SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zoquote:
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:01 schreef Kutstudent het volgende:
D'r wordt gewoon keihard gechilld en sterke verhalen uitgewisseld en je krijgt een of andere kutTT over een game.
Dat is jouw mening.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.
Koop Forza dan schele joekelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Juist omdat jij daar aan deelnam was het niet zo hard meer.
Ja man, de 24ste, als stufi er is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ga nou maar gewoon Forza 4 halen kun je mee hosselahhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, de 24ste, als stufi er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
zal straks wel eens even kijken of ik nog niet gebanned benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Euhj gast wanneer kom jij dan weer eens op xbox?
Forza jonguh
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja man, de 24ste, als stufi er is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens foto mode of replays ziet het er wat mooier uit, maar dan is de framerate ook lager. Tijdens het racen is het 60 fps met iets mindere graphics.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:57 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ziet die game er nou serieus zo gruwelijk mooi uit?
Cool gedaan hoorquote:
Ook al berichten gekregen over hacked controller?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor! Iemand heeft mijn trollface plaatje geflagged als offensive
Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:58 schreef KoningStoma het volgende:
Jaa hoor! Iemand heeft mijn trollface plaatje geflagged als offensive
E190 of wat?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Parvus het volgende:
een man gooit een brief in de bus... zegt de buschauffeur "wat moet ik ermee?"
hhahahaaaaaaaaa hoi vrienden
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef Parvus het volgende:
een man gooit een brief in de bus... zegt de buschauffeur "wat moet ik ermee?"
hhahahaaaaaaaaa hoi vrienden
Wacht maar, hele herfstvakantie FUTquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
E190 of wat?
Wat spelen weinig fifa zeg
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenklquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wacht maar, hele herfstvakantie FUT
Met je walkie-talkie!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
ouwe vogelzoeker geile kikkerhaas koe penis hangoor stierenkl
Jammer dat ie op de achterkant zit, aangezien niemand hem zo zietquote:
Heb je herfstvakantie op de uni? Dat had ik nooitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:51 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wacht maar, hele herfstvakantie FUT
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jammer dat ie op de achterkant zit, aangezien niemand hem zo ziet
Forza.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef KneusTeun het volgende:
Wordt er vanavond nog hard gegamed? heb eindelijk wat vrije uurtjes!
Ik wil ook forza.. alleen beetje duur en shit..quote:
2e handsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:15 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik wil ook forza.. alleen beetje duur en shit..![]()
Maar aangezien jij ook een cheapo bent, waar heb je hem gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |