Om 2350 wel de WK finale kijken natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Om 20:45 wel PSV kijken natuurlijk
Je mag wel aan de mijne zitten vanavond hoor.....quote:
Well DUH!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om 2350 wel de WK finale kijken natuurlijk!
Hey Cobra, regel ff een balaklava voor mequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Om 2350 wel de WK finale kijken natuurlijk!
jah hoe moet ik jou nou ooit motiverenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef Lotusss het volgende:
Zie je facebook... je mascara gaat nog erger uitlopen hoor
Ga je een bank overvallen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hey Cobra, regel ff een balaklava voor me
Oh ja. Ik was even vergeten dat je een mietje bent.quote:
Wij halen de bak uit de frituur, gieten het vloeibare frituurvet terug in de Diamant fles voor inlevering en zetten de bak onder het warm water met citroen afwasmiddel en binnen een paar minuten klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Pfff, de frietuur schoonmaken is ook een klote karwei![]()
Maar hij is wel schoon nu.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was even vergeten dat je een mietje bent.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh ja. Ik was even vergeten dat je een mietje bent.
Klopt, maar als je de pan al meer dan 6 maanden niet gekuist heb is het een ander verhaalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Clan het volgende:
[..]
Wij halen de bak uit de frituur, gieten het vloeibare frituurvet terug in de Diamant fles voor inlevering en zetten de bak onder het warm water met citroen afwasmiddel en binnen een paar minuten klaar.
Vroeger hadden we een frituurpan voor op het fornuis met vast vet, dat was vergeleken met deze pan een ramp.
Inderdaad, maar ook in olijfolie, of van die gekruide olie ( ik kan even niet op de naam komen ).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In ossewit bak je nog steeds de beste friet.
piri-piri olie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef Clan het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook in olijfolie, of van die gekruide olie ( ik kan even niet op de naam komen ).
Moet je maar niet roken in auto's van de baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Met 120 km/p uur rijden, met linkerraam open in de kou is niet bervorderlijk voor de gezondheid, en aangezien TNT ons die niet verstrekt zijn we op onszelf aangewezen
Massage olie!quote:
Dat is het niet alleen knuppelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet je maar niet roken in auto's van de baas
Ineens fulltime werken is voor mij (in mijn situatie) best wel zwaar... maar vanaf komende week ga ik zo'n 28u p/week werken, dus dan moet het echt wel in te passen zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah hoe moet ik jou nou ooit motiverenIkke niet snappuh !!!!
Shemagh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, heeft iemand niet nog die echte defensie balaklava in de aanbieding? Heb ik nodig voor m;n werk als het straks echt koud gaat worden.
Draai dan ook gewoon het raampje dicht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Met 120 km/p uur rijden, met linkerraam open in de kou is niet bervorderlijk voor de gezondheid, en aangezien TNT ons die niet verstrekt zijn we op onszelf aangewezen
Een wattus?quote:
Bedoel je die grijze wollen KLu kraag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een wattus?
Nee, gewoon die ouderwetse defensie balaklava, die je nek ook bedekt. Die grijze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |