Yup,klopt. Maar even terugkomend op mijn klacht. Ik vond het sowieso al vreemd dat men zo geheimzinnig deed omtrent de ingrediënten alsof ik te maken heb een met Michellinsterren overladen restaurant die El Buli ontstijgt op eetgebied.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wij doen ook wel eens verrassingsmenu's en dan is het de gewoonte dat er gevraagd wordt of je iets niet wil/lust/mag en dan gaat de kok aan de slag.
Stel dat ze hadden verteld wat jullie zouden krijgen en dat klonk goed, dan nog moet je maar afwachten of de bereiding zo goed is dat het nog smaakt ook.
mijn punt is dat zo gewoon de waarheid moeten vertellen en niet zoveel onzin moeten uitkramen met kreten als verrassend ed. want als de goede,wat zeg ik TOP restaurants jou als gast gewoon vertellen wat men gebruikt/wat je kan verwachten,waarom kan een gewone eettoko dat dan niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:23 schreef sammyd118 het volgende:
Wat is nou je punt? Ik word zo moe hiervan mensen waarom ga je er gewoon niet eten en dan pas de boel afzeiken? Of ben je bang dat het misschien toch wel heel goed is daar? Misschien eens een keer in de buurt van Amsterdam ergens eten?
Je bent vast erg gezellig zo rond sinterklaas/ kerst en je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:54 schreef rubje het volgende:
[..]
mijn punt is dat zo gewoon de waarheid moeten vertellen en niet zoveel onzin moeten uitkramen met kreten als verrassend ed. want als de goede,wat zeg ik TOP restaurants jou als gast gewoon vertellen wat men gebruikt/wat je kan verwachten,waarom kan een gewone eettoko dat dan niet?Zeg dan gewoon iets van. We hebben ree of hert of kabeljauw of poon te samen met.... dan heb ik een idee of dit wel iets voor mij is.
Nee,zelfs dat zegt men niet,wel een lulverhaal of speciaal of verrrassing.en jij moet maar afwachten en gissen...
Jij beslist voor de gasten op je verjaardag zeker ook altijd wat ze jou cadeau gaan geven?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:11 schreef rubje het volgende:
Luister Harry's ik heb toch het recht als consument te weten wat ik zoal kan verwachten?![]()
Een lulverhaal van alles is speciaal/verrassend word ik altijd erg nerveus van want meestal wordt je een poot uitgedraaid en gaat het nergens over.Elk goed restaurant,wat zeg ik,zelfs TOP restaurant vertellen hun gasten altijd wat men zoal kan verwachten,heel normaal,heel gewoon alleen dit soort BS restaurants die komen met dit soort lulverhalen over 'verrassingen en specialiteiten' wat gewoon kreten in het luchtledige zijn en helemaal niks om het lijf hebben dan alleen het mooier maken dan het is en als puntje bij paaltje komt is het een gewoon standaard gerecht met standaard vlees of vis en waar men dus een twist aangegeven heeft middels een huissausje of welke toevoeging ook.
Nou..lekker verrassend hoor.
![]()
Bedoel ik betaal om daar eventueel te komen eten,niet om met een lulverhaal te worden verleidt in de trand van 'speciaal' en 'verrassend'.Het klinkt bijna also jullie maar vinden dat je het moet ondergaan en niet zo moet zeiken. Ja...als 1 in de put springt,spring jij er zeker achteraan.
![]()
Heb genoeg meegemaakt om mij met dit soort onzin in te laten en wil gewoon weten waar ik aan toe ben en als men dat niet kan,
Dus nogmaals: een concept zoals dat van Branco is niks voor jou. Dat zegt verder niets over de kwaliteit van het restaurant.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:26 schreef rubje het volgende:
goed lezen en niet luisteren is ook een kunst he.![]()
Ik heb niks tegen verrassingen maar als ik op de meest simpele vragen die niks van doen hebben met de verrassing zelf, maar met het ingrediënt/produkt,dan word ik argwanend omdat er niks mee is om gewoon te vertellen wat je gebruikte produkten zijn. Dat is mijn punt.En zeker in zo een toko als Branco. Kijk fors betalen voor onzin doe ik niet aan.
Ik ga toch geen dief van mijn eigen portemonee zijn als ik bv kabeljauw (op vele menukaarten) voorgeschoteld krijg op een of ander bedje van weet ik veel terwijl je dat overal kan krijgen? Hou toch op! Daar ga ik niet voor uiteten.
En vaak blijken al die geweldige 'verrassingen' in de praktijk een tegenvaller omdat men gewoon een 'verhaal' afsteekt en het mooier voorstelt dan het is. Daar gaat het om.
En hij stuurt bij zijn uitnodiging ook al meteen erbij welke taarten hij op zijn verjaardag heeft, want zijn kennissen kring is net zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:39 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Jij beslist voor de gasten op je verjaardag zeker ook altijd wat ze jou cadeau gaan geven?
Maar je weet het niet. Je hebt er nog nooit gegeten. Dus je zet ze in een kwaad daglicht omdat je vermoedt dat het wel eens dik tegen zou kunnen vallen? Nou, fraai hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:26 schreef rubje het volgende:
goed lezen en niet luisteren is ook een kunst he.![]()
Ik heb niks tegen verrassingen maar als ik op de meest simpele vragen die niks van doen hebben met de verrassing zelf, maar met het ingrediënt/produkt,dan word ik argwanend omdat er niks mee is om gewoon te vertellen wat je gebruikte produkten zijn. Dat is mijn punt.En zeker in zo een toko als Branco. Kijk fors betalen voor onzin doe ik niet aan.
Ik ga toch geen dief van mijn eigen portemonee zijn als ik bv kabeljauw (op vele menukaarten) voorgeschoteld krijg op een of ander bedje van weet ik veel terwijl je dat overal kan krijgen? Hou toch op! Daar ga ik niet voor uiteten.
En vaak blijken al die geweldige 'verrassingen' in de praktijk een tegenvaller omdat men gewoon een 'verhaal' afsteekt en het mooier voorstelt dan het is. Daar gaat het om.
Jij hebt zeker nog nooit een happy meal op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
TS moet gewoon naar de mac, weet je precies wat je krijgt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een happy meal op.
Je was me net voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:29 schreef golfer het volgende:
De TT gaat trouwens wel heel goed op voor de TS zelf: veel geblaat.....
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik zou gewoon steppegras gaan eten als ik TS was. Weet je precies wat je krijgt
een lap middelmatig gepaneerd vlees onder een kilo aardappelraspquote:
Hou zou dát nou toch komen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:15 schreef dwerg het volgende:
Ik krijg zo'n i-spy24 gevoel bij deze user.
No shit, Sherlock....quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:15 schreef dwerg het volgende:
Ik krijg zo'n i-spy24 gevoel bij deze user.
Ik kwam er een tijdje terug ook bij toeval achter en als je het eenmaal weet, is het ineens overduidelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:18 schreef dwerg het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat het hem is he? Ik kom de laatste tijd te weinig op Fok en dan mis ik dit soort dingen.
Je blaast nogal voor iemand die een restaurant afzeikt waar je niet gegeten hebt.quote:
Doodstille en afgelegen buurt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef rubje het volgende:
Idd en als je goed kijkt zie je links van de zaak mensen staan voor een deur. Schijnt zo een coffeeshop te zijn waar je met legitimatie eea kan kopen.Ik vond het al vreemd dat er zo vroeg mensen daar in de rij stonden of er auto's stopten en er snel mensen uitstapten aangezien op de dag zelf bij Branco geen flikker gebeurd.
( tis een doodstille en afgelegen buurt verder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |