quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHA vieze vuile hunter!
Ontleed?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Gisteren een arme slak en californische pijlinktvis gemarteld..
RIP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit mag vaker gezegd worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, je hebt echt kensergoeie stylo mang.
wowo die krulliesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:53 schreef Kutstudent het volgende:
-
Gister trouwens weer met een fokker uit GAM gemeet. Was echt een topavond.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:28 schreef tdrone het volgende:
die klinker..
een vrolijke noot op je zaterdagmiddag
Psst, ik heb al vakantie sinds woensdagmiddag. (tot volgende week zondag)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:32 schreef tdrone het volgende:
wel goed heb al van vrijdag weekendtussendoor wel nog gewerkt in de plaatselijke supermarkt
dadelijk mijn kookkunsten eens uit de kast halen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Psst, ik heb al vakantie sinds woensdagmiddag. (tot volgende week zondag)
Ahh lekker wat ga je maken?En werk je al lang in die supermarkt?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:36 schreef tdrone het volgende:
[..]ik heb nog helemaal geen vakantie
moet nog een weekje
al bijna 4 jaar dus al best wel lang voor een supermarkt
ja en dan word je eruitgetrapt omdat ze je anders een vast contract moeten gevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar als jij vakantie hebt heb ik stageweek DUSDUSDUSUD.
![]()
En ja dat is vrij langIk werkte er drie jaar.
Ik had een vast contract gekregen na een jaar werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja en dan word je eruitgetrapt omdat ze je anders een vast contract moeten geven
was bij mij bijna ook gebeurd alleen waren ze te laat me op de hoogte te stellen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had een vast contract gekregen na een jaar werken.Ik moest zelf ontslag nemen omdat ik te lang op vakantie ging.
Ja toen mn ontslag geregeld was zei mn baas: Ja uh als je dit eerder had gezegd konden we nog iets regelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef tdrone het volgende:
[..]waarom moest je dan weg? kon je dat niet met je baas regelen ofzoow?
supermarkten zijn wat dat betreft kutwerkgevers..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja toen mn ontslag geregeld was zei mn baas: Ja uh als je dit eerder had gezegd konden we nog iets regelen.Flikker toch even op.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:49 schreef Kutstudent het volgende:
Dastan, je hebt echt kensergoeie stylo mang.
Hehe beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
supermarkten zijn wat dat betreft kutwerkgevers..
mij was dus de week voordat ik 3 jaar daar werkte gezegd van tja vandaag is je laatste werkdag, we waren je dat vergeten te zeggen. Alle collegas hadden zoiets van wtf dat kun je toch niet maken. Die dag heb ik toen niet meer gewerkt en de week erna ben ik naar de eigenaar van de winkel gegaan en heb ik gezegd hoe het gegaan was en die zei dat dat niet netjes was en dat ik wel weer mocht komen
Ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, ja, die kun jij zien natuurlijk.
frankii, ook wel bekend als drankii.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar Kutstudent wie is die kerol op die foto dan met die krullen?
Post zeker enkel in GAM?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
frankii, ook wel bekend als drankii.
Keihard nineties.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk effect geeft zo'n analoge camera he?
Scherpe opmerking ook direct.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wauw Dastan je hebt gelijk, je plaatste op 10-04-2011 een bericht in mijn fobo, voor EXA alles
quote:Klinkerbotsing klinkerbotsing
wat zie jij in klinkerbotsing
En Omdatappel miesjes overal
ik weet niet waar ik beginnen zal
Maar weet Faaluser zij verblijd
met al het schoon dat jij hier krijgt
quote:Op 11-04-2011 21:13 schreef Dastan
[..]
Ik behandel jongedames als jij (ik krijg het nauwelijks getypt) graag met goddelijk respect.
Hihi dit gedichtje zie ik nu pas, heel lief deze komt ook in mn fobo.quote:Op 11-04-2011 21:02 schreef Dastan
[..]
Dank dankTe veel roem, maar speciaal hier voor jou, lieve jongedame
![]()
Klinkerbotsing wat kijkt U lief
Wat bent U vrind'lijk wat bent U vief
Vertel me, ware U hier al een tijd
En heb ik U gemist, tot mijn spijt
Mijn excuses, ik weet niet wat mij bezielt
dat zo'n schoon meisje mijn blik niet vasthield
Maar hier alsnog, met al de harte
wacht ik op antwoord met vurige smarte
quote:Op 23-04-2011 00:49 schreef Aneurysma
[afbeelding] Oh je hebt hem al.
Leuk hoofd. Je kijkt wel alsof je wiet ophebt, veel.
Jezus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik gniffelde hardop.
[..]
Hihi dit gedichtje zie ik nu pas, heel lief deze komt ook in mn fobo.![]()
![]()
Nooit in mn fobo gezet.
Hahaha Aneurysma:
[..]
glowmouse die mij verveldend vindt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Dastan het volgende:
Waarom glippen er steeds berichten onder die grijze balk weg?
gA VOORAL DOOR ZOU IK ZEGGEN!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
glowmouse die mij verveldend vindt.
Maar het bleek een jongen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef Dastan het volgende:
En Breezerslet17.Ik dacht dat ik met een meisje aan het chatten was.
Haha.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
KIJK MN FOBO EDIT!! ER STAAT NU IPV DASTANNETJE MIJN WAERDE DASTAN!
Waarheid dit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
Amsterdam is echt een meetdraaikolk. Geraak je erin, kom je er niet meer uit.
Amsterdam is dan ook gewoon vetter dan de restquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
Wanneer erdingers op een terras tussen de herfstbladeren drinken dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef Dastan het volgende:
1 november om half 2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer erdingers op een terras tussen de herfstbladeren drinken dan?
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer erdingers op een terras tussen de herfstbladeren drinken dan?
nee, moet wel een studentikoze mannenmeet worden, die erdinger/herfstbok meet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat
DAN KOM IK MEE TOCH DIT DATWRM ZO GEMEEN
hATER.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
nee, moet wel een studentikoze mannenmeet worden, die erdinger/herfstbok meet.
Moet je maar drinken. En roken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan KS wil me er niet bij hebben,
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Discriminatie weer.
Ik drink een fanta en ruik aan je. Is dat ook goed dan?
quote:
Dagelijkse kost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
Mijn poes is met haarzelf aan het spelen.
Kom je ook? Dan kan ik ongevraagd een foto van ons uploaden.quote:
Jepquote:
Een kater is mannelijk ja. Een kat is gewoon de naam van de soort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
He wat?
Poes = vrouwelijk en kat is mannelijk.?? Weet niet wat jij bedoelt??
Hmm vind ik niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Een kater is mannelijk ja. Een kat is gewoon de naam van de soort.
nee, sowieso is 1 nov op een dinsdag en dan werk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan kan ik ongevraagd een foto van ons uploaden.
het is wel zo.quote:
heb je geen woordenboekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KAT IS MAN VROUW IS POES
Klaar opgelost slotje GM.
Walgelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga even vis eten, kibbeling om precies te zijn. Wees jaloers.Raak me aan.
In Amsterdam zijn het allemaal van die semi-retro hipsters toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
Is wel heel hipster, maar ach, dat nemen we voor lief.
Auwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
Klinker kan er niet tegen dat ze hipster wordt genoemd en probeert de aandacht op iemand anders te vestigen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Dastan het volgende:
Klinker kan er niet tegen dat ze hipster wordt genoemd en probeert de aandacht op iemand anders te vestigen.
http://www.psychischegezondheid.nl/page/635/oorzaken.htmlquote:Een pestkop [Klinker, red.] pest meestal om onzekerheid te verbergen
Zitten fijn wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://www.psychischegezondheid.nl/page/635/oorzaken.html
Metroseksueel jongenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoe weet je dat ? vieze man
http://www.psychischegezondheid.nl/page/635/oorzaken.htmlquote:De meest voorkomende manieren van pesten zijn:
• Met woorden.
• Belachelijk maken, uitlachten.
• Kleineren, vernederen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Dastan het volgende:
[..]
http://www.psychischegezondheid.nl/page/635/oorzaken.html
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
Klinker die haar excuses aanbiedt voor niets.
quote:
Dastan, Splutje, wanneer zuipen in Amsterdam?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
Klinker die haar excuses aanbiedt voor niets.
2 weekenden gratis eredivisie live opeensquote:
Deze week druk, volgende week tentamens, wordt pas daarna denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Dastan, Splutje, wanneer zuipen in Amsterdam?
Opeensss?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2 weekenden gratis eredivisie live opeensvolgende week ook de mogelijkheid om Ajax-Feyenoord te zien
Actie van KPN toch om me te lokken zon abonnement te kopenquote:
Echt? Nicequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
2 weekenden gratis eredivisie live opeensvolgende week ook de mogelijkheid om Ajax-Feyenoord te zien
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Deze week druk, volgende week tentamens, wordt pas daarna denk ik.
Kutstudent, Dastan en Splutje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom vechten dan.[ afbeelding ]
grapjequote:
Ik ging bijna huilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
grapje [ afbeelding ]
awwquote:
truetruequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
awwje weet toch dat ik nooit met jou zou willen vechten
sowieso vechten
Lerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
truetrue
goed geleerd vandaag?
mwah, niet echt, net gevoetbald, moest even wat anders doen dan lerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
truetrue
goed geleerd vandaag?
2 verslagen in een week moet toch nog wel lukken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb al mijn toetsen al gehaald, moet alleen nog twee verslagen inleveren, behhhh. GEEN ZIN
Zal ik een ban aanvragen?
Doe het niet, spaar mij.quote:
Een van die twee is zo goed als af, de tweede moet ik nog echt maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
2 verslagen in een week moet toch nog wel lukken?
Je hebt toch een wachtwoordveranderaar aan je zijdequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb al mijn toetsen al gehaald, moet alleen nog twee verslagen inleveren, behhhh. GEEN ZIN
Zal ik een ban aanvragen?
hmm ja, je kan het beter nu vast maken inderdaad, vanavond even wat doen en morgen nog wat en dan kun je de rest van de week chillen, moet gewoon lukkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe het niet, spaar mij.
[..]
Een van die twee is zo goed als af, de tweede moet ik nog echt maken.Bwuh, ze moeten pas 10 november af zijn, maar wil ze nu al af hebben.
Kan ik lekker chillen als mn klasgenootjes keihard aan het bikkelen zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt toch een wachtwoordveranderaar aan je zijdekomt goed klinkertje
Ja daarom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hmm ja, je kan het beter nu vast maken inderdaad, vanavond even wat doen en morgen nog wat en dan kun je de rest van de week chillen, moet gewoon lukken
brb, eten
Hahahah omg Jerry Seinfeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja daarom.
Eetsmakelijk!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahah omg Jerry Seinfeld![]()
![]()
pluspunten damnnn
Denk grijz.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DENK NIET WIT DENK NIET ZWART
Nee, denk in de kleur van je hart.quote:
quote:
Wit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, denk in de kleur van je hart.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen. Ik heb alleen geen zin om autopsie te plegen, dus daar gaan we vrij moeilijk achterkomen.quote:
Zwart ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, denk in de kleur van je hart.
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen. Ik heb alleen geen zin om autopsie te plegen, dus daar gaan we vrij moeilijk achterkomen.
Volgens mij was het wit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen. Ik heb alleen geen zin om autopsie te plegen, dus daar gaan we vrij moeilijk achterkomen.
Of toch nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij was het wit.
Niet zwart dus Jan.
Hout is niet zwart toch.quote:
Wat wil je zeggen met dat lied?quote:
De teer van mijn rookverledenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hout is niet zwart toch.
Als het goed is zijn je longen redelijk geasfalteerd, maar je hart niet.quote:
Dat was een liedje dat me te binnen schoot met 'hart' erinquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met dat lied?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat komt op je longen lief.
Wel als ie van hout zou zijn tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als het goed is zijn je longen redelijk geasfalteerd, maar je hart niet.
Dan was je nu dood ok.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Wel als ie van hout zou zijn toch
Ik heb niks bij te dragen aan dit onderwerpquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voeg dan zelf ook wat toe.
Of het spelletje spelen op de SNESquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voeg dan zelf ook wat toe.
[..]
Oh die kunnen we volgende keer ook kijken ehehhe.
Jammer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb niks bij te dragen aan dit onderwerp
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Of het spelletje spelen op de SNES![]()
![]()
Hahahah wel op je kop dan dit keer hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer.
[..]Of gewoon Mario.
Hehehe okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahahah wel op je kop dan dit keer hoordat wil ik zeker nog weleens meemaken
Jahoorrrr wat jij wilquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef JanPiraat het volgende:
en dan ga ik weer met controllers gooien als het misgaat enzo, net als vroeger![]()
Wat?quote:
dat ik weer aan het soggen benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahoorrrr wat jij wil
[..]
Wat?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dat ik weer aan het soggen ben
ja, nu welquote:
stomme plaatjesquote:
neequote:
als ik je had gehaat was het niet jammer geweest?quote:
jawel ook jmrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
als ik je had gehaat was het niet jammer geweest?
dus ik kon gewoon geen goed antwoord gevenquote:
ja zoiets jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dus ik kon gewoon geen goed antwoord geven
lastige shit deze
vind ik wel heel zieligquote:
voor jou? of mij? of van mij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vind ik wel heel zielig
voor mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
voor jou? of mij? of van mij?
Kapsalon eten in een bijna lege coupéquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ew ik at gisteren PATAT in de trein, ik voelde me heeeel aso.
Hoi Kaasrol en Gitaarmat!
Alsof het mij iets boeit wat mensen in de trein van me denken. Iedereen zit toch maar een beetje met de telefoon te kutten, en daarbij was het totaal niet druk. Prima als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:05 schreef Kutstudent het volgende:
Iets met knoflook eten in de trein.
Betekent niet dat ze niet kunnen ruiken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedereen zit toch maar een beetje met de telefoon te kutten
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Laat een scheet ter verhulling.
Natuurlijk kunnen ze dat wel, wat ik bedoel te zeggen is dat ik liever knoflooklucht heb, dan iemand achter me die aan de telefoon de hele trein informeert over hun perikelen van de afgelopen week, met bonuspunten voor extra krachttermen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Betekent niet dat ze niet kunnen ruiken.
Omdat ik het maar niks vind. Ik ga stoppen met bedrijfskunde op de RUG.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
Vwo natuurlijk3 vakken.
Hoezo verkeerde studie?
Morgen, nu even moed indrinken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi Etsu
Dag Tim, hoe ging je dingest? Of is dat morgen pas?
VERDWIJN UIT MIJN OGEN.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Lelijke mensen, lelijke muziek. Groetjes thuis.
Hebben iets te lang in de zon gestaan dan ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
Ja, het zijn wassenbeelden. Hele enge wassenbeelden...
Verkeerd gekneed of zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hebben iets te lang in de zon gestaan dan ofzo
Baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Ezell het volgende:
Shabooyaaaaa! Ik ga Martin Scorsese's documentaire over George Harrison kijken. Tschüs Leute!
Hello Kitty UI's maar topic verpest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
Kijk naar onze UI's wat is dit nou weer
Aww vervelend is dat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, ik heb eigenlijk wel zin om te gaan slapen, maar de buren hebben een feestje, dus dat gaat 'm voorlopig ook niet worden.
ja, op zich, dan ga ik nog maar even lerenquote:
Heerlijk spul jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
Begin is kut, vanaf 1:40.Gouwe ouwe dit.
ik ben toch meer fan vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk spul ja
Die kick vanaf 3:40
dit is niet voor het geld gemaakt, dit komt uit het hartquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
Al die nieuwerwetse rommel.Alsjeblieft man, al die nummers zijn voor het geld gemaakt, niet voor de scene.
Nee, 3 jaar geleden ging zo'n beetje alles commercieel en was het afgelopen met de pret.
Klopt. Maar ik had het ff over de hele hardcorescene die zichzelf kapot aan het maken is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dit is niet voor het geld gemaakt, dit komt uit het hart
Daarvoor was het ook al commercieel zatquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Kutstudent het volgende:
Al die nieuwerwetse rommel.Alsjeblieft man, al die nummers zijn voor het geld gemaakt, niet voor de scene.
Nee, 3 jaar geleden ging zo'n beetje alles commercieel en was het afgelopen met de pret.
Misschien heeft Mark er te hard in gespoten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:26 schreef Heroinjunk het volgende:
En mijn oog is dik en ik heb geen idee waarom.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien heeft Mark er te hard in gespoten?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Misschien heeft Mark er te hard in gespoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |