Dit,quote:
Sommige vrouwen parkeren je standaard in de friendzone en gaan dan na een maand pas verder.quote:
What he said.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Je wat dominanter en mannelijker opstellen kan af en toe wonderen doen.
Dat is alleen maar omdat je lang haar hebt en die domme blondjes nog niet door hebben dat jij van het mannelijk geslacht bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben.
Logica van vrouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.
Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.
Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Dat heeft ze dan, in het begin, toen ze contact met me zocht, wel weer gevraagd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:31 schreef Levolution het volgende:
TS is kansloos, bij mij vragen de chicks altijd hoe het ervoor staat met mijn liefdesleven, gelijk even testen of ik single ben.
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Phantomesse het volgende:
Sja, zelf plaats ik mensen in eerste instantie in de friend zone (ook hen die mij willen hosselen want in het begin vaak het geval is), dan kijk ik hoe ze zijn enzo en van daaruit verder.
Wat jij moet doen is gewoon actie ondernemen, ze heeft blijkbaar al een interesse in je maar je bent te terughoudend merk ik aangezien jullie nog niet over sex en liefde gepraat hebben.
Ongeinterreseerd doen is dom want dat doen mensen als iemand dus géén interesse toont, aangezien zij die al toont hoef je de interesse niet meer te wekken. Ik zou als ik jou was gewoon afspreken met haar, de eerste keer niets doen (tenzij ze daar aanleiding voor geeft) behalve een arm om haar heen slaan bij het film kijken en de tweede date stappen ondernemen.
Chicks diggen mijn manen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar omdat je lang haar hebt en die domme blondjes nog niet door hebben dat jij van het mannelijk geslacht bent.
Nee, ik val gewoon niet zo snel op iemand en doe ik het wel dan ga ik daar alsnog niet zo 1 2 3 opin, vooral niet als diegene zelf al begint dan zou ik me gehosseld voelen terwijl IK de hosselaar ben en dat gaat niet dan is diegene superieur aan mij. Neen, ik stel ze teleur, dat vind ik leuk.quote:
Breng het like a boss: zeg gewoon: 'zullen we anders een keer iets afspreken?'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:59 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je verhaal. Maar er is een probleempje: ze zit in hetzelfde leerjaar als ik en ik ben bang dat als ik vraag: zullen we samen uitgaan, naar de bios of een restaurantje pakken dat ze nee zegt en dat ik dan voor lul sta op school.
Bijkomend probleem is ook dat ik bang ben dat ze nee zegt en dat ze niet meer met me wil praten omdat het mij alleen om een relatie ging.
Mens...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, ik val gewoon niet zo snel op iemand en doe ik het wel dan ga ik daar alsnog niet zo 1 2 3 opin, vooral niet als diegene zelf al begint dan zou ik me gehosseld voelen terwijl IK de hosselaar ben en dat gaat niet dan is diegene superieur aan mij. Neen, ik stel ze teleur, dat vind ik leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |