quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
het is hier vloeken in de kerk ws., maar na 5 en een half jaar ellende en ongeluk ben ik erg dichtbij het helemaal stoppen met mijn promotieik trek het niet meer, ik vind het niet zonde, en ik zie het nut er niet meer van in - ik ben gelukkig als juf en ik ben er nog goed in ook. oh, en ik word doodongelukkig als ik denk aan iets wat ook maar met het P-woord te maken heeft.
Dat is niet vloeken in de kerk, dat is volstrekt begrijpelijk. En misschien is het het ook gewoon niet waard. Ik heb ooit voor een soortgelijke keuze gestaan en heb toen afstuderen in een tweede studie volledig laten schieten. Ik heb er geen moment spijt van gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
het is hier vloeken in de kerk ws., maar na 5 en een half jaar ellende en ongeluk ben ik erg dichtbij het helemaal stoppen met mijn promotieik trek het niet meer, ik vind het niet zonde, en ik zie het nut er niet meer van in. oh, en ik word doodongelukkig als ik denk aan iets wat ook maar met het P-woord te maken heeft.
Mijn verklaring was goed genoeg voor de examencommissie en de decaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ziekte en langstuderen zonder goede verklaring zijn echt lastig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
De nadruk ligt op empirisch onderzoek en daarbij gaat het vaak om het afnemen van vragenlijsten waarin 5x eenzelfde vraag net iets anders wordt gesteld (want hey! betrouwbaarheid!) en dan zoveel mogelijk uitpakken met geavanceerde kwantitatieve analysetechnieken. Je mag blij zijn als je de data zelf hebt mogen verzamelen en dus weet over welke mensen je het hebt, en je meetinstrumenten zelf ontwikkelen is een unicum.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*nieuwsgierig* waarom dat?![]()
Ik heb in mijn RMA wel een soort cross-over tussen literatuur en sociale wetenschappen opgezocht, met theorie over migratie en globalisatie enzoInterdisciplinariteit ftw
Oh dat kan ik toch nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De nadruk ligt op empirisch onderzoek en daarbij gaat het vaak om het afnemen van vragenlijsten waarin 5x eenzelfde vraag net iets anders wordt gesteld (want hey! betrouwbaarheid!) en dan zoveel mogelijk uitpakken met geavanceerde kwantitatieve analysetechnieken. Je mag blij zijn als je de data zelf hebt mogen verzamelen en dus weet over welke mensen je het hebt, en je meetinstrumenten zelf ontwikkelen is een unicum.
Nou ja, ik chargeer wat. Maar het is wel goed om te weten wat voor soort onderzoekstraditie er in een leerstoelgroep regeert. Ik ben toevallig in een interdisciplinair onderzoek terechtgekomen (en er zijn wel meer onderzoeken waarbij samengewerkt wordt tussen sociale wetenschappen en geesteswetenschappen) waarin zowel kwantitatieve als kwalitatieve technieken gebruikt worden.
Same here, alleen was het dus na 10 jaar en mijn eerste en enige studiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet vloeken in de kerk, dat is volstrekt begrijpelijk. En misschien is het het ook gewoon niet waard. Ik heb ooit voor een soortgelijke keuze gestaan en heb toen afstuderen in een tweede studie volledig laten schieten. Ik heb er geen moment spijt van gehad.
Hey! ho! Dat hangt er van af. Ik ben ook een sociale wetenschapper, en wij doen vrijwel niets met vragenlijsten. En hoewel ik fan ben van formele theory en kwantitatief werk, doen er heel veel mensen ook kwalitatief werk, en is het nog steeds sociale wetenschappen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De nadruk ligt op empirisch onderzoek en daarbij gaat het vaak om het afnemen van vragenlijsten waarin 5x eenzelfde vraag net iets anders wordt gesteld (want hey! betrouwbaarheid!) en dan zoveel mogelijk uitpakken met geavanceerde kwantitatieve analysetechnieken. Je mag blij zijn als je de data zelf hebt mogen verzamelen en dus weet over welke mensen je het hebt, en je meetinstrumenten zelf ontwikkelen is een unicum.
Nou ja, ik chargeer wat. Maar het is wel goed om te weten wat voor soort onderzoekstraditie er in een leerstoelgroep regeert. Ik ben toevallig in een interdisciplinair onderzoek terechtgekomen (en er zijn wel meer onderzoeken waarbij samengewerkt wordt tussen sociale wetenschappen en geesteswetenschappen) waarin zowel kwantitatieve als kwalitatieve technieken gebruikt worden.
het laatste wat ik heb gedaan was opdrachten uitvoeren van m'n begeleidster die varieren van "zorg dat in elke quote de punt na de aanhalingstekens staat" en "zorg dat er overal een spatie/geen spatie staat tussen de dubbele punt en het paginanummer" tot "maak alle tabellen voor dit hoofdstuk" en "herschrijf deze dertig pagina's".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel werk moet je nog doen tot het een zesje is, kwak?
nope. het is haar onderzoeksproject, en haar prestige staat op t spel met mijn promotie (als ik t niet doe/red staat dat heel slecht, en ze heeft net weer een vrije competitie gewonnen van 1 miljoen euro). ik kan er niet mee bij iemand anders terecht binnen nederland...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak kan iemand je niet op een fijne manier begeleiden?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het laatste wat ik heb gedaan was opdrachten uitvoeren van m'n begeleidster die varieren van "zorg dat in elke quote de punt na de aanhalingstekens staat" en "zorg dat er overal een spatie/geen spatie staat tussen de dubbele punt en het paginanummer" tot "maak alle tabellen voor dit hoofdstuk" en "herschrijf deze dertig pagina's".
het is ws. nog kommaneuken + het uitschrijven van een heel hoofdstuk (wel al onderzoek voor gedaan en een lijn uitgezet (gebaseerd op presentatie op een congres) maar dat is 3 jaar geleden inmiddels + de conclusie.
en me dan weer volledig inlezen in het vakgebied, hopelijk niet teveel herschrijven, en die verdomde promotie, waarop ik zal moeten aanhoren dat ik het nooit zou hebben gered zonder HAAR.
het lijkt nu alsof ik er bijna ben, maar feit is dat ik er helemaal uit ben, en ik eerst mijn bevoegdheid wil halen. ik heb 0 minuten per week tijd en motivatie om erin te steken. als ik in december klaar ben met de opleiding wil ik het misschien wel afmaken. maar momenteel word ik ontzetten donder druk gezet door HAAR en heb ik de neiging om alles aan de kant te gooien. het is me deze stress en dit verdriet niet waard.
Gokje: ZIJ.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en raad eens wie de vertrouwenspersoon is binnen het onderzoeksinstituut, voor als je problemen hebt met je begeleider?
heb ik gedaan, gezegd dat ik het op mijn tempo en termijn wil doen, en weer contact op neem als ik iets te melden had. ik kreeg anderhalve maand rust, en nu begint t mailen weer. ze wil afspreken. ik weet zeker dat als ik nu afspreek we ruzie krijgen en ik ermee kap. en ik wil niet om HAAR stoppen, maar alleen omdat ik t niet meer wil. en dat weet ik nog niet zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak, waarom geef je niet aan dat je als je klaar bent met je opleiding verder gaat?
Dan heb je wellicht rust?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb ik gedaan, gezegd dat ik het op mijn tempo en termijn wil doen, en weer contact op neem als ik iets te melden had. ik kreeg anderhalve maand rust, en nu begint t mailen weer. ze wil afspreken. ik weet zeker dat als ik nu afspreek we ruzie krijgen en ik ermee kap. en ik wil niet om HAAR stoppen, maar alleen omdat ik t niet meer wil. en dat weet ik nog niet zeker.
t is allemaal een beetje verwarrend voor me momenteel. ik ga er een paar nachten over slapen.Plussen en minnen op papier Kwak zou dat helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heb geen ander gebaar danvoor haar.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Die moeder 2 is best hip! Ik teken voor zo'n figuur tegen die tijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, moeder en dochter komen zometeen pas, eerste stel komt uut t ooooooosten.
Zorg dat je geen spijt gaat krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
mja, het komt ws. van twee kanten hoor. we hadden beiden 4en een half jaar geleden moeten inzien dat dit niet ging werkenmaar goed, ik ga er idd. maar eens een paar nachtjes over slapen...
heb al afgesproken dat ik als ik besluit te stoppen ik ook een groot feest is, m'n onpromotiefeestje. met onparanimfen enzo. want eigenlijk is t feestje achteraf t enige waar ik nu nog zin in heb![]()
het goede nieuws: t gaat heel goed op school, ook al is het zwaar
juist daarom wil ik zorgvuldig zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zorg dat je geen spijt gaat krijgen
paar minuutjes in een kommetje melk in de magnetronquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ga net opzoeken of de havervlokken die ik heb hetzelfde zijn als havermout om pap mee te maken. Als ik op het plaatje afga welDus.
Moet ik die dan een uur koken of wat? Ik maak morgen wel een foto van wat er in mijn pot zit, dan kunnen de kenners me vertellen of het echt havermout is(heb het in Duitsland gekocht en de verpakking weggesmeten, maaaaaaaaaaaaanden geleden. Misschien wel meer dan een jaar geleden?)
Ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Blurred86 het volgende:
havermout maak je met water en dan giet je er later pas melk bij!
Ik ook. Ik kook gewoon melk met havermout tot het de juiste consistentie heeft.quote:
Sneu idd maar mams iswel echt slank zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
dochter zegt net zelf dat ze denkt dat mother hotter is. dat vind ik wel sneu. t is echt best een knap meisje in 't echt.
Ben niet van de tattoo's maar vind die piercing wel apart.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk tochlaat je lekker verwennen!
Ik doe als cadeautje vandaag voor jou de groetjes van jou aan York![]()
Oh! Dan heb je vitamine tekort geloof ik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij is het van die verantwoorde. Dus ik doe dan maar 15 minuten denk ik![]()
Man, ik heb echt ALTIJD van die velletjes/harde stukken naast mijn nagels. En dan pluk ik daar steeds aan (tegen beter weten in) en nu heb ik weer eens een zere duim ervan![]()
Ik heb een tijd een nagelschaartje in mijn tas gehad zodat ik ze meteen kon afknippen, maar nu niet meer.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai!Grazie, bellas!
![]()
![]()
Ik ben vanochtend verrast door mijn vriendje met een bos bloemen (met orchideetjes!), het artbook van Avatar (de serie) en The Complete Calvin and Hobbes
![]()
*verwend nest*
Het was een goede inschattingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je mag hem best iets geven waarvan je denkt dat ie het echt leuk vindt hoor
Oeeequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:12 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik ben bij mijn mams en mijn ontbijt was:
hard wit broodje met beleg, 1 dikke plak zelfgebakken brood met beleg, een gekookt eitje, een stuk suikerbrood, manderijntjes, jus, thee, druifjes, paar stukjes worst op een halve plak zelfgebakken brood.
En dan had ik nog niet alles wat op tafel stond geproefd, dikke verwennerij
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: nee, maar we gaan wel bij die mexicaan eten wrsch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
nee, vriendin uit zweden die nu in palestina werkt. En het daar erg lastig vind en onlangs aangerand is. En die zit nu flink in de knoop. En is hier 2 weken om bij te tanken, en blijft ook 2 weken bij mij. Prima, maar e moeten wel een ritme vinden, samen..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Haha, gefeliciteerd Maria!
Is vanavond ook je film kijk feestje?
Zo, :w vanaf kantoor...Gisteravond is m'n vriendin uit Palestina aangekomen, en die zit behoorlijk in de put. De komende weken maar een ritme vinden waarin we allebei kunnen leven in m'n kleine appartementje.
Nee, waarschijnlijk volgende week!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Haha, gefeliciteerd Maria!
Is vanavond ook je film kijk feestje?
Zo, :w vanaf kantoor...Gisteravond is m'n vriendin uit Palestina aangekomen, en die zit behoorlijk in de put. De komende weken maar een ritme vinden waarin we allebei kunnen leven in m'n kleine appartementje.
Lenzen Perruche?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:11 schreef Perruche het volgende:
Oh hai! Indiaantje gefeliciflapstaart
Vriendin uit palestina? Que? Leuk man
Ik ben naar de opticien geweest en ik kan weer zien. Lekker man. Twee weken deze op proef en dan meer bestellen als het bevalt, goede service!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, vriendin uit zweden die nu in palestina werkt. En het daar erg lastig vind en onlangs aangerand is. En die zit nu flink in de knoop. En is hier 2 weken om bij te tanken, en blijft ook 2 weken bij mij. Prima, maar e moeten wel een ritme vinden, samen..
Doe je goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, cabrio van manslief ingepikt en nu door naar Leeuwarden!
Ken helemaal geen schotse restaurantsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg, we hadden besloten naar de Schot te gaan vanavond, blijkt dat ze een thema-avond hebben met Schotse muziekAwesome!
![]()
Mamslief dusquote:
Ja ik vind het leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ken helemaal geen schotse restaurantsal ken ik het eten dan weer wel een beetje+de muziek.
Maar vind je het nu wel of niet leuk?
Mucho plezieros!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, cabrio van manslief ingepikt en nu door naar Leeuwarden!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mamslief dus
En ja hč? Ach, ze zijn weer eens op vakantie, dus ach.
Speciaal voor jouquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk!En het eten daar is lekker
Volgens mij is het ook het enige Schotse restaurant in NL, dat was het iig tot voor kort wel
[..]
Mucho plezieros!
quote:
Ik woon 1 km buiten Frieslandquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt goed! Zijn alleen toch wat te laat vertrokken, dus hebben niet zo lang meer voor alles dicht gaat. Naja, kan toch niet zo lang lopen.
Morgen gaan we met de auto door Friesland touren.
Komen we je koffie opdrinken morgenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ooh, ik ben zo trots op mezelf. Tijd voor lunch, en ik had geen eten bij me. Dus even de stad in. Langs de McD, de BurgerKing en de donerzaak gelopen zonder wat te kopen,, terwijl ik er zoveel zin in had. Lekker een vette hap.
Maar, ik heb een salade gekocht. en een kaneelbroodje. En een banaan.
Vergeet die erwtensoep nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Komen we je koffie opdrinken morgen
Goed hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ooh, ik ben zo trots op mezelf. Tijd voor lunch, en ik had geen eten bij me. Dus even de stad in. Langs de McD, de BurgerKing en de donerzaak gelopen zonder wat te kopen,, terwijl ik er zoveel zin in had. Lekker een vette hap.
Maar, ik heb een salade gekocht. en een kaneelbroodje. En een banaan.
Buiten te googlen..wat is het?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
Ik ga lemon bars makenlekker bakken!
Awesome! Yip yip!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Appa-taart voor de slankies!![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu in de Leeuwardense treinenwinkelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor Duvel even foto's maken in het National Railway Museum![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit nu on de Leeuwardense treinenwinkel.
Was echt tof!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zit nu on de Leeuwardense treinenwinkel.
Watmoettiekosten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Yupz, dat is een Vega kookboek. Heb er erg veel goede verhalen over gehoord en ga er deze week voor het eerst uit koken.
Nieuw, in folie, 20 euro.quote:
Hoe dik is 'ie? Voordat ik me een ongeluk loop te sjouwenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nieuw, in folie, 20 euro.
Neem ik m dinsdag mee, heb ik een goede reden om iig even langs te komen.
jaaa hardlooptights! ik heb wel interesse, wat wil je er voor hebben? zijn ze zwart? (niet dat ze mintgroen zijn ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand hier toevallig interesse in Veggeterenean? Heb 'm ooit dubbel besteld, alleen had de jarige in kwestie het boek allang.
Owja, en ik heb ook nog 2 (nieuwe) hardlooptights van Adidas hier liggen, 3/4 model. Maat 40, zegt het label. Ik pas ze niet.
223x27x286 mm volgens Bol.com.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe dik is 'ie? Voordat ik me een ongeluk loop te sjouwen. Maar wil m wel overnemen!
Ze zijn zwart, eentje met roze details en eentje met turquoise details.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:08 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
jaaa hardlooptights! ik heb wel interesse, wat wil je er voor hebben? zijn ze zwart? (niet dat ze mintgroen zijn ofzo)
en happy birthday voor Maria
ja dat lijkt me wel primaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
223x27x286 mm volgens Bol.com.
[..]
Ze zijn zwart, eentje met roze details en eentje met turquoise details.
En 20 euro per stuk?
Ik heb m al geclaimd heurquote:
Oh sorry!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb m al geclaimd heur![]()
. Alleen even de transactiedatum bepalen!
Kook ik een keer voor jequote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kook ik een keer voor je. En dat is heeeel wat voor mij, dat snap je!
oh dan toch liever de blauwe denk ik! ik PM je later ok? moet nu gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En XM, laat maar weten, anders kom ik gewoon een andere keer langs.
Is goed!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh dan toch liever de blauwe denk ik! ik PM je later ok? moet nu gaan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent welkom hoor Henk. Maar neem het boek graag over. PM je rek.nr. anders vast ff, maak ik het over als ik thuis ben!
ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef _Calimero_ het volgende:
hellloooo
Wat een zonnig weer he!
Ik heb lekker met mijn liefste in 't plaatselijke winkelcentrum rondgesjouwd en uitgebreid koffie gedaan![]()
Wie hield er ook alweer van schoonmaken? Ik moet hier écht aan de slag maar kan me er nog niet toe zetten![]()
Ooohh en is de reservering gelukt voor dinsdag?
Okeee! in ruil voor een diner mét baksel als toetje??quote:
Dude!! ben je jarig!?? heb ik weer gemist natuurlijk.quote:
Grijp je kans, volgens mij kan Perr ook prima koken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Okeee! in ruil voor een diner mét baksel als toetje??
Merciiiii!quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dude!! ben je jarig!?? heb ik weer gemist natuurlijk.
Heppy heppy birthdaydat er nog veel pandaloving-cuddly-happy jaren voor je mogen volgen! Mét toffe baan, gezondheid en voorspoed!
van het
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan straks eten bij het best scorende restaurant op iens.nl
Lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:16 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ml: deze http://www.davidlebovitz.com/2011/02/whole-lemon-bars-recipe/
Zal ik dan maar bekennen dat ze op de receptenboeken liggenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Recepten plastificeren. Briljant! En tegelijk zo organized. Klinkt wel als MI ja
.
@Cali: reservering is gelukt! Maar jij at toch niet mee? Of wel?
Henk, eet jij mee eigenlijk?
nein man, dat klopt, maar als het reseveren niet was gelukt denk ik niet dat ik jullie daar zal aantreffenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Recepten plastificeren. Briljant! En tegelijk zo organized. Klinkt wel als MI ja
.
@Cali: reservering is gelukt! Maar jij at toch niet mee? Of wel?
Henk, eet jij mee eigenlijk?
Meer Perr heeft wel een nieuwe keukenmachine nodig. De lemonbars zijn lekker, jammer van de te grote stukjes schil die te bitter zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Grijp je kans, volgens mij kan Perr ook prima koken.
Je bent altijd welkom hoor, ook zonder sopemmerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
recepten plastificeren, geweldig! Heb wel zo'n soort mapje waar ze inzitten alleen gebruik ik dat nooit. Gebruik sowieso weinig recepten, moest nu ook weer eigenwijs zijn. Volgende keer beer luisteren naar meneer Lebovitz...
Oh en cali ik wil je best een keer komen helpen hoorlekker slankverwantwoord je hele huis soppen
Hahaha supervet... schoonmaakmeetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom hoor, ook zonder sopemmerIk kan geweldig goede cappuccino's maken, al zeg ik het zelf (bescheidenheid is overrated)
En ik ga je dinsdag meeten!
*verder soppen gaat. De badkamer is eindelijk gedaan!*
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
volgende ruzie: "de kitchenaid eruit of ik eruit"
Zoiets heb ik nu ook idd! Maar moet even kijken, nu toch geen geld voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef loveli het volgende:
braun mr550 69 euro bij de appie, weet niet of dat aan jouw definitie van keukenmachine voldoet.
Kruipende over de vloer achter die glibberdingen aanquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Hahaha supervet... schoonmaakmeet![]()
En loveli, ik moet eerst een huis, hier past geen kitchenaid, denk ik! Maar gillen mag altijd, hij kan altijd nog bij me in bed.
Lekker! Ik laat alleen de feta weg (ik lust geen kaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
Couscous salade! Couscous aanmaken met bouillon. Met paprika, komkommer, olijfjes en feta en een dressing van olijfolie en citroensap. Hoeft ook niet echt koud imo.
Of zongedroogde tomaatjes, ook lekkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lekker! Ik laat alleen de feta weg (ik lust geen kaas)
Die vind ik wat te link.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Of soep in een warmhoudbekerheb het nog nooit gedaan maar schijnt te kunnen
Cup a soup is alles behalve gezondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die vind ik wat te link.Moet ook nog boeken meesjouwen.
Maar zakjes cup-a-soup zou wel kunnen, en dan thee (lees: warm water) kopen.
Staafjes wortel, druiven, stukjes komkommer, handje nootjes, half bouillonblokje ipv cup a soup? Je hebt ook potjes bouillon, zit poeder in, best handig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Hai
Iemand tips om lekkere, doch gezonde dingen mee te nemen voor een dag studeren? (muv brood)
Waar ik die bestel, hoef je niet per sé van die pakketen te bestellen, maar kan je ook gewoon los zelf weten wat je bestelt en dan kiezen voor wekelijks of tweewekelijks of maandelijks of eenmalig.. maar da's alleen voor het noorden des lands.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:
O: magere franse kwark met een banaan erdoor
L: 2 speltboterhammen als tosti
T: Stukje fougasse met tomaat
D: speltpizza met tomatensaus-champi's-paprika-pepertje
T: Blikje lemon
T: passiefruit
[ afbeelding ]
Zit nog eens te kijken naar biologische groentepakketten maar dat wordt hem echt niet wil graag zelf bepalen wat ik wanneer eet
Zit ook druk te googlen, kwam een boerderijwinkel tegen op mijn route naar huis dus ga daar eens kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Waar ik die bestel, hoef je niet per sé van die pakketen te bestellen, maar kan je ook gewoon los zelf weten wat je bestelt en dan kiezen voor wekelijks of tweewekelijks of maandelijks of eenmalig.. maar da's alleen voor het noorden des lands.
'Qat' is een woord dat elke WF-speler wel kent, toch? Het is een van de weinige q-woorden waar geen 'u' voor nodig is. Op 'facta' zou ik niet gekomen zijn, maar ik zou het wel geprobeerd kunnen hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
Mijn wordfeudtegenstander speelt vals, je komt uit jezelf niet op woorden als qat en facta![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk Puff, Istanbul.
Heb 'ik ben alleen' lijst:
O: vla en kwark
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: wokkels, appel, mandarijn, peer
T's: witte magnum, 2 witte bolletjes hagelslag, 2 sneetjes suikerbrood, 4 borden soep met veel saucijs en vette ribbetjes en hamschijf, chipito's, slagroomsoesjes met crunchchocolade
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
T's: witte magnum, 2 witte bolletjes hagelslag, 2 sneetjes suikerbrood, 4 borden soep met veel saucijs en vette ribbetjes en hamschijf, chipito's, slagroomsoesjes met crunchchocolade
Nou heb ik mijn vreetbui de komende weken ook wel weer gehadquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
Haal het hier maar bij een biowinkel kun je het halen en sommige supers (geloof jumbo) hebben het ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, kan het wel hebben maar gezond is het natuurlijk niet
Hoe was jou pizza?? Waar haal je speltbloem trouwens?
wat lief dat je het recept heb getestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lenzen Perruche?
[..]wat erg voor haar, fijn dat ze bij jou even kan bijkomen.
Inmiddels staat de stand op 2 fougasses met gedroogde tomaat-tijm-rozemarijn-zout-peper en 1 speltbrood (dat de 2e keer weigerde te rijzen) en 6 kaneelbroodjes
Aurum
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef loveli het volgende:
Moet ik gillen als de kitchenaid bij de makro in de actie is?
Hoe lang ben je nu bezig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje:
O: 2 gebakken eitjes met kaas
T: 2 cappuccino
L: amandelen en creme frache met limoet en zoetstof
T: 2 augurken, een stukje zalm
D: een slavink (?) en een prutje met een paar stukjes kip, paprika, champignon, ui. Broccoli on the side
t; een glas rode wijn.
Hihi ik word duidelijk minder streng.. ach, vanaf woensdag is het toch opbouwen geblazen!
Zonder al die suiker dan welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wat lief dat je het recept heb getest
kan je het niet op second opinion gooien? Dan mag het imo welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cup a soup is alles behalve gezond
Heb een doorverwijzing van de huisarts en er zijn 2 specialisten op het gebied van schildklier zou ze eigenlijk allebei willen bezoeken als 1 van die 2 geen soelaas biedt maar dat mag vast niet (endocrinologie).
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kan je het niet op second opinion gooien? Dan mag het imo wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Klinkt als een fijne verjaardag Maria!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo, ik heb lekker gegeten!Vooraf carpaccio van hert met cheddarschaafsel en een soort sesamzaaddinges (ik ben het woord kwijt >< soort dun koekje?) en een soort saus en sla, met een vers broodje in muffinvorm
Hoofd was eend met portsaus, veggies (salade en gestoofde groenten) en aardappeltjes in de schilDie was echt
! Superzacht vlees
![]()
Als toetje Death by chocolateDie is daar heel lekker. Meestal vind ik het too much (ja zelfs ik
![]()
) maar die is lekker
Al heeft vriendje me nog wel een beetje moeten helpen
![]()
Er was helaas geen doedelzak >< Wel een zingende meneer met gitaar en mondharmonica die wel wat weinig ruimte had, maar hij deed het wel leuk.
![]()
Nu zo filmpje kijken op de bank!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
![]()
geluk zit soms in kleine dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slankies FTW!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Zeg dat wel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
geluk zit soms in kleine dingen
Slankies FTW!
Dat is heel jammer... Maar norgen een lekker ontbijtje.. Leuk hotelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snert!!![]()
Wel aardig gegeten bij de Italiaan, maar of ik het de 100¤ waard vond... M'n voorgerecht verzoop in de olijfolie, salade bestond uit tomaten in plakken, met daar een handje rucola opgesmeten en er dan ¤6,50 voor vragen, vind ik persoonlijk eigenlijk gewoon afzetterij. En bij een hoofdgerecht van ¤26 verwacht ik wel wat bijgerechten, maar die moest je er dus apart bij bestellen á ¤6,50 dus. Hmz. Geen aanrader dus eigenlijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, XM! Wat een afzetterij. Voor 6.50 kan ik ook op sommige plaatsen een hoofdgerecht bestellen...Niet zo goed, natuurlijk, maar toch!
Zo, huilende vriendin op bed gegooid. Nu nog even lekker allleen.....
gewoon opgepakt en op bed gesmetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
het is dat ik hoop te weten hoe je dit bedoelt
Waar had je gegeten dan? Als je nog wat wil drinken nu heb ik wel tips nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Snert!!![]()
Wel aardig gegeten bij de Italiaan, maar of ik het de 100¤ waard vond... M'n voorgerecht verzoop in de olijfolie, salade bestond uit tomaten in plakken, met daar een handje rucola opgesmeten en er dan ¤6,50 voor vragen, vind ik persoonlijk eigenlijk gewoon afzetterij. En bij een hoofdgerecht van ¤26 verwacht ik wel wat bijgerechten, maar die moest je er dus apart bij bestellen á ¤6,50 dus. Hmz. Geen aanrader dus eigenlijk.
en eerst heb ik haar aan het huilen gemaakt!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gewoon opgepakt en op bed gesmeten
En snert!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is heel jammer... Maar norgen een lekker ontbijtje.. Leuk hotel
Komende week een maand! 19 sept begonnen, 19 okt houd ik het voor gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu bezig?
[..]
Zonder al die suiker dan wel![]()
Zit "the zorg of Holland" te kijken @ Ned 1misplaatst.
Lekker dan!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en eerst heb ik haar aan het huilen gemaakt!
Woww knap!! Vind 5 dagen al lastigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Komende week een maand! 19 sept begonnen, 19 okt houd ik het voor gezien
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en eerst heb ik haar aan het huilen gemaakt!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou ook janken als ik mijzelf als vriendin had
Ik hoor het zelfs hier fuuuuuquote:Op zondag 16 oktober 2011 03:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik ben wakker. Duvel ligt naast me Friesland te ontbossen en porren helpt niet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik zou ook janken als ik mijzelf als vriendin had
Zo'n pleister op z'n neus doen die schaapsters ook hebben en tennisballen in de rug van z'n pyjama naaien, zodat 'ie niet op z'n rug kan slapen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ik ben wakker. Duvel ligt naast me Friesland te ontbossen en porren helpt niet.
Ja, normaliter werkt porren wel, maar de houding maakt vannacht niet uit. Linkerzijde, rechterzijde, rug, het zagen ging voort.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n pleister op z'n neus doen die schaapsters ook hebben en tennisballen in de rug van z'n pyjama naaien, zodat 'ie niet op z'n rug kan slapen.
quote:
Misschien hebben ze 'm ook wel in een trein-variantquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
Gisteren een nieuw glas gekocht. Zo even een stokbroodje afbakken om van die akelige Nutella af te komen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
Gisteren een nieuw glas gekocht. Zo even een stokbroodje afbakken om van die akelige Nutella af te komen.
ja, irritant is dat he!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:43 schreef Probability het volgende:
Stom dat ik de hele dag van slag kan zijn van een stomme droomMaar nu ga ik weer blij doen
http://link.marktplaats.nl/489573097quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
Wat een koopje!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/489573097
Ja is al heel wat dat ik het mij nu realiseer, ga denk ik een beetje hardlopen als het niet te koud is buiten. Anders wacht ik nog, heb een beetje slechte longen en de kou slaat er meteen op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, irritant is dat he!
Goeiemorgen...Ik ga vandaag heerlijk boodschappen doen, wat winkelen en kokerellen. Er staat boeuf bourgignon op het programma...
Gewoon euroshopper, kost nites en je poeft het verschil toch nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Probability het volgende:
Welk merk is nu het beste qua havermout? Kan eindelijk nieuwe kopen namelijk
^^quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon euroshopper, kost niets en je poeft het verschil toch niet
O die had ik altijd alquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Gewoon euroshopper, kost nites en je poeft het verschil toch niet
Liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef MarMar het volgende:
Ik ben helemaal naar de klote van het soep maken en bakken en op dit moment vind ik dat even niet zo makkelijk.
De voortuin is moestuinklaar gemaakt gister door lief en drie vrienden, pad is opgehoogd en opnieuw betegeld op een rolstoelvriendelijke manier, lelijke hek is weg, tuin is flink afgegraven, da's wel heel fijn!
Voor hun heb ik me dus even uitgesloofd met soep en brood en cake gister, maar ik besef me maar al te goed dat dat dingen zijn die ik vroeger "erbij" deed.
Beide, soep en cake maken is fysiek niet zo zwaar kwa kracht, maar alle handelingen kosten mij kracht, met of zonder gewicht/weerstand. Zodra ik 10 minuten bezig ben trekt mijn lijf het eigenlijk al niet meer, da's bij alles zo, maar als ik me daar altijd wat van aan zou trekken kan ik helemaal niets meer. Ik baal nu, maar ben wel blij dat ik het toch gedaan heb, het zijn dingen die ik graag doe en eigenlijk van alle dingen die ik graag doe nog de laatste die ik nog wel voor elkaar krijg. Dat balen komt en gaat, hoort erbij en sta ik mezelf ook toe, ookal "koos" ik er zelf voor en wist ik de consequenties van te voren.. Dat maakt niet dat ik minder baal van die consequenties.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Lief![]()
Ligt het 'zware' in de lichamelijke handelingen of dat je er lang mee bezig bent? Als het 't lichamelijke van het kneden etc. zou je misschien een volgende keer iets kunnen kiezen wat minder arbeid kost? Dat het nog steeds een lief gebaar is maar dat het jou niet te veel inspanning kost.
Dan zeg je dat tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:05 schreef anna82 het volgende:
Ola!
Ik ben bloedje chagrijnig en bij mijn schoonouders en ja, ik zie een causaal verband. En dan zeggen ze: "we komen voor die en die datum logeren, want we hebben nog treinkaartje."
Ik mis hierin een vraagteken!!
Dan ben je de boze schoondochter. Dingen met ouders van lief moet lief oplossen.quote:
Ja ok, ik woon dan ook niet samen en zou ze het lekker samen uit laten zoekenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ben je de boze schoondochter. Dingen met ouders van lief moet lief oplossen.
Lief mist hierin ruggegraat en zegt: "nou, ok".quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan ben je de boze schoondochter. Dingen met ouders van lief moet lief oplossen.
Klinkt goed!quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren een práchtige dag gehad in YorkHet weer was echt awesome!
Heel lang gewandeld, geocaches gedaan en lekker gegeten.
De dag begon goed, vlakbij huis, bij het tankstation, waar ik een Vstrom van de ondergang heb gered die bijna omviel toen de achteropzitdame van de motorrijder op probeerde te stappen...
Helaas daarbij wel knie en onderrug weer eens vernacheld![]()
maar het was voor een goed doel
Waren rond een uurtje of 11 weer terug. Met de motor gegaan dus, want met de bus duurde de terugweg ongeveer 2 uur en mijn blaas kan dat niet hebbenMaar we hebben een geweldige parkeerplaats gevonden, naast het centrum, voor volgende tripjes!
Oh, en nog met treinen op de foto geweest
Dan is die ander zn been kwijt...quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Snap alleen niets van het verhaalEr viel een motor om dus hield jij hem tegen en verrekte je knie en rug? Lekker laten vallen de volgende keer..?
Nee, ze was alleen aan haar houding na wegrijden te zien niet helemaal gewend om mee achterop te gaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
Gokje: achteropzitdame klom erop zonder bestuurder?
Ik moest googlen wat een vstrom wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Je snapt het prima. En nee, de volgende keer zou ik er zo weer onder duiken om de val te voorkomen. Dat doe je nu eenmaal. Punt.
En nou maar hopen dat ze niet rechtop gaat zitten in de bochtquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, ze was alleen aan haar houding na wegrijden te zien niet helemaal gewend om mee achterop te gaandus ze stapte ook niet goed op denk ik
Een van de redenen dat ik alleen maar mensen achterop neem die zelf rijden ķf vaker achterop zitten en weten hoe 't werktquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef loveli het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat ze niet rechtop gaat zitten in de bocht
Gisteren niet, want ze konden er beide gewoon netjes afspringen en stonden ook op het punt om dat te doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
*denkt aan coschap chirurgie*
Been kwijt is goed mogelijk...
nee jij laat een motor niet vallen, mij zal het eerlijk gezegd een worst wezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Been kwijt, mwah. Een motor laat je niet vallen. De berijder stond op 't punt om er af te stappen en de motor te laten gaan. Maar dat doe je als 't even kan niet. Hij was ook echt nog gloednieuw
Rijdend snap ik, maar stilstaand? Moet je toch echt je best voor doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
*denkt aan coschap chirurgie*
Been kwijt is goed mogelijk...
Dat jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee jij laat een motor niet vallen, mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen
Jup. Iemand in zn eentje en de motor viel om terwijl die gast ernaast stond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Rijdend snap ik, maar stilstaand? Moet je toch echt je best voor doen.
Tsja, jij rijdt dan ook geen motor..quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee jij laat een motor niet vallen, mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |