Haha, klopt. Ik deed het ook gelijk al goed maar ik had in het begin geen ideequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/praktijkboek-voor-hardlopers/1001004005572092/index.html
Zo dan. Oh, je hebt 'm al.
[..]
Ik dacht juist andersom. Lopen is hardlopen, stappen is wandelen.
Ik gebruik runkeeper werkt perfect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef Jort227 het volgende:
Er zijn hier vast wel hardlopers die een iPhone hebben. Zo ja, gebruiken jullie de Nike+ app? En wat is het verschil tussen de app die standaard op je iPhone zit en de app die je kan kopen in de app store voor 1,59?
Hmm ja, die gebruik ik nu al voor mountainbiken, maar wilde misschien ook Nike+ hardloopschoenen kopen, dus dan zou ik goed gebruik kunnen maken van die appquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Stienn het volgende:
[..]
Ik gebruik runkeeper werkt perfect.
Das minder (je rechterpoot). Komt me wel bekend voor. Mijn rechterpoot is op dit moment ook niet helemaal top (met name de kuit/knie).quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:06 schreef Ach3r0n het volgende:
Vanmiddag ook hardgelopen met dit mooie weer, maar ik had nog steeds weinig energie. Heb veel stukken gewandeld. Het laatste stuk de snelheid iets beter vast kunnen houden om niet te veel tijd te verliezen. In totaal 7,15 KM hardgelopen in 46:30 (9,2 km/u).
Ik heb al een aantal weken het gevoel dat mijn rechterbeen minder goed hersteld tussen de trainingen en mijn lichaam in de herstelstand staat. Heb nog geen wedstrijden gepland, maar wil de komende tijd wel de afstand uitbreiden naar 10 KM.
Die pdf links van start2run werken nu weer.quote:Op zondag 6 november 2011 13:11 schreef vandermar het volgende:
Heeft iemand die pdf bestanden van die hardloopschema's ook? De site waar het pdf op staat kan ik niet opkomen namelijk
Ik had ondertussen ook al op een andere site gevonden dezelfde schema's maar toch bedanktquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:33 schreef eight het volgende:
[..]
Die pdf links van start2run werken nu weer.
Jij bent toch nog niet eens zo heel lang geleden begonnen met lopen, vooral om overgewicht kwijt te raken? Sorry, als ik je verwar met iemand anders.quote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Als ik vanaf nu netjes blijf lopen (en er dus geen rare dingen gebeuren zoals veel sneeuwval en/of ijzel), haal ik de 21 km nog voor het einde van het jaar. Ik durf niet te hard te hopen
.
Je verwart mij met iemand anders jaquote:Op zondag 13 november 2011 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet eens zo heel lang geleden begonnen met lopen, vooral om overgewicht kwijt te raken? Sorry, als ik je verwar met iemand anders.
Knap dat je nu zo ver kan lopen.
Ik heb vandaag 12 gelopen en hoop ook richting de 21 te gaan. Of dat dit jaar nog is, weet ik niet. Als ik mezelf ken waarschijnlijk niet, want na volgende week heb ik geen wedstrijd en daarom ook geen motivatie meer.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:34 schreef Viking84 het volgende:
Zit een stuk minder op Fok!, maar loop nog steeds.
Vanochtend 11 km gedaan. Had al 17 km kunnen zijn als ik niet drie weken niet gelopen had, maar ik moest er weer even inkomen, vandaar iets minder kilometers. Volgend weekend hoop ik 15 km te doen en dan ben ik weer back on track. Als ik vanaf nu netjes blijf lopen (en er dus geen rare dingen gebeuren zoals veel sneeuwval en/of ijzel), haal ik de 21 km nog voor het einde van het jaar. Ik durf niet te hard te hopen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |