quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was te verwachten toch?
Niets aanleren wat je ze ooit weer af wil leren is vooral mijn advies
Ja het was te verwachten maar niet nu al! Maar ja hij heeft rozijntjes gehad. Helemaal blij zat ie op de bank: snoep ja, jij snoep!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was te verwachten toch?
Niets aanleren wat je ze ooit weer af wil leren is vooral mijn advies
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Hier worden gedroogde cranberrries ook beschouwd als snoepjes, zijn ze dol op en zijn heel gezond. IJzerbommetjes![]()
Neemt niet weg dat er ook echt gesnoept wordt hoor, maar ik maak ze net zo blij met een schaaltje olijven als met een een zakje colaflesjes oid.
oh, dat klinkt goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
Roy speelt nu in de speelruimte, koortsvrij, goed gegeten. Hebben uiteindelijk nog 3 uurtjes geslapen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef _Bar_ het volgende:
Op twitter staat een foto van roy. Als iemand hem hier kan zetten, prima
hou vol!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft paar minuten terug weer een aanval gehad, een korte kwam er zelf uit.
En nu zit hij te eten.
Maar die aanval is kl*te roy was overstuur en heel moe, toen ging hij liggen werd stil en aanval.
Kan wel janken nu....
He gets dat zijn ook geen fijne nachten, toch gek dat het telkens op de zelfde dagen lijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Chan het volgende:
IsabeauSuper idee
Hier weer een rare nacht, hopelijk wordt dit geen vaste prik op woensdag-donderdag nacht.. Spúgen, niet normaal.. en dan weer even rustig liggen, en dan weer spugen.. wel 6, 7, 8 keer (was de tel kwijt op een gegeven moment) En nu weer niks aan de hand... Snap er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |