abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103129383
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:27 schreef dl3b het volgende:
Weten jullie wat starters eens moeten gaan doen?

SPAREN!

Of denken jullie werkelijk dat ik 40% van mijn eigen vermogen door de plee trek om een starter aan een huis te helpen.
Haha.... zodra starters gaan sparen kun je wel 60% van je fictieve vermogen afschrijven :D _O_ _O- :W
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_103129407
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Nog wel ja... De herbouwwaarde van al die woningen is echter minder dan de totale schuld! En ik hoef je niet uit te leggen dat het probleem niet zit bij de mensen met een lage, maar bij de mensen met een hoge schuld...
Het probleem zit bij mensen die hun woning zagen en zien als beleggingsobject in plaats van een dak boven hun hoofd. En ik heb wel eens het idee dat de laaste groep, waar ik ook toe behoor, een uitstervende soort is.
Eigenlijk maakt het mij geen moer uit wat mijn huis waard is. Plezierig wonen en het kunnen betalen vind ik veel belangrijker.
Bepalend daarvoor zijn mijn inkomen en mijn maandlasten en niet wat er op funda voor een gelijksoortig huis betaald wordt.

Elke huiseigenaar die werkloos wordt heeft een dik probleem, dat geef ik onmiddelijk toe. Maar ik schat dat er veel mensen die in de problemen zijn gekomen omdat men tot aan het randje gefinancierd heeft. En als je auto dan op is en/of je kosten aan het huis krijgt heb je een probleem.
-
pi_103129410
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Dus de koper moet de ex-bezitter betalen voor de telefoonaansluiting? |:( :X
Nee. Jij stelt dat een woning niet meer waard is dan de herbouwwaarde. Je vergeet even dat het natuurlijk ietsje simpeler is om eenzelfde woning op de aanwezige fundering te plaatsen dan een nieuwe woning te bouwen op een kaal stuk grond dat nog bouwklaar gemaakt moet worden.. Bovendien vergeet je de grondprijs ook maar even voor het gemak. |:( :X 8)7 :W
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_103129533
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

Meest logisch is dus gewoon de HRA ion een meerjarenplan trapsgewijs af te bouwen.
Jij vertrouwd op de logica van politici :?
I'll sing you a lullaby.
pi_103129667
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef xenobinol het volgende:
Jij vertrouwd op de logica van politici :?
Meer dan op de logica van Fok!kers. (Maar ja, zelfs Kelly & Viola Holt komen dan al snel in aanmerking... :D )
pi_103129718
Ik ben aan het sparen. En een starter. Een huis kopen kan niet, eigen ondernemer. Huren is lekker goedkoop, en geen risico. Zit er wel prima. Als de bubbel *plop* zegt, ben ik klaar om te kopen.
pi_103129872
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Oksel het volgende:
Ik ben aan het sparen. En een starter. Een huis kopen kan niet, eigen ondernemer.
Als jij voldoende inkomen hebt gedurende de laatste 3 jaar krijg jij gewoon een hypotheek hoor.

quote:
Huren is lekker goedkoop, en geen risico. Zit er wel prima. Als de bubbel *plop* zegt, ben ik klaar om te kopen.
En met jou nog 1 miljoen starters... Hmmm, wat zou dat met de prijs doen? ;)
pi_103130046
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Oksel het volgende:
Ik ben aan het sparen. En een starter. Een huis kopen kan niet, eigen ondernemer. Huren is lekker goedkoop, en geen risico. Zit er wel prima. Als de bubbel *plop* zegt, ben ik klaar om te kopen.
Goed bezig... kopen op de top van de zeepbel is geen slimme Z. Kopen nadat de lucht eruit gelopen is veel slimme R :)
I'll sing you a lullaby.
pi_103130111
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als jij voldoende inkomen hebt gedurende de laatste 3 jaar krijg jij gewoon een hypotheek hoor.

[..]

En met jou nog 1 miljoen starters... Hmmm, wat zou dat met de prijs doen? ;)
Gewoon niet kopen.... is goed voor de prijs ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_103130142
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Goed bezig... kopen op de top van de zeepbel is geen slimme Z. Kopen nadat de lucht eruit gelopen is veel slimme R :)
En het in de tussentijd afdragen van de vrijwel volledige koopsom aan een WBV is volstrekt K.
pi_103130192
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gewoon 60 jaar wachten, weet je zeker dat je ernaast grijpt!
pi_103130195
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon niet kopen.... is goed voor de prijs ^O^
Van mij hoef je ook niet te kopen ^O^

Blijf maar lekker huren de rest van je leven. :Y
pi_103130218
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

En het in de tussentijd afdragen van de vrijwel volledige koopsom aan een WBV is volstrekt K.
Zolang de waarde van woning harder daalt dan de bijdrage aan de WBV is het gewoon ronduit fun om te betalen aan de WBV *O*
I'll sing you a lullaby.
pi_103130279
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Van mij hoef je ook niet te kopen ^O^

Blijf maar lekker huren de rest van je leven. :Y
Dood gaan we toch... dus wat moet je met een eigen huis?
I'll sing you a lullaby.
pi_103130298
En starters die denken opeens wel te kunnen kopen :') vergeet het maar. Banken houden de hand op de knip, en dat voelen vooral de starters in hun portomonnee.
pi_103130415
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef xenobinol het volgende:
Zolang de waarde van woning harder daalt dan de bijdrage aan de WBV is het gewoon ronduit fun om te betalen aan de WBV *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef xenobinol het volgende:
Dood gaan we toch... dus wat moet je met een eigen huis?
En dat vraag jij als iemand met 99 klonen die hier constant loopt te huilenverkondigen dat de huizenprijzen te hoog zijn aan uitgerekend mij? Ghehehe... :W
pi_103130508
In before de ComplexConjugate kloon
pi_103130689
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef Scorpie het volgende:
En starters die denken opeens wel te kunnen kopen :') vergeet het maar. Banken houden de hand op de knip, en dat voelen vooral de starters in hun portomonnee.
Even resumerend...

- Ik heb gekocht in 2005.
- Toen werd al gesteld dat de prijzen te hoog waren en 2012 komt eraan enzo, je weetz...
- Inmiddels ben ik dolblij dat ik het toen toch gedaan heb, je zult nu maar een huis willen kopen. Door de strengere regels (op het krankzinnige af, je mag met bv 40K bruto een netto hypotheeklast hebben van max. zo'n 500,- maar huren voor 900,- mag best.) en de inmiddels hogere rente had het me niet alleen 6 jaar huur extra gekost, maar ook nog hogere maandlasten.

Gezegend zijn zij die zich niet laten leiden door sentiment... :Y
pi_103130765
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Even resumerend...

- Ik heb gekocht in 2005.
- Toen werd al gesteld dat de prijzen te hoog waren en 2012 komt eraan enzo, je weetz...
- Inmiddels ben ik dolblij dat ik het toen toch gedaan heb, je zult nu maar een huis willen kopen. Door de strengere regels (op het krankzinnige af, je mag met bv 40K bruto een netto hypotheeklast hebben van max. zo'n 500,- maar huren voor 900,- mag best.) en de inmiddels hogere rente had het me niet alleen 6 jaar huur extra gekost, maar ook nog hogere maandlasten.

Gezegend zijn zij die zich niet laten leiden door sentiment... :Y
Hèhè indeed :D en al die starters nu maar gevangen zitten en miepen dat de door hun zo begeerde villa nog niet binnen handbereik is :')
pi_103130804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:53 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je dan voelen als je geen lening krijgt :?
I'll sing you a lullaby.
pi_103130914
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef Scorpie het volgende:
In before de ComplexConjugate kloon
En jij vraagt je nog af waarom je reacties verwijdert worden :')
I'll sing you a lullaby.
pi_103130975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef xenobinol het volgende:
Hoe kan je dan voelen als je geen lening krijgt :?
Dat voel je aan de vinger van je huurbaas die elke maand even je derriere komt ontmaagden. ^O^
pi_103131041
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hèhè indeed :D en al die starters nu maar gevangen zitten en miepen dat de door hun zo begeerde villa nog niet binnen handbereik is :')
Lekker schuldenvrij blijven... altijd goed bezig tijdens de grote deflatie. Houd je nog eens geld over om niet aan de banksters af te staan. Cash wordt weer helemaal king ^O^
I'll sing you a lullaby.
pi_103131084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

En jij vraagt je nog af waarom je reacties verwijdert worden :')
Oh sorry dat is een kloon van jou, dat was ik even vergeten. Hoest verder xenocomplex?
pi_103131098
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dat voel je aan de vinger van je huurbaas die elke maand even je derriere komt ontmaagden. ^O^
FYI.... mijn huur gaat via automatische incasso :P
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')