Mmh, beetje uit richtingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef The_Dean het volgende: Nee, dat nog niet. Wel dichtbij, Dokkum
Gisteren trouwens naar Jaya The Cat geweest. Een van die lui was jouw huisgenoot toch?
Nog een B dan: brommer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
Oh zitten we hier.
[..]
Geen van beide. Nog een keer raden [ afbeelding ] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, zo smerig. Het is dat m'n eetlust niet snel te verpesten is maar anders..
Gaan we konijn eten met de kerst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan iedere kerst een nieuwe foto? Geniaal plan!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. Een. Beest.![]()
Dit maakt echt gehakt van alle supersports, wat een geweldenaar.
Ik weet niet of ik me hierop wel kan beheersen.
45 kWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Het was awesome!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe was het gisteren/vannacht Dean?
Ja vet man. Zaal was bijna leeg, maar wel goede reacties gehad, dat is altijd leuk te horen natuurlijk. Er is gefilmd, zal straks wel even wat posten als er al wat op staat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe was het gisteren/vannacht Dean?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het was awesome!
Al had ik zelf ietsjes te veel gedronken.![]()
Ik: "Leren kleding? Veeeet.SM
"
The_Dean: "Nee, leren bekleding voor zijn auto."
Paar minuten later
"Niets mis met SM hoor!"
En toen was iedereen van![]()
![]()
![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja vet man. Zaal was bijna leeg, maar wel goede reacties gehad, dat is altijd leuk te horen natuurlijk. Er is gefilmd, zal straks wel even wat posten als er al wat op staat.
Trouwen?quote:
Ja, was een handvol mensen daar ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |