Mogguh Jerommeke. Je hoeft ons niet telkens te bedanken hoor, dat zit wel goed

Ik begin niet steeds meer te drinken, maar regelmatiger. Daar ben ik dus nu weer mee gestopt. Dan haal ik heel sneu één blik bier voor mezelf bij de winkel of soms niks. Kost absoluut geen moeite. Zolang het besef maar blijft. Ik zal altijd een probleemdrinker blijven! De drang is wel nog steeds weg. Ik ben ook echt heel snel aangeschoten en iedere keer als ik wat drink vraag ik me af: "Is dit het nou?" Het is een combinatie van beiden, je hebt minder trek en het effect wordt anders. Echt dronken en dat prettige gevoel krijg je niet meer.
Draaierigheid door medicijnen kan komen door niet regelmatig in te nemen. Ik heb daar bij een ander medicijn ook weleens last van gehad. Dan had ik het gevoel dat ik de hele dag op een schip op een ruige zee zat. Dit vertelde ik mijn huisarts, ik ben regelmatig in gaan nemen en het was weg. Tip: koop een kookwekker of alarm die klein is en in je zak past. Ook kan je inderdaad vaker op een dag nemen, bijvoorbeeld iedere twee uur 10 mg.
Nogmaals, het kan maanden duren voordat je helemaal stabiel bent! Probeer de alcohol zo veel mogelijk te vermijden. Moeilijk ja, maar ik denk dat de Baclo dan ook pas echt goed gaat werken. Heb vertrouwen.
Verder ga ik stoppen met roken. Ik heb de
duurste e-sigaret besteld met verschillende smaakjes. Veel mensen die ze gebruiken zijn er zeer enthousiast over. Ik denk dat de Baclofen me wel bij de trek gaat helpen, maar de gewoonte moet er nog uit. Dit is een mooie tussenfase. Als ik 'm heb dan geef ik wel een update.
Verder heb ik de laatste dagen de views van dit topic eens bijgehouden en zie dat er minimaal honderd keer per dag gekeken wordt. Er zijn dus een paar mensen die hier meelezen, maar niet meepraten. Kom op mensen, registreren en posten!
[ Bericht 10% gewijzigd door Bonno op 28-12-2011 09:09:48 ]