Zoiets?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Sorry, ik val niet op lieve kleine Aziatische poppetjes, ik val op sterke Hollandse stieren.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een fok topic weer
Hollandse koeien, Japanse poppetjes, niet scherende Aziaten, bolle prinsesjes, geelhuiden. Kijk eerst eens in de spiegel voordat je hele bevolkingen over een kam gaat scheren. Anyway, zijn er ook nog daadwerkelijk heren die op dit moment een 'Japans poppetje' gescoord hebben?
Tegenwoordige tijdquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:41 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik heb een Japanse vriendin gehad ja. Maar dat is alweer 2 jaar uit.
Maakt toch niet uit, ook voor jou is een markt:quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:42 schreef Kroketvulling het volgende:
Zoiets?![]()
![]()
Krak zei mijn hart + ego.
De nerds- en kneuzenmarkt!quote:Op maandag 26 december 2011 14:36 schreef Puntenjager het volgende:
Aziatische vrouwen worden hoofdzakelijk aantrekkelijk gevonden door nerds en kneuzen
Telt een Hollands poppetje dat zich voordoet als een Japanse variant en met een Japans verleden ook?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:44 schreef Audreyoot het volgende:
Wat een fok topic weer
Hollandse koeien, Japanse poppetjes, niet scherende Aziaten, bolle prinsesjes, geelhuiden. Kijk eerst eens in de spiegel voordat je hele bevolkingen over een kam gaat scheren. Anyway, zijn er ook nog daadwerkelijk heren die op dit moment een 'Japans poppetje' gescoord hebben?*meldtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Relatie, Nee? En deze post kwam ook al over alsof je single bentquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:12 schreef star_gazer het volgende:
*Meldt
Japanse meisjes
Genoeg Japans schoon hier in SydneyKijk alweer reikhalzend uit naar de zomer, wanneer half Japan een maandje Engels komt studeren.
Vind alleen wel dat de dames het scheermes wat vaker mogen hanteren in de intieme zone.
En een relatie moet omdat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Relatie, Nee? En deze post kwam ook al over alsof je single bent
[..]
Hoi ik ben een nerd én kneus. Daten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Laat ik nou net toevallig DOL zijn op nerds en kneuzen!
Punt was dat hier complete bevolkingsgroepen worden afgekraakt terwijl er niemand daadwerkelijk het daten is met een Japanse. Het lijkt me gewoon sterk dat je maar op 1 ' ras' kan vallen en deze zo moet gaan verdedigen ten opzichte van andere 'rassen' terwijl niemand hier daadwerkelijk een relatie heeft met iemand uit dat specifieke ras. Ik zeg toch ook niet dat alle Italianen dikke spaghetti monsters zijn omdat ik alleen op franse jongens val ofzo? Als ik single ben staan in principe meerdere nationaliteiten open, dus dat zouden zomaar ook Chinese of Nederlanders kunnen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En een relatie moet omdat?
Maar als je het graag wilt weten; geen relatie omdat ze een week geleden terug moest naar Japan ivm verlopen visum. In maart komt ze terug en dan zien we wel verder.
Snap je punt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet dat het hier niet de plek is om hier over te praten, maar emancipatie moet ook van twee kanten komenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Peachcore het volgende:
Nederland is één van de meest geëmancipeerde landen ter wereld, maar ik vind Nederlandse vrouwen helemaal geen "doorgeslagen geëmancipeerde koeien". Mannen en vrouwen worden vaak als gelijk gesteld. Als een man zijn eigen overhemden moet strijken, terwijl de vrouw er níet voor heeft gekozen om huisvrouw te worden, vind ik niet gek.
Ik heb liever geen strijkende man.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Peachcore het volgende:
Als een man zijn eigen overhemden moet strijken, terwijl de vrouw er níet voor heeft gekozen om huisvrouw te worden, vind ik niet gek.
Ah, daarom zit je graag op FOK!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Laat ik nou net toevallig DOL zijn op nerds en kneuzen!
Ja van die types die het belachelijk vinden dat jij met je vrouw afspreekt dat zij huisvrouw wordt (en je daar om bekritiseren) en vervolgens eisen dat je de deur voor ze openhoudtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:17 schreef Frag_adder het volgende:
Tuurlijk zijn aziatische vrouwen die hier opgroeien qua persoonlijkheid een stuk nederlandserIk mag toch hopen dat dit topic vooral over een uiterlijke voorkeur gaat, want afkomst aan persoonlijkheid hangen is wel erg triest
[..]
ik weet dat het hier niet de plek is om hier over te praten, maar emancipatie moet ook van twee kanten komenen daar schort het nogal eens aan
ik faal dan ook in strijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb liever geen strijkende man.
Dat je wel voor ze moet betalen in een restaurant want dat hoort zoquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ja van die types die het belachelijk vinden dat jij met je vrouw afspreekt dat zij huisvrouw wordt (en je daar om bekritiseren) en vervolgens eisen dat je de deur voor ze openhoudt
Das er nog zo 1 ja. Eisen dat we ze laten werken (met plezier hoor...) maar dan nog verwachten dat wij voor ze betalen in het restaurantquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik faal dan ook in strijken
[..]
Dat je wel voor ze moet betalen in een restaurant want dat hoort zo![]()
Best of both worlds en wij laten ze er mee weg komen
dat is een hardnekkige misvatting, nederlandse vrouwen zijn nogal feministisch maar niet bijster geemancipeerdquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef Peachcore het volgende:
Nederland is één van de meest geëmancipeerde landen ter wereld
nou ik niet echt hoorquote:Op maandag 26 december 2011 14:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
en aangezien Aziatische vrouwen op geld vallen...
wauw, zelden zo'n misvatting gezien.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat is een hardnekkige misvatting, nederlandse vrouwen zijn nogal feministisch maar niet bijster geemancipeerd
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Punt was dat hier complete bevolkingsgroepen worden afgekraakt terwijl er niemand daadwerkelijk het daten is met een Japanse. Het lijkt me gewoon sterk dat je maar op 1 ' ras' kan vallen en deze zo moet gaan verdedigen ten opzichte van andere 'rassen' terwijl niemand hier daadwerkelijk een relatie heeft met iemand uit dat specifieke ras. Ik zeg toch ook niet dat alle Italianen dikke spaghetti monsters zijn omdat ik alleen op franse jongens val ofzo? Als ik single ben staan in principe meerdere nationaliteiten open, dus dat zouden zomaar ook Chinese of Nederlanders kunnen zijn
Dat 'daten' met Japanse vrouwen heb ik dus twee keer gedaan, en is me uitstekend bevallen. Dat het niet duurde, had alles te maken met afstand; ik geloof niet in een afstandsrelatie en als zij terug gaat (een keer vanwege visum, een keer vanwege studie), is het jammer maar helaas. Waren we allebei op voorbereid en was over gesproken, dus no dramaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb er in ieder geval twee keer een vriend(in) aan overgehouden waar ik via het web nog leuk contact mee heb.
Dat ik wat onhandig en beledigend schreef over Nederlandse vrouwen is niet netjes, maar is wel een beetje een reactie op de heersende (en behoorlijk arrogante en stereotyperende) mening dat ik het alleen maar zou doen omdat ik "geen westerse vrouw" zou kunnen krijgen en omdat Japanners / Aziaten "onderdanig zijn". Alsof Aziaten per definitie een "fallback" zijn en westerse vrouwen per definitie bovenaan de dating-ladder staan. Dat is minstens even stereotyperend en ik stoor me daar aan.
Om maar eens een gezegde met een fikse baard naar voren te halen: "over smaak valt niet te twisten".
[ Bericht 1% gewijzigd door star_gazer op 28-12-2011 07:35:57 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Neuken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:49 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Bovendien val ik uiteraard op sterke Hollandse ATHEÏSTISCHE stieren.
Ik kan me goed voorstellen dat je op gegeven moment genoeg hebt van die vooroordelen.quote:Op woensdag 28 december 2011 07:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat 'daten' met Japanse vrouwen heb ik dus twee keer gedaan, en is me uitstekend bevallen. Dat het niet duurde, had alles te maken met afstand; ik geloof niet in een afstandsrelatie en als zij terug gaat (een keer vanwege visum, een keer vanwege studie), is het jammer maar helaas. Waren we allebei op voorbereid en was over gesproken, dus no dramaheb er in ieder geval twee keer een vriend(in) aan overgehouden waar ik via het web nog leuk contact mee heb.
Dat ik wat onhandig en beledigend schreef over Nederlandse vrouwen is niet netjes, maar is wel een beetje een reactie op de heersende (en behoorlijk arrogante en stereotyperende) mening dat ik het alleen maar zou doen omdat ik "geen westerse vrouw" zou kunnen krijgen en omdat Japanners / Aziaten "onderdanig zijn". Alsof Aziaten per definitie een "fallback" zijn en westerse vrouwen per definitie bovenaan de dating-ladder staan. Dat is minstens even stereotyperend en ik stoor me daar aan.
Om maar eens een gezegde met een fikse baard naar voren te halen: "over smaak valt niet te twisten".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |