Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.quote:
Joah. Maar dat is kwestie van je kabel erin en klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Je moet toch voor elke tv zo'n digitale ontvanger hebben ofzo, of niet?
Kost geld. Ding is, ik woon bij een huisbaas, die heeft wel digitale tv, maar dan moet ik dus zo'n ontvanger gaan kopen voor m'n kamer ofzo, dat vind ik het het geld niet waard denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Joah. Maar dat is kwestie van je kabel erin en klaar.
Nee,jij moest nog kiezen.. Ajax,PSV of Feyenoord toch?quote:
Met het zijn maar kut joden als reactie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.![]()
quote:Supertalent AZ: Ik lach mijn Ajax-vrienden vanavond uit
Adam Maher (18 pas) is de verrassende vormgever van koploper AZ. Vanavond staat hij op het veld van de Amsterdam Arena om te spelen tegen Ajax, de club die hem op elfjarige leeftijd ook wel had willen hebben. Maher over een 'no lookpass', Gertjan Verbeek en de moeilijke keuze tussen Marokko en Nederland.
'Ajax wilde me vroeger graag hebben. Dat was toen ze hoorden dat ik naar AZ kon. Ik was toen elf en speelde voor Zeeburgia. Ik had mijn keuze voor AZ al gemaakt en ik heb nooit getwijfeld. Ajax is een mooie club, maar ik voelde me direct goed bij AZ. Zij hadden veel vertrouwen in me, want ik hoefde geen selectiewedstrijden meer te spelen.'
'Ik weet nog dat mijn vader me belde toen ik op school zat en zei dat ik naar AZ kon. Ik zei hem dat hij tegen de mensen van de club kon zeggen dat ik daar graag wilde spelen. Ik heb nooit meer gedacht aan Ajax. In mijn buurt in Diemen is iedereen voor Ajax. Na de wedstrijd van vanavond ga ik ze uitlachen. Wij zijn koploper, omdat we veel vertrouwen hebben. Het is heerlijk voetballen op tien als er zoveel druk wordt gezet op de tegenstander.'
Vertonghen riep ook dat België wel van Duitsland ging winnen en als dat niet gebeurt dat ze wel in 2014 wereldkampioen gaan worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vertonghen riep een aantal weken geleden ook nog dat Ajax Nederland de komende jaren totaal zal gaan domineren, zonder enige concurrentie in de buurt.![]()
Roy ziet vrij weinig door die waterige oogjes momenteel.quote:
Nu is dit nog een uitzondering, over een paar jaar gaat het bij de meerderheid zo. Als in, spelers die niet meer naar Ajax gaan. Of Ajax moet snel een trainer als Van Gaal/Hiddink aantrekken, dat is echt hun laatste kans om weer status te krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |