Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Dan ga ik nu slapen en dromen over 101 manieren om sukadelappen klaar te maken...!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi. Dan ga ik nu slapen en dromen over 101 manieren om sukadelappen klaar te maken...!
wat komt er? Misschien is het de moeite om eens m'n afstandsbediening tezoekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef Erasmo het volgende:
Is het weer die tijd van de dag?Kinders ga wat nuttigs doen en zet de TV op 2, komt om half 12 een goede docu op.
Smakelijk eten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
wat komt er? Misschien is het de moeite om eens m'n afstandsbediening tezoeken
zoeken dan maarquote:
Truste! Scheer je morgen je baard eraf?quote:
Haha, ja is wel de bedoeling. Thanks voor de reminderquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Truste! Scheer je morgen je baard eraf?
Weet meer dan dat gij denk jongemanquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja is wel de bedoeling. Thanks voor de reminder.
Hoe weet je wat voor 'n baard ik nu heb ^^ ?
Intel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, ja is wel de bedoeling. Thanks voor de reminder.
Hoe weet je wat voor 'n baard ik nu heb ^^ ?
Zo c4 biertje? Nog even genieten van het nederlands honkbal team dat de de kampioen na 25 jaar eens van de troon stoot?quote:
Zekers! Daar drink ik wel op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:16 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo c4 biertje? Nog even genieten van het nederlands honkbal team dat de de kampioen na 25 jaar eens van de troon stoot?
Nee, daar heb ik eigenlijk nog nooit een boek over gelezen, maar ik weet wel dat er toen heel veel kazernes zijn gebouwd die we nu nog hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:09 schreef Nibb-it het volgende:
Is Clan aanwezig?
Clan, ken jij nog een goed boek over de Nederlandse mobilisatie in 1914?
Morgen eerste stagedag! ZIN AN!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Doe ik ff mee, morgen toch lekker een zeldzame vrije maandag
1 van die kazernes gaat volgend jaar plat. De Kolonel Palm kazerne.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik eigenlijk nog nooit een boek over gelezen, maar ik weet wel dat er toen heel veel kazernes zijn gebouwd die we nu nog hebben.
Zekers! Staat weer genoeg op het programma deze week: morgen stage, di: werken+hardlopen wo: Date daarna sportschool do: werken+hardlopen vrijdag hardlopen+sportschool za: werken. Zondag walibi op z'n kop zettenquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1 van die kazernes gaat volgend jaar plat. De Kolonel Palm kazerne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |