Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
Nu wil niemand me meer kennen natuurlijk.
Nee, ik ga geen opvoedkundige struggles meer bespreken in Singles, maar dank je.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitMaar waar gaat het over misschien weten wij singles wel raad.
kinderen zijn geen populair onderwerp hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt: ik ben slechts een stap verwijderd van een topic maken in OUD.
Verstandigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen opvoedkundige struggles meer bespreken in Singles, maar dank je.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
Ik heb een nieuw dieptepunt bereikt: ik ben slechts een stap verwijderd van een topic maken in OUD.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
Heej, ik probeerde de sfeer hier wat luchtiger te maken, het was goed bedoeld.
Het spijt me.
Wat is er mis met OUD dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan kom je gewoon eerst naar mij. OUD
Bijna niets is een populair onderwerp hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:40 schreef dawg het volgende:
[..]
kinderen zijn geen populair onderwerp hier.
Raad weten? Wij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet jij weten ik lees daar toch nooitMaar waar gaat het over misschien weten wij singles wel raad.
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ten koste van mij... et tu, L-E?
jij zegt het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna niets is een populair onderwerp hier.
Jawel. Tetters.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijna niets is een populair onderwerp hier.
Ach doe toch, stel huppelkutten daar. Het is een virtueel speelplein van de kleuterschool, nou daar wil niemand zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is er mis met OUD dan?vertel
Nee. Die zit in de was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.
Ik ben al bij jou geweest!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan kom je gewoon eerst naar mij. OUD
Die zit in de was omdat haar kleine man er mascara overheen had geknoeidquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was een grapje, je hebt je lolbroek zeker niet aan.
Ja wij zijn toch ooit zelf ook kind geweest of kennen mensen met kinderen. Dus waarom zouden wij het niet wetenquote:
En dan nog prefereer je de mening van de mensen in OUD?quote:
Je hebt een punt Tijn. Het is verbazingwekkend hoeveel mensen zonder kinderen weten of denken te weten over opvoeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wij zijn toch ooit zelf ook kind geweest of kennen mensen met kinderen. Dus waarom zouden wij het niet weten
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die zit in de was omdat haar kleine man er mascara overheen had geknoeid
Wel milfs dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach doe toch, stel huppelkutten daar. Het is een virtueel speelplein van de kleuterschool, nou daar wil niemand zijn
Ik wil zoveel mogelijk visies horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan nog prefereer je de mening van de mensen in OUD?
Een groot zwart gat in mijn geheugenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja wij zijn toch ooit zelf ook kind geweest of kennen mensen met kinderen. Dus waarom zouden wij het niet weten
Nee duh, die zitten hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel milfs duszouden er singles milfs zitten?
Beste stuurlui staan al walquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt een punt Tijn. Het is verbazingwekkend hoeveel mensen zonder kinderen weten of denken te weten over opvoeden.
Ik heb een hele leuke gevondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef Memento-Mori het volgende:
pfff n winterjas zoeken, wat n opgave
maar die van de H&M zijn allemaal zo dunquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke gevondenbij h&m, met een riem met een strik
ja ja meisje-meisje he
Dan ga ik ook niet naar OUD toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Fotoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke gevondenbij h&m, met een riem met een strik
ja ja meisje-meisje he
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fotoik wil wel eens oordelen over jouw smaak
dat dacht ik al toen je t zei, an sich leuk maar die hals, waaarom?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093377%2009090%2068%205585%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij zit wat meer als een col, op de foto staat het een beetje raar idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat dacht ik al toen je t zei, an sich leuk maar die hals, waaarom?
Die zou mij zelfs leuk staanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093377%2009090%2068%205585%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die is leuker dan die van MissBquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C34 93751 11001 96 5668 0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
deze vond ik leuk maar zag m in t echt en daar ga ik t niet warm in hebben in de vrieskou
dat icm met die hakken zal je wel goed staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat icm met die hakken zal je wel goed staan.
Het gaat jou toch alleen om de tat en die is niet afquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
verdere inkoppers en/of subtiele uitnodigingen etc laat ik achterwege.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en die pof in de mouwtjes is ook niet zo mijn dingmaar gelukkig verschillen smaken
dat duurt nog tot sint-juttemis toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat jou toch alleen om de tat en die is niet af
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:58 schreef dawg het volgende:
[..]
dat duurt nog tot sint-juttemis toch?
maar ik blijf erbij dat ik een lekker warme, dikke jas wilquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat sowiesoDie pof is juist een van de dingen die ik er
aan vind.
Gewoon een berenvel aantrekkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik blijf erbij dat ik een lekker warme, dikke jas wildie van ed H&M zijn meer voor de herfst qua dikte, althans die ik in de winkel zag
Ja dat is ook wel een beetje zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik blijf erbij dat ik een lekker warme, dikke jas wildie van ed H&M zijn meer voor de herfst qua dikte, althans die ik in de winkel zag
Mataquote:
Ik heb geeneens een winterjasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
Barb! Is jouw weekend net zo goed als het mijne?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Gematst worden door je driejarige zoon die je wat kaartjes toestopt omdat je anders zo MEGA hebt verloren met memory is wel een tikje sneu he?
Daar staan wel mooie tussenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:01 schreef dawg het volgende:
http://good-wallpapers.com/space/2579
wauw!
helaas blijft het bij dromen.
Nee maar wel omgekeerde wereldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Gematst worden door je driejarige zoon die je wat kaartjes toestopt omdat je anders zo MEGA hebt verloren met memory is wel een tikje sneu he?
Nee! Want ik ben aan het werk nu. Wel bijna klaar, en dan ga ik met mijn meisje in bad en bedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barb! Is jouw weekend net zo goed als het mijne?
*jaloers.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee! Want ik ben aan het werk nu. Wel bijna klaar, en dan ga ik met mijn meisje in bad en bed![]()
quote:
quote:
Hoezo?quote:
ik zou het heel graag met eigen ogen zien. ik denk zelfs dat ik daar wel alles voor over heb (elke gek zijn gebrek heh). maar helaas, het blijft bij dit soort foto's.quote:
Ik wil ook in bad en bed met mijn liefje.quote:
Ook lekker toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee! Want ik ben aan het werk nu. Wel bijna klaar, en dan ga ik met mijn meisje in bad en bed![]()
Ik wil ook naar een verkleedfeestje! Ik heb de perfecte outfit gezien nl, Alicequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook lekker toch?
Ik ga zo naar een Duits verkleedfeestje. Wordt lachen. Ik ga als de nieuwe X-Men. Agape.
Je past er helemaal bij. 40-45 Duitsers zijn geen probleem toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil ook naar een verkleedfeestje! Ik heb de perfecte outfit gezien nl, Alice
Te laat, sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil ook in bad en bed met mijn liefje.
Nee, niet met jouw meisje, hou maar weer op met die fantasie.
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je past er helemaal bij. 40-45 Duitsers zijn geen probleem toch?
Zekers, lekker luiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook lekker toch?
Ik ga zo naar een Duits verkleedfeestje. Wordt lachen. Ik ga als de nieuwe X-Men. Agape.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Over verkleden gesprokenwie heeft er een idee voor een helloweenkostuum voor mij.
Inkoppertje. Ik ga het níet zeggen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Over verkleden gesprokenwie heeft er een idee voor een helloweenkostuum voor mij.
Ik ga alleen aan de kaas en sapjes. Geen alcohol voor mij.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga alleen aan de kaas en sapjes. Geen alcohol voor mij.
Deze is te flauw, Tijn, zelfs voor jou.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Het. Kost. Me. Wel. Moeite.quote:
Gisteren een érg gezellig Duits geologenfeestje in Keulen gehad. Een -letterlijk- schitterend uitzicht (13e verdieping), goed gezelschap maar veel te veel andere alcohol dan bier. En sushi is geen goeie bodem.quote:
Daarom vraag ik ook of jullie nog andere ideeën hebbenquote:
Jawelquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze is te flauw, Tijn, zelfs voor jou.
Sushi, nomm nomm nommquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren een Duits geologenfeestje in Keulen gehad. Een -letterlijk- schitterend uitzicht (13e verdieping) en veel te veel andere alcohol dan bier. En sushi is geen goeie bodem.![]()
Lang geleden dat ik zo dronken was. Jaar of 2 ofzo.
Nee, dat klopt. Temeer omdat ik ga wieberen. Goede zaterdagavond jullie!quote:
Have fun Maltamanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Temeer omdat ik ga wieberen. Goede zaterdagavond jullie!![]()
hahaquote:
Ja, gewoon naast elkaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
hahahij is slim. Hij heeft zeker de kaartjes klaar gelegd en zo neer gelegd dat hij weet waar alle kaartjes liggen?
Waarom had ik dat vroeger nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, gewoon naast elkaar.
Maar wel zo af en toe expres geen matchende kaartjes pakken he, om de schijn hoog te houden. Duivelskind.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twaalf jaar een bad en ben er nog geen tien keer in geweest
Ik heb er ook de rust niet voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
Toen mijn ouders nog een bad hadden lag ik iedere week wel in bad.Dat is af en toe best lekker. Niet dat ik uren in bad kan liggen. Kwartiertje is lang zat.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef missbehavin het volgende:
Nee hoor, boekje, muziekje, drankje, wat te roken.. ik lig er zo uren in.
Inderdaad dat is nietsquote:
quote:
Niks mis mee, zeikerdsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is nietsgeef mij maar een jongens meisje
En dan iemand die me allerlei lekkers komt brengenquote:
Lieverd ik val nu eenmaal niet op zulk soort typesquote:
goed werk. mijn nacht was beperkt van 4 tot 10 uur.. en daarna van 12 tot 20 uur stedentrip gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik vannacht gedaanwerd om elf uur wakker.
mja.. wandeling door een stad of dorp, gewapend met fotocamera en vergezeld door andere fotografie enthousiastelingen.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan iemand die me allerlei lekkers komt brengen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lieverd ik val nu eenmaal niet op zulk soort types
Wij moeten zó trouwen he.quote:
Het leven kan soms zo hard zijnquote:
Dat is bekend natuurlijk, alsof men nog niet jaloers genoeg is op onsquote:
En jij niet op mijquote:
Seriously?quote:
Truequote:
Maar ik vind je wel een mooie vrouwquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik vind je wel een mooie vrouwalleen je bent niet mijn type.
Tja, Sesamstraat is voorbijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Seriously?
Damn, kleine man ligt er net pas in
quote:
quote:
Mag ik ook voelen?quote:
Nog niet ingekleudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
En hoe is het met je kleurplaat op je rug?
quote:
Je bent op een leeftijd waarop je het niet echt meer voor het kiezen hebt.quote:
Succes alvast wat dan zal wel weer pijn gaan doen. Maar het is voor een goed doel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog niet ingekleud
Maar verder prima, over een maandje weer he
Godver jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes alvast wat dan zal wel weer pijn gaan doen. Maar het is voor een goed doel.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent op een leeftijd waarop je het niet echt meer voor het kiezen hebt.
als het onderwerp ook op leeftijd is dan heb je geen argumentquote:
In de ogen van een oude viezerik als ik wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nee niks, ik ben nog jong en mooi en, en, en...
MissB heeft een prima leeftijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef clevy het volgende:
[..]
als het onderwerp ook op leeftijd is dan heb je geen argument
Pijn is fijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver jaMaar goed, ik heb de lijnen overleefd, dus het gaat goedkomen. Maar stiekem is het wel een masochistisch iets
Huh?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef clevy het volgende:
[..]
als het onderwerp ook op leeftijd is dan heb je geen argument
Daar doe ik het voor!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de ogen van een oude viezerik als ik wel.
Nee, zo'n pijn was het nietquote:
Doe er es wat meer voor, dan heb ik er ook nog lol van.quote:
Jammerquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Barbusse het volgende:
De muts negeert gewoon mijn compliment.
Dat kun je een oude vrouw met slechte ogen niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Barbusse het volgende:
De muts negeert gewoon mijn compliment.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]Ah lief!
En de muts was even bezig met garnalencocktail maken
Dat klopt. Daarom neem ik het MissB dus kwalijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je een oude vrouw met slechte ogen niet kwalijk nemen.
Een muts?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Mag ik er eentje om mee te nemen in bad?
Smooooooooooth! Jij player!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt. Daarom neem ik het MissB dus kwalijk.
Alleen als ik erbij mag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]Mag ik er eentje om mee te nemen in bad?
quote:
Watch and learn, young padawanquote:
Jij altijd, wil je er wat te drinken bij?quote:
Ik heb al een jonge muts.quote:
Tell me and I´ll pour it, babyquote:
Baas!quote:
Jeweetz!quote:
quote:
Ik voel me nu een vet mormelquote:
Dat grapje of ik ook ff mag voelen heb ik helaas al gemaakt vandaag.quote:
Ja en nu mag het helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat grapje of ik ook ff mag voelen heb ik helaas al gemaakt vandaag.
Het hangt er maar net vanaf op welke plek het aanzet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef missbehavin het volgende:
Ja en nu mag het helemaal niet meer.Hands off the fatty
Nou ga maar niet uit van de boobsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hangt er maar net vanaf op welke plek het aanzet.
Je kont is ook goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ga maar niet uit van de boobs
Waar wel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef missbehavin het volgende:
Nou ga maar niet uit van de boobs
Ik zal het de vetjes zeggen.quote:
With my luck? Mijn pensquote:
quote:
Zo'n irri bol buikje waar het zaad meteen vanaf loopt als je erover klaarkomt? Mag je zelf na afloop het bed verschonen vanwege de vlekken.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n irri bol buikje waar het zaad meteen vanaf loopt als je erover klaarkomt? Mag je zelf na afloop het bed verschonen vanwege de vlekken.
Ik denk dat ik ervoor moet zorgen dat ik jouw kant van het bed op dat moment al heb ingenomen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik rol gewoon naar mijn kant en val in slaap, wat denk jij nou.
En te dik, en je meurt nog naar vis ook. Gatver!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Bah, ik ben gewoon misselijk van dat vreten. Kutgarnalen.
Dan ga ik wel bovenop je slapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ervoor moet zorgen dat ik jouw kant van het bed op dat moment al heb ingenomen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En te dik, en je meurt nog naar vis ook. Gatver!
Nou ja, van beiden heb je geen last als je het doggystyle doet.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, van beiden heb je geen last als je het doggystyle doet.
Ik volg jou, aangezien jij zeurt over je dikke pens en die graflucht uit je mond.quote:
Ik zei niks over enige stankquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik volg jou, aangezien jij zeurt over je dikke pens en die graflucht uit je mond.
Owquote:
WHUUT?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En te dik, en je meurt nog naar vis ook. Gatver!
Pak jij de benzine, pak ik een aansteker.quote:
Dat heeft iemand al gedaan zo te zien, hij is roetzwart.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pak jij de benzine, pak ik een aansteker.
Leuke jongedame naast jequote:
Ik twijfel of ik datzelfde straks op het strand ga doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:37 schreef Evie het volgende:
OOOH Tijd voor een kopje koffie op het balkon zo!!!
Ok, jij doet het beterquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik datzelfde straks op het strand ga doen.
Ik weet het wel zekerquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik datzelfde straks op het strand ga doen.
Ik ben erg lui, dus het kan zomaar zijn dat ik het niet ga doen.quote:
Ja, jij.quote:
Het is hier nu wel heerlijk guur herfstweerquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben erg lui, dus het kan zomaar zijn dat ik het niet ga doen.
[..]
Ja, jij.
22 graden maar?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
Het is hier nu wel heerlijk guur herfstweer
23quote:
Ik kan mij er van alles bij voorstellen. Hier is het zonnig, windstil, maar wel koud. Daarom twijfel ik nog.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:48 schreef Barbusse het volgende:
23![]()
Maar je hebt hier een strandtent, op de rotsen met het terras precies tot op de vloedlijn. Afgeschermd met glazen panelen, en met dit weer slaan de golven er 2 meter hoog tegenaan. Heerlijk zitten is dat, met een drankje en hapje.
Ach, je kan altijd nog eventjes lekker demonstreren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij er van alles bij voorstellen. Hier is het zonnig, windstil, maar wel koud. Daarom twijfel ik nog.
Het strand ligt een paar kilometertjes bij het Malieveld vandaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Ach, je kan altijd nog eventjes lekker demonstreren.
En ze verkopen vast geen warme choco met rum op het Malieveldquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het strand ligt een paar kilometertjes bij het Malieveld vandaan.
Waar heb je die lenzen gehaald? En zijn ze op sterkte?quote:
Misschien bij het beroemde pannenkoekenhuis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef Barbusse het volgende:
En ze verkopen vast geen warme choco met rum op het Malieveld
Had jij gister niet al genoeg gegeten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef missbehavin het volgende:
Ontbijten met verse eiersalade en kopjes Asian Temple thee.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Had jij gister niet al genoeg gegeten?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien bij het beroemde pannenkoekenhuis.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Het was al weer gezakt. Klaar voor een nieuwe lading.
Oh heerlijk! Ik heb al ruim een week geen biefstuk meer gehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef Evie het volgende:
[..]Eten is goeddd!!! Vooral kogelbiefstukje gister was goeddd
Haha
Slankquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dun is wel wat overdreven hoor CL
Kom op, jij bent bijna net zo dun als ik, bijna ongezondquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dun is wel wat overdreven hoor CL
Ik al jaaaaren nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik heb al ruim een week geen biefstuk meer gehad
Vleeschquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef Evie het volgende:
Haha
Van de week ook maar weer eens etenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef Evie het volgende:
Haha
Waarom, for the love of God?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom op, jij bent bijna net zo dun als ik, bijna ongezond
Raar wiefquote:
Bovendien vind ik een klein buikje bij vrouwenquote:
Ik wou het net typenquote:
Dat zeg ik, raar wief.quote:
Oh, je zou dol op me zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bovendien vind ik een klein buikje bij vrouwen
quote:
Hoe overleef je dat???quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh heerlijk! Ik heb al ruim een week geen biefstuk meer gehad
Heb je Chuck Norris er al op gezet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Nog steeds bezig met missie winterjas
Met moeitequote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
ik snap m nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je Chuck Norris er al op gezet?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
valt echt wel mee.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm ik geloof dat we volgende week maar eens samen heel veel biefstukjes moeten gaan eten
dat ga ik niet allemaal lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.chucknorrisfacts.com/
[..]![]()
![]()
![]()
whoooo hooo ik heb een date met missB
![]()
![]()
Het kan zo simpel zijn he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:35 schreef Evie het volgende:
[..]
http://www.chucknorrisfacts.com/
[..]![]()
![]()
![]()
whoooo hooo ik heb een date met missB
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ga ik niet allemaal lezen
deze jas is wel leuk maar dan in t grijs maar zou die warm zijn
http://www.outlet-avenue.(...)a7feb0597ec33cf9.jpg
Kunnen die mannen hier nog wat van lerenquote:
quote:
Ik zei biefstuk niet vlees in het algemeen. Schnitzels, kip, gehakt, dat vind ik wel heerlijk.quote:
Biefstuk is de koning der vleeschsoortenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zei biefstuk niet vlees in het algemeen. Schnitzels, kip, gehakt, dat vind ik wel heerlijk.
quote:
Wat heb jij een onder ontwikkelde smaak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zei biefstuk niet vlees in het algemeen. Schnitzels, kip, gehakt, dat vind ik wel heerlijk.
Hmz serieus geen bloederig biefstukje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Biefstuk is de koning der vleeschsoorten.
De enige echte!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Biefstuk is de koning der vleeschsoorten.
Is gewoon een persoonlijke smaak/mening.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heb jij een onder ontwikkelde smaak.
Whehehe je zou eens moeten wetenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Wat een op vleeschbeluste vrouwmensen hier
gelukkig wel, van die tofu-happende zweefteven word ik ook niet echt vrolijk, dat zijn echt altijd van de mekkerende zeikdozenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Wat een op vleeschbeluste vrouwmensen hier
quote:
Nee, ik heb andere voorkeuren. Ik zeg overigens niet dat biefstuk maar niets is, persoonlijk ben ik er gewoon niet zo dol op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:41 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz serieus geen bloederig biefstukje?
Er zijn bepaalde dingen die niets met persoonlijke smaak te maken hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is gewoon een persoonlijke smaak/mening.
Nou, bof jij even hier!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gelukkig wel, van die tofu-happende zweefteven word ik ook niet echt vrolijk, dat zijn echt altijd van de mekkerende zeikdozen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
Oh barb, dit kreeg je nog van meweg
Thank you babe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |