Kijk op zijn profiel, laatste keer ingelogd, en het icoontje dat aangeeft of hij online is of niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef utopie het volgende:
19 juni... was me vanochtend ook al opgevallen jah.
Wat ben jij voor levenloze e-stalkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijk op zijn profiel, laatste keer ingelogd, en het icoontje dat aangeeft of hij online is of niet.
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik dat hij online was!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Wat ben jij voor levenloze e-stalker__________!²
Pff, je zag mijn reactie zeker en toen ging je ook in zijn profiel kijken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik of hij online was of niet!![]()
ik geloof je, ik dacht vanochtend ook dat hij gepost had, maar kwam er even later achter dat het een kuttopic is dat gekickt is door 1 of andere jostiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er was toevallig een topic gekickt waarin hij had gepost en toen zag ik dat hij online was!![]()
Ik heb het topic niet doorgelezen. Ik heb gelijk zelf een geopend toen ik het zag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Pff, je zag mijn reactie zeker en toen ging je ook in zijn profiel kijken?
Dat staat er standaard op hieroquote:
Mwa, valt wel mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanaf nu is Trollscience een baas
Da's waar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik sta iig niet voor de spiegel met mijn kuif.
Snap ik ook welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef Monopoly het volgende:
Trollscience, je weet dat ik je mag.
Maar serieus, de Telegraaf is voor tokkie's.
Je kan het geeneens serieuze journalistiek noemen.
Gelukkig, ik was al bang dat je een echte Telegraaf lezer was gezien die posts netquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Snap ik ook welDe Telegraaf is de krant van Henk en Ingrid
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat je een echte Telegraaf lezer was gezien die posts net
De Volkskrant is maar een matig blad, met al die bijlages op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef Monopoly het volgende:
De Volkskrant is een goede krant.
NRC is beter naar mijn mening, maar Volkskrant is goede journalistiek. Vooral de verdieping is erg goed.
Daar is ie al maanden op aan het broeden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:53 schreef Plastic_zak het volgende:
Is hij nu de langste post ooit aan het maken waarin hij alles `verwerpt´ ?
Bedankt man, nu weten we zeker dat '7 seconde geleden' betekent dat hij nu online is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Klopt. Ik keek toevallig gister op zijn profiel en toen was het 80 dagen geleden dat hij online was!!!
Hij houdt van treinen idd. is erg behulpzaam en de tofste user op FOK!.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef Fopje het volgende:
Voor de noobs zoals mij. Wie of wat is Socios een wat maakt hem of het zo bijzonder? Hij houdt van treinen enzo?
Pertinent onwaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef SpermaDonor het volgende:
Waarschijnlijk zit hij op de FP ?
Oké, beetje jammer dat hij niet ff de moeite neemt om ons te groeten.quote:
Het verhaal van een fok! user op een zolderkamertjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zit boven op zolder, twee verdiepingen lager door 4 deuren en muren heen staat de router.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Het verhaal van een fok! user op een zolderkamertje
WDS enzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zit boven op zolder, twee verdiepingen lager door 4 deuren en muren heen staat de router.
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Dastan het volgende:
Volgens mij heeft hij ook een nieuwe foto in zijn fobo.
Wut?quote:
Wie? Link naar het profiel aub.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Hebben jullie het al gehoord?
Baron-von-Blubba is ook weer online nu.
Dat vind ik toch zo'n toffe gast.
'Wie?' zegt ie.quote:
Kansloosquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:31 schreef utopie het volgende:
[..]
klopt. hij kwam alleen zijn hachje even zeggen in een topic, en ging daarna weer weg
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |