Mijn moeder betaalt ook niks hoor. Des te blijer dat m'n aanvullende beurs weer omhoog gaat. Bier en nagellak, here I come.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nooit aanvullende beurs gekregen, ondanks dat mijn ouders nooit een cent betaald hebben
Via Chrome.quote:
Oh hai.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie wil wordfeuden? Ik ben spaceinvadersz
Op het plusje klikken. Maar ik heb je net een invite gestuurd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niemand in mn lijst, hoe werkt dat??
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb niemand in mn lijst, hoe werkt dat??
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
O,g ik snap het niet halp iemand
je ken toch wel scrabbelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
O,g ik snap het niet halp iemand
jouw hoofdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]schenkt nieuwe wijn voor me in.
De tering, het is geen cola
Op het sterretje beginnen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krikg overal, could not make move. Tiles must be placed om a straight blabla line.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
je mag alleen horizontaal of verticaal een woord leggen, en jouw woord moet weer aan het woord van je tegenspeler. snappesvoes?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krikg overal, could not make move. Tiles must be placed om a straight blabla line.
Wat zij allemaal zeggen:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Lindytje het volgende:
mwehehehquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang ik maar niet weer "anus" en "bleken" krijg.
Mwehehehe. Wel lief van der.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zo ging het ongeveer toen ik het glas aanpakte
Weet je hoe moeilijk het is om dan niet keihard in lachen uit te barsten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
mweheheh
zal zo even mijnes aanslingeren, heb weer extra mb
ja ik had v/d week ook zo'n leuk woord bij een vriend, zat hardop te lachen in de busquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk het is om dan niet keihard in lachen uit te barsten?
Trein tijdens de spits.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik had v/d week ook zo'n leuk woord bij een vriend, zat hardop te lachen in de bus
quote:
Dat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]en dan mensen die je aankijken alsof je een moron ben
Maar dat ben je ook wel een beetje tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]en dan mensen die je aankijken alsof je een moron ben
Mwehehehehe.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik wacht op de dag dat ik wants kan spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |