Dat kan er maandag ook wel in gaanquote:
ik kpd is er eentje voor biseksuelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er dan een dating topic hier ergens?
helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kpd is er eentje voor biseksuelen
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag in t oude topic dat je tickets duur vond, kijk eens wat verder vooruit en niet op vrijdag/zaterdag/zondag? Of iig maar een van die twee
Met Ryanair is het meestal wel redelijk, Airlingus, vlieg overdag, de half 2 vlucht is meestal het goedkoopst.
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmblquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
CL, beter je best doen, hij ontglipt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan verdien je het predikaat blondt wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avondsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL, beter je best doen, hij ontglipt!
I feel your pain babequote:
Oh nee, we weten wat dat betekent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoor
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avonds(nu ietsjes later dan toen)
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, we weten wat dat betekent.
Ik heb geen hash, kun je nagaan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hasj... grmbl... en te lang droogstaan is geen goede combi!!
Je sluit ze op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurwhehehe
Dan ben je lellek.quote:
Dat klopt niet! Want L-Equote:
Uitzondering. Regel.quote:
Niet doen... aaah dan wordt het te heftig hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen hash, kun je nagaan..
Nee sluit ze buitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je sluit ze op?damn, jij bent nog enger geworden
Damn, straks wordt dat wat ik heb geinstalleerd nog tegen me gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet doen... aaah dan wordt het te heftig haha
[..]
Nee sluit ze buitenIs mijn ding de afgelopen tijd
whehehe
Ja dat roepen ze altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, ik ben helemaal niet lelijk!
Het gaat er om dat het niet te checken is.quote:
Hahaha voor jou heb ik niks te vrezen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, straks wordt dat wat ik heb geinstalleerd nog tegen me gebruikt
Oh oh....quote:
Ik heb er gewoon nooit zo bij stil gestaan om foto's daar te plaattsen. Misschien plaatst ik later wel wat vakantie kiekjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het niet te checken is.
Wie. En een mooie meisje die hier af en toe langs komt.quote:
Let it all out?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!!
Nu lijkt t wel alsof ik een watje benquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha voor jou heb ik niks te vrezen...Thnx nog!! Komt echt goed van pas
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu lijkt t wel alsof ik een watje ben![]()
Graag gedaan, jammer dat je t nodig hebt, fijn dat het werkt.
Dat is zeker zo ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Evie het volgende:
[..]Is ook fijn om de deur op een kier te houden btw
Hahahaha alle mannen moeten snel dit pand verlaten.. OOO TE ERG!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo ja!Nog niet eens bij nagedacht
Precies op tijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
He he, film eindelijk klaar, snel dat joch zijn bed in gooien.
Maar dat ding van 25 eu, is het wel een smartphone? Die dingen van nu hebben flink scherp beeld wat veel energie kost en ze staan min of meer de hele tijd in verbinding met internet zoekende naar nieuwe updates of Facebook, Twitter of whatever.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
Dit is echt bizar, ik heb dus een maand geleden een telefoon gekocht, nieuw, 25 euro. Ding heb ik continu aan staan en vanavond voor de 2e keer opgeladen(!). Is die nog in 2u helemaal vol ook!
Bij m'n Samsung Galaxy S2 is het eerder andersomding gaat nog geen 24u mee
quote:
Ik krijg bijna medelijden met de man die jij weet te vangen.quote:
Kan best leuk zijn...quote:
quote:
Ja, op het nippertje he..quote:
Ik was er al bang voor. Heel erg blij word je niet van een C, een J, een Y en een F in de slotfase.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja, op het nippertje he..Ik verwacht de foto's spoedig.
Ik ben gewoon beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Heel erg blij word je niet van een C, een J, een Y en een F in de slotfase.
Dat helpt ook niet nee.quote:
Kan ik ff rustig foto's maken.quote:
Ja ik heb hoge verwachtingenquote:
Ik ken het ook. Dat heb ik ook over de foto's van jouw eerste verliespotje.quote:
Ga jij ff ergens treurig zitten zijn omdat je geil bent en geen kerel tot je beschikking.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij ff ergens treurig zitten zijn omdat je geil bent en geen kerel tot je beschikking.
Je gaat hier geil zitten wezen?quote:
JA!quote:
quote:
Nee hoor. Graag zelfs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Evie het volgende:
Ja, waarom niet?? Is ongeoorloofd om mij nu vrij los te laten lopen![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?? Is ongeoorloofd om mij nu vrij los te laten lopen![]()
Ja, maar da's te persoonlijk allemaal dus dat doe ik hier niet.quote:
Ideetjes opdoen voor de bruiloft.quote:
Ik ben meer van het vastbinden met touw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de ketting-opmerking van Air
Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar da's te persoonlijk allemaal dus dat doe ik hier niet.
Dank! Dat is terecht.quote:
"Alles met een hartslag"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Evie het volgende:
Hmz denk dat iedereen waar ik een beetje op val niet veilig is atm
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Je PS3 wordt niet elk jaar 4 jaar oud!
Zo'n tijd alweer. MissMSX en ik denken al na of we een tweede erbij nemen. Da's zo leuk voor die eerste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
Ja! Je PS3 wordt niet elk jaar 4 jaar oud!
Het zal een onvergetelijke dag wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ideetjes opdoen voor de bruiloft.
Ik zou het wel doen. Alleen is ook maar alleen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n tijd alweer. MissMSX en ik denken al na of we een tweede erbij nemen. Da's zo leuk voor die eerste.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Evie het volgende:
[..]
Hmz denk dat iedereen waar ik een beetje op val niet veilig is atm
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef Godtje het volgende:
Ik zou het wel doen. Alleen is ook maar alleen.
Ze moeten wel een eigen kamer hebben anders is het zielig
Op die leeftijd is 1 kamer met een stapelbed ook ok hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Alleen is ook maar alleen.
Ze moeten wel een eigen kamer hebben anders is het zielig
???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]Morgen dus leuke Djeez-berichten te verwachten op de FP?
Leuk, dat je mij in hetzelfde hokje douwt als Peu en Spezza.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:20 schreef Godtje het volgende:
Een bijzonder moment! Ik zou het twitteren als ik jou was.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, dat je mij in hetzelfde hokje douwt als Peu en Spezza.
Die hebben zo een groot hoofd met bijbehorende plaat dat er echt geen ruimte meer is in een hokje als hun er in zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat niet de kroon op je werk isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, juist daarom vind ik het een grove belediging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
Die hebben zo een groot hoofd met bijbehorende plaat dat er echt geen ruimte meer is in een hokje als hun er in zitten.
Hunquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die hebben zo een groot hoofd met bijbehorende plaat dat er echt geen ruimte meer is in een hokje als hun er in zitten.
Kleijne plagerijtjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know, juist daarom vind ik het een grove belediging.
Die kerel heeft tenminste nog wat bereikt, had charisma en had een duidelijk doel voor ogen. Stukken beter qua vergelijking.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Godtje het volgende:
Kleijne plagerijtjes
Maar bij nader inzien snap ik dat ik echt 8 bruggen te ver ben gegaan.
Ik had je nog beter met een niet nader te noemen Oostenrijkse oorlogs misdadiger die zelfmoord heeft gepleegd in 1945 op een berg kunnen vergelijken.
Die had in elk geval nog een hond die hem wel mocht.
En een hip kapselquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die kerel heeft tenminste nog wat bereikt, had charisma en had een duidelijk doel voor ogen. Stukken beter qua vergelijking.
Klik!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef Evie het volgende:
Pff waar kan ik hier ergens het mooie mannen subforum vinden?![]()
Klinkt goed! Wanneer ga je naar het Zwanenmeer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het leven staat goed! Populair bij de vrouwtjes en drank!
Hoest daar?
Tenzij je dood wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed! Wanneer ga je naar het Zwanenmeer?
Hier is het oke, we ademen nog, dat is altijd prettig.
quote:
+1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je dood wil natuurlijk.
Zwanenmeer volgende week!
Ik ben benieuwd hoe je dat vindt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tenzij je dood wil natuurlijk.
Zwanenmeer volgende week!
Ik ook. Als het niks is, kan ik mijn kaartje nog verkopen.quote:
Vlak Mila Kunis ook niet uit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef Godtje het volgende:
Ik ook. Als Nathalie Portman mee doet zit dat helemaal goed.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Als Nathalie Portman mee doet zit dat helemaal goed.
Die verbleekt naast Nathalie.quote:
quote:
Ze zijn beiden niet echt mijn ding. Maar ze hebben allebei wel wat. Natalie meer verfijnd en klassiek. Mila gewoon lekker geil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef Godtje het volgende:
Die verbleekt naast Nathalie.
Sorry niet echt mijn ding. Zal zeker niet beweren dat het een lelijke vrouw is, prachtig zelfs. Maar geen klik voor me.
Ik kende het nummer al langerquote:
Je kent mijn smaak zo langzamerhand welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn beiden niet echt mijn ding. Maar ze hebben allebei wel wat. Natalie meer verfijnd en klassiek. Mila gewoon lekker geil.
Klikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer klikjes? Moet natuurlijk wel kunnen kiezen he?!
Ga de concurentie niet helpen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]Ik wil ze wel een beetje in de voor mij leuk categorie hoor!
Godt gunt je ook veel..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:39 schreef Evie het volgende:
[..]Ik wil ze wel een beetje in de voor mij leuk categorie hoor!
Wat een hebbert ben jij zegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb je nog meer klikjes? Moet natuurlijk wel kunnen kiezen he?!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga de concurentie niet helpen natuurlijk
Hm o jawel...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben rijk. Dan hoef je niet leuk te zijn.
Nuhuh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rijkelijke fantasie jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen meestal wel weer leukquote:
Als dit het beste is wat jij kan verzinnen is dat in elk geval weer een punt wat ik op je voor heb.quote:
Blijft ook mooi gewoonquote:
Dat hangt ervan af. Iets creatiefs romantisch verzinnen, ok. Maar in psychotische aanvallen gedichten op de vloer schrijven met je eigen bloed wordt niet zo gewaardeerd heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vinden vrouwen meestal wel weer leuk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dit het beste is wat jij kan verzinnen is dat in elk geval weer een punt wat ik op je voor heb.
Hoe bevalt dat? Zo laag op de sociale ladder?
The craziesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Iets creatiefs romantisch verzinnen, ok. Maar in psychotische aanvallen gedichten op de vloer schrijven met je eigen bloed wordt niet zo gewaardeerd heb ik me laten vertellen
Lijkt mij ook om te janken ja. Maar erkenning is de eerste stap naar een beter leven. Dan kan je er aan werken.quote:
Niet??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Iets creatiefs romantisch verzinnen, ok. Maar in psychotische aanvallen gedichten op de vloer schrijven met je eigen bloed wordt niet zo gewaardeerd heb ik me laten vertellen
Ervaring?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, de meesten dan....quote:
Nee. Ik ben nog heul jong en onschuldig en naief en zulks. Ik weet niks, niks zeg ik jequote:
Nu heb ik zin in gegrilde steakquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nog heul jong en onschuldig en naief en zulks. Ik weet niks, niks zeg ik je
Misschien later, als ik wat meer verdorven benquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien later, als ik wat meer verdorven ben
Dat heb ik altijdquote:
Ja echt he. Kun je me letterlijk voor wakker maken.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he. Kun je me letterlijk voor wakker maken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:16 schreef Evie het volgende:
[..]ooo we moeten een nachtelijk kokende bloedmooie lieve betrouwbare grappige niet saaie man die goed in bed is oooow!
Ja?quote:
Je moet gewoon beter zoeken...quote:
Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter zoeken...
Zie je zelfs als je hem niet kent, heeft HIJ het gedaan
Hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet gewoon beter zoeken...
Zie je zelfs als je hem niet kent, heeft HIJ het gedaan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar je bedoelt het wel.
Nu slapen. Straks London baby!!
Met zoiets ga ik liever naar een ander soort feestje. Fuck wat GEIL!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ik heb een grafhekel aan carnaval, maar wie wil het bijtje zijn bij mijn lieveheersbeestje?
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat jij in dat bijtjespakje past..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zoiets ga ik liever naar een ander soort feestje. Fuck wat GEIL!
Ik heb een Wally kostuum! (Van "Waar is Wally")quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in dat bijtjespakje past..
Wie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een Wally kostuum! (Van "Waar is Wally")
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Where's_Wally%3F
/ignore helpt soms.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:42 schreef Evie het volgende:
[..]omg wordt weer ten onrechte aangesproken op dingen die niet zo zijn
OMG
Wordt zo moe van die makkelijk manipuleerbare niet luisteren naar de feiten of de waarheid en daarom maar zeiken om oegaboega mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
/ignore helpt soms.maandag zie ik je
Als jij maar weet hoe het zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef Evie het volgende:
[..]
Wordt zo moe van die makkelijk manipuleerbare niet luisteren naar de feiten of de waarheid en daarom maar zeiken om oegaboega mensen.
Ja maar als ik steeds wordt aangesproken ten onrechte op iets wat ik niet gedaan heb.. in het voordeel of belang van iemand die mij enorm veel nare shit heeft aangedaan.. dan begin in daar een beetje heeeeel moe van te worden!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij maar weet hoe het zit
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja maar als ik steeds wordt aangesproken ten onrechte op iets wat ik niet gedaan heb.. in het voordeel of belang van iemand die mij enorm veel nare shit heeft aangedaan.. dan begin in daar een beetje heeeeel moe van te worden!
Mja als ze na een waarschuwing nog willen zeiken hierover.. dan mogen ze dat tegen een boom gaan doen, want dan ken ik ze niet meer.
Niet tof als je dat 10 maanden lang over je heen krijgt ten onrechtequote:
Oh lieverd, ik weet hoe dat voelt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet tof als je dat 10 maanden lang over je heen krijgt ten onrechteHad besloten dat het POEF LEVEN UIT! Was.. grmbl
Ondertussen dat het al je vrienden om je heen voorliegt kapot manipuleert.. Degene vanwie je houdt verneukt en jou verneuktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh lieverd, ik weet hoe dat voelt...
Gevalletje 'als je niet hard gaat lachen, ga je hard huilen'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ondertussen dat het al je vrienden om je heen voorliegt kapot manipuleert.. Degene vanwie je houdt verneukt en jou verneuktMoedwillig.. Dan moet je ook nog aangesproken worden door mensen die met een ander verhaal jou schuld aan komen praten die je niet hebt
OMG
![]()
![]()
![]()
Ergens moet het wel hilarisch zijn
Hm kan me er tamelijk voor afsluiten, maar wordt lastig wanneer iemand je wond open blijft rijten..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gevalletje 'als je niet hard gaat lachen, ga je hard huilen'
Slaap lekker lieverd, laat je niet gek maken he!quote:
He chubby, klaar met werken?quote:
Beetje. Maar nu is het niet zo erg, weekend he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey honeybunny, ja net klaar. Jij weer eens last van slapeloosheid?
Dat is waar, morgen kun je uitslapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beetje. Maar nu is het niet zo erg, weekend he.
Nou ja, enigszins dan he. Ik heb een man in mijn bed liggen die me wel bijtijds zal wekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is waar, morgen kun je uitslapen
Moet je er niet bij gaan liggen dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, enigszins dan he. Ik heb een man in mijn bed liggen die me wel bijtijds zal wekken.
Hehe, neuh, kleine man ligt vast te snurkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je er niet bij gaan liggen dan?
Oh je bedoelde kleine manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, neuh, kleine man ligt vast te snurken
Jaquote:
Ja dat kan ik niet weten he, ik dacht dat je een woest aantrekkelijke man van de straat getrokken had die nu na een heftige sessie uitgeput lag te slapenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet weten he, ik dacht dat je een woest aantrekkelijke man van de straat getrokken had die nu na een heftige sessie uitgeput lag te slapen
Does it ever?quote:
Bijzonder weinigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er allemaal bij jou voorbij loopt he
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien moet je meer reclame maken
Ja, en bilboards langs de snelweg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]Spandoeken voor het raam, dat soort shit?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en bilboards langs de snelweg.
Het is dat ik je adres had anders had ik het ook nooit gevonden.
Snuitwolletjequote:
Wat praat je toch altijd sexyquote:
Ja jeetje, hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten natuurlijk wel weten dat je er bent
Met mijn slissende stem fluister ik het in je oorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat praat je toch altijd sexy
rraaaawrrquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met mijn slissende stem fluister ik het in je oor
Je kunt ook niet alles weten, daar ben ik voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jeetje, hoe moet ik dat nou weten?
Zucht, mannen hebben geen uithoudingsvermogen meer he, tegenwoordig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik kan mn ogen niet meer open houden
Had je het me maar eerder moeten vragenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:33 schreef missbehavin het volgende:
Waar was dat billboard toen ik 'm nodig had
Je zeurt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zucht, mannen hebben geen uithoudingsvermogen meer he, tegenwoordig.
Snuit is te moe, die kan zijn ogen niet openhoudenquote:
Ik zeur toch altijdquote:
Ik ben (nog) wakkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snuit is te moe, die kan zijn ogen niet openhouden
Oh dat is jammer.quote:
quote:
quote:
Ja, als een dronken gozer zijn vriendin voor hoer uitmaakt, en dan allerlei gozers vastgrijpt met de opmerking "jij hebt haar ook geneukt, ik weet het zeker!", inclusief mij, en daarna met stoelen en glazen gaat gooien, heb ik het wel gezien.quote:
Nou, sorry hoorquote:
Klinkt gezellig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als een dronken gozer zijn vriendin voor hoer uitmaakt, en dan allerlei gozers vastgrijpt met de opmerking "jij hebt haar ook geneukt, ik weet het zeker!", inclusief mij, en daarna met stoelen en glazen gaat gooien, heb ik het wel gezien.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als een dronken gozer zijn vriendin voor hoer uitmaakt, en dan allerlei gozers vastgrijpt met de opmerking "jij hebt haar ook geneukt, ik weet het zeker!", inclusief mij, en daarna met stoelen en glazen gaat gooien, heb ik het wel gezien.
quote:
quote:
De gangmakertjes op ieder feestje ja. Maar niet mijn soort feestjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Altijd leuk, de paranoia mannetjes.
quote:
Oh sod offquote:
Dat zeg je nu wel, maar je weet niet wat ik met die uitstekende tong kan doenquote:
Poker moet je doen, niet kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, ik moet echt gaan slapen, maar ben nog helemaal niet moe en wil nog poker kijken.
Maar weet nu al dat ik daar morgen weer spijt van ga hebben
Je slaapt al zo weinig, als je kunt slapen moet je dat doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, ik moet echt gaan slapen, maar ben nog helemaal niet moe en wil nog poker kijken.
Maar weet nu al dat ik daar morgen weer spijt van ga hebben
Postzegels likken voor liefdesbrieven aan je meisje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar je weet niet wat ik met die uitstekende tong kan doen
Nee the big game is geweldig. Tony G die in de eerste hand Phill Helmuth 75000 dollar afhandig maakt.quote:
Look who's talkingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je slaapt al zo weinig, als je kunt slapen moet je dat doen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Postzegels likken voor liefdesbrieven aan je meisje?
Ik slaap meer dan jij denk ik.quote:
Drank, frustratie, paranoiaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef Barbusse het volgende:
Maar serieus, wat bezielt zo´n gast eigenlijk? Kreeg een smsje toen ik op weg was naar huis, dat hij ook echt mensen is gaan slaan en dat de politie kwam. Waarom ga je zo door het lint?
Ja, zo ben ikquote:
Dat ja. Ik heb het wel eens meegemaakt hoor... niet leuk.quote:
Dat mag ik wel hopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik slaap meer dan jij denk ik.
Ik ken het programma. Ik denk ook dat het aan mij ligt hoor. Maar ik speel liever, ook al ben ik niet echt goed. En ook kijken doe ik liever als ik ze echt zie spelen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee the big game is geweldig. Tony G die in de eerste hand Phill Helmuth 75000 dollar afhandig maakt.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb het wel eens meegemaakt hoor... niet leuk.
quote:
Drank, frustratie, paranoia heb ik allemaal meegemaakt. Maar ik ben er niet zomaar op gaan slaan. En al helemaal niet mijn vriendin/vrouw. Is beheersing nu echt zo moeilijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb het wel eens meegemaakt hoor... niet leuk.
Ik speel ook wel liever, maar kijk het ook graag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken het programma. Ik denk ook dat het aan mij ligt hoor. Maar ik speel liever, ook al ben ik niet echt goed. En ook kijken doe ik liever als ik ze echt zie spelen.
Mjah..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Drank, frustratie, paranoia heb ik allemaal meegemaakt. Maar ik ben er niet zomaar op gaan slaan. En al helemaal niet mijn vriendin/vrouw. Is beheersing nu echt zo moeilijk?
quote:
Voor sommige mensen welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Drank, frustratie, paranoia heb ik allemaal meegemaakt. Maar ik ben er niet zomaar op gaan slaan. En al helemaal niet mijn vriendin/vrouw. Is beheersing nu echt zo moeilijk?
Echt he, die erotiserende werking die uitgaat van je bijdehandte posts...wraaawrrrrrrrquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he, die erotiserende werking die uitgaat van je bijdehandte posts...wraaawrrrrrrr
Toen mijn vader de zaak nog had, gingen ze na het werk vaak de hele nacht pokerenquote:
No Limit Hold em?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toen mijn vader de zaak nog had, gingen ze na het werk vaak de hele nacht pokeren
Ja, dat merk ikquote:
quote:
Weet ik veel. Ouderwets gewoon pokerenquote:
Dus je snapt het nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ouderwets gewoon pokeren
Pas maar op, krijg hem heus nog wel omhoog hoorquote:
Hey, dronken man!quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ouderwets gewoon pokeren
Tsss. Een potje meekijken en alles komt terug.quote:
Hai zonneschijnmanquote:
Moet ik vast achter de bank gaan schuilen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Pas maar op, krijg hem heus nog wel omhoog hoor
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsss. Een potje meekijken en alles komt terug.
Ik kan het wel, ken alleen de termen niet zoquote:
Dat is een mooi begin om je geld afhandig te makenquote:
Geld? Ik speel alleen om kledingstukkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is een mooi begin om je geld afhandig te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |