SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut verwacht ik dat!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:
Je verwacht dat er een reeks komt? Dat is optimistisch. Nu ff OP lezen.
Edit: verder geen ervaring mee en vooralsnog ook geen behoefte aan. Maar wellicht geeft dit topic me een ander beeld ervan
Zat Chinese meisjes die er goed uit zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef DeKleineBaas het volgende:
Ik vind japanse chicks er best geil uitzien.
Die chinezen daar in tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zat Chinese meisjes die er goed uit zienOk sorry zal het meteen verbeterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm ik heb me bedacht doe het toch nietGroot Geworden Door Klein Te Blijven !!!
Je eigen topic openen, TS negeert mijn geweldige idee en wilt enkel Japanners verheerlijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Plantagehouder het volgende:
Waar moet ik heen met mijn voor liefde voor de Koreaanse vrouw, waarde ts.
O ik dacht je maakt een topic om met mensen te praten die min of meer gedeelde interesses hebben, blijkt het alleen om jou te gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Er zijn inderdaad genoeg chinese meisjes die er goed uitzien (in nederland dan)
In china hebben ze volgens mij nog nooit van make up gehoord. (in shanghai en shenzhen dan)
Vanaf nu ontopic graag aangezien chinezen niet bepaald mijn interesse hebben :>
Moeilijk he begrijpend lezen *zucht*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik dacht je maakt een topic om met mensen te praten die min of meer gedeelde interesses hebben, blijkt het alleen om jou te gaanNee dat gaat geen reeks worden zo vrees ik.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:06 schreef o43blondiee het volgende:
Ik vind Japanse jongens er ook goed uit zien.
Sommigen zien eruit als homo's, dat hoeft dus niet
Je moet inderdaad goed zoeken naar meiden die voor jou gaan, en niet voor "de buitenlander", ik had er ooit 1 te pakken, en ik weet er nog wel 2-3.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:34 schreef RufusWainwright het volgende:
Vind ze een stuk knapper dan Nederlandse vrouwen, maar heb vaak het gevoel dat ze meer voor de status gaan van een Westerling dan voor de man zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |