Ok, niet meegekregen. Maar ik las ergens dat hij hier een goede uitslag moest neerleggen om volgend jaar aan te sluiten bij Garmin.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niet gestart hè, teveel last van zijn val in de Sluitingsprijs.
Leuk, komt mijn nieuwe fietsje wat meer in de spotlight en zegt niet iedereen meer. Wat is dat nou voor merk...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef TheArt het volgende:
Meer bekend overhet 1t4i project van volgend jaar totdat de nieuwe hoofdsponsor van huidige Skil-Shimano bekend wordt gemaakt.
Zo zullen ze rijden op Felt, zijn een paar sponsor bekend in HP en Skoda en is dit het shirt voor de eerste paar maanden:
[ afbeelding ]
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Igor kan de Vuelta ook winnen.
De Vuelta van vorig jaar bijvoorbeeld. Die had ik 'm wel zien winnen als ie niet was gevallen. Dit jaar viel ie wel tegen, maar als hij zich volledig op de Vuelta gaat richten heeft ie zeker een kans om te winnen.quote:
En heel wat Rider Value-punten die opeens vrijkomen en dat van veel renners.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:47 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, Gianetti heeft niet zo'n beste reputatie natuurlijk.
Als hij inderdaad geen nieuwe geldschieter vindt, hebben we met Menchov en Cobo twee winnaars van een grote ronde die op zoek kunnen naar een nieuwe ploeg.
En in aanvulling daarop, renners die zojn meegeteld coor de RV-value zouden ook niet meer van ploeg mogen wisselen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:19 schreef marcodej het volgende:
WT-punten tellen ook niet meer nu de transferdeadline (vandaag) over is.
Wel vreemd dat hij kan verlengen, terwijl ze een paar dagen later stoppen, dat weet je toch van tevorenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Steven184 het volgende:
En Cobo die vd week heeft verlengd zal ook blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |