abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103096037
De Slankreeks

Vorige deel

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103096058
ik wilde deze post nog editen, ging niet meer...

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
het is hier vloeken in de kerk ws., maar na 5 en een half jaar ellende en ongeluk ben ik erg dichtbij het helemaal stoppen met mijn promotie :@ ik trek het niet meer, ik vind het niet zonde, en ik zie het nut er niet meer van in - ik ben gelukkig als juf en ik ben er nog goed in ook. oh, en ik word doodongelukkig als ik denk aan iets wat ook maar met het P-woord te maken heeft.
Kwak
pi_103096110
hoeveel werk moet je nog doen tot het een zesje is, kwak?
pi_103096125
en mijn epos staat er ook nog ergens, in het vorige topic :)
Ja doei.
pi_103096132
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
het is hier vloeken in de kerk ws., maar na 5 en een half jaar ellende en ongeluk ben ik erg dichtbij het helemaal stoppen met mijn promotie :@ ik trek het niet meer, ik vind het niet zonde, en ik zie het nut er niet meer van in. oh, en ik word doodongelukkig als ik denk aan iets wat ook maar met het P-woord te maken heeft.
Dat is niet vloeken in de kerk, dat is volstrekt begrijpelijk. En misschien is het het ook gewoon niet waard. Ik heb ooit voor een soortgelijke keuze gestaan en heb toen afstuderen in een tweede studie volledig laten schieten. Ik heb er geen moment spijt van gehad.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103096271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ziekte en langstuderen zonder goede verklaring zijn echt lastig.
Mijn verklaring was goed genoeg voor de examencommissie en de decaan. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103096327
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*nieuwsgierig* waarom dat? :9

Ik heb in mijn RMA wel een soort cross-over tussen literatuur en sociale wetenschappen opgezocht, met theorie over migratie en globalisatie enzo :Y Interdisciplinariteit ftw *O*
De nadruk ligt op empirisch onderzoek en daarbij gaat het vaak om het afnemen van vragenlijsten waarin 5x eenzelfde vraag net iets anders wordt gesteld (want hey! betrouwbaarheid!) en dan zoveel mogelijk uitpakken met geavanceerde kwantitatieve analysetechnieken. Je mag blij zijn als je de data zelf hebt mogen verzamelen en dus weet over welke mensen je het hebt, en je meetinstrumenten zelf ontwikkelen is een unicum.

Nou ja, ik chargeer wat. Maar het is wel goed om te weten wat voor soort onderzoekstraditie er in een leerstoelgroep regeert. Ik ben toevallig in een interdisciplinair onderzoek terechtgekomen (en er zijn wel meer onderzoeken waarbij samengewerkt wordt tussen sociale wetenschappen en geesteswetenschappen) waarin zowel kwantitatieve als kwalitatieve technieken gebruikt worden.
pi_103096402
Kwak kan iemand je niet op een fijne manier begeleiden?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103096465
@Kwak: iemand anders kan voor jou niet beoordelen wat je grens is en waar je gelukkig van wordt. :* toegeven dat iets niet het beste is voor jou is niet altijd makkelijk, dus respect!!!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:34:03 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103096495
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De nadruk ligt op empirisch onderzoek en daarbij gaat het vaak om het afnemen van vragenlijsten waarin 5x eenzelfde vraag net iets anders wordt gesteld (want hey! betrouwbaarheid!) en dan zoveel mogelijk uitpakken met geavanceerde kwantitatieve analysetechnieken. Je mag blij zijn als je de data zelf hebt mogen verzamelen en dus weet over welke mensen je het hebt, en je meetinstrumenten zelf ontwikkelen is een unicum.

Nou ja, ik chargeer wat. Maar het is wel goed om te weten wat voor soort onderzoekstraditie er in een leerstoelgroep regeert. Ik ben toevallig in een interdisciplinair onderzoek terechtgekomen (en er zijn wel meer onderzoeken waarbij samengewerkt wordt tussen sociale wetenschappen en geesteswetenschappen) waarin zowel kwantitatieve als kwalitatieve technieken gebruikt worden.
Oh dat kan ik toch niet :D Heb er iig geen ervaring mee :+ Ach het klinkt nog steeds toffer dan veel banen waarop ik momenteel solliciteer :+

Nouja we zien wel waar het schip strand. Misschien vind ik wel een supertoffe baan binnenkort en wil ik nooit meer promoveren :9 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103096513
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat is niet vloeken in de kerk, dat is volstrekt begrijpelijk. En misschien is het het ook gewoon niet waard. Ik heb ooit voor een soortgelijke keuze gestaan en heb toen afstuderen in een tweede studie volledig laten schieten. Ik heb er geen moment spijt van gehad.
Same here, alleen was het dus na 10 jaar en mijn eerste en enige studie :+
En doodongelukkig somt het wel op ja.

Ik vind het soms nog wel erg, het was alleen die scriptie nog en ik was drs geweest ipv BA.
Aan de andere kant had ik dan nu ook gewoon in de bieb gewerkt, dus tja :+

Ik doe er gewoon lang over eer ik dingen kan loslaten die niet goed voor me zijn. Relaties, studies c_/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103096519
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hey! ho! Dat hangt er van af. Ik ben ook een sociale wetenschapper, en wij doen vrijwel niets met vragenlijsten. En hoewel ik fan ben van formele theory en kwantitatief werk, doen er heel veel mensen ook kwalitatief werk, en is het nog steeds sociale wetenschappen...
pi_103096551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
hoeveel werk moet je nog doen tot het een zesje is, kwak?
het laatste wat ik heb gedaan was opdrachten uitvoeren van m'n begeleidster die varieren van "zorg dat in elke quote de punt na de aanhalingstekens staat" en "zorg dat er overal een spatie/geen spatie staat tussen de dubbele punt en het paginanummer" tot "maak alle tabellen voor dit hoofdstuk" en "herschrijf deze dertig pagina's".

het is ws. nog kommaneuken + het uitschrijven van een heel hoofdstuk (wel al onderzoek voor gedaan en een lijn uitgezet (gebaseerd op presentatie op een congres) maar dat is 3 jaar geleden inmiddels + de conclusie.

en me dan weer volledig inlezen in het vakgebied, hopelijk niet teveel herschrijven, en die verdomde promotie, waarop ik zal moeten aanhoren dat ik het nooit zou hebben gered zonder HAAR.

het lijkt nu alsof ik er bijna ben, maar feit is dat ik er helemaal uit ben, en ik eerst mijn bevoegdheid wil halen. ik heb 0 minuten per week tijd en motivatie om erin te steken. als ik in december klaar ben met de opleiding wil ik het misschien wel afmaken. maar momenteel word ik ontzetten donder druk gezet door HAAR en heb ik de neiging om alles aan de kant te gooien. het is me deze stress en dit verdriet niet waard.
Kwak
pi_103096624
Kwak, waarom geef je niet aan dat je als je klaar bent met je opleiding verder gaat?
Dan heb je wellicht rust?
pi_103096653
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:32 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak kan iemand je niet op een fijne manier begeleiden?
nope. het is haar onderzoeksproject, en haar prestige staat op t spel met mijn promotie (als ik t niet doe/red staat dat heel slecht, en ze heeft net weer een vrije competitie gewonnen van 1 miljoen euro). ik kan er niet mee bij iemand anders terecht binnen nederland...

en raad eens wie de vertrouwenspersoon is binnen het onderzoeksinstituut, voor als je problemen hebt met je begeleider? :')
Kwak
pi_103096658
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het laatste wat ik heb gedaan was opdrachten uitvoeren van m'n begeleidster die varieren van "zorg dat in elke quote de punt na de aanhalingstekens staat" en "zorg dat er overal een spatie/geen spatie staat tussen de dubbele punt en het paginanummer" tot "maak alle tabellen voor dit hoofdstuk" en "herschrijf deze dertig pagina's".

het is ws. nog kommaneuken + het uitschrijven van een heel hoofdstuk (wel al onderzoek voor gedaan en een lijn uitgezet (gebaseerd op presentatie op een congres) maar dat is 3 jaar geleden inmiddels + de conclusie.

en me dan weer volledig inlezen in het vakgebied, hopelijk niet teveel herschrijven, en die verdomde promotie, waarop ik zal moeten aanhoren dat ik het nooit zou hebben gered zonder HAAR.

het lijkt nu alsof ik er bijna ben, maar feit is dat ik er helemaal uit ben, en ik eerst mijn bevoegdheid wil halen. ik heb 0 minuten per week tijd en motivatie om erin te steken. als ik in december klaar ben met de opleiding wil ik het misschien wel afmaken. maar momenteel word ik ontzetten donder druk gezet door HAAR en heb ik de neiging om alles aan de kant te gooien. het is me deze stress en dit verdriet niet waard.
:* Ik neem aan dat een andere begeleider geen optie is? En dat je al iets gezegd hebt over haar manier van werken?
pi_103096709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:36 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
en raad eens wie de vertrouwenspersoon is binnen het onderzoeksinstituut, voor als je problemen hebt met je begeleider? :')
Gokje: ZIJ.
pi_103096782
Ze komt toch niet toevallig uit Belgie Kwak? Ik herinner me nog zo'n monster dat zogenaamd onze onderwijsgroep moest begeleiden.

Ben d'r naam vergeten, jammer, zou haar wel eens willen googlen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_103096815
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:35 schreef Ml-etje het volgende:
Kwak, waarom geef je niet aan dat je als je klaar bent met je opleiding verder gaat?
Dan heb je wellicht rust?
heb ik gedaan, gezegd dat ik het op mijn tempo en termijn wil doen, en weer contact op neem als ik iets te melden had. ik kreeg anderhalve maand rust, en nu begint t mailen weer. ze wil afspreken. ik weet zeker dat als ik nu afspreek we ruzie krijgen en ik ermee kap. en ik wil niet om HAAR stoppen, maar alleen omdat ik t niet meer wil. en dat weet ik nog niet zeker.

t is allemaal een beetje verwarrend voor me momenteel. ik ga er een paar nachten over slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_103096921
oeh, moeder en dochter komen zometeen pas, eerste stel komt uut t ooooooosten.
Kwak
pi_103096951
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heb ik gedaan, gezegd dat ik het op mijn tempo en termijn wil doen, en weer contact op neem als ik iets te melden had. ik kreeg anderhalve maand rust, en nu begint t mailen weer. ze wil afspreken. ik weet zeker dat als ik nu afspreek we ruzie krijgen en ik ermee kap. en ik wil niet om HAAR stoppen, maar alleen omdat ik t niet meer wil. en dat weet ik nog niet zeker.

t is allemaal een beetje verwarrend voor me momenteel. ik ga er een paar nachten over slapen.

SPOILER
Plussen en minnen op papier Kwak zou dat helpen?

En heb geen ander gebaar dan :|W voor haar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:41:14 #22
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103096972
@Kwak: ja heb nu iets in onderhuur maar daar moet ik in december alweer uit ;( zondag wel een bezichtiging voor iets nieuws via zo'n stom (en duur) bemiddelingsbureau. Maar mocht je nog van iets weten dan hoor ik het graag!

En zo shit hoe het gelopen is voor jou zeg -O- ik vind dat je het alleen zou moeten afmaken voor jezelf, als je dat zelf wilt, en niet voor haar.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_103096998
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:40 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, moeder en dochter komen zometeen pas, eerste stel komt uut t ooooooosten.
Die moeder 2 is best hip! Ik teken voor zo'n figuur tegen die tijd.
pi_103097113
mja, het komt ws. van twee kanten hoor. we hadden beiden 4en een half jaar geleden moeten inzien dat dit niet ging werken :P maar goed, ik ga er idd. maar eens een paar nachtjes over slapen...

heb al afgesproken dat ik als ik besluit te stoppen ik ook een groot feest is, m'n onpromotiefeestje. met onparanimfen enzo. want eigenlijk is t feestje achteraf t enige waar ik nu nog zin in heb :')

het goede nieuws: t gaat heel goed op school, ook al is het zwaar :)
Kwak
pi_103097199
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef kwakz0r het volgende:
mja, het komt ws. van twee kanten hoor. we hadden beiden 4en een half jaar geleden moeten inzien dat dit niet ging werken :P maar goed, ik ga er idd. maar eens een paar nachtjes over slapen...

heb al afgesproken dat ik als ik besluit te stoppen ik ook een groot feest is, m'n onpromotiefeestje. met onparanimfen enzo. want eigenlijk is t feestje achteraf t enige waar ik nu nog zin in heb :')

het goede nieuws: t gaat heel goed op school, ook al is het zwaar :)
Zorg dat je geen spijt gaat krijgen :*
pi_103097234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zorg dat je geen spijt gaat krijgen :*
juist daarom wil ik zorgvuldig zijn :Y

zo, nu genoeg geneuzeld over mijn probleempjes :P
Kwak
pi_103097529
Ik ga net opzoeken of de havervlokken die ik heb hetzelfde zijn als havermout om pap mee te maken. Als ik op het plaatje afga wel oO< Dus.

Moet ik die dan een uur koken of wat? Ik maak morgen wel een foto van wat er in mijn pot zit, dan kunnen de kenners me vertellen of het echt havermout is :') (heb het in Duitsland gekocht en de verpakking weggesmeten, maaaaaaaaaaaaanden geleden. Misschien wel meer dan een jaar geleden?)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:52:37 #28
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103097673
een uur :o nee man! vijf minuutjes ofzo max. Of als je van die hele verantwoorde hebt van de reformwinkel een kwartiertje :+
pi_103097697
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Syrena het volgende:
Ik ga net opzoeken of de havervlokken die ik heb hetzelfde zijn als havermout om pap mee te maken. Als ik op het plaatje afga wel oO< Dus.

Moet ik die dan een uur koken of wat? Ik maak morgen wel een foto van wat er in mijn pot zit, dan kunnen de kenners me vertellen of het echt havermout is :') (heb het in Duitsland gekocht en de verpakking weggesmeten, maaaaaaaaaaaaanden geleden. Misschien wel meer dan een jaar geleden?)
paar minuutjes in een kommetje melk in de magnetron :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:53:57 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103097761
:N

havermout maak je met water en dan giet je er later pas melk bij!
pi_103097802
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef Blurred86 het volgende:

havermout maak je met water en dan giet je er later pas melk bij!
Ik niet :P gewoon met melk.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:57:07 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103097984
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik niet :P gewoon met melk.
Ik ook. Ik kook gewoon melk met havermout tot het de juiste consistentie heeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103098095
Volgens mij is het van die verantwoorde. Dus ik doe dan maar 15 minuten denk ik :+

Man, ik heb echt ALTIJD van die velletjes/harde stukken naast mijn nagels. En dan pluk ik daar steeds aan (tegen beter weten in) en nu heb ik weer eens een zere duim ervan :(
Ik heb een tijd een nagelschaartje in mijn tas gehad zodat ik ze meteen kon afknippen, maar nu niet meer.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:58:50 #34
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103098100
Ik hou nog steeds een variatie op een van mijn eerste receptjes aan! Appeltje warmen met kaneel en vanille, melk erbij, aan de kook brengen, havermout erdoor roeren, sudderen tot gewenste dikte, fertig :Y)
pi_103098382
Iets in mij zegt dat ik er beter koekjes mee kan bakken ivm beter te pruimen :P maar ik ga morgen pap koken :Y)

En nu schlafen!
pi_103098415
[snob]
Toen ik vanmiddag over de campus wandelde, in de zon, over de prachtige campus van Hull voelde ik me zķ bevoorrecht! Zo slim, zo ontzettend gelukkig O+
De campus is zo geweldig mooi, de docenten zo inspirerend (komt wrsch ook doordat ik nu eindelijk alleen maar vakken volg waar ik zelf voor gekozen heb), de mensen zo vriendelijk en de bibliotheek zķ awesome.

Het blijft soms echt zo raar dat ik hier rondloop, -fiets en rijd. Maar ondanks dat ik niet meer op die beurs gerekend had en ze me wellicht eerst niet zo zagen zitten denk ik dat ik ze echt trots ga maken, trots dat ze uiteindelijk toch mij hebben gestuurd als 'afgevaardigde' van Nijmegen.

Het is zķ verschrikkelijk tof hier O+

[/geenwijnmeervoorMo]
Ja doei.
pi_103098640
mehe... ik bedenk me net dat Gordon's ex-vriendje uit B'koop komt. Hij reed een half jaar regelmatig met z'n hummer de plantenbakken bijna van de minirotonde :P (hotter than my daughter. dat meisje is echt heel aardig, ze is idd. wel wat voller dan vroeger....)
Kwak
pi_103098734
Oh jemig mams loopt in ondergoed, ze heeft een mooi figuur, maar dat kan heus beter en dan ook nog wel sexy.
pi_103098949
dochter zegt net zelf dat ze denkt dat mother hotter is. dat vind ik wel sneu. t is echt best een knap meisje in 't echt.
Kwak
pi_103099067
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
dochter zegt net zelf dat ze denkt dat mother hotter is. dat vind ik wel sneu. t is echt best een knap meisje in 't echt.
Sneu idd maar mams iswel echt slank zeg.
pi_103099462
ik moet altijd lachen om die Maik.. de carlo versie in de TVkantine leek echter dan hijzelf, wat een rubberkop :')
pi_103099554
wel vet mooie tattoo!
pi_103100021
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:24 schreef MarMar het volgende:
wel vet mooie tattoo!
Ben niet van de tattoo's maar vind die piercing wel apart.
Al blijf ik het eng vinden :D
pi_103100127
Overigens ging de ABN episode vandaag verder bij mij Mr.
Hij heeft eerst een tijd moeten wachten en vervolgens werd hij niet geholpen omdat again de medewerker het te druk had.
Hij mag volgende week terug komen :')
Zal maar niet herhalen wat hij ervan vond :D
  Vis een optie? vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:42:03 #45
70532 loveli
N
pi_103100433
Kramp in m'n voet en een dikke vinger.
*bijlezen gaat*
crap in = crap out
pi_103100759
edit: gezever, verwijderd. welterusten!
Kwak
pi_103100999
Kwak, iets met vervlakken/anonimiteit en wens ze succes in hun verdere leven als ze echt de confrontatie moeten aangaan.

Truste!
pi_103103177
Wat een carrieretijgers hier haha!

Wat fijn dat je het zo naar je zin heb! Mo! Leuk.

Ben net terug van de achterbuurties. Ga nu ook lekker slapen!
Truste iedereen!!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:41:18 #49
70532 loveli
N
pi_103106046
Weekend ;)
crap in = crap out
pi_103106112
mogguh!

Gisteraaf een beetje wezen shoppen *O* nieuwe schoenen, make up en een boek *O*

Billy, ibood heeft een aanbieding voor een slot
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103106192
Mogge! Leuk Aurum!

61,7 vandaag en de bovenbenen zijn van 58 cm naar 56,5e cm omtrek *O*

Lijstje:
O: Magere franse kwark die ik zo meteen blender met 1 banaan (vind het echt niet te eten zo zuur)
T: Nog geen idee iets fruitigs oid
L: speltboterhammen met vleesbeleg (gegrilde ham of kip)
T: nootjes?
D: speltpizza met beleg (magere ham onder de grill en veel groenvoer plus wat tomatensaus en geen kaas), hopen dat de Mr het ook kan waarderen.
S: tuin spitten , veranderen enz. als ik zin heb nog een blokje om op de fiets om een pompoen te halen voor pompoensoep.
T: nog geen idee
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:08:43 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103106226
Mogge! Bijna klaar voor Ljouwert!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103106261
Goedemorgen!

:* Kwak, Ml etje gaf wel een goede tip denk ik, wacht tot je klaar bent met de docentenopleiding. Nu doe je 3 dingen tegelijk, dat is echt veel!
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:14:27 #54
70532 loveli
N
pi_103106284
Geniet ervan XM!

Ml, misschien is die functie niets voor jou, maar blijkbaar zien ze dingen in je die je zelf niet opgevallen waren. Een keer met een andere invalshoek naar jezelf kijken?

En respect voor hoe je met je diagnose omgaat :*
crap in = crap out
pi_103106299
Lijst! Niet veel sport vandaag, heb meer dan 200km gefietst deze week en heb wat rust nodig.

O: Havermout, sojamelk, beetje honing, hardgekookt eitje
T: Komkommer zoet-zuur
S: 30 min spieroefeningen
L: Bakje yoghurt met muesli en vers fruit
T: Tonijn met groenten in saus
D: Restje rijst, kipfilet, boontjes
T: Feestje... dus bier.
pi_103106310
Thanks ladies en XM heel veel plezier!!
Brood kneden het staat zo gek als IT de bloem van tussen de toetsen moet schrapen :P
pi_103106400
Mogge !

lijstje voor vandaag :

O: yoghurt met verse aardbeien, beetje havermout geroosterd en een gekookt eitje (niet er door hoor maar de eitjes moesten op)
T: 2 kiwi's en wat erbij
L : crackers opmaken, vleeswaar opmaken (casselerrib, ham en smeerkaas) en komkommer met karnemelk
T : 250 ml karnemelk met 1 home made havermoutkoekje poging 2 (ga ik zo maken)
D : hutspot met tartaart
T was stukjes gerookte kip

S = huishouden (strijken, ramen lappen) en uurtje fietsen als de kids naar mijn ex zijn
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103106458
Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaa O+

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd O+ :*
Ja doei.
pi_103106478
Jaaa!!! Mariabeeb is jarig!! *O* O+ *O*
Gefeliciteerd!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:37:57 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103106479
Oja!! :D

Mariaaaaa, chicaaaaa feliiiiciitaadooooos *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103106505
Gefeliciteerd Maria *O*
pi_103106788
Gefeliciteerd, Mariaatje! O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103106809
Maria van harte !!

Fijne dag !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103106890
O+ huis ruikt naar vers brood O+
Ja doei.
pi_103106898
Mariaaaa gefeliciteeeerd! Maak er een leuke dag van! :* *O*

Lekker is dat het Mo?? O+
~ Bonito La Risa ~
pi_103106899
Wie zei dat allison brood lekker was :o Vind het nog al... stevig.. ;)
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:15:28 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103106929
Ohaai! :D Grazie, bellas! O+ *O*

Ik ben vanochtend verrast door mijn vriendje met een bos bloemen (met orchideetjes! :D ), het artbook van Avatar (de serie) en The Complete Calvin and Hobbes :o

*verwend nest* O+
pi_103106944
Leuk toch O+ laat je lekker verwennen!

Ik doe als cadeautje vandaag voor jou de groetjes van jou aan York ;) :P
Ja doei.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:18:05 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103106972
Appa-taart voor de slankies! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
Leuk toch O+ laat je lekker verwennen!

Ik doe als cadeautje vandaag voor jou de groetjes van jou aan York ;) :P
Tof! _O_ Met cream tea met scones? :9

[ Bericht 16% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-10-2011 10:30:38 ]
pi_103107270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:58 schreef Syrena het volgende:
Volgens mij is het van die verantwoorde. Dus ik doe dan maar 15 minuten denk ik :+

Man, ik heb echt ALTIJD van die velletjes/harde stukken naast mijn nagels. En dan pluk ik daar steeds aan (tegen beter weten in) en nu heb ik weer eens een zere duim ervan :(
Ik heb een tijd een nagelschaartje in mijn tas gehad zodat ik ze meteen kon afknippen, maar nu niet meer.
Oh! Dan heb je vitamine tekort geloof ik?
pi_103107678
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai! :D Grazie, bellas! O+ *O*

Ik ben vanochtend verrast door mijn vriendje met een bos bloemen (met orchideetjes! :D ), het artbook van Avatar (de serie) en The Complete Calvin and Hobbes :o

*verwend nest* O+
O+

Gefeliciteerd Maria!!
pi_103107810
Gefeliciteerd Maria! *O* *O* *O* Leuke cadeautjes!
pi_103107869
Oh, ik ben bij mijn mams en mijn ontbijt was:

hard wit broodje met beleg, 1 dikke plak zelfgebakken brood met beleg, een gekookt eitje, een stuk suikerbrood, manderijntjes, jus, thee, druifjes, paar stukjes worst op een halve plak zelfgebakken brood.

En dan had ik nog niet alles wat op tafel stond geproefd, dikke verwennerij O+
pi_103107904
@Maria: nee, maar we gaan wel bij die mexicaan eten wrsch! :P
Ja doei.
pi_103108042
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je mag hem best iets geven waarvan je denkt dat ie het echt leuk vindt hoor :)
Het was een goede inschatting :Y Hij wilde achteraf namelijk het diner meenemen maar was het bij zijn ouders vergeten en had dus geen boek. Hoop dat Odessa Star net zo leuk is als Het Diner en Zomerhuis met Zwembad. Hij leest namelijk heel langzaam dus dan is het wel fijn als het een 'licht' boek is voor op vakantie. (Licht als in makkelijk leesbaar en licht als in klein en handzaam mee te nemen. Want ja, ik was het wel zat nog dagen de ontdekking van de hemel mee te slepen en helemaal als je op trektocht gaat door de jungle zoals hij) Ja ik moet altijd goed doordachte cadeautjes hebben :')
pi_103108246
w/ Felicitados Maria-Indiaantje! w/

En prob: Allisonbrood eet ik omdat het gezond is. Vind het ook niet het lekkerst. Maar je moet het roosteren een paar x op lage stand, zodat het een soort toast wordt, dan is het wel lekker en het vult beter dan gewoon brood.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:32:33 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103108253
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:12 schreef anna82 het volgende:
Oh, ik ben bij mijn mams en mijn ontbijt was:

hard wit broodje met beleg, 1 dikke plak zelfgebakken brood met beleg, een gekookt eitje, een stuk suikerbrood, manderijntjes, jus, thee, druifjes, paar stukjes worst op een halve plak zelfgebakken brood.

En dan had ik nog niet alles wat op tafel stond geproefd, dikke verwennerij O+
Oeee :9 Ik heb afbakbroodjes met chorizo! :Y)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
@Maria: nee, maar we gaan wel bij die mexicaan eten wrsch! :P
:D! Winnn! Zeg ook hallo tegen de besnorde jalapeņo! O+

En driemaal raden wat ik net door de telefoon hoorde schallen toen mijn moeder belde _O-
SPOILER
pi_103108646
Haha, gefeliciteerd Maria!

Is vanavond ook je film kijk feestje?

Zo, :w vanaf kantoor...Gisteravond is m'n vriendin uit Palestina aangekomen, en die zit behoorlijk in de put. De komende weken maar een ritme vinden waarin we allebei kunnen leven in m'n kleine appartementje.
pi_103109207
Oh hai! Indiaantje gefeliciflapstaart *O*

Vriendin uit palestina? Que? Leuk man :D

Ik ben naar de opticien geweest en ik kan weer zien :7. Lekker man. Twee weken deze op proef en dan meer bestellen als het bevalt, goede service!
pi_103109226
Happy birthday Maria! *O*
pi_103109297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:

Zo, :w vanaf kantoor...Gisteravond is m'n vriendin uit Palestina aangekomen, en die zit behoorlijk in de put. De komende weken maar een ritme vinden waarin we allebei kunnen leven in m'n kleine appartementje.
nee, vriendin uit zweden die nu in palestina werkt. En het daar erg lastig vind en onlangs aangerand is. En die zit nu flink in de knoop. En is hier 2 weken om bij te tanken, en blijft ook 2 weken bij mij. Prima, maar e moeten wel een ritme vinden, samen..
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:26:53 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103109636
Gracias, chicas! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:

Nee, waarschijnlijk volgende week! :Y Vandaag konden er een paar sowieso niet :P

Lief dat je je vriendin opvangt O+ Hopelijk voelt ze zich snel beter!
pi_103109782
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:11 schreef Perruche het volgende:
Oh hai! Indiaantje gefeliciflapstaart *O*

Vriendin uit palestina? Que? Leuk man :D

Ik ben naar de opticien geweest en ik kan weer zien :7. Lekker man. Twee weken deze op proef en dan meer bestellen als het bevalt, goede service!
Lenzen Perruche?

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee, vriendin uit zweden die nu in palestina werkt. En het daar erg lastig vind en onlangs aangerand is. En die zit nu flink in de knoop. En is hier 2 weken om bij te tanken, en blijft ook 2 weken bij mij. Prima, maar e moeten wel een ritme vinden, samen..
:{ wat erg voor haar, fijn dat ze bij jou even kan bijkomen.

Inmiddels staat de stand op 2 fougasses met gedroogde tomaat-tijm-rozemarijn-zout-peper en 1 speltbrood (dat de 2e keer weigerde te rijzen :( ) en 6 kaneelbroodjes :+ Aurum :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:41:16 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103110039
Omg, we hadden besloten naar de Schot te gaan vanavond, blijkt dat ze een thema-avond hebben met Schotse muziek _O- Awesome! :') :D
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:44:29 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103110107
Zo, cabrio van manslief ingepikt en nu door naar Leeuwarden!
pi_103110237
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe je goed :D
pi_103110251
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg, we hadden besloten naar de Schot te gaan vanavond, blijkt dat ze een thema-avond hebben met Schotse muziek _O- Awesome! :') :D
Ken helemaal geen schotse restaurants :@ al ken ik het eten dan weer wel een beetje+de muziek.
Maar vind je het nu wel of niet leuk?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:52:31 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103110307
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Doe je goed :D
Mamslief dus :')

En ja hč? Ach, ze zijn weer eens op vakantie, dus ach :7.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:53:59 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103110349
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ken helemaal geen schotse restaurants :@ al ken ik het eten dan weer wel een beetje+de muziek.
Maar vind je het nu wel of niet leuk?
Ja ik vind het leuk! :D En het eten daar is lekker :9 Volgens mij is het ook het enige Schotse restaurant in NL, dat was het iig tot voor kort wel :P

quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mucho plezieros!
pi_103110360
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mamslief dus :')

En ja hč? Ach, ze zijn weer eens op vakantie, dus ach :7.
_O- jullie ook je deel. Cabrio, staat nog wel aardig op het verlanglijstje maar we willen geen 3 auto's dus dan moet ik er fulltime in gaan rijden=andere prijsklasse en de komende jaren sparen :P
pi_103110374
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik vind het leuk! :D En het eten daar is lekker :9 Volgens mij is het ook het enige Schotse restaurant in NL, dat was het iig tot voor kort wel :P

[..]

Mucho plezieros!
Speciaal voor jou *O*
pi_103110599
Mariaaaaaaa heppie burpdeeee!

Kwak
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:10:38 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103110771
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Mariaaaaaaa heppie burpdeeee!

:D Dat filmpje! _O-
Tenkjoe! O+
pi_103110818
Ha ja Ml ik heb altijd al lenzen maar nu nieuwe. Ben alleen nog blinder geworden ;(.
pi_103110828
@jagar, wat lief van je!
suc6 & enigszins positieve sterkte ermee!
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:34:11 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103111325
Harte gefeliciteerd lieve Maria!!

Veel plezier in Friesland XM!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:53:08 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103111779
Lekker een wandeling vanochtend gemaakt, heelrijk!

Nu staat er een enorme pan snert op het vuur met bovenpoot, hamschijf, saucijs, rookworst en krabbetjes... nonnom
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:55:26 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103111828
Komt goed! Zijn alleen toch wat te laat vertrokken, dus hebben niet zo lang meer voor alles dicht gaat. Naja, kan toch niet zo lang lopen.

Morgen gaan we met de auto door Friesland touren :s).
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:56:43 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103111854
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt goed! Zijn alleen toch wat te laat vertrokken, dus hebben niet zo lang meer voor alles dicht gaat. Naja, kan toch niet zo lang lopen.

Morgen gaan we met de auto door Friesland touren :s).
Ik woon 1 km buiten Friesland :+ *)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:00:33 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103111931
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik woon 1 km buiten Friesland :+ *)
Komen we je koffie opdrinken morgen :P
pi_103112681
ooh, ik ben zo trots op mezelf. Tijd voor lunch, en ik had geen eten bij me. Dus even de stad in. Langs de McD, de BurgerKing en de donerzaak gelopen zonder wat te kopen,, terwijl ik er zoveel zin in had. Lekker een vette hap.

Maar, ik heb een salade gekocht. en een kaneelbroodje. En een banaan.
pi_103112833
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:
ooh, ik ben zo trots op mezelf. Tijd voor lunch, en ik had geen eten bij me. Dus even de stad in. Langs de McD, de BurgerKing en de donerzaak gelopen zonder wat te kopen,, terwijl ik er zoveel zin in had. Lekker een vette hap.

:s) goedzoooo!
~ Bonito La Risa ~
pi_103112948
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Komen we je koffie opdrinken morgen :P
Vergeet die erwtensoep niet ;)

Ben heel charmant in de tuin aan het baggeren (letterlijk soms) kousen aan en trainingsbroek.
Die krengen helpen dus wel bij dit soort klussen en sporten.
pi_103112975
We gaan in januari een lang weekend naar Istanbul :s) *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef Jagärtrut het volgende:

Goed hoor ^O^
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:53:04 #105
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103113112
Uniekje :D

Way to go, Jätje! *O* Ik ben fier op u 8-)

Istanbul, nice Puff! :D
pi_103113165
Happy Birthday Maria!! *O* :Y *O* :* *O* ^O^ *O* w/
Be someone that makes you happy
pi_103113354
Speciaal voor Duvel even foto's maken in het National Railway Museum :P :W
Ja doei.
pi_103113615
Oeh istanbul, lekker!! ik wil wel mee :P
pi_103113787
Ik ga lemon bars maken *O* lekker bakken!
pi_103113805
trouwens goede documentaire op zembla over palmolie op RTL gemist. En morgen komt er een goede docu op NED2.
pi_103113862
Oh ik zal eens mijn lijstje posten :')

O: havemout met 1 appel en kaneel
T: 2 spaanse anijscracker
L: 3 kleine boterhammen met omelet 2 eieren en kaas
T: 1 stukje lemonbar :P
D: broccoli
T: wijntje, chipjes & lemonbars
pi_103113970
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:20 schreef Perruche het volgende:
Ik ga lemon bars maken *O* lekker bakken!
Buiten te googlen..wat is het?

Oh en alleen broccoli als D?
pi_103114204
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Appa-taart voor de slankies! :D
[ afbeelding ]

Awesome! Yip yip! :D
En feli natuurlijk! *O*

Zonet na 't trainen lekker 2 wraps met kip, paprika, ui en appel gehad :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:44:45 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103114373
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor Duvel even foto's maken in het National Railway Museum :P :W
Ik zit nu in de Leeuwardense treinenwinkel :').

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 15-10-2011 15:54:23 ]
pi_103114392
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zit nu on de Leeuwardense treinenwinkel :').
_O- als ruil mag hij een mooie foto van een cabrio rijdende XM maken :P
pi_103114468
Iemand hier toevallig interesse in Veggeterenean? Heb 'm ooit dubbel besteld, alleen had de jarige in kwestie het boek allang. :D

Owja, en ik heb ook nog 2 (nieuwe) hardlooptights van Adidas hier liggen, 3/4 model. Maat 40, zegt het label. Ik pas ze niet. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:52:05 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103114586
Is dat een vega kookboek Henk? Dan heb ik wel interesse denk ik!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:52:23 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103114591
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zit nu on de Leeuwardense treinenwinkel :').
Was echt tof!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:52:29 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103114596
Dubbel!
pi_103114603
Yupz, dat is een Vega kookboek. Heb er erg veel goede verhalen over gehoord en ga er deze week voor het eerst uit koken. :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:53:45 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103114630
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Yupz, dat is een Vega kookboek. Heb er erg veel goede verhalen over gehoord en ga er deze week voor het eerst uit koken. :D
Watmoettiekosten? :P
pi_103114881
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Watmoettiekosten? :P
Nieuw, in folie, 20 euro. :)
Neem ik m dinsdag mee, heb ik een goede reden om iig even langs te komen. :D
Doe wat je niet durft.
pi_103114948
pfff, ik krijg mijn vriendin maar niet aan dr gezonde verstand... Ze wil desperate een baby. Maar ze heeft geen stabiel leven, en kan absoluut niet voor een stabiele situatie zorgen voor t kind...

~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:07:00 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103114974
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nieuw, in folie, 20 euro. :)
Neem ik m dinsdag mee, heb ik een goede reden om iig even langs te komen. :D
Hoe dik is 'ie? Voordat ik me een ongeluk loop te sjouwen :P. Maar wil m wel overnemen! :Y
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:08:53 #125
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103115022
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Iemand hier toevallig interesse in Veggeterenean? Heb 'm ooit dubbel besteld, alleen had de jarige in kwestie het boek allang. :D

Owja, en ik heb ook nog 2 (nieuwe) hardlooptights van Adidas hier liggen, 3/4 model. Maat 40, zegt het label. Ik pas ze niet. :D
jaaa hardlooptights! ik heb wel interesse, wat wil je er voor hebben? zijn ze zwart? (niet dat ze mintgroen zijn ofzo :'))

en happy birthday voor Maria *O*
pi_103115093
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe dik is 'ie? Voordat ik me een ongeluk loop te sjouwen :P. Maar wil m wel overnemen! :Y
223x27x286 mm volgens Bol.com. B-)
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:08 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

jaaa hardlooptights! ik heb wel interesse, wat wil je er voor hebben? zijn ze zwart? (niet dat ze mintgroen zijn ofzo :'))

en happy birthday voor Maria *O*
Ze zijn zwart, eentje met roze details en eentje met turquoise details.
En 20 euro per stuk?
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:13:35 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103115147
Hmz dat is wel flink. Weet niet of dinsdag dan het juiste overdrachtsmoment is :').
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:14:35 #128
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103115169
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

223x27x286 mm volgens Bol.com. B-)

[..]

Ze zijn zwart, eentje met roze details en eentje met turquoise details.
En 20 euro per stuk?
ja dat lijkt me wel prima :) wil er wel maar eentje dan, de roze denk ik.. je hebt niet toevallig een foto (of plaatje van internet)?
pi_103115204
Oeh henk anders wil ik hem wel!!
pi_103115212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
Oeh henk anders wil ik hem wel!!
De vegeterranean. Is hij leuk?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:17:35 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103115283
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

De vegeterranean. Is hij leuk?
Ik heb m al geclaimd heur :{w :P. Alleen even de transactiedatum bepalen!
pi_103115303
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb m al geclaimd heur :{w :P. Alleen even de transactiedatum bepalen!
Oh sorry!
pi_103115312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh sorry!
;(
pi_103115336
Cookbookfight! *O* It's on! :') :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:21:27 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103115411
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

;(
Kook ik een keer voor je :*. En dat is heeeel wat voor mij, dat snap je!
pi_103115539
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kook ik een keer voor je :*. En dat is heeeel wat voor mij, dat snap je!
*O*
pi_103115551
Ik heb niet zoveel vertrouwen in mn lemon bars :')
pi_103115732
Dit zijn ze:

En XM, laat maar weten, anders kom ik gewoon een andere keer langs. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:34:43 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103115816
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dit zijn ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En XM, laat maar weten, anders kom ik gewoon een andere keer langs. :P
oh dan toch liever de blauwe denk ik! ik PM je later ok? moet nu gaan :W
pi_103115820
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

oh dan toch liever de blauwe denk ik! ik PM je later ok? moet nu gaan :W
Is goed! :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:37:08 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103115886
Je bent welkom hoor Henk :Y. Maar neem het boek graag over. PM je rek.nr. anders vast ff, maak ik het over als ik thuis ben!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:40:02 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103115950

O+
pi_103116166
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je bent welkom hoor Henk :Y. Maar neem het boek graag over. PM je rek.nr. anders vast ff, maak ik het over als ik thuis ben!
*O* Gezellig. *O*
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:01:11 #145
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_103116580
hellloooo
Wat een zonnig weer he!
Ik heb lekker met mijn liefste in 't plaatselijke winkelcentrum rondgesjouwd en uitgebreid koffie gedaan O+

Wie hield er ook alweer van schoonmaken? Ik moet hier écht aan de slag maar kan me er nog niet toe zetten ;(

Ooohh en is de reservering gelukt voor dinsdag?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_103116681
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:01 schreef _Calimero_ het volgende:
hellloooo
Wat een zonnig weer he!
Ik heb lekker met mijn liefste in 't plaatselijke winkelcentrum rondgesjouwd en uitgebreid koffie gedaan O+

Wie hield er ook alweer van schoonmaken? Ik moet hier écht aan de slag maar kan me er nog niet toe zetten ;(

Ooohh en is de reservering gelukt voor dinsdag?
ik :D je kan me inhuren :P
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:05:04 #147
70532 loveli
N
pi_103116724
quote:
Happy B'day miss Cutyface!
crap in = crap out
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:10:23 #148
277802 _Calimero_
pi_103116945
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik :D je kan me inhuren :P
Okeee! in ruil voor een diner mét baksel als toetje?? :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:12:26 #149
277802 _Calimero_
pi_103117022
quote:
Dude!! ben je jarig!?? heb ik weer gemist natuurlijk.

Heppy heppy birthday *O* dat er nog veel pandaloving-cuddly-happy jaren voor je mogen volgen! Mét toffe baan, gezondheid en voorspoed!

:* van het oO<
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:13:20 #150
70532 loveli
N
pi_103117055
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Okeee! in ruil voor een diner mét baksel als toetje?? :P
Grijp je kans, volgens mij kan Perr ook prima koken.
crap in = crap out
pi_103117253
dagje weggeweest, zo even alles teruglezen maar voor nu; broccolitaart in de oven *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:21:49 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103117335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Happy B'day miss Cutyface!
Merciiiii! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dude!! ben je jarig!?? heb ik weer gemist natuurlijk.

Heppy heppy birthday *O* dat er nog veel pandaloving-cuddly-happy jaren voor je mogen volgen! Mét toffe baan, gezondheid en voorspoed!

:* van het oO<
Ik moest lachen :D O+

Lief en dankjoe! *; Ik hoop op hetzelfde :7 :D

En nu ga ik doedelzakken opsnorren :7
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:25:07 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103117459
We gaan straks eten bij het best scorende restaurant op iens.nl :7
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:27:18 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103117522
Doedel ze Maria!!
pi_103117556
quote:
6s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
We gaan straks eten bij het best scorende restaurant op iens.nl :7
}:| kookboekinpikkert :D Eet smakelijk, welke?

Gebruik nooit kookboeken, print recepten en plastcificeer ze dan kan het mooi op het aanrecht slingeren enz.
pi_103117631
quote:
Lekker :Y maar ik negeer het recept :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:30:37 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103117653
Recepten plastificeren :D. Briljant! En tegelijk zo organized. Klinkt wel als MI ja :D.

@Cali: reservering is gelukt! Maar jij at toch niet mee? Of wel?

Henk, eet jij mee eigenlijk?
pi_103117792
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Recepten plastificeren :D. Briljant! En tegelijk zo organized. Klinkt wel als MI ja :D.

Zal ik dan maar bekennen dat ze op de receptenboeken liggen :') ze vallen vaak met veel geraas uit de kast en schieten dan glibberend alle kanten op.

Plasticficeren doe ik @work.

Huisje van de buren staat te koop :9~ qua ruimte dan, vind het niet mooi.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ml-etje op 15-10-2011 20:39:16 ]
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:50:10 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103118353
Ik zie het helemaal voor me MI _O-
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:50:50 #160
277802 _Calimero_
pi_103118376
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

nein man, dat klopt, maar als het reseveren niet was gelukt denk ik niet dat ik jullie daar zal aantreffen ;)

eetze zometeen!
Ik ga binnenkort met vriendje uiteten, als ik weer alles mag eten :9~
Woensdag ga ik mijn eerste carbs weer eten *O*
pi_103118451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Grijp je kans, volgens mij kan Perr ook prima koken.
Meer Perr heeft wel een nieuwe keukenmachine nodig. De lemonbars zijn lekker, jammer van de te grote stukjes schil die te bitter zijn :')
pi_103118501
:D recepten plastificeren, geweldig! Heb wel zo'n soort mapje waar ze inzitten alleen gebruik ik dat nooit. Gebruik sowieso weinig recepten, moest nu ook weer eigenwijs zijn. Volgende keer beer luisteren naar meneer Lebovitz...

Oh en cali ik wil je best een keer komen helpen hoor _O- lekker slankverwantwoord je hele huis soppen *O*
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:55:39 #163
70532 loveli
N
pi_103118510
Moet ik gillen als de kitchenaid bij de makro in de actie is?
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:56:18 #164
70532 loveli
N
pi_103118527
5 mins kleren zoeken, haar doen, make-up. Iets zegt me dat ik het niet ga redden.
*weet niet wat aan te trekken*
crap in = crap out
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:58:13 #165
277802 _Calimero_
pi_103118580
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Perruche het volgende:
:D recepten plastificeren, geweldig! Heb wel zo'n soort mapje waar ze inzitten alleen gebruik ik dat nooit. Gebruik sowieso weinig recepten, moest nu ook weer eigenwijs zijn. Volgende keer beer luisteren naar meneer Lebovitz...

Oh en cali ik wil je best een keer komen helpen hoor _O- lekker slankverwantwoord je hele huis soppen *O*
Je bent altijd welkom hoor, ook zonder sopemmer ;) Ik kan geweldig goede cappuccino's maken, al zeg ik het zelf (bescheidenheid is overrated)
En ik ga je dinsdag meeten! *O*

*verder soppen gaat. De badkamer is eindelijk gedaan!*
pi_103118613
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Je bent altijd welkom hoor, ook zonder sopemmer ;) Ik kan geweldig goede cappuccino's maken, al zeg ik het zelf (bescheidenheid is overrated)
En ik ga je dinsdag meeten! *O*

*verder soppen gaat. De badkamer is eindelijk gedaan!*
Hahaha supervet... schoonmaakmeet :')

En loveli, ik moet eerst een huis, hier past geen kitchenaid, denk ik! Maar gillen mag altijd, hij kan altijd nog bij me in bed O+.
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:01:32 #167
70532 loveli
N
pi_103118677
volgende ruzie: "de kitchenaid eruit of ik eruit" :')
crap in = crap out
pi_103118735
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:01 schreef loveli het volgende:
volgende ruzie: "de kitchenaid eruit of ik eruit" :')
_O-
pi_103118744
Een ander merk mag trouwens ook *)
  Vis een optie? zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:13:49 #170
70532 loveli
N
pi_103119104
braun mr550 69 euro bij de appie, weet niet of dat aan jouw definitie van keukenmachine voldoet.
crap in = crap out
pi_103119831
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef loveli het volgende:
braun mr550 69 euro bij de appie, weet niet of dat aan jouw definitie van keukenmachine voldoet.
Zoiets heb ik nu ook idd! Maar moet even kijken, nu toch geen geld voor :P thanks!
pi_103119851
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie het helemaal voor me MI _O-
Kruipende over de vloer achter die glibberdingen aan :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Hahaha supervet... schoonmaakmeet :')

En loveli, ik moet eerst een huis, hier past geen kitchenaid, denk ik! Maar gillen mag altijd, hij kan altijd nog bij me in bed O+.
:D altijd plek!
pi_103120176
Hai :W

Iemand tips om lekkere, doch gezonde dingen mee te nemen voor een dag studeren? (muv brood)
pi_103120204
Couscous salade! Couscous aanmaken met bouillon. Met paprika, komkommer, olijfjes en feta en een dressing van olijfolie en citroensap. Hoeft ook niet echt koud imo.
pi_103120228
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:56 schreef Perruche het volgende:
Couscous salade! Couscous aanmaken met bouillon. Met paprika, komkommer, olijfjes en feta en een dressing van olijfolie en citroensap. Hoeft ook niet echt koud imo.
Lekker! Ik laat alleen de feta weg (ik lust geen kaas ;) )
pi_103120249
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lekker! Ik laat alleen de feta weg (ik lust geen kaas ;) )
Of zongedroogde tomaatjes, ook lekker :) neem het vaak mee als we op kantoor geen lunch hebben.
pi_103120265
Of soep in een warmhoudbeker :P heb het nog nooit gedaan maar schijnt te kunnen :)
pi_103120271
Ik ga over 37 minuten met de trein.
pi_103120334
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:58 schreef Perruche het volgende:
Of soep in een warmhoudbeker :P heb het nog nooit gedaan maar schijnt te kunnen :)
Die vind ik wat te link. :P Moet ook nog boeken meesjouwen.
Maar zakjes cup-a-soup zou wel kunnen, en dan thee (lees: warm water) kopen.
pi_103120498
Of wat ik ook weleens doe reepjes komkommer/paprika/wortel en da met hummus of baba ghanoush of hoe schrijf je dat.
pi_103121093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:00 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Die vind ik wat te link. :P Moet ook nog boeken meesjouwen.
Maar zakjes cup-a-soup zou wel kunnen, en dan thee (lees: warm water) kopen.
Cup a soup is alles behalve gezond ;)

Heb een doorverwijzing van de huisarts en er zijn 2 specialisten op het gebied van schildklier zou ze eigenlijk allebei willen bezoeken als 1 van die 2 geen soelaas biedt maar dat mag vast niet (endocrinologie).
pi_103121308
Feli's Mariaaaa!!! *O* *O* *O*

Ik dacht echt dat ik vanmorgen gepost had, maar ik zie 'm nergens :')
Cali, ik kom ook wel poetsen :9 of de was doen :9

Mijn recepten print ik of knip ik uit en doe ze dan in van die showtassen en die gaan in een ordner w/ En Veggeterenean (?) heb ik ook, alleen zijn de recepten vaak voor 8 mensen. En zoveel mensen die vega spullen willen proberen ken ik niet :+
pi_103121442
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Hai :W

Iemand tips om lekkere, doch gezonde dingen mee te nemen voor een dag studeren? (muv brood)
Staafjes wortel, druiven, stukjes komkommer, handje nootjes, half bouillonblokje ipv cup a soup? Je hebt ook potjes bouillon, zit poeder in, best handig.
pi_103121903
Hai!

Ewelina, ik heb vaak fruit mee (eventueel thuis al gesneden en in een bakje gedaan), paprikareepjes (of kleine snoeppaprikaatjes), komkommer, cherrytomaatjes, kwark (kan best buiten de koeling als je het voor de middag opeet) en nootjes. Heel soms restjes van het avondeten die koud gegeten kunnen worden (quiche, salade).
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103122009
Mijn wordfeudtegenstander speelt vals, je komt uit jezelf niet op woorden als qat en facta :( :{w

[ Bericht 0% gewijzigd door Syrena op 15-10-2011 19:46:30 (oh :')) ]
pi_103122219
Qat zou ik wel opkomen, ik heb het wel eens gehad :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103122343
Lijst
• muesli & yoghurt
• 4 kleine witte bartjes waarvan drie met boter
• gehaktballetje
• hapje spinazie a la creme
• 1 pils
• avondeten: pizza

Ik ben alweer niet ontevreden over een alleen-dag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103122524
Ik moet de scrabbleregels eens opzoeken, we deden bij ons thuis echt NOOIT gezelschapsspellen. Ik heb wel ooit Scrabble gekregen met Sinterklaas omdat ik dat zo graag wilde, maar niemand wilde meespelen :')

Nou ja nooit, we deden soms kwartetten of mens-erger-je-nieten. Moeilijker niet :+
pi_103122581
Abend :W

Meetdames: ik kan misschien dinsdag toch niet komen. -O- Morgen of in ieder geval uiterlijk maandag laat ik het even weten, maar ik ga m'n best doen om wel te komen! :Y

Lijstje:

O: volk. beschuitje jam, volk. cracker philadelphia, glaasje sap (10,30)
T: gevulde koek (12.30)
L: volkoren triangelbroodje tonijnsalade (in een restaurant, dus dubbel belegd) (15.00)
D: twee kommen tomatensoep met balletjes en groente (19.00)
T: vanilleyoghurt en een banaantje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103123238
@maria gefeliciteerd!!! :*

@jagar superlief van je, thats what friends are for!

@XM geniet van je weekend :)

en nu ga ik verder bijlezen..
pi_103123705
Lijstje:

O: magere franse kwark met een banaan erdoor
L: 2 speltboterhammen als tosti
T: Stukje fougasse met tomaat
D: speltpizza met tomatensaus-champi's-paprika-pepertje
T: Blikje lemon
T: passiefruit

Zit nog eens te kijken naar biologische groentepakketten maar dat wordt hem echt niet wil graag zelf bepalen wat ik wanneer eet :@
pi_103124184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
Lijstje:

O: magere franse kwark met een banaan erdoor
L: 2 speltboterhammen als tosti
T: Stukje fougasse met tomaat
D: speltpizza met tomatensaus-champi's-paprika-pepertje
T: Blikje lemon
T: passiefruit

[ afbeelding ]

Zit nog eens te kijken naar biologische groentepakketten maar dat wordt hem echt niet wil graag zelf bepalen wat ik wanneer eet :@
Waar ik die bestel, hoef je niet per sé van die pakketen te bestellen, maar kan je ook gewoon los zelf weten wat je bestelt en dan kiezen voor wekelijks of tweewekelijks of maandelijks of eenmalig.. maar da's alleen voor het noorden des lands.
pi_103124358
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waar ik die bestel, hoef je niet per sé van die pakketen te bestellen, maar kan je ook gewoon los zelf weten wat je bestelt en dan kiezen voor wekelijks of tweewekelijks of maandelijks of eenmalig.. maar da's alleen voor het noorden des lands.
Zit ook druk te googlen, kwam een boerderijwinkel tegen op mijn route naar huis dus ga daar eens kijken.
Tenslotte hoeft het ook niet van de een op de andere dag :+
Wilde vandaag een pompoen halen bij een van de buren liep hij toevallig net met zijn vergifspuit rond tsja.. wil vast ook niet weten wat er op de rest zit :P
pi_103124569
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:46 schreef Syrena het volgende:
Mijn wordfeudtegenstander speelt vals, je komt uit jezelf niet op woorden als qat en facta :( :{w
'Qat' is een woord dat elke WF-speler wel kent, toch? Het is een van de weinige q-woorden waar geen 'u' voor nodig is. Op 'facta' zou ik niet gekomen zijn, maar ik zou het wel geprobeerd kunnen hebben.
pi_103124708
Ik zal vandaag maar geen lijstje doen, want ik heb niet vaak genoeg gegeten (lees: alle tussendoortjes overgeslagen). Ik ga er beter op letten, want ik heb de laatste tijd niet zoveel trek.
pi_103125016
Lijstje:
O: half broodje, zachtgekookt eitje
L: 4 boterhammen filet americain
T: appel, 2 mandarijntjes, blokje chocolade
D: verse homemade pasta met bolognesesaus :9 , 2 glaasjes rode wijn
T: toetje

Ben helemaal aan het voorgenieten voor de Istanbulvakantie! :s) :s)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:00:45 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103125303
Heerlijk Puff, Istanbul.

Heb 'ik ben alleen' lijst:
O: vla en kwark
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: wokkels, appel, mandarijn, peer
T's: witte magnum, 2 witte bolletjes hagelslag, 2 sneetjes suikerbrood, 4 borden soep met veel saucijs en vette ribbetjes en hamschijf, chipito's, slagroomsoesjes met crunchchocolade
pi_103125400
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk Puff, Istanbul.

Heb 'ik ben alleen' lijst:
O: vla en kwark
B: 1.15 uur wandelen
L: 2 boterhammen kaas, beschuit jam, beker melk
T's: wokkels, appel, mandarijn, peer
T's: witte magnum, 2 witte bolletjes hagelslag, 2 sneetjes suikerbrood, 4 borden soep met veel saucijs en vette ribbetjes en hamschijf, chipito's, slagroomsoesjes met crunchchocolade
:o :o :D je hebt vast ergens een bult nu :P
pi_103125610
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. :Y)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:20:08 #200
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103126105
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. :Y)
Nou heb ik mijn vreetbui de komende weken ook wel weer gehad :')
Weet dat het niet goed is maar ik kan er toch wel heel erg van genieten.
Nu kan ik weer gewoon eten en sporten, dan is er binnen een week mijn extra kg weer weg (hopelijk :D )

XM ben je naar de italiaan?
En jullie mogen natuurlijk koffie komen drinken en snert komen eten :D
pi_103126339
Joh Uniek je bent haske slank of op die ene FB foto moet er het eea uitgerekt zijn? :P
pi_103126965
Happy bday indiaantje *O* !!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:43:12 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103127030
ML, kan het wel hebben maar gezond is het natuurlijk niet :N

Hoe was jou pizza?? Waar haal je speltbloem trouwens?
pi_103127222
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, kan het wel hebben maar gezond is het natuurlijk niet :N

Hoe was jou pizza?? Waar haal je speltbloem trouwens?
Haal het hier maar bij een biowinkel kun je het halen en sommige supers (geloof jumbo) hebben het ook.
Pizza was lekker :Y bodem is snel wat droger en je zit sneller vol :+

Gezond, och je zal vast wat blije stofjes binnen hebben gekregen ;)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:53:49 #205
277802 _Calimero_
pi_103127407
lijstje:
O: 2 gebakken eitjes met kaas
T: 2 cappuccino
L: amandelen en creme frache met limoet en zoetstof
T: 2 augurken, een stukje zalm
D: een slavink (?) en een prutje met een paar stukjes kip, paprika, champignon, ui. Broccoli on the side
t; een glas rode wijn.

Hihi ik word duidelijk minder streng.. ach, vanaf woensdag is het toch opbouwen geblazen!
pi_103127415
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Lenzen Perruche?

[..]

:{ wat erg voor haar, fijn dat ze bij jou even kan bijkomen.

Inmiddels staat de stand op 2 fougasses met gedroogde tomaat-tijm-rozemarijn-zout-peper en 1 speltbrood (dat de 2e keer weigerde te rijzen :( ) en 6 kaneelbroodjes :+ Aurum :P
wat lief dat je het recept heb getest O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103127623
Ik heb zin in wijn maar heb alleen maar cava en trek natuurlijk niet een hele fles leeg in m'n eentje.. Is niet heel lang houdbaar he?
pi_103127635
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef loveli het volgende:
Moet ik gillen als de kitchenaid bij de makro in de actie is?
:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y

is dit duidelijk genoeg :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:59:50 #209
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103127637
Zooo, ik heb lekker gegeten! :9 Vooraf carpaccio van hert met cheddarschaafsel en een soort sesamzaaddinges (ik ben het woord kwijt >< soort dun koekje?) en een soort saus en sla, met een vers broodje in muffinvorm :D

Hoofd was eend met portsaus, veggies (salade en gestoofde groenten) en aardappeltjes in de schil :Y) Die was echt :9~ ! Superzacht vlees :9

Als toetje Death by chocolate :+ Die is daar heel lekker. Meestal vind ik het too much (ja zelfs ik :') :+ ) maar die is lekker :9 Al heeft vriendje me nog wel een beetje moeten helpen :P

Er was helaas geen doedelzak >< Wel een zingende meneer met gitaar en mondharmonica die wel wat weinig ruimte had, maar hij deed het wel leuk.

:Y)

Nu zo filmpje kijken op de bank!
pi_103127683
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:53 schreef _Calimero_ het volgende:
lijstje:
O: 2 gebakken eitjes met kaas
T: 2 cappuccino
L: amandelen en creme frache met limoet en zoetstof
T: 2 augurken, een stukje zalm
D: een slavink (?) en een prutje met een paar stukjes kip, paprika, champignon, ui. Broccoli on the side
t; een glas rode wijn.

Hihi ik word duidelijk minder streng.. ach, vanaf woensdag is het toch opbouwen geblazen!
Hoe lang ben je nu bezig?

quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

wat lief dat je het recept heb getest O+
Zonder al die suiker dan wel _O-

Zit "the zorg of Holland" te kijken @ Ned 1 :|W misplaatst.
pi_103127750
Ben weer Spaans uit eten geweest :D
pi_103127917
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Cup a soup is alles behalve gezond ;)

Heb een doorverwijzing van de huisarts en er zijn 2 specialisten op het gebied van schildklier zou ze eigenlijk allebei willen bezoeken als 1 van die 2 geen soelaas biedt maar dat mag vast niet (endocrinologie).
kan je het niet op second opinion gooien? Dan mag het imo wel O-)
pi_103128301
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

kan je het niet op second opinion gooien? Dan mag het imo wel O-)
O+ :* O+

SPOILER
pi_103128366
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zooo, ik heb lekker gegeten! :9 Vooraf carpaccio van hert met cheddarschaafsel en een soort sesamzaaddinges (ik ben het woord kwijt >< soort dun koekje?) en een soort saus en sla, met een vers broodje in muffinvorm :D

Hoofd was eend met portsaus, veggies (salade en gestoofde groenten) en aardappeltjes in de schil :Y) Die was echt :9~ ! Superzacht vlees :9

Als toetje Death by chocolate :+ Die is daar heel lekker. Meestal vind ik het too much (ja zelfs ik :') :+ ) maar die is lekker :9 Al heeft vriendje me nog wel een beetje moeten helpen :P

Er was helaas geen doedelzak >< Wel een zingende meneer met gitaar en mondharmonica die wel wat weinig ruimte had, maar hij deed het wel leuk.

:Y)

Nu zo filmpje kijken op de bank!
Klinkt als een fijne verjaardag Maria!
pi_103128388
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

O+ :* O+

SPOILER
geluk zit soms in kleine dingen :P

Slankies FTW! O+
pi_103128503
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

geluk zit soms in kleine dingen :P

Slankies FTW! O+
Zeg dat wel!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:20:28 #217
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103128574
Snert!! :9

Wel aardig gegeten bij de Italiaan, maar of ik het de 100¤ waard vond... M'n voorgerecht verzoop in de olijfolie, salade bestond uit tomaten in plakken, met daar een handje rucola opgesmeten en er dan ¤6,50 voor vragen, vind ik persoonlijk eigenlijk gewoon afzetterij. En bij een hoofdgerecht van ¤26 verwacht ik wel wat bijgerechten, maar die moest je er dus apart bij bestellen á ¤6,50 dus. Hmz :{. Geen aanrader dus eigenlijk.
pi_103128987
Hé wat jammer XM was de rest wel lekker?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:29:31 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103129020
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

Wel aardig gegeten bij de Italiaan, maar of ik het de 100¤ waard vond... M'n voorgerecht verzoop in de olijfolie, salade bestond uit tomaten in plakken, met daar een handje rucola opgesmeten en er dan ¤6,50 voor vragen, vind ik persoonlijk eigenlijk gewoon afzetterij. En bij een hoofdgerecht van ¤26 verwacht ik wel wat bijgerechten, maar die moest je er dus apart bij bestellen á ¤6,50 dus. Hmz :{. Geen aanrader dus eigenlijk.
Dat is heel jammer... Maar norgen een lekker ontbijtje.. Leuk hotel
pi_103129033
he balen, XM! Wat een afzetterij. Voor 6.50 kan ik ook op sommige plaatsen een hoofdgerecht bestellen...Niet zo goed, natuurlijk, maar toch!

Zo, huilende vriendin op bed gegooid. Nu nog even lekker allleen.....
pi_103129191
ik gooi er nog even een lijstje in:

O: smoothie + nootjes
T: zoete aardappel en kip
L: foccacia geitenkaas, mango chutney
T: pistache nootjes, choc chip koekje
D: bonensoep met worst, twee sneetjes bruinbrood en boter
T: laatste stukjes Lindt chocola *sad* en ik denk dat ik zo nog een glas whiskey pak.
pi_103129245
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
he balen, XM! Wat een afzetterij. Voor 6.50 kan ik ook op sommige plaatsen een hoofdgerecht bestellen...Niet zo goed, natuurlijk, maar toch!

Zo, huilende vriendin op bed gegooid. Nu nog even lekker allleen.....
:D :@ het is dat ik hoop te weten hoe je dit bedoelt ;)
pi_103129263
wij hebben net Thor gekeken, hubba hubba die dude die Thor speelt is wel goed qua eye candy :P :9
pi_103129289
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D :@ het is dat ik hoop te weten hoe je dit bedoelt ;)
gewoon opgepakt en op bed gesmeten :+
pi_103129400
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

Waar had je gegeten dan? Als je nog wat wil drinken nu heb ik wel tips nog :')
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_103129536
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

gewoon opgepakt en op bed gesmeten :+
en eerst heb ik haar aan het huilen gemaakt!
pi_103129642
:W douche+zonnebank (opvrolijklicht 8-) )
pi_103129957
Progje wel merk is je lichtlamp?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:02:09 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103130761
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat is heel jammer... Maar norgen een lekker ontbijtje.. Leuk hotel
En snert! ;)

@MI: het was oké, maar niet meer dan dat. Waar die 9,2 op iens vandaan komt, is mij niet duidelijk. Jammer, maar geen drama.

@koning: lig al lekker in m'n nest :+.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:03:48 #230
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103130862
Da's goed hoor XM :D
Slaap lekker voor straks
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:06:56 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103131023
Dank! Jij ook!

Jagar, succes met de vriendin! Bedenk je maar dat je wel een goede vriendin bent nu :Y. Zal ze nooit vergeten dat je er nu zo voor haar bent!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:34:24 #232
277802 _Calimero_
pi_103132213
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Hoe lang ben je nu bezig?

[..]

Zonder al die suiker dan wel _O-

Zit "the zorg of Holland" te kijken @ Ned 1 :|W misplaatst.
Komende week een maand! 19 sept begonnen, 19 okt houd ik het voor gezien :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:36:03 #233
277802 _Calimero_
pi_103132273
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Lekker dan!

hihi nee hoor, lief dat je er voor haar bent!
pi_103132870
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 23:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Komende week een maand! 19 sept begonnen, 19 okt houd ik het voor gezien :)
Woww knap!! Vind 5 dagen al lastig :') naja het weekend is lastig.
pi_103134283
Ohai O+ leuke avond gehad, nu naar huis!
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 00:54:50 #236
70532 loveli
N
pi_103135379
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

O+ Jij bent een goede vriendin :Y
crap in = crap out
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:39:50 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103137662
Ik zou ook janken als ik mijzelf als vriendin had
  zondag 16 oktober 2011 @ 03:11:04 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103138105
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
:')

Ja ik ben wakker. Duvel ligt naast me Friesland te ontbossen en porren helpt niet ;(.
pi_103138334
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 03:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja ik ben wakker. Duvel ligt naast me Friesland te ontbossen en porren helpt niet ;(.
Ik hoor het zelfs hier fuuuuu
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_103139832
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:39 schreef uniekhoorn het volgende:
O+ Jij bent een tof wijf! O+

Ik was gister moe en was dus lekker vroeg onder mn winterdekbed gekropen. En nu ben ik weer wakker. :D
Doe wat je niet durft.
pi_103140083
Psies, uniek = tof O+

Jag, wat fijn dat je er voor je vriendin kan zijn! Wel zwaar lijkt me, maar wat zal ze je dankbaar zijn :Y.

Gisteravond naar Hans Dorrestijn geweest, heerlijk zwartgallige humor O+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_103140988
Meh, nachtmerrie gehad over 't vriendje dat we heel erg ruzie hadden en hij mij voorlopig niet wilde zien. En nu zie ik hem sowieso 3 weken niet ;( Stom.
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 10:18:20 #243
70532 loveli
N
pi_103140994
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 03:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zo'n pleister op z'n neus doen die schaapsters ook hebben en tennisballen in de rug van z'n pyjama naaien, zodat 'ie niet op z'n rug kan slapen.
crap in = crap out
pi_103141026
Ik vind Wendy van Dijk het heel erg leuk doen in Obese, al ben ik niet per se een Wendy fan.. :)
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:21:42 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103141041
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo'n pleister op z'n neus doen die schaapsters ook hebben en tennisballen in de rug van z'n pyjama naaien, zodat 'ie niet op z'n rug kan slapen.
Ja, normaliter werkt porren wel, maar de houding maakt vannacht niet uit. Linkerzijde, rechterzijde, rug, het zagen ging voort.
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 10:23:06 #246
70532 loveli
N
pi_103141055
crap in = crap out
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:23:53 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103141066
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:30:13 #248
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103141156
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:23 schreef loveli het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja zeg!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:32:43 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103141199
quote:
15s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:30 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nou ja zeg!
Misschien hebben ze 'm ook wel in een trein-variant :*. Snap dat je niet zo enthousiast bent over Hello Kitty!
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:34:48 #250
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103141233
Als jij me niet had gepord de hele tijd, had ik heerlijk geslapen. Ik had jou moeten tazeren.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 10:39:20 #251
70532 loveli
N
pi_103141296
Gisteren een nieuw glas gekocht. Zo even een stokbroodje afbakken om van die akelige Nutella af te komen.
crap in = crap out
pi_103141302
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:39 schreef loveli het volgende:
Gisteren een nieuw glas gekocht. Zo even een stokbroodje afbakken om van die akelige Nutella af te komen.
_O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103141347
Stom dat ik de hele dag van slag kan zijn van een stomme droom }:| Maar nu ga ik weer blij doen
pi_103141351
quote:
_O-

Je verslaving is terug! Nutella is zo'n beetje zeebanket in een potje glas!
pi_103141369
quote:
16s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:43 schreef Probability het volgende:
Stom dat ik de hele dag van slag kan zijn van een stomme droom }:| Maar nu ga ik weer blij doen
ja, irritant is dat he!

Goeiemorgen...Ik ga vandaag heerlijk boodschappen doen, wat winkelen en kokerellen. Er staat boeuf bourgignon op het programma...
pi_103141380
quote:
http://link.marktplaats.nl/489573097
pi_103141393
quote:
Wat een koopje! :7
pi_103141395
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, irritant is dat he!

Goeiemorgen...Ik ga vandaag heerlijk boodschappen doen, wat winkelen en kokerellen. Er staat boeuf bourgignon op het programma...
Ja is al heel wat dat ik het mij nu realiseer, ga denk ik een beetje hardlopen als het niet te koud is buiten. Anders wacht ik nog, heb een beetje slechte longen en de kou slaat er meteen op.
pi_103142020
Ohai!!!

Wrooh werd heerlijk brak wakker jezus :') nu even heerlijk de loning van de lach zien onder het genot van havermout met appel en straks bodycombat. Hopelijk gaat dat een beetje met die hoofdpijn :D
pi_103142073
Welk merk is nu het beste qua havermout? Kan eindelijk nieuwe kopen namelijk :D
pi_103142163
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:24 schreef Probability het volgende:
Welk merk is nu het beste qua havermout? Kan eindelijk nieuwe kopen namelijk :D
Gewoon euroshopper, kost nites en je poeft het verschil toch niet :P
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 11:29:05 #262
70532 loveli
N
pi_103142171
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gewoon euroshopper, kost niets en je poeft het verschil toch niet :P
^^
crap in = crap out
pi_103142271
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

Gewoon euroshopper, kost nites en je poeft het verschil toch niet :P
O die had ik altijd al :D
pi_103142292
O: yakult, 2 allison boterhammen uit de oven, besmeert met griekse yoghurt en belegd met een hele avocado
S: klein rondje hardlopen (3-4 km)
L: glas drinkontbijt fruit, salade van griekse yoghurt, tomaat en paprika
D: ?

commentaar *)?!

[ Bericht 14% gewijzigd door Probability op 16-10-2011 12:17:25 ]
pi_103142560
mogge

Lijstje van gister:

O: havermout
S: cake bakken
T: appel
S: soep maken, brood bakken.
L: bloemkoolsoep met 2 sneetjes zelfgebakken brood, 1 kaas 1 zalm
T: zelfgemaakte appelcake
D: bloemkoolsoep, salade, tartaartje
T: appelcake

Ik ben helemaal naar de klote van het soep maken en bakken en op dit moment vind ik dat even niet zo makkelijk.
De voortuin is moestuinklaar gemaakt gister door lief en drie vrienden, pad is opgehoogd en opnieuw betegeld op een rolstoelvriendelijke manier, lelijke hek is weg, tuin is flink afgegraven, da's wel heel fijn!
Voor hun heb ik me dus even uitgesloofd met soep en brood en cake gister, maar ik besef me maar al te goed dat dat dingen zijn die ik vroeger "erbij" deed.

Lijstje voor vandaag:
O: uitslapen
T: cappuccino, plakje appelcake
L: salade, cracker met kaas, karnemelk
T: appel en peer
D: spinazie met tomaat en feta, tartaartje
T: kwark met stukjes banaan.
pi_103142625
Ik wilde hardlopen in mijn pully van de wintersport maar het is zo'n wit (inmiddels) veel te strak doorzichtig ding en ik durf daar echt niet in naar buiten :o Meh, heb ook niet echt vesten met een kraag of zo :?
pi_103142673
Ach Mar toch :* kan me goed voorstellen dat dat heel lastig is. Wel superlief van je vrienden O+
pi_103142757
Het is idd superlief en ben er heel blij mee.
Tegelijk is het even superconfronterend.. gaat wel weer over, maar ik las even een baaldag in.
pi_103142783
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:48 schreef MarMar het volgende:
Ik ben helemaal naar de klote van het soep maken en bakken en op dit moment vind ik dat even niet zo makkelijk.
De voortuin is moestuinklaar gemaakt gister door lief en drie vrienden, pad is opgehoogd en opnieuw betegeld op een rolstoelvriendelijke manier, lelijke hek is weg, tuin is flink afgegraven, da's wel heel fijn!
Voor hun heb ik me dus even uitgesloofd met soep en brood en cake gister, maar ik besef me maar al te goed dat dat dingen zijn die ik vroeger "erbij" deed.

Lief O+
Ligt het 'zware' in de lichamelijke handelingen of dat je er lang mee bezig bent? Als het 't lichamelijke van het kneden etc. zou je misschien een volgende keer iets kunnen kiezen wat minder arbeid kost? Dat het nog steeds een lief gebaar is maar dat het jou niet te veel inspanning kost.
pi_103142914
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 11:58 schreef Probability het volgende:

[..]

Lief O+
Ligt het 'zware' in de lichamelijke handelingen of dat je er lang mee bezig bent? Als het 't lichamelijke van het kneden etc. zou je misschien een volgende keer iets kunnen kiezen wat minder arbeid kost? Dat het nog steeds een lief gebaar is maar dat het jou niet te veel inspanning kost.
Beide, soep en cake maken is fysiek niet zo zwaar kwa kracht, maar alle handelingen kosten mij kracht, met of zonder gewicht/weerstand. Zodra ik 10 minuten bezig ben trekt mijn lijf het eigenlijk al niet meer, da's bij alles zo, maar als ik me daar altijd wat van aan zou trekken kan ik helemaal niets meer. Ik baal nu, maar ben wel blij dat ik het toch gedaan heb, het zijn dingen die ik graag doe en eigenlijk van alle dingen die ik graag doe nog de laatste die ik nog wel voor elkaar krijg. Dat balen komt en gaat, hoort erbij en sta ik mezelf ook toe, ookal "koos" ik er zelf voor en wist ik de consequenties van te voren.. Dat maakt niet dat ik minder baal van die consequenties.
Ik weet dat als ik meer inlever, ik dat niet meer terugkrijg.. dus voorlopig is dat nog geen optie, al zijn de consequenties zwaar.
pi_103142932
Ola!

Ik ben bloedje chagrijnig en bij mijn schoonouders en ja, ik zie een causaal verband. En dan zeggen ze: "we komen voor die en die datum logeren, want we hebben nog treinkaartje."

Ik mis hierin een vraagteken!! :(
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:06:41 #272
70532 loveli
N
pi_103142965
Daar ligt een schone taak voor je lief.
crap in = crap out
pi_103143008
Goedemiddag!
Brunch op bed met O+ met aardbeisinaasappelsapje, croissantjes met hagelslag, zachtgekookt eitje en mandarijntje :s)
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:09:39 #274
70532 loveli
N
pi_103143040
De NS werkt ook niet mee...
Recordaantal treinen op tijd

Puff, goed afgericht!
crap in = crap out
pi_103143052
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:05 schreef anna82 het volgende:
Ola!

Ik ben bloedje chagrijnig en bij mijn schoonouders en ja, ik zie een causaal verband. En dan zeggen ze: "we komen voor die en die datum logeren, want we hebben nog treinkaartje."

Ik mis hierin een vraagteken!! :(
Dan zeg je dat toch :D?
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:13:03 #276
70532 loveli
N
pi_103143115
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan zeg je dat toch :D?
Dan ben je de boze schoondochter. Dingen met ouders van lief moet lief oplossen.
crap in = crap out
pi_103143136
Ik heb deze gevraagd als souvenir O+

Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:14:20 #278
70532 loveli
N
pi_103143151
Mooie jas O+
crap in = crap out
pi_103143157
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Dan ben je de boze schoondochter. Dingen met ouders van lief moet lief oplossen.
Ja ok, ik woon dan ook niet samen en zou ze het lekker samen uit laten zoeken :P!
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:16:55 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103143202
Ik zag een reclamebord voor snackbar het Hoekje _O-.
pi_103143452
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Lief mist hierin ruggegraat en zegt: "nou, ok".

Misschien kan ik het gooien op een nieuwe baan en daarom geen zin in loges ;)
pi_103143477
:W

Gisteren een práchtige dag gehad in York O+ Het weer was echt awesome!
Heel lang gewandeld, geocaches gedaan en lekker gegeten.

De dag begon goed, vlakbij huis, bij het tankstation, waar ik een Vstrom van de ondergang heb gered die bijna omviel toen de achteropzitdame van de motorrijder op probeerde te stappen... :')
Helaas daarbij wel knie en onderrug weer eens vernacheld :X |:( maar het was voor een goed doel :P

Waren rond een uurtje of 11 weer terug. Met de motor gegaan dus, want met de bus duurde de terugweg ongeveer 2 uur en mijn blaas kan dat niet hebben _O- Maar we hebben een geweldige parkeerplaats gevonden, naast het centrum, voor volgende tripjes!

Oh, en nog met treinen op de foto geweest :')
Ja doei.
pi_103143516
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
:W

Gisteren een práchtige dag gehad in York O+ Het weer was echt awesome!
Heel lang gewandeld, geocaches gedaan en lekker gegeten.

De dag begon goed, vlakbij huis, bij het tankstation, waar ik een Vstrom van de ondergang heb gered die bijna omviel toen de achteropzitdame van de motorrijder op probeerde te stappen... :')
Helaas daarbij wel knie en onderrug weer eens vernacheld :X |:( maar het was voor een goed doel :P

Waren rond een uurtje of 11 weer terug. Met de motor gegaan dus, want met de bus duurde de terugweg ongeveer 2 uur en mijn blaas kan dat niet hebben _O- Maar we hebben een geweldige parkeerplaats gevonden, naast het centrum, voor volgende tripjes!

Oh, en nog met treinen op de foto geweest :')
Klinkt goed!

Snap alleen niets van het verhaal :D Er viel een motor om dus hield jij hem tegen en verrekte je knie en rug? Lekker laten vallen de volgende keer..?
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:34:54 #284
70532 loveli
N
pi_103143530
Gokje: achteropzitdame klom erop zonder bestuurder? :X
crap in = crap out
pi_103143549
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Klinkt goed!

Snap alleen niets van het verhaal :D Er viel een motor om dus hield jij hem tegen en verrekte je knie en rug? Lekker laten vallen de volgende keer..?
Dan is die ander zn been kwijt...
pi_103143552
Je snapt het prima. En nee, de volgende keer zou ik er zo weer onder duiken om de val te voorkomen. Dat doe je nu eenmaal. Punt.
Ja doei.
pi_103143565
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:34 schreef loveli het volgende:
Gokje: achteropzitdame klom erop zonder bestuurder? :X
Nee, ze was alleen aan haar houding na wegrijden te zien niet helemaal gewend om mee achterop te gaan :') dus ze stapte ook niet goed op denk ik :X
Ja doei.
pi_103143605
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Je snapt het prima. En nee, de volgende keer zou ik er zo weer onder duiken om de val te voorkomen. Dat doe je nu eenmaal. Punt.
Ik moest googlen wat een vstrom was ;) Puff is zo aardig om het gelukkig wel uit te leggen, wist niet dat er lichamelijke gevolgen voor de ander zouden zijn. Dacht liever wat krasjes op de motor dan dat jij gewond raakt.. Je zegt ook dat je de motor hebt gered en niets over de bijrijdster :+

Bedankt puff :)
pi_103143675
Been kwijt, mwah. Een motor laat je niet vallen. De berijder stond op 't punt om er af te stappen en de motor te laten gaan. Maar dat doe je als 't even kan niet. Hij was ook echt nog gloednieuw O+
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:43:07 #290
70532 loveli
N
pi_103143707
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, ze was alleen aan haar houding na wegrijden te zien niet helemaal gewend om mee achterop te gaan :') dus ze stapte ook niet goed op denk ik :X
En nou maar hopen dat ze niet rechtop gaat zitten in de bocht :')
crap in = crap out
pi_103143727
*denkt aan coschap chirurgie*
Been kwijt is goed mogelijk...
pi_103143740
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef loveli het volgende:

[..]

En nou maar hopen dat ze niet rechtop gaat zitten in de bocht :')
Een van de redenen dat ik alleen maar mensen achterop neem die zelf rijden ķf vaker achterop zitten en weten hoe 't werkt :P
Ja doei.
pi_103143757
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gisteren niet, want ze konden er beide gewoon netjes afspringen en stonden ook op het punt om dat te doen :)
Ja doei.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:45:44 #294
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103143762
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
Been kwijt, mwah. Een motor laat je niet vallen. De berijder stond op 't punt om er af te stappen en de motor te laten gaan. Maar dat doe je als 't even kan niet. Hij was ook echt nog gloednieuw O+
nee jij laat een motor niet vallen, mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen :+
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:45:57 #295
70532 loveli
N
pi_103143769
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Rijdend snap ik, maar stilstaand? Moet je toch echt je best voor doen.
crap in = crap out
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:47:28 #296
229513 Blurred86
Live Positive
pi_103143801
en goedemiddag :s) (had in eerste instantie ochtend getypt :')) heb al hardgelopen, gedoucht, was in de wasmachine, wk rugby gekeken en zo even stofzuigen, ik vind het wel een goeie zondag zo!
pi_103143818
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nee jij laat een motor niet vallen, mij zal het eerlijk gezegd een worst wezen :+
Dat ja :+ Verzekering en zo en anders pech, gebruiksvoorwerp en zo :+
pi_103143827
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Rijdend snap ik, maar stilstaand? Moet je toch echt je best voor doen.
Jup. Iemand in zn eentje en de motor viel om terwijl die gast ernaast stond.
Hij kreeg een prothese.
pi_103143828
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:45 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Tsja, jij rijdt dan ook geen motor.. :)
Ik ben iig blij dat ik ze heb geholpen, en daar slik ik graag een extra ibu voor. ^O^
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 16 oktober 2011 @ 12:49:09 #300
70532 loveli
N
pi_103143847
Motorplastic is duur. Vallen betekent al snel een paar honderd euro schade per kuipdeel.
crap in = crap out
pi_103143860
O+ motorrijders O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')