Dat kan er maandag ook wel in gaanquote:
ik kpd is er eentje voor biseksuelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is er dan een dating topic hier ergens?
helaas...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kpd is er eentje voor biseksuelen
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zag in t oude topic dat je tickets duur vond, kijk eens wat verder vooruit en niet op vrijdag/zaterdag/zondag? Of iig maar een van die twee
Met Ryanair is het meestal wel redelijk, Airlingus, vlieg overdag, de half 2 vlucht is meestal het goedkoopst.
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmblquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
CL, beter je best doen, hij ontglipt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan verdien je het predikaat blondt wel jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik zat heel lomp op vliegtickets.nl te kijken, Aer Lingus en RyanAir zijn nog te overzien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avondsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Evie het volgende:
[..]
verdomme als ik binnen nu en 20 minuten geen mooie man heb om te zoenen grmbl![]()
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
CL, beter je best doen, hij ontglipt!
I feel your pain babequote:
Oh nee, we weten wat dat betekent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor een fotoloos FB doe ik geen moeite hoor
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien is er weer iemand zo gek om koffie te komen drinken om 22u 's avonds(nu ietsjes later dan toen)
Wat dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, we weten wat dat betekent.
Ik heb geen hash, kun je nagaan..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Evie het volgende:
[..]
Hasj... grmbl... en te lang droogstaan is geen goede combi!!
Je sluit ze op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl.. nee man ik date tegenwoordig met het slot op mn deurwhehehe
Dan ben je lellek.quote:
Dat klopt niet! Want L-Equote:
Uitzondering. Regel.quote:
Niet doen... aaah dan wordt het te heftig hahaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb geen hash, kun je nagaan..
Nee sluit ze buitenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je sluit ze op?damn, jij bent nog enger geworden
Damn, straks wordt dat wat ik heb geinstalleerd nog tegen me gebruiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet doen... aaah dan wordt het te heftig haha
[..]
Nee sluit ze buitenIs mijn ding de afgelopen tijd
whehehe
Ja dat roepen ze altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, ik ben helemaal niet lelijk!
Het gaat er om dat het niet te checken is.quote:
Hahaha voor jou heb ik niks te vrezen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damn, straks wordt dat wat ik heb geinstalleerd nog tegen me gebruikt
Oh oh....quote:
Ik heb er gewoon nooit zo bij stil gestaan om foto's daar te plaattsen. Misschien plaatst ik later wel wat vakantie kiekjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het gaat er om dat het niet te checken is.
Wie. En een mooie meisje die hier af en toe langs komt.quote:
Let it all out?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Spezza19 het volgende:
SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!! SHOUT!!!
Nu lijkt t wel alsof ik een watje benquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahaha voor jou heb ik niks te vrezen...Thnx nog!! Komt echt goed van pas
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu lijkt t wel alsof ik een watje ben![]()
Graag gedaan, jammer dat je t nodig hebt, fijn dat het werkt.
Dat is zeker zo ja!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef Evie het volgende:
[..]Is ook fijn om de deur op een kier te houden btw
Hahahaha alle mannen moeten snel dit pand verlaten.. OOO TE ERG!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zeker zo ja!Nog niet eens bij nagedacht
Precies op tijd!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef missbehavin het volgende:
He he, film eindelijk klaar, snel dat joch zijn bed in gooien.
Maar dat ding van 25 eu, is het wel een smartphone? Die dingen van nu hebben flink scherp beeld wat veel energie kost en ze staan min of meer de hele tijd in verbinding met internet zoekende naar nieuwe updates of Facebook, Twitter of whatever.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
Dit is echt bizar, ik heb dus een maand geleden een telefoon gekocht, nieuw, 25 euro. Ding heb ik continu aan staan en vanavond voor de 2e keer opgeladen(!). Is die nog in 2u helemaal vol ook!
Bij m'n Samsung Galaxy S2 is het eerder andersomding gaat nog geen 24u mee
quote:
Ik krijg bijna medelijden met de man die jij weet te vangen.quote:
Kan best leuk zijn...quote:
quote:
Ja, op het nippertje he..quote:
Ik was er al bang voor. Heel erg blij word je niet van een C, een J, een Y en een F in de slotfase.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Ja, op het nippertje he..Ik verwacht de foto's spoedig.
Ik ben gewoon beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Heel erg blij word je niet van een C, een J, een Y en een F in de slotfase.
Dat helpt ook niet nee.quote:
Kan ik ff rustig foto's maken.quote:
Ja ik heb hoge verwachtingenquote:
Ik ken het ook. Dat heb ik ook over de foto's van jouw eerste verliespotje.quote:
Ga jij ff ergens treurig zitten zijn omdat je geil bent en geen kerel tot je beschikking.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij ff ergens treurig zitten zijn omdat je geil bent en geen kerel tot je beschikking.
Je gaat hier geil zitten wezen?quote:
JA!quote:
quote:
Nee hoor. Graag zelfs.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Evie het volgende:
Ja, waarom niet?? Is ongeoorloofd om mij nu vrij los te laten lopen![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?? Is ongeoorloofd om mij nu vrij los te laten lopen![]()
Ja, maar da's te persoonlijk allemaal dus dat doe ik hier niet.quote:
Ideetjes opdoen voor de bruiloft.quote:
Ik ben meer van het vastbinden met touw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Barbusse het volgende:
* Barbusse wacht op de ketting-opmerking van Air
Gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar da's te persoonlijk allemaal dus dat doe ik hier niet.
Dank! Dat is terecht.quote:
"Alles met een hartslag"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef Evie het volgende:
Hmz denk dat iedereen waar ik een beetje op val niet veilig is atm
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Je PS3 wordt niet elk jaar 4 jaar oud!
Zo'n tijd alweer. MissMSX en ik denken al na of we een tweede erbij nemen. Da's zo leuk voor die eerste.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
Ja! Je PS3 wordt niet elk jaar 4 jaar oud!
Het zal een onvergetelijke dag wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ideetjes opdoen voor de bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |