SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
D'r wordt gewoon keihard gechilld en sterke verhalen uitgewisseld en je krijgt een of andere kutTT over een game.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.
Koop Forza dan schele joekelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.
Ja man, de 24ste, als stufi er is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon Forza 4 halen kun je mee hosselahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, de 24ste, als stufi er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
zal straks wel eens even kijken of ik nog niet gebanned benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Euhj gast wanneer kom jij dan weer eens op xbox?
Forza jonguh
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, de 24ste, als stufi er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens foto mode of replays ziet het er wat mooier uit, maar dan is de framerate ook lager. Tijdens het racen is het 60 fps met iets mindere graphics.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ziet die game er nou serieus zo gruwelijk mooi uit?
Cool gedaan hoorquote:
Ook al berichten gekregen over hacked controller?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor! Iemand heeft mijn trollface plaatje geflagged als offensive
Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor! Iemand heeft mijn trollface plaatje geflagged als offensive
E190 of wat?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Parvus het volgende:
een man gooit een brief in de bus... zegt de buschauffeur "wat moet ik ermee?"
hhahahaaaaaaaaa hoi vrienden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Parvus het volgende:
een man gooit een brief in de bus... zegt de buschauffeur "wat moet ik ermee?"
hhahahaaaaaaaaa hoi vrienden
Wacht maar, hele herfstvakantie FUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
E190 of wat?
Wat spelen weinig fifa zeg
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenklquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wacht maar, hele herfstvakantie FUT
Met je walkie-talkie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenkl
Jammer dat ie op de achterkant zit, aangezien niemand hem zo zietquote:
Heb je herfstvakantie op de uni? Dat had ik nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wacht maar, hele herfstvakantie FUT
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ie op de achterkant zit, aangezien niemand hem zo ziet
Forza.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er vanavond nog hard gegamed? heb eindelijk wat vrije uurtjes!
Ik wil ook forza.. alleen beetje duur en shit..quote:
2e handsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik wil ook forza.. alleen beetje duur en shit..![]()
Maar aangezien jij ook een cheapo bent, waar heb je hem gekocht?
Nu al 2e hands Forza 4quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
2e hands
Goedkoopst in de winkels is 44 euro ofzo via tweakers gevonden ergens.
nu al 2e handsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
2e hands
Goedkoopst in de winkels is 44 euro ofzo via tweakers gevonden ergens.
2e bied ik. Wat is de aanschaf waarde?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand nog speelgoed kopen?
Me marker is te koop:
[ afbeelding ]
889,- euro kaal. Ik heb er voor nog kleine 150,- aan extra upgrades in gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
2e bied ik. Wat is de aanschaf waarde?
Ok ok, 3e?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
889,- euro kaal. Ik heb er voor nog kleine 150,- aan extra upgrades in gedaan
Wie dit nummer kent? Domme Amerikaanse 12 jarige op negers geilende chickies (lees, white trash).quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef dreamzk het volgende:
Wie the fuck kent dit nummer? Is al 160 miljoen keer bekeken op jijbuis, ik zeg wat is deze??
[..]
Ok ok, 3e?
Zichzelf vol aan het laten lopen wat ik nu eigenlijk ook zou moeten doen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef dreamzk het volgende:
Wie the fuck kent dit nummer? Is al 160 miljoen keer bekeken op jijbuis, ik zeg wat is deze??
[..]
Ok ok, 3e?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:10 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dit topic een zeiktopic geworden, zeg.
zegt de opper bitcherquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:10 schreef KoningStoma het volgende:
Wat is dit topic een zeiktopic geworden, zeg.
Moederneuker, niet hopen op mijn sletje.quote:
MauMau ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenklquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moederneuker, niet hopen op mijn sletje.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:47 schreef Kutstudent het volgende:
kutklapband gister man kon ik vandaag dat hoereneind gaan fietsen
Fris en fruitigquote:
Je hebt hem goed geraakt dus? en dan doel ik niet op dat paaltjequote:Op zondag 16 oktober 2011 09:59 schreef tliciouz het volgende:
Ahh met een fiets tussen 2 paaltjes door is de oorzaak
Nog de F1 gekeken?quote:
F1 gekekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef KneusTeun het volgende:
Ga slapen!?!?! dit zijn toch geen tijden!
Nee, helaas. Moet terug naar Tillie want ik moet werken straksquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nog de F1 gekeken?
En je bent wel wakker geworden met
Hardcore fans daar in Oss!quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:44 schreef SoldMayor het volgende:
Zo gisteravond party party gehad en beswel laat thuis maar tuurlijk toch like a boss even om 8 uur F1 gekeken.
Wat dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Pierre, ik word gek in Forza. Heb er genoeg van.
Mooi op tijd, Skyrim komt bijna uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Fsmxi het volgende:
Zo, vandaag maar eens eindelijk aan Oblivion beginnen denk ik
Over die Ferrari bedoel je? Is jouw Ferrari eentje die je hebt gekregen of zelf gekocht? Oftewel, zo getuned gekregen of zelf getuned?quote:
Zelf getuned tot hoogste van die klasse.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Over die Ferrari bedoel je? Is jouw Ferrari eentje die je hebt gekregen of zelf gekocht? Oftewel, zo getuned gekregen of zelf getuned?
Probeer dan in eerste bocht zn achterkant aan te tikken, hij draait om en jij rijdt rustig van hem weg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelf getuned tot hoogste van die klasse.
Zelfs als ik dat doe rijdt hij fucking snel weg. Had m wel gehaald gister. Zit nu in de master division en daar gebeurt t ook. Meteen de eerste race al.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Probeer dan in eerste bocht zn achterkant aan te tikken, hij draait om en jij rijdt rustig van hem weg.
Misschien niet heel interessant om het hier neer te gooien, maar hoe heb je hem getuned? Welke klasse en wat was de originele klasse van de auto? Welke auto is het überhaupt? Wat heb je aan party veranderd? Misschien dat ik wel kan helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Zelf getuned tot hoogste van die klasse.
Hetzelfde gebeurde als ik in S of F klasse ging racen.
Heb gewoon quick upgrade gedaan. Hij is nu A600. Ferrari F430. Als ik nu nog wat ga veranderen aan tuning wordt ie S-klasse.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Misschien niet heel interessant om het hier neer te gooien, maar hoe heb je hem getuned? Welke klasse en wat was de originele klasse van de auto? Welke auto is het überhaupt? Wat heb je aan party veranderd? Misschien dat ik wel kan helpenstuur anders even een PM, hoeft iedereen hier al die shit niet te lezen
Moet straks werken, dan stuur ik je even een guide opquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heb gewoon quick upgrade gedaan. Hij is nu A600. Ferrari F430. Als ik nu nog wat ga veranderen aan tuning wordt ie S-klasse.
Bij welke race zit jij eigenlijk?
Mwuah vond m wel meevallen. Had ook geen subs voor die franse, spaanse en arabische stukken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:27 schreef tliciouz het volgende:
Mister, heb rabat op dvd. Echt de moeite waard om te kijken, heel tof sfeertje![]()
Vond je? Vond hem voor een Nederlandse film best goed. Vooral in tegenstelling tot Turkse pizza enzquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mwuah vond m wel meevallen. Had ook geen subs voor die franse en arabische stukken.
QFTquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
Jammer dat er allemaal van die schreeuwmarokkaantjes inzitten, anders had ik hem wel gekeken.
Beste Nederlandse film blijft toch wel Simon
Dat is dus in de film helemaal niet zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Michhas het volgende:
Jammer dat er allemaal van die schreeuwmarokkaantjes inzitten, anders had ik hem wel gekeken.
Beste Nederlandse film blijft toch wel Simon
Welles.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is dus in de film helemaal niet zo.
Zeg je ook dat je iets niet lust voor dat je het geproeft hebt?quote:
Jazeker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg je ook dat je iets niet lust voor dat je het geproeft hebt?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef tliciouz het volgende:
Lol ik zei Turkse pizza het is pizza mafia, ik heb honger
Gangsterboys was nog leuker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:09 schreef tliciouz het volgende:
Lol ik zei Turkse pizza het is pizza mafia, ik heb honger
Als je nog vragen hebt over specifiek tunen voor tracks, niet over dragracen, dan hoor ik het ook wel. Ben er nog niet mee bezig geweest in Forza 4, maar ga binnenkort mijn S-klasse GT-R compleet optimaliseren voor Suzukaquote:
guidequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moet straks werken, dan stuur ik je even een guide op
Tips, hoe je je auto het beste kan upgraden, soort stappenplan wat ik altijd gebruik en wat, blijkbaar, best aardig werktquote:
Ik maak binnenkort wel een guide hoe je het best zonder heartbeat sensor kan spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tips, hoe je je auto het beste kan upgraden, soort stappenplan wat ik altijd gebruik en wat, blijkbaar, best aardig werkt
Dat weet ik al knul, ik heb ook Black Ops gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik maak binnenkort wel een guide hoe je het best zonder heartbeat sensor kan spelen.
Gebruik m ook in MW2 dan verdomme!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat weet ik al knul, ik heb ook Black Ops gedaan
Aha, http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4877212.aspx die niet toch?. Anders stuur hem ook maar hier heenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tips, hoe je je auto het beste kan upgraden, soort stappenplan wat ik altijd gebruik en wat, blijkbaar, best aardig werkt
Ik gebruik in MW2 niks anders meer dan noobtubes, AT4 en heartbeatquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gebruik m ook in MW2 dan verdomme!
Nee, dat gaat echt over het tunen, ik had het over het upgraden van partsquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/4877212.aspx die niet toch?. Anders stuur hem ook maar hier heen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 05:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik dabgt dak jou constant zag, kk veel mense met van die stropdasse enzo
ik zei op gegeve moment tege zon vent van: bende gij kutstudent.
hij zo: wa lul je nou
ik zo: oh
dus ik zo naarhuis fietse emt beschaamde koop![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ergens in een topic zei je dat je er genoeg van hadquote:
Ja, ik had er fckn genoeg van. Gewoon doorgaan, anders kom je er nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ergens in een topic zei je dat je er genoeg van had
Anyway, ben je er rond half 12 vanavond nog? Ik ga nog wel even nolifen dan namelijk
Mister&Pierre, Forza-couplequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, ik had er fckn genoeg van. Gewoon doorgaan, anders kom je er nooit.
Ja, ik ben er denk ik nog wel dan.
Nicklas blijft een beetje achter, ik ben zijn niveau een beetje ontstegenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zijn jij en Nicklas toch al? Ga je vreemd?
Wat is je doel dan eigenlijk? Level 50 halen en kappen? Of echt alle events gaan uitspelen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon doorgaan, anders kom je er nooit.
Daar zal hij niet zo blij mee zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nicklas blijft een beetje achter, ik ben zijn niveau een beetje ontstegenWe zitten op een heel ander level merk ik
Gewoon level 50 halen en alle jaren en daarna langzamerhand die event list doen. Tot MW3 er is, dan nolife dat doen en als ik daar rage wordt het afwisselen naar Forza.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat is je doel dan eigenlijk? Level 50 halen en kappen? Of echt alle events gaan uitspelen?
Die event list, te veel tijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gewoon level 50 halen en alle jaren en daarna langzamerhand die event list doen. Tot MW3 er is, dan nolife dat doen en als ik daar rage wordt het afwisselen naar Forza.
Wat doe je dan met forza 4? ga is 3 uitspelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die event list, te veel tijdIn Forza 3 ook niet afgekregen helaas... ik heb de endurance races niet kunnen ontdekken in 4 trouwens, of heb ik daar overheen gekeken?
Dat trek ik niet meer, bij 3 speel ik echt alleen nog maar om het uitspelen en dat wordt te repititief vind ik. Bij 4 zit de level cap op 150 ipv 50, dan heb je nog het gevoel ergens naartoe te werken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat doe je dan met forza 4? ga is 3 uitspelen
Ben ze nog niet tegen gekomen. De Petit Le Mans zit erin toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die event list, te veel tijdIn Forza 3 ook niet afgekregen helaas... ik heb de endurance races niet kunnen ontdekken in 4 trouwens, of heb ik daar overheen gekeken?
Heb ik nog niet naar gekeken, ze zouden apart in de event list moeten staan. 187km Nurburgring was wel erg vet om te doen, maar kostte ook meer dan een uur aan racenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ben ze nog niet tegen gekomen. De Petit Le Mans zit erin toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef Kutstudent het volgende:
In de categorie auto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Ik dacht ik doe het expres nietquote:
Ja want anders wordt ik boos!quote:
Maar als het over school gaat mag niemand klagen he? Tazz a mattie.quote:
School? Echte bazen zitten op de universiteit. Zoals Tauch en ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar als het over school gaat mag niemand klagen he? Tazz a mattie.
1 pot nat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
School? Echte bazen zitten op de universiteit. Zoals Tauch en ik
Jeweet ik prik je lekquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boze tukkers met fakkels en hooivorken![]()
![]()
![]()
Aha! Ga je nu weer zo praten?! Na al dat gezeik dat we met Kees hebben gehad, laat je mij nu weer in de steek?! Nou, als je maar ff weet dat de kerstboom hier blijft, je koopt zelf maar een nieuwequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nicklas blijft een beetje achter, ik ben zijn niveau een beetje ontstegenWe zitten op een heel ander level merk ik
Endurance races zitten er als het goed is niet meerquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je hebt 60 euro voor de kapper gehad?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:55 schreef Kutstudent het volgende:
Geld gehad voor de kapper van moeders, maar ik doe een FS'je, en gebruik het om forza te halen morgen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:12 schreef Frankii het volgende:
[..]
Je hebt 60 euro voor de kapper gehad?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
En ja, mijn kapper kost 60 eckies, ik moet er natuurlijk wel fabulously fresh uitzien he.
[ afbeelding ]
Je moet toch wat op de maandagochtendquote:
true datquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:55 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je moet toch wat op de maandagochtend
60 euro?! Damn! Oh en morguhquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:57 schreef Kutstudent het volgende:
En ja, mijn kapper kost 60 eckies, ik moet er natuurlijk wel fabulously fresh uitzien he.
[ afbeelding ]
tijd om te gaan slapenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:24 schreef KoningStoma het volgende:
Jongetjes, ik heb even jullie tijden verbeterd bij rivals.
Hela hola!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Die dingen zijn echt zo vreselijk fake en niet grappig...quote:
Sorry hoor, Mr. Crankypantsquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zo vreselijk fake en niet grappig...
Dan zijn er wel meer dingen fakequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt zo vreselijk fake en niet grappig...
Zeker, zo heb ik zelf een ijzersterke "Ik doe net alsof ik je aardig vind, maar eigenlijk zou ik het liefst je nek omdraaien kutjong-lach"quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zijn er wel meer dingen fake
Oh dankjequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, zo heb ik zelf een ijzersterke "Ik doe net alsof ik je aardig vind, maar eigenlijk zou ik het liefst je nek omdraaien kutjong-lach"
Ik zag hem aankomen jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij niet, jij komt toch nooit opdagen als ik ergens ben
Nou dankjequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker, zo heb ik zelf een ijzersterke "Ik doe net alsof ik je aardig vind, maar eigenlijk zou ik het liefst je nek omdraaien kutjong-lach"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik wel eens gezien geloof ik ja. Zo ijzersterk is ie niet, hij is vrij doorzichtig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, eerste tentamen achter de rug
Mwah, het waren meerkeuzevragen met nagenoeg identieke antwoorden, maar je kon ook altijd kiezen dat geen van allen correct wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wiskunde is juist goed te schatten.
Meerkeuze bij wiskunde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mwah, het waren meerkeuzevragen met nagenoeg identieke antwoorden, maar je kon ook altijd kiezen dat geen van allen correct was
Je bedoelt West? Dat is wel een ghetto jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering wat een ghetto daar bij de uni van Tilburg
Optie 4, geen van allen correct, zit altijd in je meerkeuzetentamens en is de meest vertiefte uitvinding sinds de uitvinding van draaiorgels.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:55 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mwah, het waren meerkeuzevragen met nagenoeg identieke antwoorden, maar je kon ook altijd kiezen dat geen van allen correct was
Volkse gezelligeid noemen we datquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tering wat een ghetto daar bij de uni van Tilburg
Inderdaad, en dat allemaal om het zelf niet na te hoeven kijkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Optie 4, geen van allen correct, zit altijd in je meerkeuzetentamens en is de meest vertiefte uitvinding sinds de uitvinding van draaiorgels.
Op de middelbare kregen we al punten als we een formule overnamen en er verder niks mee deden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik herken het, meerkeuze toetsen voor zulke vakken is echt vreselijk.
Maak je ergens een heel lullig miniscuul klein foutje in je berekening en BAM 0 punten
En dan ook nog dit: fout antwoord = -1, geen antwoord = 0 punten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:14 schreef Rossdale het volgende:
Ik herken het, meerkeuze toetsen voor zulke vakken is echt vreselijk.
Maak je ergens een heel lullig miniscuul klein foutje in je berekening en BAM 0 punten
Kolerequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef Frankii het volgende:
[..]
Op de middelbare kregen we al punten als we een formule overnamen en er verder niks mee deden.
Maar dat was dan ook Wiskunde A1, veel makkelijker wordt het niet. Op het eindexamen nog gemiddeldes mogen uitrekenen.
Bij mij precies hetzelfde! Oh en mijn hometrainer dient niet alleen als wasrekquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:57 schreef PierreTT het volgende:
Ik sport niet maar ga wel uit, is dat ok Rossdale? Ik heb wel een hometrainer
Ik vond het een beetje een rare toon hebben...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik probeer interesse te tonen, nevermind man
Bedoelde het niet lullig, maar van de meeste mensen weet ik wel een beetje wat hun leven inhoudt. Eigenlijk alleen van mister en van jou weet ik vrijwel niets, dus ik dacht ik vraag het eens. Alleen reageer je zo kortafquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje een rare toon hebben...Ach het zal aan mij liggen...
Ik vroeg het me ook af eerlijk gezegd, zondef negatieve ondertoon. De meesten hier ken ik toch wel enigszins,alleen mister en jij hullen zich in duisterquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lullig, maar van de meeste mensen weet ik wel een beetje wat hun leven inhoudt. Eigenlijk alleen van mister en van jou weet ik vrijwel niets, dus ik dacht ik vraag het eens. Alleen reageer je zo kortaf
Probeer maar geen poging te wagen heb ik ook al bij sommige hier gedaan. Bedoelde het alleen maar goed maar de meeste zien dat blijkbaar anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedoelde het niet lullig, maar van de meeste mensen weet ik wel een beetje wat hun leven inhoudt. Eigenlijk alleen van mister en van jou weet ik vrijwel niets, dus ik dacht ik vraag het eens. Alleen reageer je zo kortaf
Mijn werkdag zit er alweer op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Nouja ik duik maar weer eens een meeting in vandaagPfff
Van jou dacht ik dat je een ontzettend grote muil had tegen iedereen. Maar uiteindelijk op de meet moest ik tegen jou praten voor er wat uitkwam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef Kutstudent het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd geworden wat de mensen hier tegenwoordig van mij denken naast een schreeuwerig rotjong zijn op een forum.
Klopt. ik heb 2 telescopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook af eerlijk gezegd, zondef negatieve ondertoon. De meesten hier ken ik toch wel enigszins,alleen mister en jij hullen zich in duisterjij doet ook iets met astronomie toch?
Ja je bent net een heks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Van jou dacht ik dat je een ontzettend grote muil had tegen iedereen. Maar uiteindelijk op de meet moest ik tegen jou praten voor er wat uitkwam.Was ik zo betoverend?
Dat ken ik. Ik ben ook altijd een beetje verlegen hihihihiquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:15 schreef tliciouz het volgende:
Maar uiteindelijk op de meet moest ik tegen jou praten voor er wat uitkwam.
Gerum.quote:
Geef ze eens ongelijk! Die zolderkamer is een stuk warmer dan dat weer buiten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Wanneer weer een meet dan? Ik had 28 oktober voorgesteld, maar dan willen mensen BF3 spelen
Er wordt verwacht dat jij mensen warm houdt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk! Die zolderkamer is een stuk warmer dan dat weer buiten.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Er wordt verwacht dat jij mensen warm houdt.
Lolquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gerum.![]()
Nee ik had al eerder gezegd dat ik een stuk normaler ben in het echt. Het was meer dat ik niet echt een idee had van wtf ik nou tegen je moest zeggen.Terwijl ik dat bijvoorbeeld bij Alex en Pieter en zelfs Sander wel had.
Ik bedoel, meestal als ik met chicks praat die ik nog niet ken, dan probeer ik ze te regelen, maar dat was hier niet echt aan de orde.
Dat deed ik uiteindelijk toch ook. Maar alsnog wist ik niet zoveel boeiends te vertellen ofzo. Ik geloof dat we op een gegeven moment letterlijk over het weer zaten te praten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
LolJe had me wel mogen regelen hoor. Om je vervolgens kei hard van die barkruk af te stampen.
Nee even serieus, de rest kon toch ook tegen me praten zonder me te versieren?
Anders kan je altijd nog over mw2 classes pratenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat deed ik uiteindelijk toch ook. Maar alsnog wist ik niet zoveel boeiends te vertellen ofzo. Ik geloof dat we op een gegeven moment letterlijk over het weer zaten te praten.
Ik kan me niet herinneren dat we over het weer zaten te praten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat deed ik uiteindelijk toch ook. Maar alsnog wist ik niet zoveel boeiends te vertellen ofzo. Ik geloof dat we op een gegeven moment letterlijk over het weer zaten te praten.
Dus ik lig daar naakt in die kerstboom werkt niet altijd he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |