en behoorlijk arrogante en stereotyperende) mening dat ik het alleen maar zou doen omdat ik "geen westerse vrouw" zou kunnen krijgen en omdat Japanners / Aziaten "onderdanig zijn". Alsof Aziaten per definitie een "fallback" zijn en westerse vrouwen per definitie bovenaan de dating-ladder staan. Dat is minstens even stereotyperend en ik stoor me daar aan.

Om maar eens een gezegde met een fikse baard naar voren te halen: "over smaak valt niet te twisten".
Ik kan me goed voorstellen dat je op gegeven moment genoeg hebt van die vooroordelen. ;)
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')