1000x met het handeltje het raam open en dicht draaien?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Draai dan ook gewoon het raampje dicht.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een wattus?
Nee, gewoon die ouderwetse defensie balaklava, die je nek ook bedekt. Die grijze.
Ik lag afgelopen weken ongeveer 3 uur per dag in bed. De rest was arbeidt en afstoempen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ineens fulltime werken is voor mij (in mijn situatie) best wel zwaar... maar vanaf komende week ga ik zo'n 28u p/week werken, dus dan moet het echt wel in te passen zijn.
Afgelopen weken lag ik gemiddeld elke werkdag om 21u in mijn bed
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n dinges. Lekker warm.
Nee, wij hadden die echte balaklava die ook je kop bedekte.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bedoel je die grijze wollen KLu kraag?
Die dus nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je dit van mij voor Kerstquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Krijg je dit voor mij van Kerst
[ afbeelding ]
Een kpl tijdens FA verzocht laatst vriendelijk of ik dat ding af wilde doen (had m gewoon om mn nek, grotendeels onder mn jasje). Iets met imago ofso.quote:
Allochtoonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Een kpl tijdens FA verzocht laatst vriendelijk of ik dat ding af wilde doen (had m gewoon om mn nek, grotendeels onder mn jasje). Iets met imago ofso.
Die hebben wij niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, wij hadden die echte balaklava die ook je kop bedekte.
owwww, een sjemag sjaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Piri-piri = lekkah-lekkah!!!quote:
Meh, een heeeeeel klein glimlachje...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Braamyo het volgende:
http://iwastesomuchtime.com/on/?i=7249
Hier moest ik echt hardop om lachen
Is het niet zoiets als Sambal?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri-piri
In zo'n topics mis ik Kitao toch welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
De reacties weer hierzo, ik ga er niet eens meer op reageren op dat stelletje pubers die nog aan de moedermelk zitten![]()
Veel militairen Uruzgan in de war
Mag hopen dat hij uit zelfmedelijde zichzelf heeft opgeknoopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:37 schreef Royyy het volgende:
[..]
In zo'n topics mis ik Kitao toch wel
Doodsverwensingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag hopen dat hij uit zelfmedelijde zichzelf heeft opgeknoopt.
Dit is een veel beter topic met een erg goed nieuw artikel welke zojuist geplaatst is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
De reacties weer hierzo, ik ga er niet eens meer op reageren op dat stelletje pubers die nog aan de moedermelk zitten![]()
Veel militairen Uruzgan in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |