Dit,quote:
Sommige vrouwen parkeren je standaard in de friendzone en gaan dan na een maand pas verder.quote:
What he said.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je wat dominanter en mannelijker opstellen kan af en toe wonderen doen.
Dat is alleen maar omdat je lang haar hebt en die domme blondjes nog niet door hebben dat jij van het mannelijk geslacht bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben.
Logica van vrouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.
Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.
Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Dat heeft ze dan, in het begin, toen ze contact met me zocht, wel weer gevraagd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben.
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.
Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.
Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Chicks diggen mijn manen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat je lang haar hebt en die domme blondjes nog niet door hebben dat jij van het mannelijk geslacht bent.
Nee, ik val gewoon niet zo snel op iemand en doe ik het wel dan ga ik daar alsnog niet zo 1 2 3 opin, vooral niet als diegene zelf al begint dan zou ik me gehosseld voelen terwijl IK de hosselaar ben en dat gaat niet dan is diegene superieur aan mij. Neen, ik stel ze teleur, dat vind ik leuk.quote:
Breng het like a boss: zeg gewoon: 'zullen we anders een keer iets afspreken?'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.
Bijkomend probleem is ook dat ik bang ben dat ze nee zegt en dat ze niet meer met me wil praten omdat het mij alleen om een relatie ging.
Mens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, ik val gewoon niet zo snel op iemand en doe ik het wel dan ga ik daar alsnog niet zo 1 2 3 opin, vooral niet als diegene zelf al begint dan zou ik me gehosseld voelen terwijl IK de hosselaar ben en dat gaat niet dan is diegene superieur aan mij. Neen, ik stel ze teleur, dat vind ik leuk.
Dit dus ook. Hoeveel blauwtjes ik heb gelopen, pfff. Heb nu wel een vriendin dus de aanhouder wint!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
TS, je moet niet bang zijn voor afwijzing en je zal heus niet voor lul staan, mannen falen dagelijks in hun versierpogingen dat hoort bij het man zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou wel van dat rollenspelletje enzo, maar ik ben alleen 'onderdanig' op momenten dat ik dat wil, niet omdat meneer dat wil. Als dat wel het geval is dan komt dat door mishandelingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef geertn het volgende:
[..]
Mens...Alles met een spleet is onderdanig en wil onderworpen worden.
Niet toegeven aan mishandeling, gewoon in de ballen trappen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik hou wel van dat rollenspelletje enzo, maar ik ben alleen 'onderdanig' op momenten dat ik dat wil, niet omdat meneer dat wil. Als dat wel het geval is dan komt dat door mishandelingwant eerder zal ik niet toegeven enzo.
Gewoon de waarheid.quote:
Ik vind het wel tof als een dame wat dominanter is, hoef ik zelf niet altijd initiatief te nemen! +Ik ben toch slecht erin om mezelf te verdedigen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Wat ik zelf doe is in het begin mijn hele hand geven (laten denken dat ze hosselaartje en dominant zijn enzo, dit is vrijwillig), en als ze net de smaak te pakken hebben neem ik het weer van ze afAls ze dan meer willen kun je ze truukjes aanleren en dingen laten doen die ze niet willen (domineren, zij zijn onderdanig en dat vinden ze niet leukkkk)
En ja, met wat onderhandeling en vlijerij werkt het
Mijn liefde voor jou en je eerlijkheid stijgt me bij iedere post van je die ik lees steeds meer naar mijn hoofd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid.
Vrouwen zijn over het algemeen de baas, wij laten de man alleen in de waan dat dit niet zo is om klusjes geklaard te krijgen. Moet je eens zien hoe snel de afvoerpijp gemaakt is na een paar complimentjes over hoe geweldig ze er wel niet in zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Gewoon de waarheid.
Vrouwen zijn over het algemeen de baas, wij laten de man alleen in de waan dat dit niet zo is om klusjes geklaard te krijgen. Moet je eens zien hoe snel de afvoerpijp gemaakt is na een paar complimentjes over hoe geweldig ze er wel niet in zijn.
Pff je moet het spelletje ook een beetje mee spelen, anders is er geen spanning jij saaie dromedaris!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
Dat ligt aan de vrouw in kwestie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen zijn zo gemakkelijk (emotioneel) te breken met een beetje onverschilligheid
Mag ik je stalken? Van jou kan ik veel leren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouw in kwestie.
crazy bitchquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Wat ik zelf doe is in het begin mijn hele hand geven (laten denken dat ze hosselaartje en dominant zijn enzo, dit is vrijwillig), en als ze net de smaak te pakken hebben neem ik het weer van ze afAls ze dan meer willen kun je ze truukjes aanleren en dingen laten doen die ze niet willen (domineren, zij zijn onderdanig en dat vinden ze niet leukkkk)
Mafkeesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Phantomesse het volgende:
Moa, stalken hoeft ook weer nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag ik je stalken? Van jou kan ik veel leren.
ghehe, baas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef geertn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal je binnenkort dan een vraag stellen! Ik wil de visie van een vrouw als jou eens zien in mijn huidige probleem!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moa, stalken hoeft ook weer nietMaar voor vragen mag je me gerust PM'en, ik date niet.
Dat laatste werkt echt niet als je uit bent op een relatie.. Als je haar gewoon wilt hosselen wel thoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als je geen serieuze reacties kreeg in PUB en hem daarom in KLB opent, kan je hem beter in R&P posten.
OT: gewoon beetje asshole gaan doen en haar een beetje subtiel negeren, niet meteen overal op antwoorden etc etc.
Als jij echt een vrouw bent, kudo's!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:47 schreef SoraAoi het volgende:
Ik moest wel een beetje gniffelen toen ik dit topic las want het was een feest van herkenning voorheen. Totdat ik in aanraking kwam met PUA. PUA is een goed idee voor jou TS. Het is een reeks wetenschappelijk bewezen technieken die je in staat stellen elk wijf te palen dat je maar wilt. Lees je eens in over PUA en daarna wil je niet meer terug
Dat is modernquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt
Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.quote:
Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsappquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je elke keer naar haar toe moet gaan als je wat wilt zeggen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee hehe, maar elkaar kennen via Whatsapp
Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:00 schreef Splutje het volgende:
Gestopt met lezen na de eerste zin. Chicks vaker digitaal spreken dan in het echt
Daar heb ik echt een hekel aan, chicks die een eindeloze sms conversatie willen nadat je ze 1x gezoend hebtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, soms is dat even nodig om het contact een beetje uit te bouwen wanneer je iemand niet dagelijks tegenkomt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef Ritmo het volgende:
Wellicht zit je er nog net niet helemaal, als ik het zo hoor dan is het nog redelijk pril de vriendschap? Vraag haar morgen nog mee uit (echt doen!!) want als ze dan 'nee' zegt weet je waar je aan toe bent (beter ga je dan ook niet meer met haar om) bespaar je jezelf een heleboel pijn en ellende. Als ze 'ja' zegt dan heb je natuurlijk je date binnen.Maar niets doen en blijven hopen is GEEN optie. Dan kan ik je bij deze garanderen dat er hele vervelende maanden of zelfs jaren voor je aan gaan komen.
Het is bij vrouwen niet zo dat ze direct een jongen als relatie-materiaal zien. Soms moeten ze zelf even 'wakker geschud' worden en gaan ze het inzien dat je een (leuke) jongen bent en geen vriendinnetje van d'r. Met haar uitvragen schud je haar al beetje wakker, al was het maar omdat je laat zien dat je de ballen hebt om d'r uit te vragen.
Oh god, not again!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Daarom is mijn vraag: hoe kan ik precies weten of ik in de friendzone zit of niet? En als ik erin zit nog een betere vraag: hoe kan ik er in godsnaam uitkomen? Ik zal niet zeggen zeggen dat ik verliefd ben maar ik voel wel meer voor der dan 'gewoon' vrienden. En ik weet bijna wel zeker dat ik nog wel wat voor haar kan voelen.
Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Phantomesse het volgende:
TS, je moet niet bang zijn voor afwijzing en je zal heus niet voor lul staan, mannen falen dagelijks in hun versierpogingen dat hoort bij het man zijn.
Gast boeiend dat je een blauwtje loopt en dat je je pijn doet. Weet je hoeveel blauwtjes ik al gelopen heb en hoe kut dat is... nou heel veel. Maar ik kijk er met trots tegenop. Want heb het tenminste geprobeerd en heb nu een hele knappe leuke vriendinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt voor de reacties. Er zitten genoeg nuttige tussen.
Er is wel een kleine update: heb het haar verteld dat ik wel iets voel 'groeien' zeg maar en ze reageerde met dat ze dat niet had verwacht. Ook heeft ze me verteld dat ze veel met een goeie vriend van me praat en die eerst leuk vond maar nu wel minder. Ik reageerde hier op mijn beurt verbaasd op en zei dat we het dan maar moesten over laten gaan en niet meer moesten praten.
Toen vertelde ze me dat ze me wel lief, leuk en gezellig vond. En dat ze me nog steeds wel wilde leren kennen.
Zit nu een beetje in een dubio: of ik leer haar kennen met de kans dat ze met die goeie vriend, of iemand anders, gaat en dan doe ik mezelf pijn. Maar met de kans dat het ooit wat wordt. Komt ook nog bij dat ik die goeie vriend niet wil naaien.
Of ik laat haar nu gewoon en het wordt nooit wat. Maar dan heb ik geen pijn.
Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
Het komt goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:13 schreef Vetgedrukt het volgende:
Dit! Waarom!?!? Mannen hebben het verpest. Mattie is dik en lelijk en probeert 95 chicks op een avond en scoort er altijd 5.
Ik wil dat niet! verwende wijfen, blauwtje lopen is kudt !
Oh en tevens ik scoor geen lelijke chicks alleen de mooie chicks hebben altijd zo'n grote bitchshield. Negeren en kut doen als ze je al leuk vinden dat vinden ze mooi hoor
Nee, ik wil geen blauwtjes lopen. Kortom volgend jaar eindelijk mijn opleiding klaar (waar geen chicks zijn) Volgende opleiding op normale school waar chicks zijn want opstap is hun bitch shield te grootquote:
Met zo'n instelling blijft het altijd een drama. Soms ga je nu eenmaal op je bek, that's part of the game.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik ga gewoon voor dat 2de kiezen, want ik heb geen zin om mezelf pijn te doen.
*zucht*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.
Bijkomend probleem is ook dat ik bang ben dat ze nee zegt en dat ze niet meer met me wil praten omdat het mij alleen om een relatie ging.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het haar verteld. Ze vind het jammer maar het is niet anders.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen van de friendzone
Ooh zij zit dus, net als jou, ook in groep 3 van de basisschool ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Whehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
voordelen van de friendzone
negeer dit maar btw TS.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Dit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je broek laten zakken en dan roepen: zuigen hoer!
Als ze je echt leuk vindt doet ze dat wel...
Oei...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:01 schreef Maikuuul het volgende:
Owja en ga niet vragen: mag ik je zoenen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |