Mijn opa heette ook Hendrikus, roepnaam: Rieks (vind ik erg lelijk, maar smaken verschillen, misschien heb je er wat aan)quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef Lishe het volgende:
Flugel, collega van mij heeft een Dieks. Van Hendrikus volgens mij. *extragratistip*
mijn opa heette lodevicus hendrik, roepnaam: louisquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Mijn opa heette ook Hendrikus, roepnaam: Rieks (vind ik erg lelijk, maar smaken verschillen, misschien heb je er wat aan)
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, wij hebben de naam hoor. En het is geen Bob of Luca. En ook geen Joris of Jonathan
. Hihi.
Geen Bobquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:18 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, wij hebben de naam hoor. En het is geen Bob of Luca. En ook geen Joris of Jonathan
. Hihi.
Hou op hou op, ik word helemaal gek van mezelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:40 schreef Popples het volgende:
[..]![]()
nemen
![]()
flugeltje ik moet toch telkens om je naam perikelen lachen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou op hou op, ik word helemaal gek van mezelf
O haha! Vandaar dat ik m ook moet kiezenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:46 schreef Popples het volgende:
[..]dat had ik gelukkig niet. wij hadden de deal hij de meidennaam en ik de jongensnaam bij de jongste. hij is vernoemd naar mijn opa en vader(johannes maar dan Jonathan van gemaakt)
Hij is wel voorbij gekomen hoor, maar niet in de lijst van vijf/zevenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
Spannend![]()
Dat klinkt als iets wat nog niet op de lijst van vijf zeven stond....
Je kreeg dus gewoon goedkeuring van zoonlief zelf... dat zijn de beste namenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is wel voorbij gekomen hoor, maar niet in de lijst van vijf/zeven
Nu plakten we 'm voor de achternaam, spraken 'm hardop uit, verkleinden 'm terwijl we over m'n buikje wreven en kregen ineens een lichtje in onze ogen
Liefquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij is wel voorbij gekomen hoor, maar niet in de lijst van vijf/zeven
Nu plakten we 'm voor de achternaam, spraken 'm hardop uit, verkleinden 'm terwijl we over m'n buikje wreven en kregen ineens een lichtje in onze ogen
Echt wel!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja! da's echt leuk!
bende nie bang dat het Pietertje wordt dan? (schupt mar tegen de bal pietertje, t is euw moeder nie!)
Pieter(tje) is ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja! da's echt leuk!
bende nie bang dat het Pietertje wordt dan? (schupt mar tegen de bal pietertje, t is euw moeder nie!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |