quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:17 schreef flugeltje het volgende:
Ja het wordt is een jungske Leandra
Dank. Ik vraag me af wat Google nog toe zou kunnen voegen dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:00 schreef Vlindur het volgende:
Dat ja. Vagina. Of nou ja, google kan het beter uitleggen. Ik zit op mn foon nu.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:14 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dank. Ik vraag me af wat Google nog toe zou kunnen voegen dan.
Het is jammer. De naam is idd ook heel mooi, alleen de betekenis is wat minder tof om mee te dragen. Maar daar zullen de 'Dick'en ook wel last van hebbenquote:Opzoeken: Yoni
yoni
yo - ni [` joo-] (Sanskriet) de -woord symbool van het vrouwelijk geslachtsorgaan in de eredienst van de hindoes
yoni
1) Voornaam
Waarschijnlijk een of andere Italiaanse Don Juan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:17 schreef Fee-nix het volgende:
Vertel! Wat voor soort verwachtingen horen er bij een Luca dan?
Ohw datis ook leukquote:
Klopt, maar pennever klinkt toch net iets anders dan clitoris.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
Kinderen rijmen overal toch op, ook als het niets betekent...
J....ennifer de pennever bijvoorbeeld.... of E vie de pevie..
ik vind het sowieso onzin om er rekening mee te houden, oke LUL en KUT kan ik begrijpen, maar verder maalt er echt niemand om dat je zoon SS heet hoor.. de mensen die er om zouden kunnen malen zijn dood of inmiddels dementquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef doedelzak13 het volgende:
Ik zou gaan voor Bob!
Zelf heb ik een klein dilemma. Ik word over een paar weken vader, en we gaan voor de naam Sam. Het punt is dat mijn achternaam ook met een S begint. Nu allitereert dat op zich best lekker, maar dat je "initialen" SS zijn is wellicht toch raar. Punten:
- de initialen van voor- en achternaam gebruik je volgens mij nooit, alleen de initialen van je voornaam/voornamen icm je achternaam, toch?
- Is het eigenlijk wel raar, als in: dat het associaties met nazi's oproept?
- een optie is om een 2e voornaam te gebruiken, bv 'Sam Jonathan', alleen officieel, met als roepnaam gewoon 'Sam'. Maar die gebruik je dan alsnog niet dagelijks, zodat de naam 'Sam S...' alsnog die associatie zou oproepen. Maar ik vind het ook raar om alleen om die reden een tweede naam te geven.
Wat vinden jullie? Is het eigenlijk wel een issue, en is dit dan een oplossing?
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:29 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Bob leuker dan Rob, en als je dan straks voor Bob gaatdan kun je hem ook Bobbert noemen.
Is ook leuk
En? Ze blijven toch niet hun hele leven samen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Fee-nix het volgende:
Trouwens ben ik zelf meer van de J-namen, maar dat vind ik dan zo jut en jul met Jesper.
Zoals:
Jasper
Jort
Jurre
Jochem
Justin
Jesse
Job
Jonas
Jonah
etc....
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:29 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind Bob leuker dan Rob, en als je dan straks voor Bob gaatdan kun je hem ook Bobbert noemen.
Is ook leuk
you mean; sexy Lexy? Lex don't have sex with your Ex? offuh zoietsquote:
Zo heet ik niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
of did ya mean; T jimke? tjaaaaaaaaa...
+1quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou gaan voor Lucas i.p.v. Bob of Luca
Nou dacht ik dat je er bijna uit wasquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Sja ik ben daarin gewoon duidelijk: ik wil per se geen naam uit de top 5.
Maar we zitten trouwens nu helemaal in een namencrisis. Ik weet het nu echt niet meer. Dus ben gewoon weer hard op zoek. Zucht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we niet gedaan heur
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:43 schreef Cooki het volgende:
och ja enidee vn mn vriend
Dat kun je wel doen als je een eigen top nog wattes hebt en je komt er niet uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hebben we niet gedaan heur
nee op zijn scandinavischquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:15 schreef trui het volgende:
Maar spreek je Elin dan ook op z'n engels uit eigenlijk?
Hier is het ook drama, inmiddels staan er alweer 2 extra namen op de lijst, terwijl we nu juist aan het indikken warenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Fee-nix het volgende:
Sja ik ben daarin gewoon duidelijk: ik wil per se geen naam uit de top 5.
Maar we zitten trouwens nu helemaal in een namencrisis. Ik weet het nu echt niet meer. Dus ben gewoon weer hard op zoek. Zucht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |