Kadaster in Nederlandquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar weer te geven en afhankelijk van de plaats.
Dan moet je daar zijn met je vraag en niet op fok.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kadaster in Nederland
Dan kan je fok opdoeken lijkt mequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je daar zijn met je vraag en niet op fok.
Vanaf augustus 2008 hebben we hier een mooi overzichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel % zijn de prijzen in 2011 zover gedaald en ten opzichte van 31-12-2007?
Dat klopt helaas.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zou er niemand meer posten.
Je wilt toch niet zeggen dat het op de man spelen en foto van nieuwbouw plaatsen wat vergeleken wordt met oude houten hutten door xeno en asfixis heel normaal is.
Ik vergelijk de hut van DS4 niet met een houten hok, ik vind het zelfs wel een mooi huisquote:
De mensen willen niet reizen voor hun werk. Ik ben niks anders gewend dan vroeg eruit en ver reizen voor je werk. Als je dat niet wilt. Tja dan betaal je voor dat stukje gewilde m2.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je bent voor je woning vaak ook afhankelijk van de plaats waar je werkt. Het gaat bij het bepalen van de prijs uiteindelijk toch om locatie, locatie en locatie. Hier wordt naar landen als Belgie en Duitsland gewezen waar het veel goedkoper zou zijn maar op goede plekken betaal je daar ook gewoon een hoofdprijs.
Het op de man gebeuk wordt steeds treuriger.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vergelijk de hut van DS4 niet met een houten hok, ik vind het zelfs wel een mooi huis
Klopt, veel meer dan anderhalf uur reistijd per dag accepteert men gemiddeld gewoon niet, daarboven kost het teveel tijd en geld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
De mensen willen niet reizen voor hun werk. Ik ben niks anders gewend dan vroeg eruit en ver reizen voor je werk. Als je dat niet wilt. Tja dan betaal je voor dat stukje gewilde m2.
Tja.... dat is toch wel aardig wat als je je realiseert dat de overheid alles in het werk gesteld heeft om de markt te stabiliseren. Ongelimiteerd geld in de economie pompen heeft helemaal niets opgeleverd. Waar economen voor vrezen is dat de overheden nu al hun kruit verschoten hebben en het verval zich alsnog gaat manifesteren en in grotere mate.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Das dan gemiddeld toch wel 2,5% per jaar daling
Ik neem geen stijgende trend waar maar goed... misschien zit ik al wel te lang dicht bij het vuurquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Het op de man gebeuk wordt steeds treuriger.
Ik heb de staat geen ongeliminteerd geld in de huizenmarkt zien pompen, maar goed jij ziet wel meer dingen die ik gelukkig niet ziequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja.... dat is toch wel aardig wat als je je realiseert dat de overheid alles in het werk gesteld heeft om de markt te stabiliseren. Ongelimiteerd geld in de economie pompen heeft helemaal niets opgeleverd. Waar economen voor vrezen is dat de overheden nu al hun kruit verschoten hebben en het verval zich alsnog gaat manifesteren en in grotere mate.
Is dat niet legaal dan? Gebeurt toch enorm veel!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef erik666 het volgende:
Ze zouden het wonen in een recreatiewoning moeten legaliseren. Lekker goedkoop en best wel leuk. In heel Europa mag je in een recreatiewoning wonen , behalve in Nederland en Denemarken.
Gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef capricia het volgende:
Wanneer zou die verkoopgolf eigenlijk moeten plaatsvinden?
Dus dat artikel is een hoax.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren natuurlijk.![]()
Want er is bijna niemand die tegen deze prijzen nog wil/kan verkopen!
hahahaha goeie grap!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik vergelijk de hut van DS4 niet met een houten hok, ik vind het zelfs wel een mooi huis
Wat bedoel je? De banken nemen hun verlies?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren natuurlijk.![]()
Want er is bijna niemand die tegen deze prijzen nog wil/kan verkopen!
Geen hoax. Maar het bevat een conclusie die nooit zal kunnen kloppen. Een verkoopgolf kan alleen plaatsvinden als er ook sprake kan zijn van een koopgolf. Dat laatste zal voorlopig echter onmogelijk zijn.quote:
Nee, die kunnen hun verlies niet nemen, omdat ze nu eigenlijk al failliet zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De banken nemen hun verlies?
Oh, sorry, ik bedoelde dus "kopen" ipv "verkopen" in mijn eerdere reactie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De banken nemen hun verlies?
Opgeteld bij de kantoorgebouwen malaise van ook miljarden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Nee, die kunnen hun verlies niet nemen, omdat ze nu eigenlijk al failliet zijn.
Ze zullen de onverkoopbare woningen tegen oude, onrealistische waardes op hun balans zetten, in hoop op betere tijden. Onze overheid zal dat toestaan. Net als momenteel in de VS gebeurt.
Dit is alles bij elkaar veel erger dan die bubble in de VS. De VS zijn alweer langzaam aan het herstellen, al is het met horten en stoten. Wij staan nog maar aan het begin van de ellende.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Opgeteld bij de kantoorgebouwen malaise van ook miljarden?
Dus dan krijgen we crisis Holland-stijl?
Waarom hebben ze dat zolang onder de pet kunnen houden btw?
Is dit sub prime Holland-stijl geweest?
Wat leidt tot het opklappen van de bubble bij ons?
Veel vragen.
En de oplossing is niet: scheef-woners 5% meer laten betalen ieder jaar...
Vertel jij maar wat er zo interessant aan is volgens jou. Ik ken de materie beter dan een stelletje journalisten en als ik lees wat ernaast staat is het gewoon een hoop onzin, want boeren zijn niet zo gek om warme grond te verkopen voor 5 euro en 500 euro voor bouwgrond is gewoon veel hoger dan gemiddeld, zeker bij voormalige bouwgronden.quote:
Je moet wat beter lezen, ik schreef dat je slap lulde, niet dat je een slappe lul bent.quote:Mmmm......als je geen gelijk krijgt ga je schelden?
Dan bekijk je het toch lekker?
Nog steeds 70% in de stad dan...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef betyar het volgende:
Niet waar, men heeft de keuze om in Groningen te gaan wonen.
Vraagprijzen zeggen niets. Kom even met transacties die werkelijk gesloten worden. Ik denk sowieso dat de grondnota veel meer zegt. Dat gaat over veel meer kavels.quote:Drie vraagprijzen die ongeveer hetzelfde zijn. Dat zegt genoeg denk ik.
Als de normen van de provincie niet gehanteerd worden, dan mag je gewoon heel weinig bouwen van de provincie.quote:De normen van de provincie die niet wordt gehanteerd omdat men geen winst kan maken op sociale woningbouw. Projectontwikkelaars en woningbouwverenigingen pleitten voor minder sociale woningbouw omdat er minder of geen winst op wordt gemaakt.
Nou, bewijs het maar even dan. Als je het toch zo goed weet!quote:Een projectontwikkelaar verdient al veel meer bij de grondverkoop per woning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |