Mijn moeder betaalt ook niks hoor. Des te blijer dat m'n aanvullende beurs weer omhoog gaat. Bier en nagellak, here I come.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nooit aanvullende beurs gekregen, ondanks dat mijn ouders nooit een cent betaald hebben
Via Chrome.quote:
Oh hai.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil wordfeuden? Ik ben spaceinvadersz
Op het plusje klikken. Maar ik heb je net een invite gestuurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niemand in mn lijst, hoe werkt dat??
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niemand in mn lijst, hoe werkt dat??
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
O,g ik snap het niet halp iemand
je ken toch wel scrabbelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
O,g ik snap het niet halp iemand
jouw hoofdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]schenkt nieuwe wijn voor me in.
De tering, het is geen cola
Op het sterretje beginnen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krikg overal, could not make move. Tiles must be placed om a straight blabla line.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
je mag alleen horizontaal of verticaal een woord leggen, en jouw woord moet weer aan het woord van je tegenspeler. snappesvoes?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krikg overal, could not make move. Tiles must be placed om a straight blabla line.
Wat zij allemaal zeggen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
mwehehehquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang ik maar niet weer "anus" en "bleken" krijg.
Mwehehehe. Wel lief van der.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ongeveer toen ik het glas aanpakte
Weet je hoe moeilijk het is om dan niet keihard in lachen uit te barsten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mweheheh
zal zo even mijnes aanslingeren, heb weer extra mb
ja ik had v/d week ook zo'n leuk woord bij een vriend, zat hardop te lachen in de busquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om dan niet keihard in lachen uit te barsten?
Trein tijdens de spits.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik had v/d week ook zo'n leuk woord bij een vriend, zat hardop te lachen in de bus
quote:
Dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]en dan mensen die je aankijken alsof je een moron ben
Maar dat ben je ook wel een beetje tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]en dan mensen die je aankijken alsof je een moron ben
Mwehehehehe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik wacht op de dag dat ik wants kan spellen
Die heb ik zo vaak.quote:
Bedwants en vlooiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik wacht op de dag dat ik wants kan spellen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy deed gister twee keer achter elkaar bef
Ik moet wel trouw zijn aan mijn soort natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
Lindy deed gister twee keer achter elkaar bef
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet wel trouw zijn aan mijn soort natuurlijk
Ik speel er meestal zeven tegelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG people! ik moet nu 3 games tegelijk
3 maar? Ik heb *telt* 11 potjes lopen waarvan ik er bij 4 aan de beurt ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG people! ik moet nu 3 games tegelijk
Je kan ook letters swappen als je er niets mee kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
oh lol, okay dan!
kun je altijd? want ik krijg bij SQ letters waar ik nog niet veel van kan bakken?
Ik heb die optie dus niet op de ipadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook letters swappen als je er niets mee kan.(Tenzij er minder dan 7 tegels over zijn)
Faalding.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb die optie dus niet op de ipad
Oefening baart kunst.quote:
Jokerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
wat kan je met het witte blokje? random letter? Spatie?
Joker. Als je 'm neerlegt mag je letter kiezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
Is een joker, dus kan alle 26 letters worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joker. Als je 'm neerlegt mag je letter kiezen.
GMTA.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is een joker, dus kan alle 26 letters worden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is een joker, dus kan alle 26 letters worden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joker. Als je 'm neerlegt mag je letter kiezen.
Wel joh doos! Die rechtse knop, menu ofzo, ff aantikken dan krijg je de swapoptiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb die optie dus niet op de ipad
Dubbel letter, dubbel woord, triple letter, triple woord. Extragratiesj punten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zijn die kleuren dingen? met DL en DW
DL=dubbelletterwaarde DW=dubbelwoordwaardequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef Sharana_LV het volgende:
wat zijn die kleuren dingen? met DL en DW
neequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
DL=dubbelletterwaarde DW=dubbelwoordwaarde
TL=tripleletterwaarde TW=triplewoordwaarde
Heb je vroeger geen Scrabble gespeeld?
Lekker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga naar beneden verkassen, WF'en met een bak popcorn.
Verdomd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker!
Volgens mij hebben we nu 2 potjes lopen
Kunnen ook in het Engels spelen hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
verrot dat je geen engelse woorden mag! ik zit daar steeds mee in hoofd
Je kunt ook gewoon een Engels potje spelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef Sharana_LV het volgende:
verrot dat je geen engelse woorden mag! ik zit daar steeds mee in hoofd
Zoals aqua. Stom Nederlands woordenboek.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een Engels potje spelenvind ik zelf fijner (meer Q en Y-opties
)
Die pakt 'ie nu wel trouwens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals aqua. Stom Nederlands woordenboek.
GMTAquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdomd.Simultaan inviten.
[..]
Kunnen ook in het Engels spelen hoor.
Verrekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wel joh doos! Die rechtse knop, menu ofzo, ff aantikken dan krijg je de swapoptie
Wat! Dan ben jij straks ook leeg! Empty insidequote:
volgens mij welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik gewoon stoppen met woorden maken? Dan morgen verder spelen of wat?
Jep! Gewoon jouw beurten open laten staanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik gewoon stoppen met woorden maken? Dan morgen verder spelen of wat?
Klopt! Kost je een beurt, maar dan kun je wel van kutletters af komen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat kun je met swap tiles doen? kun je letters wisselen?
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Slapen..choed plan! Morgen survivallen met 10 randpubers,ndus ik moet ff voorrusten
JAH! JIJ WEL JA!!! JIJ WINT ALTIJD!!!quote:
Ik heb met 1 punt verschil van d'r gewonnen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JAH! JIJ WEL JA!!! JIJ WINT ALTIJD!!!
Neh...
Klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neh...
Patje is me anders aardig aan het inmaken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neh...
OEH ik heb de laatste score nog niet gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Patje is me anders aardig aan het inmaken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: we hebben het toppunt nu wel bereikt. Het is vrijdagavond, we zijn nuchter, en we liggen al in bed terwijl jij ligt te wordfeuten en ik lig te Fok!ken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb bij anderen nog nooit bef kunnen spellen anders...
Jullie doen het he-le-maal verkeerd! Je moet sámen Fokkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Stormqueen het volgende:
Bb: we hebben het toppunt nu wel bereikt. Het is vrijdagavond, we zijn nuchter, en we liggen al in bed terwijl jij ligt te wordfeuten en ik lig te Fok!ken
Mannenquote:
Speciaal voor mij?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest er mijn joker voor gebruiken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, truste! Het wasme een genoegen!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Oktoberfest was mooi, morgen pics
Mij ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, truste! Het wasme een genoegen!
Jij bent vroeg weer thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:06 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Oktoberfest was mooi, morgen pics
Wel puh, een joker verwijderd van de winst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mij ook
Ik ga ook slapen! Dus IJs, dan weet je waarom ik niet meer verder speel
Slaap lekker chicks
quote:
Omdat het op de VU is moeten ze er al om 23.30 mee kappenquote:
ik is fan van blijdorpquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:09 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Vandaag Blijdorp, diertjes kijken.
oh ja, dat is zo vies als je zelf niet hebt gedronkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 03:15 schreef Incantrix het volgende:
En... Wakker!
De alcoholwalm die mijn lief naast me ligt te verspreiden is werkelijk niet te harden zeg!
Morning! Vandaag Scheveningen...ook diertjes kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:09 schreef Debsterr het volgende:
Morning! Vandaag Blijdorp, diertjes kijken.
Ik ga puin ruimen en poetsen, hoop dat de hoeveelheid beestjes meevaltquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Morning! Vandaag Scheveningen...ook diertjes kijken
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tie_in_brazili_.html
Ik moest hard lachen
Ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tie_in_brazili_.html
Ik moest hard lachen
Zal ik doenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik is fan van blijdorpdoe je de koningspinguins de groetjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ik ben mijn ik-verveel-me-dus-ik-zoek-grappige-dingen-op-internet-rondje aan het doen, valt het op?)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Heb ik ook steedsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
af en toe doe ik maar wat bij WF en dan pakt ie het woord ook nog. Ik bedoel : roerom
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah nou snap ik ook hoe de rest zulke hoge punten krijgt! Check check volgende potjes gaan beter!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Wacht je mag bij wf ook letters over de gekleurde blokjes heen leggen?
Ik heb veel woorden niet gedaan omdat ik dacht dat het niet tussen die dingen pastte
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah nou snap ik ook hoe de rest zulke hoge punten krijgt! Check check volgende potjes gaan beter!
Heb ik jou niet? I'm shocked!quote:
Aye!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik jou niet? I'm shocked!![]()
Gewoon Stormqueen?
nee nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
nooit gescrabbled vroeger?
Ik vind trouwens dat we op de volgende meet een potje scrabble moeten gaan doen
Dat ziet er altijd zo goor uit....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
Doucheputjes en lange blonde haren...ik wordt er verdrietig van
En navelpluisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:34 schreef Loqi het volgende:
Van die lange slierten haar met zeepdrab en andere onnoembare zut eraan
bruikhaarverzamelaarsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mannen hebben navelpluis, meisjes zelden
Klopt, en de mijne is erggg harigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
bruikhaarverzamelaars![]()
(wordfeud dat maar eens!)
Iets met eh. Kalm, rustigquote:
Stinkhoerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
78 punten met een woord van 5 letters
maar als je woorden verlengd krijg je dan meer punten ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb bij die arme sjaan alleen nog maar haar eigen woorden verlengt
Dan krijg je punten voorhet hele woord!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar als je woorden verlengd krijg je dan meer punten ofzo?
ik moet misschien gewoon es de spelregels gaan lezen ;p
Nee. Je kan ook passen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
als je echt niet meer kan zegt dat ding het dan? ik loop te zoeken maar heb rotletters
Ik had vorige keer een heel mooi lang woord voor veel punten, druk ik het verkeerde knopje in en resign ik per ongelukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
Space resignt gewoon als ze verliezende is
Bummer, wilde wel tegen jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben alweer klaar met WF, ga mijn laatste 2 potjes afmaken en dan gooi ik het van mijn iPhone af, vind het nu alweer saai
Je moet het extra bevestigenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik had vorige keer een heel mooi lang woord voor veel punten, druk ik het verkeerde knopje in en resign ik per ongeluk
Too latequote:
Op een of andere manier kreeg ik ķf dat knopje niet, ķf drukte ik ook daar op ok...quote:
Je spel ligt dan even stil, tot je weer verbinding hebt. Geen probleem, ga je daarna weer verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:51 schreef Sharana_LV het volgende:
als je internet connectie weg is, stopt gelijk de game ook? want ik neem mijn ipad zo mee naar alkmaar dus in de trein is de verbinding pleite
Zware fouten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zouden een aantal mensen me een verhaaltje willen pm-en over of ze ooit slachtoffer zijn geworden van zware fouten?
Dan moet ik volgens een theorie bekijken of er een aantal elementen in zitten. Yay voor studeren LOL
/carequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nog wel een verhaal over dat ik op een dag thuis kwam en er een deurwaardersbevel op mijn voordeur hing, dat er die zaterdag een executieverkoop van de inboedel zou plaatsvinden
Maar zwaar onrecht was het niet, meer een stomme fout
lol wutquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:57 schreef Mirjam het volgende:
http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item5ae2dc2cd6 wtf, typfoutje hoop ik?
snel verdiend iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
lol wut
ik heb er nog wel 3 liggen.. goed geld
Ik heb nog wel een verhaal over zwaar getreiterd worden op je werk, vervolgens een klacht indienen bij personeelszaken die je volledig gelijk geven en zwaar geschokt zijn over wat er allemaal gebeurt. Ze beloven dat er wat aan gedaan zou worden. Dit kwam erop neer dat ik weggeplaatst werd naar een filiaal veel verder weg, dat op mijn oude werkplek het verhaal werd verspreid dat ik mijn baas heb proberen te versieren, en dat hij vrolijk doorgaat met andere mensen treiteren, en dit alleen omdat hij goede omzetten draait. Heb je daar wat aan?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verhaal over zwaar getreiterd worden op je werk, vervolgens een klacht indienen bij personeelszaken die je volledig gelijk geven en zwaar geschokt zijn over wat er allemaal gebeurt. Ze beloven dat er wat aan gedaan zou worden. Dit kwam erop neer dat ik weggeplaatst werd naar een filiaal veel verder weg, dat op mijn oude werkplek het verhaal werd verspreid dat ik mijn baas heb proberen te versieren, en dat hij vrolijk doorgaat met andere mensen treiteren, en dit alleen omdat hij goede omzetten draait. Heb je daar wat aan?
wtfquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een verhaal over zwaar getreiterd worden op je werk, vervolgens een klacht indienen bij personeelszaken die je volledig gelijk geven en zwaar geschokt zijn over wat er allemaal gebeurt. Ze beloven dat er wat aan gedaan zou worden. Dit kwam erop neer dat ik weggeplaatst werd naar een filiaal veel verder weg, dat op mijn oude werkplek het verhaal werd verspreid dat ik mijn baas heb proberen te versieren, en dat hij vrolijk doorgaat met andere mensen treiteren, en dit alleen omdat hij goede omzetten draait. Heb je daar wat aan?
Ik heb nog een maand of 8 in een nieuw filiaal gewerkt. Daar was het wel oke, maar ik woonde eerst op 10 minuten fietsafstand, en nu moet ik een halfuur met de tram. Er kwam bij ons een nieuwe collega die ook af en toe inviel in mijn vorige filiaal, en die vroeg hoe het kwam dat ik overgeplaatst was. Ik heb haar toen het verhaal verteld, en zij herkende daar veel van. Zij heeft ook vanaf haar vorige filiaal nog geweigerd om in te vallen in dat filiaal. Later die dag ben ik door mijn bedrijfsleidster aangesproken dat ik dat verhaal voor me moest houden en niet meer moest roddelen over mijn oude werk. Die man van daar had aangegeven dat hij het gevoel had dat er in mijn filiaal over hem geroddeld werd -door mij dus- en met moest me dus aanspreken als ik dat verhaal vertelde. In zijn filiaal gaat het er nog hetzelfde aan toe, ik heb nog contact met sommige collega's. Nu is iemand anders de lul. Ik heb wel het idee dat ze weten dat hij zijn verhaal overdrijft, maar ik ben toch bang dat ze sommige dingen wel geloven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Loqi het volgende:
[..]wtf, dat valt bij mij wel onder de noemer 'zwaar onrecht' iig
hoe is dat afgelopen als ik mag vragen?
Nou lekker danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nog een maand of 8 in een nieuw filiaal gewerkt. Daar was het wel oke, maar ik woonde eerst op 10 minuten fietsafstand, en nu moet ik een halfuur met de tram. Er kwam bij ons een nieuwe collega die ook af en toe inviel in mijn vorige filiaal, en die vroeg hoe het kwam dat ik overgeplaatst was. Ik heb haar toen het verhaal verteld, en zij herkende daar veel van. Zij heeft ook vanaf haar vorige filiaal nog geweigerd om in te vallen in dat filiaal. Later die dag ben ik door mijn bedrijfsleidster aangesproken dat ik dat verhaal voor me moest houden en niet meer moest roddelen over mijn oude werk. Die man van daar had aangegeven dat hij het gevoel had dat er in mijn filiaal over hem geroddeld werd -door mij dus- en met moest me dus aanspreken als ik dat verhaal vertelde. In zijn filiaal gaat het er nog hetzelfde aan toe, ik heb nog contact met sommige collega's. Nu is iemand anders de lul. Ik heb wel het idee dat ze weten dat hij zijn verhaal overdrijft, maar ik ben toch bang dat ze sommige dingen wel geloven.![]()
Bij mijn nieuwe filiaal ben ik ook weg, ik heb een hele andere baan.
Het was trouwens wel een zaterdagbaantje, om het geheel draaglijker te maken.
Jup dank! Het gaat niet zozeer over het omderwerp maar meer of je verhaaltje dan volgens een bepaalde structuur is opgebouwd :pquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man heeft zouist een zware fout gemaakt door mn schoonouders uit te nodigen voor koffie en een borrel, terwijl ik het met bloedarmoede en 2 kinderfeesten deze week + nog wat andere mankementen, best wel heel erg zat ben![]()
![]()
Telt dat ook?
Apporteer-kitteh!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kat verandert als ze een kado-lintje heeft in een pitbull. Ze grijpt alles wat erbij in de buurt komt (au!) en als je hem weggooit pakt ze hem in d'r bek en komt hem terugbrengen
quote:
Hij had ze beter kunnen uitnodigen om te helpen met de feestjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn man heeft zouist een zware fout gemaakt door mn schoonouders uit te nodigen voor koffie en een borrel, terwijl ik het met bloedarmoede en 2 kinderfeesten deze week + nog wat andere mankementen, best wel heel erg zat ben![]()
![]()
Telt dat ook?
How cutequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]Doet ze met sommige speeltjes van kleins af aan.
Dan lag ik op bed, dan kwam ze met een haarelastiekje aanzetten. Ik het weggooien, zij het oprapen en terugbrengen. Kon ze uren volhouden. (Ze is opgegroeid met honden, vanaf haar geboorte, kan dat ze dat imiteert
).
Toen ze klein was had ik zo'n hengel met een reep bont eraan, waar ze achteraan kunnen rennen. Zij pakte die reep in haar bek en dan kon ik haar eraan optillen. Pitbull wanabee
. Maar dat doet ze niet meer.
Ik heb er een filmpje van gemaakt net, maar nog geen manier gevonden om het van de telefoon naar de computer te krijgen
Heb je dat niet gelijk net gezegd dan toen je afsloot? Want als jij al later belt dan dat ze maandag openen hebben ze het al eerder gezien dan dat jij hebt gebeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bah heb voor het eerst als kassamiep een grote fout gemaakt, mevrouw zei dat ze 50 euro gaf, en had niet(wat wel moet, maar je lang niet altijd doet) het briefje apart gehouden. Ik had dus 10 euro op mn kassa ingetikt. Kan me zo niet voorstellen dat ik ipv 50 10 intik. En 50 controleer ik meestal meteen, dus dat had ik dan toch wel geweten? Maarja niet dus en die vrouw was zo stellig. Mogen ze maandag lekker uitzoeken. Maar voel me toch soort van schuldig ofzo? Kan me niet voorstellen dat ik het fout heb gedaan(tuurlijk ik ben een mens en maak fouten, maar 50 voor 10 aanzien, lijkt me niet) maar ken me ook niet voorstellen dat die vrouw niet weet waar ze mee betaald.
Maandag maar even bellen denk ik.
En toch zit het me dwars.
Dat heb ik toen ik nog bij de videotheek werkte heel snel geleerd. Ik liet mijn briefjes altijd onder de UV-lamp liggen, geen misverstanden mogelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je dat niet gelijk net gezegd dan toen je afsloot? Want als jij al later belt dan dat ze maandag openen hebben ze het al eerder gezien dan dat jij hebt gebeld.
Maar ik heb zoiets ook een keer gehad, gelukkig stond een collega achter me en die had ook gezien dat het een briefje van 20 was en niet van 50 wat de klant gaf.
Nee ik had er iemand bij gehaald aangezien het mij nog nooit gebeurd is(kan er nog steeds niet bij eigelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heb je dat niet gelijk net gezegd dan toen je afsloot? Want als jij al later belt dan dat ze maandag openen hebben ze het al eerder gezien dan dat jij hebt gebeld.
Maar ik heb zoiets ook een keer gehad, gelukkig stond een collega achter me en die had ook gezien dat het een briefje van 20 was en niet van 50 wat de klant gaf.
Gelijk heb je hoor. Wordt normaal gesproken ook wel gedaan, maar kon op dat moment echt niet. Mn moeder zei ook al, als ik het zeker wist was ik de winkel niet uit gegaan zonder mn 40 euro.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb het trouwens een keer gehad bij d'n Aldi.. Ik wist zeker dat ik met 50 had betaald, kassamevrouw zei 20. Toen heb ik er op gestaan dat ze de lade na ging tellen, wat ze ook heeft gedaan uiteindelijk. Ik had gelijk
Joh, niet wakker van liggen, je bent maar een mens en het is maar een bijbaantje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor. Wordt normaal gesproken ook wel gedaan, maar kon op dat moment echt niet. Mn moeder zei ook al, als ik het zeker wist was ik de winkel niet uit gegaan zonder mn 40 euro.
En nou maar hopen dat ik er niet wakker van ga liggen.
beter van nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij had ze beter kunnen uitnodigen om te helpen met de feestjes
HIquote:
Ik vond deel 1 al stomquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
I like to move it move it!![]()
Net Madagascar 2 gekeken, great movie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |