Snap ik ook welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Trollscience, je weet dat ik je mag.
Maar serieus, de Telegraaf is voor tokkie's.
Je kan het geeneens serieuze journalistiek noemen.
Gelukkig, ik was al bang dat je een echte Telegraaf lezer was gezien die posts netquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik ook welDe Telegraaf is de krant van Henk en Ingrid
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je een echte Telegraaf lezer was gezien die posts net
De Volkskrant is maar een matig blad, met al die bijlages op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
De Volkskrant is een goede krant.
NRC is beter naar mijn mening, maar Volkskrant is goede journalistiek. Vooral de verdieping is erg goed.
Daar is ie al maanden op aan het broeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Is hij nu de langste post ooit aan het maken waarin hij alles `verwerpt´ ?
Bedankt man, nu weten we zeker dat '7 seconde geleden' betekent dat hij nu online is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Klopt. Ik keek toevallig gister op zijn profiel en toen was het 80 dagen geleden dat hij online was!!!
Hij houdt van treinen idd. is erg behulpzaam en de tofste user op FOK!.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef Fopje het volgende:
Voor de noobs zoals mij. Wie of wat is Socios een wat maakt hem of het zo bijzonder? Hij houdt van treinen enzo?
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Waarschijnlijk zit hij op de FP ?
Oké, beetje jammer dat hij niet ff de moeite neemt om ons te groeten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |