Hier is het ook drama, inmiddels staan er alweer 2 extra namen op de lijst, terwijl we nu juist aan het indikken warenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Sja ik ben daarin gewoon duidelijk: ik wil per se geen naam uit de top 5.
Maar we zitten trouwens nu helemaal in een namencrisis. Ik weet het nu echt niet meer. Dus ben gewoon weer hard op zoek. Zucht...
Pibbe!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef Fee-nix het volgende:
Nou, da's ook toevallig, krijg ik net mijn inspiratiemail van zeevannamen.nl binnen. Alleen die jongensnamen dit keer.
Dit staat er:
Révin
Oijke
Pibbe
Galtjo
Feke
Iman
Origineel zijn ze wel...
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik 'm Guus noem... Die begint dus het meeste te wennen. Maar we weten nog niets zeker...
Fee-nix, ik vind Jesper en Jonathan echt briljant klinkenZoals de buuv al zegt, net een avonturenboek waarin je jongens allebei in overal allemaal kattekwaad uithalen enzo
In mijn hoofd noem ik de baby ook al een hele tijd bij zijn jongensnaam en ik weet geeneens het geslachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:54 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik 'm Guus noem... Die begint dus het meeste te wennen. Maar we weten nog niets zeker...
Fee-nix, ik vind Jesper en Jonathan echt briljant klinkenZoals de buuv al zegt, net een avonturenboek waarin je jongens allebei in overal allemaal kattekwaad uithalen enzo
Ook erg tof!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:57 schreef Fee-nix het volgende:
[..]. En Jesper en Joris dan? Vind ik ook heel leuk!
haha ja ik ook, dat was ook zo'n kneuzenTeus! niedoendus!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mijn gevoel moet het wel Teus worden ( of Arie) ik vind het wel een leuke naam, moet alleen boer zoekt vrouw denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |