Inderdaad... je wordt gewoon berooft van je belastingvrijstelling.... scheelt toch even 240 euro per jaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:01 schreef DS4 het volgende:
Je wordt niet beroofd van je spaarloon. Niet liegen.
Mooi.... veel glas... kunnen de buren hem goed in de gaten houdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:28 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Met name DS4 met z'n afschuwelijke, duurbetaalde zelfbouwslavenhut.
Zie de overeenkomsten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er iemand berooft dan is dat meestal een hij (of zij), niet je. Meestal wordt het woord overigens gebruikt in referentie naar een feit in de recente geschiedenis; als het een beroving is welk op dit moment plaats vindt, praten we ook wel over een overval.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad... je wordt gewoon berooft van je belastingvrijstelling.... scheelt toch even 240 euro per jaar
Wat goed opgemerkt van je! Verder wel een goed leven?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als er iemand berooft dan is dat meestal een hij (of zij), niet je. Meestal wordt het woord overigens gebruikt in referentie naar een feit in de recente geschiedenis; als het een beroving is welk op dit moment plaats vindt, praten we ook wel over een overval.
Tot zo ver je gratis taalles Nederlands,
getekend,
een allochtoon.
Niets met opleiding te maken, met jezelf als case in point.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat goed opgemerkt van je! Verder wel een goed leven?
Of je post hier niet en gaat stil in een hoekje zitten wachten totdat je abnormale gedrag over is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Niets met opleiding te maken, met jezelf als case in point.
OK. Ohnee wacht, toch niet. Overigens, als ik in een hoekje zit kan ik niet posten en dan is mijn postgedrag ook direct over, in het midden latende of het nu abnormaal is of niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je post hier niet en gaat stil in een hoekje zitten wachten totdat je abnormale gedrag over is.
Maar nu nog even over de inhoud... deze staat nog steeds als een huisquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Als er iemand berooft dan is dat meestal een hij (of zij), niet je. Meestal wordt het woord overigens gebruikt in referentie naar een feit in de recente geschiedenis; als het een beroving is welk op dit moment plaats vindt, praten we ook wel over een overval.
getekend,
een allochtoon.
Dan zou er niemand meer posten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Of je post hier niet en gaat stil in een hoekje zitten wachten totdat je abnormale gedrag over is.
Welke inhoud complex cong...?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar nu nog even over de inhoud... deze staat nog steeds als een huis
Hoezo? De gelijkenis is toch evident?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan zou er niemand meer posten.
Je wilt toch niet zeggen dat het op de man spelen en foto van nieuwbouw plaatsen wat vergeleken wordt met oude houten hutten door xeno en asfixis heel normaal is.
"Ze" zien dan de "waarde" van hun huisje instorten... En "ze" willen dat koste wat kost voorkomen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef erik666 het volgende:
Ze zouden het wonen in een recreatiewoning moeten legaliseren. Lekker goedkoop en best wel leuk. In heel Europa mag je in een recreatiewoning wonen , behalve in Nederland en Denemarken.
Je bent voor je woning vaak ook afhankelijk van de plaats waar je werkt. Het gaat bij het bepalen van de prijs uiteindelijk toch om locatie, locatie en locatie. Hier wordt naar landen als Belgie en Duitsland gewezen waar het veel goedkoper zou zijn maar op goede plekken betaal je daar ook gewoon een hoofdprijs.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet waar, men heeft de keuze om in Groningen te gaan wonen.
Volgens de betrokken notarisquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:49 schreef capricia het volgende:
Wanneer zou die verkoopgolf eigenlijk moeten plaatsvinden?
Je kunt wel degelijk beroofd worden, ik begrijp dat je een allochtoon bent en dan denkt dat alleen een ander overkomt. ;-) Dat is het verschil tussen tweede en derde persoon.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef trancethrust het volgende:
[..]
getekend,
een allochtoon.
Deze maand nog, zeg maar...quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens de betrokken notaris
'Dit probleem treedt vandaag of morgen in volle omvang naar buiten.'
Het bericht is van de 15e dus het zou haast tijd worden
Storm in een glas water.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze maand nog, zeg maar...
Ik ben heel benieuwd.
En anders toch voor de kerst- en sinterklaasinkopen gedaan gaan worden mag ik toch hopen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Deze maand nog, zeg maar...
Ik ben heel benieuwd.
jawel die boekt men als ongerealiseerde winst, om een juist beeld te geven van de stand van zaken op dat momentquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Met name in de vorige eeuw ja... En dan nog: er zijn meestal gewoon voorzieningen voor de dorpen mee betaald en dat lijkt mij heel redelijk.
[..]
Nee. Sla eens een boek open over boekhouden. Niemand activeert te verwachten toekomstige winsten.
Dat is niet zomaar weer te geven en afhankelijk van de plaats.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel % zijn de prijzen in 2011 zover gedaald en ten opzichte van 31-12-2007?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |