Het ligt aan de arbitragequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het nou? Het geluk dat ontbreekt of Ajax faalt weer?
Dan maar Leo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Reitsma ga a.u.b. stoppen. Iedereen zag lat behalve jij.
W Janssen trouwens hangend op rechtsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
RKC Waalwijk: Jeroen Zoet, Sigourney Bandjar, Henrico Drost, Frank van Mosselveld, Ard van Peppen, Evander Sno, Robert Braber, Adil Auassar, Aaron Meijers, Ronald van Hout en Rick ten Voorde.
FC Twente: Nick Marsman, Tim Cornelisse, Peter Wisgerhof, Douglas, Dwight Tiendalli, Wout Brama, Luuk De Jong, Denny Landzaat, Willem Janssen, Marc Janko en Ola John.
quote:Ik loop het afgelopen kwartier, na de TV te hebben uitgezet, verdwaasd door de huiskamer, de hele tijd dezelfde woorden zeggend; 'wat is dit slecht, wat is dit slecht, wat is dit slecht ...'.
Toen vroeg ik me af; 'of is AZ misschien zo goed ?'
Ik antwoordde toen mezelf; 'allebei ...'
Bravo Alkmaarders, voor het uitstekende spel, ik schaam me voor mijn optimisme voor de wedstrijd.
Ok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax domineert eigenlijk gewoon de hele wedstrijd. Maar krijgt goals tegen door een counter en door de eerste en enige aanval van AZ. dat kan gebeuren maar ajax is wel beter
Sorry, maar nee. AZ controleert. Staat nu wel wat op barsten, toegegeven, maar eerste half uur was écht voor AZ.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef dieselnoi het volgende:
Ajax domineert eigenlijk gewoon de hele wedstrijd. Maar krijgt goals tegen door een counter en door de eerste en enige aanval van AZ. dat kan gebeuren maar ajax is wel beter
Goed nieuwsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
michaylov en boschikker zijn geblesseerd
Het hele seizoen al. De Boer is gewoon een enorme faaltrainer. Werd vorig jaar bejubeld omdat hij met alle geluk van de wereld een titeltje binnen sleepte. Maar dit seizoen word het al keihard duidelijk dat hij er werkelijk niks van snapt.quote:
Om mensen uit het GER - BE topic te quoten. Nee dan ben je niet beter. AZ wacht, loert en is effectiever. Ze hoeven het spel allang niet meer te maken en doen dat dus ook niet. Tevens eerste 30 minuten waren ook qua spel gewoon voor AZ.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef dieselnoi het volgende:
Huiliesquote:
Och menneke. Tegen Real Madrid, PSV, Groningen en VVV domineerde ajax ook. Eigenlijk is ajax de beste. Ik bel het mannetje vaan Teletekst pagina 819 wel even om eea recht te trekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef dieselnoi het volgende:
Deze trollquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och menneke. Tegen Real Madrid, PSV, Groningen en VVV domineerde ajax ook. Eigenlijk is ajax de beste. Ik bel het mannetje vaan Teletekst pagina 819 wel even om eea recht te trekken.
Zoet bij RKCquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan Ard er mooi wat inflikkeren
Je mist toch die klappers he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Thas het volgende:
Je hoort het Ajax publiek wel veel steun geven aan Ajax
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och menneke. Tegen PSV domineerde ajax ook.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Och menneke. Tegen Real Madrid, PSV, Groningen en VVV domineerde ajax ook. Eigenlijk is ajax de beste. Ik bel het mannetje vaan Teletekst pagina 819 wel even om eea recht te trekken.
Het veld dan?quote:
Voetbalzonequote:
Dat kost nog moeite, deze lui zitten alleen maar stil en doen helemaal niks.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mist toch die klappers he.
Dat vind ik wel meevallen. Sowieso, dan check ik gewoon hier, ben ik in meteen klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:26 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Voetbalzone
40 topics per dag, 35 Ajax gerelateerd, wat heeft de Boer gegeten, welke kleur poept Anita en go zo maar doorElke zin dat een Ajacied zegt word een topic over gemaakt
Ze spelen aardig slecht, zit geen lijn in de aanvallen en weinig doorgaande pressie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef dieselnoi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |