Je argumentatie wordt steeds overtuigenderquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:55 schreef DS4 het volgende:
En 40-50% lucht in de woningen is ook gewoon onzin.
Dat jij er in netto-inkomen op achteruit gaat omdat een begunstigende regeling vervalt is wat anders dan dat jouw spaarloon wordt afgenomen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:02 schreef kawotski het volgende:
Nee, ik ga er 300 euro op achteruit van de 613, waar staat dat dat niet zo is?
tomatoe, tomato, ik ga er op achteruit tbv de overdrachtsbelasting.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij er in netto-inkomen op achteruit gaat omdat een begunstigende regeling vervalt is wat anders dan dat jouw spaarloon wordt afgenomen.
Dit is nu de tweede ad hominem achter elkaar, met geen zinnige post ertussen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Je argumentatie wordt steeds overtuigender![]()
Snel een woning kopen, dan win je dat dubbel en dwars terug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:05 schreef kawotski het volgende:
tomatoe, tomato, ik ga er op achteruit tbv de overdrachtsbelasting.
ik wacht nog wel even 5 jaar, eerst wachten tot de huidige bewoners uitgerookt wordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Snel een woning kopen, dan win je dat dubbel en dwars terug.
Je bent een 0 vergeten...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:08 schreef kawotski het volgende:
ik wacht nog wel even 5 jaar, eerst wachten tot de huidige bewoners uitgerookt worden
inderdaad, ik kan maar beter inschrijven in het bejaardenhuis, als dat straks nog bestaat.quote:
Verzuurde schuldslavenquote:
Laat je niet zo kennen joh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Nog zo'n zuurpruimpje die bijdehand denkt te doen
Lijkt me de hoogste tijd dan voor jou om dat eens in de praktijk te brengen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:33 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen joh.
Negeren is het beste.
Sorry, niet uitvoerbaar. Dan heb ik niets meer te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:40 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Lijkt me de hoogste tijd dan voor jou om dat eens in de praktijk te brengen.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Sorry, niet uitvoerbaar. Dan heb ik niets meer te doen.
11 jaar geleden al (met een tussentijdse onderbreking van 2,5 jaar)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:48 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden.
Gestopt met werken zeker?
Goed geregeld hoor!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:52 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
11 jaar geleden al (met een tussentijdse onderbreking van 2,5 jaar)
Bevalt prima zo.
Dat is niet zo mooi dan: Ik ben ook een koper van het laatste uur (2005)quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:56 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Goed geregeld hoor!
Dergelijke riante regelingen zullen er voor de kopertjes van het laatste uur overigens niet meer in zitten. Die zullen moeten kromliggen tot aan hun dood, voor de aflossing aan hun slavensdrijver, de bank.
Ja, van je vijfde woning op rij al zeker...quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi dan: Ik ben ook een koper van het laatste uur (2005)![]()
Wees maar niet bang. Die komt vanzelf.quote:Nou laat die bank maar komen dan...
Nope. Eerste woning in 1995 gekocht, verkocht in 2001 (of 2002, weet ik niet zeker)quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:04 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Ja, van je vijfde woning op rij al zeker...
Als ze van tevoren even een belletje geven, zorg ik dat de koffie klaar staat.quote:Wees maar niet bang. Die komt vanzelf.
Nou, dan heb je in 2001 in elk geval een graantje meegepikt van de bubble. Dat is al best aardig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:07 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nope. Eerste woning in 1995 gekocht, verkocht in 2001 (of 2002, weet ik niet zeker)
Toen 3 jaar gehuurd, maar dat beviel niet, dus in 2005 weer gekocht.
Een bakkie pure dampende cichorei zeker?quote:Als ze van tevoren even een belletje geven, zorg ik dat de koffie klaar staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |