Je moet je niet zo betweterig op blijven stellen, dat blijft irritant. Baclofen werkt bij iedereen anders. En ik zeg dat hij rustig moet ophogen. Wat ik zelf doe vertel ik gewoon hier en daar heb jij niks over te zeggen. En noem het vooral geen overmoedige en sterke verhalen want dat slaat helemaal nergens op. En dat dan bijwerkingen noemen, man man, denk toch eens na wat je zegt!quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:40 schreef Kratos58 het volgende:
overmoedige en sterke verhalen, nonchalantheid met de dosis behoren ook tot de bijwerkingen van Baclofen .
Op dit soort verhalen zit een beginneling, denk ik niet te wachten.
Je gaat veel te langzaam, hoor. In de bijsluiter staat (en ik citeer uit de bijsluiter die ik hier naast me heb liggen): Startdosis: 15 mg per dag. Verhogen van dosis: + 15 mg om de 3 dagen tot de meest geschikte dosis is bereikt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:44 schreef Jerommeke1 het volgende:
OK, ik zal langzaam blijven opbouwen.
Als ik echter even reken, nu zit ik op 35 mg en ik verhoog met 5 mg per week, dan duurt het nog 23 weken om aan 150 mg te komen, dat is meer dan 5 maanden. Lijkt me nu nog een eeuwigheid, mag dat niet sneller?
Dat is niet kwaad en fel, ik uit gewoon, nogmaals, mijn ongenoegen jegens jou. Dingen zeggen die niet kloppen en tegendraads zijn, zeker ook een bijwerking? En weer ga je er niet inhoudelijk op in.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:32 schreef Kratos58 het volgende:
Kwaad en feller reageren is ook een bijwerking.
bepaalde users ? was er maar één, weet je nog !
[/quote]quote:Op vrijdag 16 december 2011 18:13 schreef Bonna het volgende:
[..]
Je gaat veel te langzaam, hoor. In de bijsluiter staat (en ik citeer uit de bijsluiter die ik hier naast me heb liggen): Startdosis: 15 mg per dag. Verhogen van dosis: + 15 mg om de 3 dagen tot de meest geschikte dosis is bereikt.
[quote]Op vrijdag 16 december 2011 18:45 schreef Bonno het volgende:
Wat dus te snel ophogen is, heb ik gedaan, ik zat na een week op 120 mg per dag en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik kreeg waanideeën en werd bijna psychotisch. Je kan ook last van je spieren krijgen of bijvoorbeeld onvast op je benen komen. Dan ga je dus te snel, maar dat voel je perfect aan.
Drinken terwijl je Baclofen gebruikt is gewoon niet zo relaxed. Je wordt als het goed is ook niet echt meer dronken, maar alleen draaierig. Pas vertelde Maxum nog dat hij eens lekker dronken wilde worden en het smaakte hem niet, na vier pilsjes was hij dus gestopt.quote:Op maandag 19 december 2011 09:06 schreef Jerommeke1 het volgende:
Eventjes een update.
Dit weekend de dosis verhoogd van 35 mg naar 50 mg (10-20-20). De zaken die ik ervaarde : vermoeidheid, draaierigheid, minder vitaliteit, meer gelatenheid. Eigenlijk miste ik wel de "drive" die ik anders wel heb.
Wat me vooral opviel gisteren was het volgend. Ik had pas 20 mg genomen en moest op bezoek. Daar twee glazen wijn gedronken en dat voelde ik heel snel, mijn hoofd draaide alsof ik dronken was. Ben blijven drinken maar na 6 glazen heb ik gestopt omdat het te erg werd, had dan wel al een fles binnen wat natuurlijk weer teveel was....
Nu voel ik me nog draaierig, misschien toch best niet (teveel) drinken met baclo? De drang is er echter nog steeds even erg, dat maakt het moeilijk.
Maxum en ik hebben heel makkelijk Baclofen kunnen kopen in Spanje inderdaad. Het kostte ook nog eens heel erg weinig, ik geloof twee of drie euro per pakje van 30 x 25 mg. Maar jij gaat met het vliegtuig en ik denk dat er wel regels zijn over invoeren van medicijnen.quote:Op maandag 19 december 2011 09:31 schreef Jerommeke1 het volgende:
Nog een vraagje.
Een tijdje terug heb ik hier ergens gelezen dat je in Spanje vlot en goedkoop Baclofen kan kopen. Binnenkort ga ik naar één van de Canarische eilanden, is dat daar ook zo vlot te verkrijgen? Ik spreek echter geen Spaans, hoe leg ik dat best aan boord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |